abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30509234
Zijn er misschien mensen die deze hebben?
Het lijkt mij wel handig, altijd 5% korting op reizen, weekendjes weg, enzovoorts.
Of is het helemaal nix?

Op www.vakantiekaart.nl is meer info te vinden.

Wie wil zijn/haar ervaring delen?
pi_30509376
Ik kreeg ook het aanbod om die kaart te proberen. Gratis thuisgestuurd gekregen, maar binnen 7 dagen weer kosteloos opgezegd. Ze doen het voorkomen alsof je overal korting krijgt en de kaart gratis is. In de praktijk werkt de kaart alleen bij bepaalde boekingsites voor complete vakanties, dus bijvoorbeeld niet voor losse tickets, zoals ze mij wel door de telefoon vertelden.
Ook zijn de deelnemende organisaties maar zeer beperkt en zeker niet de goedkoopste... door de telefoon werd mij verteld dat het ging om alle reizen die ik via internet zou boeken; dat bleek dus ook niet waar.

Voor de rest is de kaart bijdrage vrij hoog, ik meen 39 euro, dus dan moet je minimaal 800 euro aan een vakantie uitgeven in een jaar, exclusief de bijkomende kosten.

Het is wellicht interessant voor een gezin dat meerdere malen per jaar een all inclusive vakantie naar Turkije, Isla Margarita en Tunesië boekt... Ikzelf had er helemaal niets aan.
pi_30510372
ow, okee...
tegen mij werd wel verteld dat alleen vakanties via die site geboekt konden worden, met korting.
de kaart kost normaal iets van 100euro en via de telefoonaanbieding maar 49...
Als je dan dus inderdaad een reis boekt voor 800 euro (wat 2 weken kreta pp al ongeveer kost) heb je dat geld er al weer uit.
De kaart blijft de rest van je leven geldig... Maarja, dan is het natuurlijk altijd maar de vraag of die onderneming wel blijft bestaan... Dat is dan wel weer een gok.

nog meer mensen met ervaringen?
pi_30525756
De kaart blijft je hele leven geldig, maar je moet wel een jaarlijkse bijdrage betalen? Of snap ik het niet?
pi_30526421
nee, je betaald 1 keer en daarna niet meer...

maar volgens mij ben ik weer in een van die verkooppraatjes gestonken... domdomdom....
pi_30527334
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef ankepanke het volgende:
nee, je betaald 1 keer en daarna niet meer...

maar volgens mij ben ik weer in een van die verkooppraatjes gestonken... domdomdom....
Je kan die kaart binnen 7 dagen kostenloos annuleren. Heb ik ook gedaan. Ik had al door dat het niets was, maar om dit soort organisaties duidelijk te maken dat ze zo niet moeten werken, heb ik ze mij zo'n kaart toe laten sturen en vervolgens opgezegd; kostte mij helemaal niets en hun wel een paar euro
pi_30527461
Wow. Dat zal ze leren! Mag ik je zoenen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2005 23:16:11 ]
pi_30617606
ik heb nog niets gekregen... ze hebben me maandag gebeld... ook is er nog geen geld afgeschreven... misschien dat ze wisten dat ik hem misschien terug wilde sturen?...

raar hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')