nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete clubquote:Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had het verkeerd gelezen. Jij moedigd ajax aan, en niet arsanaal.![]()
Geef mij maar Chelsea of ManUtdquote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete club
absoluut de moeite waard !!quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Zal het eens een keer uitzoeken, nu toch echt op bedje
Carlisle, West Hamquote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
nu ???quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
Arie en Sylvester trouwens ook erg leuk, deze show heb k in t theater gezien
nederland 2quote:
wat een kutdagen zijn het toch, was de week maar al voorbijquote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef just me het volgende:
kutzooi... net bericht gekregen dat een van onze leden van begin 50 is overleden aan een hersenbloeding![]()
trustuh Hools, morgen weer een dag!
quote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
wat krijgt ze bitterballen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
tjonge JM
hier schreeuwt de jongste mascotte om eten..daarna
Het blijft maar doorgaan deze laatste dagen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef just me het volgende:
kutzooi... net bericht gekregen dat een van onze leden van begin 50 is overleden aan een hersenbloeding![]()
Hier wil ik ff het volgende op zeggen trouwens :quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Men, houdt het nou nog niet op het klotenieuws? (ik lees het laatste nu pas)
idd verschrikkelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Het blijft maar doorgaan deze laatste dagen.
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier wil ik ff het volgend op zeggen trouwens :
Dat ik het zo giga goed vind dat mensen hier kunnen kloten/zieken/plezierhebben/betrokkenzijn/hunei/hunergernis/hundagelijksleven/ergstedingen/blijstedingen..etc etc etc
gewoon hier kwijt kunnen, en hoe we hier allemaal met elkaar meeleven.
Stijgt soms gewoon echt boven de SC topics her en der op fok uit hoor![]()
Echten
En nu verder![]()
![]()
dingen zoals VBL
![]()
dat wilde ik net zeggen, maar het programma is nog niet afgelopen zo te zienquote:
het was alleen nog maar de afkondigingquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen, maar het programma is nog niet afgelopen zo te zien
Oh zo. Ik had het verkeerd begrepen. Bedankt -Vaduz-quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er iets niet klopt bedoelt hij, of je dat aan mag geven.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:38 schreef dndiek het volgende:
Ik ga mijn laptop dichtklappen, mijn slaapbank uitklappen en dan ga ik mijn ogen sluiten
Trusten allemaal!
ook weltrusten danquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat ook huppelend naar zijn hol, welterusten!</span>
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Boesje.. wij luisteren veel mooie verhalen nu.
De teksten van de dijk he
En Moderamd ach...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de nieuwe cd gekocht vandaag
We vinden eindelijk eens allebei iets leuk
Roxy Music vond ik vroeger ook wel leuk. Zal me eens verdiepen in Sauna West. (Klinkt als een verkeerde parenclub.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
leuk Nederlands bandje is Sauna West. Ze zijn in het Rotterdamse inmiddels redelijk bekend. Erg leuk, beetje Roxy Music achtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |