Hmm, je blijft er over beginnen, ervaringen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef DutchTrain het volgende:
Maar als je natuurlijk echt wat wil doen aan je fotoboek, dan moet je op zaterdagmiddag in het singlestopic posten
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:06 schreef Douwe het volgende:
[..]
Hmm, je blijft er over beginnen, ervaringen?
Ja, even zoeken levert mijn infiltratiepoging op in het topic...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:06 schreef Douwe het volgende:
Hmm, je blijft er over beginnen, ervaringen?
Fok!Radio....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:18 schreef DutchTrain het volgende:
Wellicht eerst maar weer eens een goed topic openen in TRV... er valt hier weinig te beleven op het moment.
Helaas ben ik m'n reisverslag van Friesland kwijtgeraakt op een defecte CF-kaart
Oh, ik kan mezelf natuurlijk ook uitnodigen voor FOK!radio voor live-reisadvies en vakantiekeuzehulp
*bergt fles wijn nu echt op
Ja, ik heb vanaf 21.00 ofzo geluisterd... Yvonne die niets te melden had, de stelling van Blinky die zoals gewoonlijk net als de reacties nergens op sloeg en natuurlijk de muziek die niet gedraaid werd (wat erg voor die Paul Simon fansquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
Fok!Radio....Heb je die aflevering van vanavond gehoord?
* Jaguarized is Paul Simon fan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanaf 21.00 ofzo geluisterd...
Yvonne die niets te melden had, de stelling van Blinky die zoals gewoonlijk net als de reacties nergens op sloeg en natuurlijk de muziek die niet gedraaid werd (wat erg voor die Paul Simon fans)
En wat was er nou nog meer? interview met een B&H S&W meisje waar ik nog nooit van gehoord had en de naam ook niet meer van weet en Nuongirl, die op elke vraag antwoordde 'ja zo gaat dat, ja doe maar wat, ja dan doen we dingen, ja 't is allemaal niet zo bijzonder'
Ik was aan het proberen om m'n naam 5 op een rij te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:26 schreef Jaguarized het volgende:
En ik had die plaats verdomme nog maar 5 keer aangevraagd.
Dat is ook lekker kansloos.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was aan het proberen om m'n naam 5 op een rij te krijgen
Bijna net zo kansloos als de hele nacht Paul Simon blijven aanvragenquote:
Goede TT, waardeloze OP. Avatarsquote:Op maandag 19 september 2005 17:22 schreef flipsen het volgende:
Lucille/UIO, doe eens wat leuks met de TT?
Ah, ik heb een medestanderquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede TT, waardeloze OP. Avatars
Nu ook met mooie OP.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, ik heb een medestander![]()
gelukkig doet de edit functie het nog
Niet de hele nacht, ik heb 5 weken geleden voor het eerst You Can Call Me Al aangevraagd tijdens FokRadio. Een week later weer. Gisteren dus de tweede keer. En omdat het later toch zo rustig werd heb ik Graceland ook nog in de qeue gezet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bijna net zo kansloos als de hele nacht Paul Simon blijven aanvragen![]()
Maar uiteindelijk heb ik wel allebei de nummers voorbij horen komen
Dat ligt wederom aan 110962quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
Tot "Hey, ik ken een CBS medewerker die Kees heet, maar dat zal hem wel niet zijn." snap ik het. Daarna niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |