Ojaquote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:
Vergeet Paasvee en Popweekend niet.
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:
Vergeet Paasvee en Popweekend niet.
Klinkt goed.quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.
dat moet je dan beslist een keer doen. Ze zijn niet goedkoop, maar wel errug goed (en gezellig ook)quote:Op maandag 19 september 2005 13:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oja
En Linke LoetjeWaar ik overigens nog nooit heb gegeten
ja dat heb ik ook nog regelmatigquote:Op maandag 19 september 2005 14:11 schreef floopzz het volgende:
heimwee!
Ik ga toch liever bij Tov eten. Ook niet goedkoop, maar waarschijnlijk goedkoper dan Linke Loetje. Elke paar weken een nieuwe kaart, met erg leuke gerechten. En erg gezellig.quote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat moet je dan beslist een keer doen. Ze zijn niet goedkoop, maar wel errug goed (en gezellig ook)
is dat in het pand van Bon Ami (later de Eetkamer )?quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga toch liever bij Tov eten. Ook niet goedkoop, maar waarschijnlijk goedkoper dan Linke Loetje. Elke paar weken een nieuwe kaart, met erg leuke gerechten. En erg gezellig.
Overigens staat Tov in de top 5 van restaurants in de regio, terecht.
Nee. Tov zit er ook al een tijdje. Tussen de Vomar en het pad dat tussen die scholen doorloopt (nou ja, school tegenwoorden, het B.A.C. is redelijk platgegooid).quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
is dat in het pand van Bon Ami (later de Eetkamer )?
Nee, ik heb horen zeggen dat Hoogovens daar jaren geleden veel woningen neer heeft voor personeel.quote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoogovens? Corus? In Schagen? Ben je niet in de war?
quote:Op maandag 19 september 2005 20:02 schreef Jordy-B het volgende:
Is het nog altijd zo'n klotegat dat je voor alles behalve de dagelijkse boodschappen beter naar Den Helder of Alkmaar kan rijden, omdat het in Schagen niet te betalen is?
Toen ik er nog woonde had je er één speelgoedwinkel (Intertoys in het makadocentrum), Nu nog steeds
die totaal geen concurrentie had en dus 40% duurder was dan de speelgoedwinkels in de echte steden in de buurt... Klopt![]()
Totaal geen computerzaken, We hebben er nu 3 naast elkaar in de zelfde straat. en voor de rest allemaal van die winkels als: scheer en foppe en de block enzo.
alleen maar achterlijk dure CD-winkels We hebben er een stuk of 3,4 en vrij duur, maar cd's zijn ook duur daarom downloaden weMaar 'k heb d'r leuk gewoond, hoor...
Ik weet wel dat er een paar mensen uit mijn straat werken bij Corus en dat ze iedere dag naar de bushalte moeten lopen enzo, maar of deze huizen er speicaal voor gebouwd zijn? Lijkt me een beetje vaag en verweg enzo niet?quote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach, veel dingen kun je hier prima kopen. Speelgoed zou ik niet weten, dat koop ik nooit. De cd-winkels zijn duur, maar dat zijn ze in Alkmaar en Den Helder ook. Cd's koop ik dus vooral via internet (ook vanwege het klote-assortiment van de winkels hier).
Het is gewoon een klein stadje met gezellig centrum en uitgaansleven. Vooral dat laatste mis ik in Alkmaar en Den Helder.
En Kevin85, het zou best kunnen wat je zeg, dat ze hier woningen hebben laten bouwen, maar als dat zo is, dan merk je daar niks van. Ik in ieder geval niet in de 21 jaar dat ik hier nu woon.
ow oke, op dat rijtje van de Laagzijde. Het BAC is inderdaad niet meer zag ik laatst...quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee. Tov zit er ook al een tijdje. Tussen de Vomar en het pad dat tussen die scholen doorloopt (nou ja, school tegenwoorden, het B.A.C. is redelijk platgegooid).
Future PC Systems bevalt me beter, moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef SunChaser het volgende:
In schagen hebben we more for less als pc-zaak http://www.mfl.nl
Volgens mij zit in het pand van de Eetkamer tegenwoordig een Audicien. De Eetkamer zat toch in het laatste pand in dat rijtje Molenstraat/Laagzijde?quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ow oke, op dat rijtje van de Laagzijde. Het BAC is inderdaad niet meer zag ik laatst...
Oh, zou ook best kunnen. Maar wat zat er eerst in dat laatste pand dan?quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef SunChaser het volgende:
De eetkamer is er nog steeds toch? De eigenaar heeft de Brasserei verkocht en heeft De Roode Leeuw omgetoverd tot grandcafé Markt 15.
Dat is al 3/4 jaar ofzo zoquote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef SunChaser het volgende:
geen idee. Was vandaag ff in t zwembad om te kijken. De reuzenglijbaan en de Suisbuis en de hoge en de lage duikplank zijn weg
ja dat zag ik een week of 4.5 terug. Sjezus, ik kan me niet herinneren dat Pagina P er niet was... Is plukker op de Ged Gracht ook weg ?quote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Pagina P bestaat overigens ook niet meer, dat is nu de Bruna en zit in t pand van Hans Textiel. In Pagina P zit nu niks meer.
volgens mij is (of was) dat een antiekzaak. De eetkamer was het twee pand van de hoekquote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, zou ook best kunnen. Maar wat zat er eerst in dat laatste pand dan?
ze zijn dus an het inkrimpen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Plukker is er nog.
Die antiekzaak zat daar inderdaad, die is weg.
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zijn dus an het inkrimpen.
ik zag dat ouwe chagrijn jan piet beers ook nog steeds in zijn muziekwinkel staat...
jups, ik reed altijd even naar Alkmaar, naar Spanjaardquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja
Die vent is ook best duur, best jammer.
Ik had al zo'n vermoeden dat jij ook nog wel in dit topic zou verschijnen.quote:
de Rode Leeuw was ok al een kuttentquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kom nooit in HHW met de auto, dus dat wist ik niet. Heb altijd gedacht dat er weinig ruimte was.
In Schagen hoeft er helemaal niet te weinig ruimte te zijn. Het is immers niet in een druk gebied ofzo. Nu kom ik er zelden, maar het lijkt me dat je er toch best genoeg parkeergelegenheid kunt creeëren.
Vier zalen lijkt me toch wel netjes. Het is niet veel, wel genoeg om een fatsoenlijk aanbod te kunnen hebben. Met 2 zalen geef je de mensen wel erg weinig keus natuurlijk, dat is ook niet de bedoeling.
Markt 15 is een kuttent.
ja, de bios van ik geloof familie de Haan.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:02 schreef SunChaser het volgende:
De bios in Schagen zat waar nu de DA zit.
vergeet dan dan niet om een tussenstop te maken in DIrkshornquote:Op woensdag 21 september 2005 07:40 schreef Nolius het volgende:
Als ik een dagje uit de bschaving wil, ga ik nog wel eens naar Schagen
quote:Op woensdag 21 september 2005 07:42 schreef Nolius het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat er op veel beton daar 'Stefan Tetelepta' is een lul staat.
ok, goed kijken dan he:quote:Op woensdag 21 september 2005 10:45 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nog nooit "Stefan Tetelepta is een lul" gelezen.
Cynix was laatst in Schagen, dus het zal nu wel weer overal staanquote:Op woensdag 21 september 2005 10:45 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nog nooit "Stefan Tetelepta is een lul" gelezen.
Ik vind het nu gezelliger. Voorheen was de tent altijd vrijwel leeg, omdat het gewoon vrij groot was. Nu is het in ieder geval met die paar mensen die er zitten iets drukker, omdat een groot deel dicht is. Dat heeft toch al iets meer sfeer dan een lege kroeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef Tique3 het volgende:
Ik vond het in de beurs gezelliger voor de verbouwing, toen kwam ik er eigenlijk elke vrijdag wel ff..
In Schagen valt het ook wel mee hoor... Je heb op een paar minuten lopen de gratis NS parkeerplaatsen. En nog dichter bij de Gamma en evt. Karwei parkeerplaatsen. Allemaal redelijk verlaten op de latere uurtjes, dus plek zatquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:48 schreef Tique3 het volgende:
Bij HHW is veel parkeerplek op een paar minuutjes lopen. Ik denk dat er juist te weinig parkeerplek zal zijn in schagen eigenlijk, er is daar niet veel ruimte.
Dat ze eens lekker opdonderen de straat uit, op donderdagochtend.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef SunChaser het volgende:
Heel Schagen is gratis parkeren. Alleen rond de kerk en in de twee winkelstraten (hema en de gedempte gracht) is blauwe zone, max 1 uur. Maar op t dak van de Vomar of AH kun je parkeren tot ze dicht gaan, en in de wijken eromheen ook.
jij lijkt me nou echt zo'n type waar alleen de plaatselijke priester in geinteresseerd isquote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Viel me op hoe klein t zwembad eigenlijk is. Vroeger zwom ik buiten, in De Wiel of t buitenbad en daarna met meisjes klooien op de logweide.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij lijkt me nou echt zo'n type waar alleen de plaatselijke priester in geinteresseerd is
Schagen is boring imho, geef mij maar Amsterdam Den Haag
Ik had het over de omgeving van de toekomstige bioscoopquote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef SunChaser het volgende:
Heel Schagen is gratis parkeren. Alleen rond de kerk en in de twee winkelstraten (hema en de gedempte gracht) is blauwe zone, max 1 uur. Maar op t dak van de Vomar of AH kun je parkeren tot ze dicht gaan, en in de wijken eromheen ook.
Dat is appels met peren vergelijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Schagen is boring imho, geef mij maar Amsterdam
het parkeerterrein op de Menisweg is dat bij het uitvaartcentrum. Vanaf daar zit je binnen 5 minuten in het centrum.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat ze eens lekker opdonderen de straat uit, op donderdagochtend.
Er zijn vlak buiten het centrum enkele plekken om lang, gratis te kunnen parkeren, voorbeeld daarvan is de parkeerplaats bij het sportterrein in de groeneweg. Ergens bij de Esso is er ook een (er staat in ieder geval een bordje met 'P lang' die kant op te wijzen).
Dat vermoedde ik al toen ik de post plaatste. Daar is ook altijd genoeg ruimte. Op donderdagochtend, als alle toeristen zonodig de markt op moeten, zal die parkeerplaats wel helemaal leeg zijn. Net als die in de groeneweg.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
het parkeerterrein op de Menisweg is dat bij het uitvaartcentrum. Vanaf daar zit je binnen 5 minuten in het centrum.
Ga jij nou maar met je treintrol neuken en naar het KLB topic van den helderquote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij lijkt me nou echt zo'n type waar alleen de plaatselijke priester in geinteresseerd is
Schagen is boring imho, geef mij maar Amsterdam
Niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef Andyvie het volgende:
Ik stap er zo'n beetje elke vrijdagavond uit en zondagavond weer in de trein.
Schagen is een leuk stadje. Ook leuk om te winkelen, want eigenlijk heb je er alles.
Trendsetter?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik zéér weinig kleding in Schagen koopVroeger toen ik een klein prutsertje was nog wel eens een Cars broek gekocht bij... damn, hoe heet die ene winkel nou tegenover de vroegere Flandria
![]()
Voor kleding ga ik altijd naar Amsterdam en soms Alkmaar![]()
Ik kom uit zo'n "boerenklompen" -dorpjequote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef SunChaser het volgende:
Eten bij de Gouden Engel is duur en wat je er voor krijgt valt tegen. De GE is sowieso niet mijn tent, langzame bediening, duur. Vroeger gingen we er wel uit, maar ja, dan praat ik over 8 jaar terug. Nu gaan we naar t Noord als we al uitgaan, zelden dus. De Gevel is leuker nu t geen boerenklompentent meer is en ze de zaak ernaast bijhebben. Piet Pann is geloof ik nu van de Grundmannen.
Golden Valley, volgens mij, voor Chinees. Snackbar Cosy of de Schagenaar (patat met hete kip,quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef SunChaser het volgende:
Maar waar halen jullie je eten als je geen zin hebt om te koken?
De Schagenaar is een van de beste Chinese snackbars. En qua Chinees ga ik naar De Gouden Vogel.
Die verse krengen van de Vomer zijn niet te vretenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Golden Valley, volgens mij, voor Chinees. Snackbar Cosy of de Schagenaar (patat met hete kip,). Shoarma bij de Sphinx. En de maaltijden van de poelier zijn erg goed (ajam ketjap, ajam pedis enzo en erg dusprae-ribs, even in de magnetron en je hebt een lekker avondmaal).
Vesuvio is wel aardig als je pizza wilt eten. Maar het is duur, te duur voor wat je ervoor krijgt, dus haal ik dan meestal gewoon een pizza in de supermarkt (verse pizza van de Vomar is erg lekker).
de poelier in het Makado, ja die heeft goeie spullenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Golden Valley, volgens mij, voor Chinees. Snackbar Cosy of de Schagenaar (patat met hete kip,). Shoarma bij de Sphinx. En de maaltijden van de poelier zijn erg goed (ajam ketjap, ajam pedis enzo en erg dusprae-ribs, even in de magnetron en je hebt een lekker avondmaal).
Vesuvio is wel aardig als je pizza wilt eten. Maar het is duur, te duur voor wat je ervoor krijgt, dus haal ik dan meestal gewoon een pizza in de supermarkt (verse pizza van de Vomar is erg lekker).
Spareribs bij onze laatste bbq waren idd zéér goed te etenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
de poelier in het Makado, ja die heeft goeie spullen
Voor de BBQ zou ik dan weer naar het slachthuis aan de zijperweg gaan. Erg goed spul.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Spareribs bij onze laatste bbq waren idd zéér goed te eten
Yep, goede snackbar!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Jordy-B het volgende:
Bestaat snackbar Cosy nog? Lekkerste snackbar die ik ken...
Ja, met andere eigenaar. Peter en Tineke zijn naar 't Zand gegaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Jordy-B het volgende:
Bestaat snackbar Cosy nog? Lekkerste snackbar die ik ken...
Ik vond de spareribs van het slachthuis toch ietsjes minder lekker hoor... Met de rest van het BBQ vlees bij het slachthuis heb ik alleen maar goede ervaringenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor de BBQ zou ik dan weer naar het slachthuis aan de zijperweg gaan. Erg goed spul.
Wij ook, maar toen Peter ermee stopte was dat wel een beetje over. Dat is dus al een tijdje geleden. En Ome Fred vind ik ook niks. 't Eiland vond ik trouwens ook niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger gingen we altijd naar t Pandje om eten te halen, maar nu nooit meer. 't Eiland heet nu Ome Fred
en toen was het ook gedaan met het lekkere ijsquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij ook, maar toen Peter ermee stopte was dat wel een beetje over. Dat is dus al een tijdje geleden. En Ome Fred vind ik ook niks. 't Eiland vond ik trouwens ook niks.
zo nog naar de trein/ ik welquote:Op dinsdag 27 september 2005 06:04 schreef Tique3 het volgende:
Picobello heeft lekker ijs
Ik vond trouwens de patat in 't eiland veeel lekkerder!
Waarom moest William Igesz nou zo graag hebben
dat ijs ging over 't Pandjequote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef TheTh1ng het volgende:
Lekker ijs? Volgens mij had 't eiland altijd alleen maar Softijs.. zit amper verschil in..
't Pandje had geweldig ijs. Peter, de eigenaar toen, heeft ook meerdere prijzen gewonnen. En als hij een prijs won, mochten de basisscholen wel eens gratis ijs gaan eten, meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef TheTh1ng het volgende:
Lekker ijs? Volgens mij had 't eiland altijd alleen maar Softijs.. zit amper verschil in..
Zijn meerdere meiden die in Schagen wonen met de naam "Lotte", einsteinquote:Op woensdag 28 september 2005 09:54 schreef crazy-diesel het volgende:
kent iemand hier ook ene lotte??? ben wel benieuwd hoe het met haar gaat? Zji komt ook uit schagen.
Ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Eindelijk Whoppers in Schagen!
Doei Febo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
De Beurs gaat weg he, en daar komt een Burger King.
Was dit al bekend bij julie?
Hamburger Cosy speciaal is veel lekkerder dan die Whoppers. Maar het zou kunnen dat ik vaker bij BK naar binnen ga dan bij de Mac in Schagen. Bij die laatste ben ik tot nu toe nog niet binnen geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Eindelijk Whoppers in Schagen!
Dat vind ik dus ook. Ik hoef er eigenlijk niet zo nodig een vreetschuur bij daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:08 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Aan de ene kant wel mooi, want het is wel goed te eten... maar aan de andere kant... De markt was altijd gezellig en pittoresk. Volgens mij ziet het er niet uit zo midden in het centrum
Tsja, als de tent niet loopt, kun je niet bezig blijven. Ik kom er wel eens, vooral op vrijdagavond, en dan is het er goed leeg. En dat terwijl het best een leuk kroegje is. Maar ja, de Gevel is tegenwoordig ook leeg op vrijdag, dat is ook wel eens anders geweest.quote:Ze hadden de Beurs toch net helemaal veranderd enzoHoop moeite voor niks
Ook al heeft de gemeente niet het pand gekocht, hun bepalen hoe het er uit komt te zien of niet. Anders verpesten ze namelijk het stadsgezichtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, als ze dat inderdaad zo doen. Ik weet niet of en zoja wat de gemeente eraan gaat doen. We zullen zien. Ik had wel graag gezien dat de gemeente het pand gekocht had en er Trapman in zou zetten.
De FEBO is volgens mij al een aardige tijd aan het afstervenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denkw el dat de febo snel over de kop zal gaan als er een burger king tegenover komt hoor
Eén Trapman is wel genoeg hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een nieuw jongerencentrum daar is geen slecht idee.
Trapman en die boerderij waren toch twee verschillende dingen? Het een zat/zit naast Roxannde, die boerderij zat aan de Wilgenlaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat het vroeger een bende was, dat weet ik. Ik woon toch redelijk dicht bij de boerderij waar het ooit in zat. Maar om het nou om die reden nog steeds een drugstent te blijven noemen... onzin.
Lekkere gedachte... Vooral als je best vaak uitgaat...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:52 schreef Tique3 het volgende:
Klopt Sun.
Mededeling voor mensen in/rond Schagen
De verkrachter en allround crimineel Fabio is weer los. Als je kinderen hebt, vertel het even aan ze, voor de rest: goed oppassen!
Dat is dus die marokkaanse jongen die in de kroegen etc. meisjes heeft verkracht. Zoekt ruzie, heeft een pistool. Misschien al te veel info, maar ik denk dat de mensen veel om hun leven geven![]()
Welke boerderij?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Trapman en die boerderij waren toch twee verschillende dingen? Het een zat/zit naast Roxannde, die boerderij zat aan de Wilgenlaan.
Het lijkt me toch handig om te weten, weet je dat je voor bepaalde personen beter weg kan lopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Lekkere gedachte... Vooral als je best vaak uitgaat...
Weet ik, en de site staat vol spellingsfouten enz. enz. enzquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:54 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch handig om te weten, weet je dat je voor bepaalde personen beter weg kan lopen
Whehehe je gastenboek doet het niet![]()
En hoe kom je daar zo bij? Ik merk daar namelijk verdomd weinig van.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:23 schreef Tique3 het volgende:
nou ik weet in ieder geval dat er tot een jaar geleden nog erg veel drugs gebruikt werd daar, dan wel netje buiten de deur omdat ze er anders problemen mee kregen, maar er werd genoeg gebruikt
Ik weet waar het zit en zat. En het zijn volgens mij niet compleet verschillende dingen. Het huidige jongerencentrum is volgens mij voortgekomen uit de boerderij.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Trapman en die boerderij waren toch twee verschillende dingen? Het een zat/zit naast Roxannde, die boerderij zat aan de Wilgenlaan.
Ik kan me er niet druk om maken. Voordat hij opgepakt werd, liep hij ook al rond. Toen had ik er ook geen last van. Er zijn vast wel meer mensen in het uitgaansleven die mensen er liever niet zien, ook daar heb ik weinig last van.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:52 schreef Tique3 het volgende:
Klopt Sun.
Mededeling voor mensen in/rond Schagen
De verkrachter en allround crimineel Fabio is weer los. Als je kinderen hebt, vertel het even aan ze, voor de rest: goed oppassen!
Dat is dus die marokkaanse jongen die in de kroegen etc. meisjes heeft verkracht. Zoekt ruzie, heeft een pistool. Misschien al te veel info, maar ik denk dat de mensen veel om hun leven geven![]()
De Beurs is nu echt pleite. Dit was het laatste weekend. Vrijdag zou er nog een bandje spelen, maar die belden af. Ook niet echt leuk, in je laatste weekend. Nou ja, vrijdag de 13e, he.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
De Beurs gaat weg he
De bioseigenaar in Den Helder, die nieuwe, zei ook al dat t moeilijk wordt. Ik ben niet van plan vaak naar de bios in Schagen te gaan, ga dan toch eerder naar de Metro of zelfs Harmonie als ik toch al in Alkmaar ben.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Tique3 het volgende:
Het heeft volgens mij al een tijd geleden in de krant gestaan ook
Van de nieuwe bioscoop kunnen we ook wel zeggen dat het een flop wordt als ze 'normale' prijzen handhaven gezien de cijfers met de dalende bioscoopbezoeken(twee opvolgende jaren 10%)
Bij de Super is het al die keren dat ik er was niet druk geweest. Ik ging er alleen heen op dagen dat de andere winkels stervensdruk waren. Of zoals met koninginnendag als alles verder dicht is (ook toen was het stil bij de Super).quote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef Tique3 het volgende:
de 17e gaat het open. Er gaan gerust een heleboel mensen heen hoor, het zit midden in een woonwijk!
Die training heeft elke medewerker van de Vomar. Iederen moet in principe aan de kassa inzetbaar zijn. Iedereen moet een dag naar IJmuiden ofzo, om daar een cursus te volgen en dan binnen 4 weken die cursus afronden. Lukt dat niet, dan mag je aan het einde van je proeftijd een nieuwe baan zoeken.quote:Op maandag 16 januari 2006 07:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
die moeten allemaal speciale trainingen volgen enzo. zijn ze niet zo blij mee, maarja
Dat denk ik wel jaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er is geen Edah in Schagen. Bedoeld SC niet de Deen?
Woon jij eigenlijk ook in Schagen?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef SunChaser het volgende:
Cosy is zonder die Peter en dinges niets meer, bij hen werd je altijd snel geholpen als t druk was, nu is t flut.
Dat is mijn buurmanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef Tique3 het volgende:
Ome fred is niet meer!
Het is verkocht aan de vorige eigenaar, William Jansen, die nu Igesz heeft en die hotelkamers in het slot beheerd.
Hij leest vast niet op Fok!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef Tique3 het volgende:
Stiekem weet ik er nog meer over maar dat soort dingen ga ik niet rondstrooien op het internet
Beter! De eigenaar van het eiland dus?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef Tique3 het volgende:
Ome fred is niet meer!
Het is verkocht aan de vorige eigenaar, William Jansen, die nu Igesz heeft en die hotelkamers in het slot beheerd.
hehe die was hier net aan de deurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Tique3 het volgende:
Nico (of zijn moeder waarschijnlijk) heeft nu Vernes, De Gouden Engel en Piet Pann
Ik hoop ook dat het weer wordt zoals het in 't Eiland was, dat roeleerde!
edit: hij zal niet op fok lezen maar zijn zoontje misschien wel.. die is tenslotte jouw leeftijd dus het zou best goed kunnen
't Pandje heette vroeger iets van het Zwaantjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het Eiland/Ome Fred is nu officieel: De Swean ofzo. Wat een naam
is Piet Pann ook al van de grundmannetjes ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Tique3 het volgende:
Nico (of zijn moeder waarschijnlijk) heeft nu Vernes, De Gouden Engel en Piet Pann
Ik hoop ook dat het weer wordt zoals het in 't Eiland was, dat roeleerde!
edit: hij zal niet op fok lezen maar zijn zoontje misschien wel.. die is tenslotte jouw leeftijd dus het zou best goed kunnen
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Untitled1 het volgende:
Gijs Staverman en Cees Geel zijn toppers, maar voor de rest lijkt Schagen me nou niet helemaal the place to be. Je vergat trouwens Herman van Idols. Die woont toch ook in Schagen?
Ik denk dat gerard Joling het toch wel t verst heeft geschopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Untitled1 het volgende:
Gijs Staverman en Cees Geel zijn toppers, maar voor de rest lijkt Schagen me nou niet helemaal the place to be.
Ik vind dat jij anders ook behoorlijk ver komt sunniequote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat gerard Joling het toch wel t verst heeft geschopt.
Dat zal metro ?? (zo heet die bios in hhw) toch, wel flink merken denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nou nou, ze zijn eindelijk begonnen aan de bouw van de bios! over 8 maandjes zijn ze dus klaar![]()
nou, als het een 'doorsnee' bioscoop is, zal ik veel liever naar die in hhw gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zal metro ?? (zo heet die bios in hhw) toch, wel flink merken denk ik.
Mwah het ziet er redelijk aardig uit.quote:De bouw van de bioscoop zal zo spoedig mogelijk aanvangen en vanaf het moment dat de bouw begonnen is, zal het ongeveer 8 maanden duren tot de opening.
De bioscoop zal bestaan uit 5 zalen, gesitueerd om de grote foyer heen.
Een sterk punt van de bioscoop zal zijn dat alles gelijkvloers te bereiken is, een groot voordeel voor minder validen en ouderen.
Verder is de bereikbaarheid van de bioscoop geweldig: Zeer centraal en toch goed ontsloten door de twee provinciale wegen rond Schagen.
Vlakbij is het NS-station en ook de bus stopt voor de deur.
Voor wie met de auto wil komen; CineMagnus besckikt over 80 eigen (gratis) parkeerplaatsen. Mochten deze vol zijn, dan kunt u uw auto parkeren op de gratis parkeerplaatsen van onze buren, de Gamma.
De Zalen
Zoals gezegd zal CineMagnus beschikken over 5 zalen.
Zaal 1 en 2 krijgen 150 zitplaatsen, zaal 3 en 4 100 en zaal 5 80.
Alle zalen worden uitgerust met 'wall-to-wall' schermen, digitaal geluid, zeer luxe stoelen, een zeer royale rij-afstand van 130cm en airco.
Zaal 1 t/m 4 krijgen achterin ook nog Loveseats en Vipseats. Deze stoelen zijn nog luxer dan de rest.
Verder zullen zaal 1 en 3 ook uitgerust worden met alle middelen die noodzakelijk zijn om een goede presentatie of cursus te geven.
De toegangsprijs voor een normale film bedraagt 8 euro.
Kinderen tot 12 jaar krijgen 2 euro korting en betalen dus 6 euro.
In het geval dat een film langer is dan 2,5 uur, wordt het kaartje 0,50 euro duurder.
Verder geven wij 1 euro korting op weekdagen op vertoon van CJP-, OV- of seniorenpas.
Ik ben vanavond en zaterdag om die reden, nou ja, niet jouw verjaardag maar die van mij, ook dronken.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:03 schreef Tique3 het volgende:
Nog 2 weken en dan kunnen jullie een wellicht behoorlijk aangeschoten Tique tegenkomen
Dan vier ik mijn verjaardag![]()
Vergeet Saskia en Serge nietquote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat gerard Joling het toch wel t verst heeft geschopt.
Dank je.quote:
Echt iets om trots op te zijn, inderdaad.quote:
Herman? Jij hier? Ik zal even een paar posts edidten dan :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:27 schreef hermanberghuis het volgende:
Schagen is een heel gezellige stad
Tof, waarom open je er niet een topic over met eigen foto's en zulks? Wanneer is hij klaar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:16 schreef Tique3 het volgende:
Johan!
Wat wil je weten?
Hij is bij ons op het terrein de ark aan het bouwen
Ik vind die gast een beetje raar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:15 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, hoe zit het met die Ark bouwer bij jullie in de stad?
Ask and you shall receive:quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb er nog maar weinig over gehoord. Maar ik lees dan ook geen regionale media. Iemand een linkje met meer informatie?
Dank je.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ask and you shall receive:
Planet internet, 1 mrt
volkskrant, 23 mrt
BBC, gisteren
rest van engelstalige google news
Het zal de metro in Heerhugowaard niet overtreffen, die (weer) gaan uitbreiden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
www.cinemagnus.nl
[..]
Mwah het ziet er redelijk aardig uit.
ja, wrijf het er maar lekker inquote:
Volgende week woensdag toch?quote:
jij bent toch de razende reporter van schagen ?quote:
Ja.quote:
Dan slaap ik alquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef Tique3 het volgende:
Ik kan pas om 1645 in de stad zijn..
tentamens![]()
quote:
ik sla vandaag een dagje overquote:Op woensdag 5 april 2006 08:07 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik voel me niet zo sterk eigenlijk, ben benieuwd wat de dag ons gaat brengen![]()
Volgens mij is het een dorp met stadsrechten toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
heb altijd gedacht dat schagen een DORP was...
sorry mensjes
Zou kunnen... ik kom er ook niet zo vaak...quote:Op woensdag 5 april 2006 11:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Volgens mij is het een dorp met stadsrechten toch?
Wie gaat er dan ook naar de Vernes?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Pinkpowered het volgende:
schagen mooi ?? noem eens 1 ding op in schagen dat mooi is ?? als er één plek zuigt in nederland is dat schagen wel inclusief die baggerdisco van een vernes. Naar vernes toegaan ben je verplicht een maclight mee te nemen anders zie je niets
Schagen is mooi om uit te gaan, maar dan moet je niet naar de vernes gaan. Waar ga jij dan uit?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:46 schreef Pinkpowered het volgende:
fout.. je moet antwoorden met >>> wie gaat er dan ook naar schagen <<<
Die ken ik wel dan... een beetjequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:08 schreef GinzaGirl het volgende:dat is wel interesting
een "vriend" van mij is fotograaf daar.
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Duidelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:46 schreef Pinkpowered het volgende:
fout.. je moet antwoorden met >>> wie gaat er dan ook naar schagen <<<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |