volgens mij is (of was) dat een antiekzaak. De eetkamer was het twee pand van de hoekquote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, zou ook best kunnen. Maar wat zat er eerst in dat laatste pand dan?
ze zijn dus an het inkrimpen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Plukker is er nog.
Die antiekzaak zat daar inderdaad, die is weg.
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zijn dus an het inkrimpen.
ik zag dat ouwe chagrijn jan piet beers ook nog steeds in zijn muziekwinkel staat...
jups, ik reed altijd even naar Alkmaar, naar Spanjaardquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja
Die vent is ook best duur, best jammer.
Ik had al zo'n vermoeden dat jij ook nog wel in dit topic zou verschijnen.quote:
de Rode Leeuw was ok al een kuttentquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kom nooit in HHW met de auto, dus dat wist ik niet. Heb altijd gedacht dat er weinig ruimte was.
In Schagen hoeft er helemaal niet te weinig ruimte te zijn. Het is immers niet in een druk gebied ofzo. Nu kom ik er zelden, maar het lijkt me dat je er toch best genoeg parkeergelegenheid kunt creeëren.
Vier zalen lijkt me toch wel netjes. Het is niet veel, wel genoeg om een fatsoenlijk aanbod te kunnen hebben. Met 2 zalen geef je de mensen wel erg weinig keus natuurlijk, dat is ook niet de bedoeling.
Markt 15 is een kuttent.
ja, de bios van ik geloof familie de Haan.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:02 schreef SunChaser het volgende:
De bios in Schagen zat waar nu de DA zit.
vergeet dan dan niet om een tussenstop te maken in DIrkshornquote:Op woensdag 21 september 2005 07:40 schreef Nolius het volgende:
Als ik een dagje uit de bschaving wil, ga ik nog wel eens naar Schagen
quote:Op woensdag 21 september 2005 07:42 schreef Nolius het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat er op veel beton daar 'Stefan Tetelepta' is een lul staat.
ok, goed kijken dan he:quote:Op woensdag 21 september 2005 10:45 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nog nooit "Stefan Tetelepta is een lul" gelezen.
Cynix was laatst in Schagen, dus het zal nu wel weer overal staanquote:Op woensdag 21 september 2005 10:45 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nog nooit "Stefan Tetelepta is een lul" gelezen.
Ik vind het nu gezelliger. Voorheen was de tent altijd vrijwel leeg, omdat het gewoon vrij groot was. Nu is het in ieder geval met die paar mensen die er zitten iets drukker, omdat een groot deel dicht is. Dat heeft toch al iets meer sfeer dan een lege kroeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef Tique3 het volgende:
Ik vond het in de beurs gezelliger voor de verbouwing, toen kwam ik er eigenlijk elke vrijdag wel ff..
In Schagen valt het ook wel mee hoor... Je heb op een paar minuten lopen de gratis NS parkeerplaatsen. En nog dichter bij de Gamma en evt. Karwei parkeerplaatsen. Allemaal redelijk verlaten op de latere uurtjes, dus plek zatquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:48 schreef Tique3 het volgende:
Bij HHW is veel parkeerplek op een paar minuutjes lopen. Ik denk dat er juist te weinig parkeerplek zal zijn in schagen eigenlijk, er is daar niet veel ruimte.
Dat ze eens lekker opdonderen de straat uit, op donderdagochtend.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef SunChaser het volgende:
Heel Schagen is gratis parkeren. Alleen rond de kerk en in de twee winkelstraten (hema en de gedempte gracht) is blauwe zone, max 1 uur. Maar op t dak van de Vomar of AH kun je parkeren tot ze dicht gaan, en in de wijken eromheen ook.
jij lijkt me nou echt zo'n type waar alleen de plaatselijke priester in geinteresseerd isquote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Viel me op hoe klein t zwembad eigenlijk is. Vroeger zwom ik buiten, in De Wiel of t buitenbad en daarna met meisjes klooien op de logweide.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij lijkt me nou echt zo'n type waar alleen de plaatselijke priester in geinteresseerd is
Schagen is boring imho, geef mij maar Amsterdam Den Haag
Ik had het over de omgeving van de toekomstige bioscoopquote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef SunChaser het volgende:
Heel Schagen is gratis parkeren. Alleen rond de kerk en in de twee winkelstraten (hema en de gedempte gracht) is blauwe zone, max 1 uur. Maar op t dak van de Vomar of AH kun je parkeren tot ze dicht gaan, en in de wijken eromheen ook.
Dat is appels met peren vergelijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Schagen is boring imho, geef mij maar Amsterdam
het parkeerterrein op de Menisweg is dat bij het uitvaartcentrum. Vanaf daar zit je binnen 5 minuten in het centrum.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat ze eens lekker opdonderen de straat uit, op donderdagochtend.
Er zijn vlak buiten het centrum enkele plekken om lang, gratis te kunnen parkeren, voorbeeld daarvan is de parkeerplaats bij het sportterrein in de groeneweg. Ergens bij de Esso is er ook een (er staat in ieder geval een bordje met 'P lang' die kant op te wijzen).
Dat vermoedde ik al toen ik de post plaatste. Daar is ook altijd genoeg ruimte. Op donderdagochtend, als alle toeristen zonodig de markt op moeten, zal die parkeerplaats wel helemaal leeg zijn. Net als die in de groeneweg.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
het parkeerterrein op de Menisweg is dat bij het uitvaartcentrum. Vanaf daar zit je binnen 5 minuten in het centrum.
Ga jij nou maar met je treintrol neuken en naar het KLB topic van den helderquote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij lijkt me nou echt zo'n type waar alleen de plaatselijke priester in geinteresseerd is
Schagen is boring imho, geef mij maar Amsterdam
Niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef Andyvie het volgende:
Ik stap er zo'n beetje elke vrijdagavond uit en zondagavond weer in de trein.
Schagen is een leuk stadje. Ook leuk om te winkelen, want eigenlijk heb je er alles.
Trendsetter?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik zéér weinig kleding in Schagen koopVroeger toen ik een klein prutsertje was nog wel eens een Cars broek gekocht bij... damn, hoe heet die ene winkel nou tegenover de vroegere Flandria
![]()
Voor kleding ga ik altijd naar Amsterdam en soms Alkmaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |