Sir Smoke-Alot rulesquote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef Drugshond het volgende:
Wat een kansloos figuur met zijn Bling-Bling
O, wow. Dat belooft wat voor de Bush Administrationquote:Op maandag 19 september 2005 23:27 schreef Drugshond het volgende:
Over 5 dagen kan deze schoonheid boven New Orleans liggen.
[afbeelding]
Raad het citaatquote:Ik denk dat als hier serieus onderzoek naar wordt gedaan dat de meerderheid van de Nederlanders het met mij eens is. Wat is nu mooier met alle Nederlanders, trots in één en hetzelfde uniform over straat te marcheren!
Wat moet het daar heerlijk toeven zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
Die jongen leeft in zijn eigen universum.
zo te zien kan Bush gerust weer op vakantie te gaan,quote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Nog een klein stukje omhoog.... en dan heeft NO weer de volle laag te pakken.
Zorg dan ook dat je systeem niet vastloopt. En zorg voor een werkbare backup.quote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef du_ke het volgende:Heb net XP opnieuw erop gegooid. Wat een pokkewerk. Ik word nooit it-autist
.
jaja had een of ander virus en dat iets te enthousiast verwijderdquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat je systeem niet vastloopt. En zorg voor een werkbare backup.
Tropenstorm Rita ...quote:Op maandag 19 september 2005 23:27 schreef Drugshond het volgende:
Over 5 dagen kan deze schoonheid boven New Orleans liggen.
[afbeelding]
quote:***************************************
SP:laat volk verkiezingen afdwingen
DEN HAAG SP-leider Marijnissen wil dat
het mogelijk wordt voor de bevolking om
nieuwe verkiezingen af te dwingen.Hij
wil hiervoor de Grondwet en de Kieswet
veranderen.
Als een miljoen mensen hun handtekening
zetten,zou er een referendum moeten
worden uitgeschreven over de vraag of
de kiezers vervroegd naar de stembus
gaan.De regering zou de uitslag van het
referendum moeten volgen.
Uit onderzoek blijkt dat maar weinig
mensen vertrouwen hebben in het kabinet
en is het niet goed dat de bevolking in
zo'n geval vier jaar moet wachten op
nieuwe verkiezingen,zegt de SP-voorman.
Nou roep dat maar niet te hard. Op CNN zag ik deze storm letterlijk ontploffen. Het afgelopen etmaal is deze storm opeens heel duidelijk zichtbaar op de kaart geworden. Gelet op het kaartje schatten ze nu deze storm in op CAT-3... maar dat is nog een voorspelling. Feit blijft wel dat de condities voor deze storm om zich verder te ontwikkelen optimaal is. (lees : Zeer warm zeewater).quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tropenstorm Rita ...
ik gok erop dat het veel geblaas is maar weinig wol, een storm in een glas water ....
Zonder goeie Anti-virus , spyware en firewall kun je wachten op de volgende install.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
jaja had een of ander virus en dat iets te enthousiast verwijderd.
Ach het lijkt het nu weer min of meer te doen.
Niets..... alleen Norton heeft heel goed afgekeken van Acronis True Image hoe het wel moest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef Tafkahs het volgende:
wat is er mis met norton ghost ? ...
Who gives a flying fuck? Microsoft kan het niet, die denkt alleen maar in vervelende procedures en algoritmesquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niets..... alleen Norton heeft heel goed afgekeken van Acronis True Image hoe het wel moest.
A.T.I was de eerste in zijn soort die met virtual backups overweg kon (= incrementeel bestanden terug zetten). Een half jaar later kon Ghost hetzelfde foefje.
Beide pakketen zijn heel gewaagd aan elkaar.
Die kan het wel... maar alleen als een platte backup maar geen sector-to-sector copy.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef Tafkahs het volgende:
Who gives a flying fuck? Microsoft kan het niet, die denkt alleen maar in vervelende procedures en algoritmes![]()
de reklame zegt dat users vanaf nu hun eigen backup kunnen terugzetten om tijd te besparen. Is dat dan een leugenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die kan het wel... maar alleen als een platte backup maar geen sector-to-sector copy.![]()
Nee hoor. Gewoon kunnen gamenquote:Op maandag 19 september 2005 22:27 schreef Drugshond het volgende:
Zal me niet verbazen dat straks je systeem alsnog reset, omdat de voeding het toch niet trekt.![]()
Dat is geen leugen.... sinds kort niet meer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef Tafkahs het volgende:
de reklame zegt dat users vanaf nu hun eigen backup kunnen terugzetten om tijd te besparen. Is dat dan een leugen
Verschrikkelijk, zelfs dat gooit men maar overboord. Ik zweer het je, dit is de voorbode van datgene dat Donner voor ogen heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is geen leugen.... sinds kort niet meer.
Ik geloof dat de nieuwste versie van Vista een soort van softwarematige DeepFreeze oplossing bevat (overgekocht door M$). Om in 1 keer systeemherstel te doen. Maar die oplossing is eigenlijk een black-box oplossing met 2 knoppen (terugzetten Ja/Nee) zonder incrementeel afzonderlijke bestanden terug te zetten.
Uiteraard, ik denk zelfs dat zoiets in de tcp/ip stack zit. Kijk zelf in je services bestand dat ouder dan 10 jaar geleden gebouwd is en vraag je af waarom bepaalde poorten gereserveerd zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Reken maar van yes dat er een convenant is tussen M$ en de feds (FBI en CIA) om ervoor te zorgen dat er hidden backdoors zijn om alsnog op je systeem te kunnen snuffelen. Noem het maar een soort van super-user authorization
quote:Alphaville - Big in Japan
Winter’s cityside
Crystal bits of snowflakes all around my head and in the wind
I had no illusions
That I’d ever find a glimps of summer’s heatwaves in your eyes
You did what you did to me, now it’s history I see
Here’s my comeback on the road again
Things will happen while they can
I will wait here for my man tonight, it’s easy when your big in japan
When your big in japan, tonight
Big in japan, be tight, big in japan where the eastern sea’s so blue
Big in japan, alright, pay, then I’ll sleep by your side
Things are easy when you’re big in japan, when you’re big in japan
Neon on my naked skin
Passing silhouettes of strange illuminated mannequins
Shall I stay here at the zoo
Or shall I go and change my point of view for other ugly scenes
You did what you did to me, now it’s history I see...
Things will happen while they can
I will wait here for my man tonight, it’s easy when you’re big in japan
Je kunt ook omgekeerd monitoren wat je PC zit te broadcasten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef Tafkahs het volgende:
Uiteraard, ik denk zelfs dat zoiets in de tcp/ip stack zit. Kijk zelf in je services bestand dat ouder dan 10 jaar geleden gebouwd is en vraag je af waarom bepaalde poorten gereserveerd zijnDe hogere poorten zijn wellicht interessanter
Ik geloof Sjun wel als hij zegt dat freebsd de meest reeele oplossing is voor het moment, al is dat uiteraard niet autist-proof..
De enige echte oplossing is nog altijd de stekker er uit, maar dan heb je niets...
Aardig, maar heb je al zelf gezien welke compromissen je moet maken om Peerguardian2 niet de overhand te laten krijgen in het dagelijks gebruikquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kunt ook omgekeerd monitoren wat je PC zit te broadcasten.
Met Capsa ColaSoft kun je elk ip-pakketje wat je binnen krijgt of verzend weer bekijken.
Op die manier kun je ook bekijken naar PC's met wie je verbinding maakt welk IP-adres ze hebben en welk poortnummer.(er open staat)![]()
bikkelquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:43 schreef Drugshond het volgende:
Damn... valt niet mee om 72 afleveringen van Futurama om te zetten naar DVD.
3 DVD's gedaan...van de 8 a 9 DVD's
Multiplexen, de-Multiplexen, out-of-sync audio verbeteren, DVD-authoring, en testen met PowerDVD
Nee, oude: http://en.wikipedia.org/wiki/British_Mandate_of_Palestinequote:
Deze heeft het hiervoor ook zeker een jaar of 3-4 uitgehouden. Alleen nu loop ik te klooien de vorige windowsversie is niet goed verwiderd zodat ik er nu 2 keer windows op heb staan waardoor ik bij het opstarten elke keer moet kiezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder goeie Anti-virus , spyware en firewall kun je wachten op de volgende install.
Deze PC draait nog steeds op zijn eerste install (9 mnd), en mijn andere PC al (+ 5 jr).
Ze ontkennen het nu ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
Lol heb je die beelden in Irak gezien @ Basra....hoe kunnen de britten ontkennen dat ze niet met groot machtsvertoon de gevangenis binnen zijn gereden? Je ziet notabene geplette politiewagens, een half afgebroken gevangenis etc etc.
1 van de vreemdere verhalen in deze irak campagne inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:08 schreef Mutant01 het volgende:
Lol heb je die beelden in Irak gezien @ Basra....hoe kunnen de britten ontkennen dat ze niet met groot machtsvertoon de gevangenis binnen zijn gereden? Je ziet notabene geplette politiewagens, een half afgebroken gevangenis etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |