Hamburger Cosy speciaal is veel lekkerder dan die Whoppers. Maar het zou kunnen dat ik vaker bij BK naar binnen ga dan bij de Mac in Schagen. Bij die laatste ben ik tot nu toe nog niet binnen geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Eindelijk Whoppers in Schagen!

Dat vind ik dus ook. Ik hoef er eigenlijk niet zo nodig een vreetschuur bij daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:08 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Aan de ene kant wel mooi, want het is wel goed te eten... maar aan de andere kant... De markt was altijd gezellig en pittoresk. Volgens mij ziet het er niet uit zo midden in het centrum
Tsja, als de tent niet loopt, kun je niet bezig blijven. Ik kom er wel eens, vooral op vrijdagavond, en dan is het er goed leeg. En dat terwijl het best een leuk kroegje is. Maar ja, de Gevel is tegenwoordig ook leeg op vrijdag, dat is ook wel eens anders geweest.quote:Ze hadden de Beurs toch net helemaal veranderd enzoHoop moeite voor niks

Ook al heeft de gemeente niet het pand gekocht, hun bepalen hoe het er uit komt te zien of niet. Anders verpesten ze namelijk het stadsgezichtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, als ze dat inderdaad zo doen. Ik weet niet of en zoja wat de gemeente eraan gaat doen. We zullen zien. Ik had wel graag gezien dat de gemeente het pand gekocht had en er Trapman in zou zetten.

De FEBO is volgens mij al een aardige tijd aan het afstervenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denkw el dat de febo snel over de kop zal gaan als er een burger king tegenover komt hoor

Eén Trapman is wel genoeg hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een nieuw jongerencentrum daar is geen slecht idee.

Trapman en die boerderij waren toch twee verschillende dingen? Het een zat/zit naast Roxannde, die boerderij zat aan de Wilgenlaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat het vroeger een bende was, dat weet ik. Ik woon toch redelijk dicht bij de boerderij waar het ooit in zat. Maar om het nou om die reden nog steeds een drugstent te blijven noemen... onzin.

Lekkere gedachte... Vooral als je best vaak uitgaat...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:52 schreef Tique3 het volgende:
Klopt Sun.
Mededeling voor mensen in/rond Schagen
De verkrachter en allround crimineel Fabio is weer los. Als je kinderen hebt, vertel het even aan ze, voor de rest: goed oppassen!
Dat is dus die marokkaanse jongen die in de kroegen etc. meisjes heeft verkracht. Zoekt ruzie, heeft een pistool. Misschien al te veel info, maar ik denk dat de mensen veel om hun leven geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |