Ik kom uit zo'n "boerenklompen" -dorpjequote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef SunChaser het volgende:
Eten bij de Gouden Engel is duur en wat je er voor krijgt valt tegen. De GE is sowieso niet mijn tent, langzame bediening, duur. Vroeger gingen we er wel uit, maar ja, dan praat ik over 8 jaar terug. Nu gaan we naar t Noord als we al uitgaan, zelden dus. De Gevel is leuker nu t geen boerenklompentent meer is en ze de zaak ernaast bijhebben. Piet Pann is geloof ik nu van de Grundmannen.

Golden Valley, volgens mij, voor Chinees. Snackbar Cosy of de Schagenaar (patat met hete kip,quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef SunChaser het volgende:
Maar waar halen jullie je eten als je geen zin hebt om te koken?
De Schagenaar is een van de beste Chinese snackbars. En qua Chinees ga ik naar De Gouden Vogel.

Die verse krengen van de Vomer zijn niet te vretenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Golden Valley, volgens mij, voor Chinees. Snackbar Cosy of de Schagenaar (patat met hete kip,). Shoarma bij de Sphinx. En de maaltijden van de poelier zijn erg goed (ajam ketjap, ajam pedis enzo en erg dusprae-ribs, even in de magnetron en je hebt een lekker avondmaal).
Vesuvio is wel aardig als je pizza wilt eten. Maar het is duur, te duur voor wat je ervoor krijgt, dus haal ik dan meestal gewoon een pizza in de supermarkt (verse pizza van de Vomar is erg lekker).

de poelier in het Makado, ja die heeft goeie spullenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Golden Valley, volgens mij, voor Chinees. Snackbar Cosy of de Schagenaar (patat met hete kip,). Shoarma bij de Sphinx. En de maaltijden van de poelier zijn erg goed (ajam ketjap, ajam pedis enzo en erg dusprae-ribs, even in de magnetron en je hebt een lekker avondmaal).
Vesuvio is wel aardig als je pizza wilt eten. Maar het is duur, te duur voor wat je ervoor krijgt, dus haal ik dan meestal gewoon een pizza in de supermarkt (verse pizza van de Vomar is erg lekker).

Spareribs bij onze laatste bbq waren idd zéér goed te etenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
de poelier in het Makado, ja die heeft goeie spullen

Voor de BBQ zou ik dan weer naar het slachthuis aan de zijperweg gaan. Erg goed spul.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Spareribs bij onze laatste bbq waren idd zéér goed te eten

Yep, goede snackbar!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Jordy-B het volgende:
Bestaat snackbar Cosy nog? Lekkerste snackbar die ik ken...

Ja, met andere eigenaar. Peter en Tineke zijn naar 't Zand gegaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef Jordy-B het volgende:
Bestaat snackbar Cosy nog? Lekkerste snackbar die ik ken...

Ik vond de spareribs van het slachthuis toch ietsjes minder lekker hoor... Met de rest van het BBQ vlees bij het slachthuis heb ik alleen maar goede ervaringenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor de BBQ zou ik dan weer naar het slachthuis aan de zijperweg gaan. Erg goed spul.

Wij ook, maar toen Peter ermee stopte was dat wel een beetje over. Dat is dus al een tijdje geleden. En Ome Fred vind ik ook niks. 't Eiland vond ik trouwens ook niks.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger gingen we altijd naar t Pandje om eten te halen, maar nu nooit meer. 't Eiland heet nu Ome Fred

en toen was het ook gedaan met het lekkere ijsquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij ook, maar toen Peter ermee stopte was dat wel een beetje over. Dat is dus al een tijdje geleden. En Ome Fred vind ik ook niks. 't Eiland vond ik trouwens ook niks.

zo nog naar de trein/ ik welquote:Op dinsdag 27 september 2005 06:04 schreef Tique3 het volgende:
Picobello heeft lekker ijs
Ik vond trouwens de patat in 't eiland veeel lekkerder!
Waarom moest William Igesz nou zo graag hebben

dat ijs ging over 't Pandjequote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef TheTh1ng het volgende:
Lekker ijs? Volgens mij had 't eiland altijd alleen maar Softijs.. zit amper verschil in..

't Pandje had geweldig ijs. Peter, de eigenaar toen, heeft ook meerdere prijzen gewonnen. En als hij een prijs won, mochten de basisscholen wel eens gratis ijs gaan eten, meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef TheTh1ng het volgende:
Lekker ijs? Volgens mij had 't eiland altijd alleen maar Softijs.. zit amper verschil in..

Zijn meerdere meiden die in Schagen wonen met de naam "Lotte", einsteinquote:Op woensdag 28 september 2005 09:54 schreef crazy-diesel het volgende:
kent iemand hier ook ene lotte??? ben wel benieuwd hoe het met haar gaat? Zji komt ook uit schagen.

Ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Eindelijk Whoppers in Schagen!

Doei Febo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
De Beurs gaat weg he, en daar komt een Burger King.
Was dit al bekend bij julie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |