[TRV]De Lounge - Tennisbaan vlakbij (in dat andere hotel).quote:Op maandag 26 september 2005 19:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een originele titel voor deel 52 graag!
ik wacht nog op een originele opdrachtquote:Op maandag 26 september 2005 19:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een originele titel voor deel 52 graag!
Mogen wel, kunnen nietquote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Alweer te laat!!Ik heb nog NOOIT een HTL topic mogen maken !!!!
![]()
![]()
![]()
Hier ook al? In Parijs moeten we ook al allerlei opdrachten uitvoeren als het aan jou ligt.quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik wacht nog op een originele opdracht
Wordt ik hier nu weggestemd, of zal de sms-actie van de lurckers mij nog kunnen redden ?quote:Op maandag 26 september 2005 20:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Terwijl DT zijn enige opdracht niet goed heeft uitgevoerd!
Als er 100 lurckers sms-en dan mag je misschien blijven.quote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wordt ik hier nu weggestemd, of zal de sms-actie van de lurckers mij nog kunnen redden ?
Sorry, je bent de zwakste schakel...quote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wordt ik hier nu weggestemd, of zal de sms-actie van de lurckers mij nog kunnen redden ?
Moet ik dit nu in m'n sig zetten, of is dat niet hip meerquote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
Het is altijd die gemene DutchTrain.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Moet ik dit nu in m'n sig zetten, of is dat niet hip meer
quote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef k_man het volgende:
Maar je mag nog wel een sleutel kiezen uit het sleutelkastje. Als ie past mag je toch nog blijven.
Da's de sleutel die toegang geeft tot een apart kamertje, veel plezier:quote:
Reizen voor werk kan best leuk zijn als er nog een beetje vrije tijd mogelijk is.quote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef Lucille het volgende:
Ik ben deze week in de buurt van Madrid aan het werk. Dus mij zie je niet meer de komende dagen.
Misschien een leuke TT: Reizen kan je ook doen voor je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |