Als voorstopper vind ik hem wel goed, maar als back zie ik liever Beletti.quote:Op zondag 18 september 2005 21:26 schreef Saviola het volgende:
Mwa, je kunt niet verwachten dat ie gelijk een vaste basisplaats heeft in een kampioenenelftal..
Overigens vraag ik me af waarom die Oleguer steeds weer in de basis staat. Wat een prutser is dat zeg![]()
quote:Spanje,stand per 18/09
1. Getafe 3 2 1 0 7 7- 4
2. Dep.Coruńa 3 2 1 0 7 4- 2
3. Celta Vigo 3 2 0 1 6 5- 3
4. Osasuna 3 2 0 1 6 3- 2
5. Espanyol 3 2 0 1 6 3- 3
6. Valencia 3 1 2 0 5 5- 4
7. Athl.Bilbao 3 1 1 1 4 5- 3
8. Barcelona 3 1 1 1 4 3- 2
9. Cádiz 3 1 1 1 4 3- 3
10. Atlético M. 3 1 1 1 4 2- 2
11. Sevilla 3 1 1 1 4 2- 2
12. Real Betis 3 1 1 1 4 1- 1
13. Mallorca 3 1 0 2 3 5- 5
14. Zaragoza 3 0 3 0 3 2- 2
15. Real Madrid 3 1 0 2 3 4- 5
16. Santander 3 1 0 2 3 1- 2
17. Málaga 3 1 0 2 3 3- 5
18. Sociedad 3 1 0 2 3 4- 9
19. Villarreal 3 0 2 1 2 3- 4
20. Dep.Alaves 3 0 1 2 1 4- 6
Ik zie niet in waarom je Luxe zou willen houden.. Onder hem speelt Real zo voorspelbaar als wat. Doet ie met Solari en Figo z'n enige vleugelspelers weg en laat hij z'n team nu in een soort 4-2-2-2 voetballen waar iedereen maar een beetje centraal loopt te klootviolen zonder dat er echt systeem inzit.. Ja, hoe wil je dan wedstrijden gaan winnen ? Oké, de individuele sterkte van Robinho, Baptista zal vast wel punten opleveren, maar verder ?quote:Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef jojomen4 het volgende:
Hoop dat Luxe wel nog wat weekjes krijgt, denk dat die ons wel kan helpen al heeft ie nu ff flink pech.![]()
Mja, het transferbeleid is ook al jaren aan stuk dramatisch..quote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
@ Saviola
Ik ben het roerend met je eens, het lijkt nergens naar. Zelfs individueel is het huilen met de pet op... maarja, welke coach zou het beter kunnen ???![]()
Ik heb geen flauw idee...
Barcelona valt ook tegen. Na 3 wedstijden maar 4 punten. Voor een club als Barcelona is dat best wel triest.quote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doen Getafe en Celta het goed. Real en met name Villarreal vallen erg tegen.
Kijk! Dat willen we graag horen!quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zag gisteren op de ''Chinees'' de wedstrijd Cadiz - Villareal. Wat speelt Villareal een anti-voetbal. Geslepen als een mes en met dodelijke uitvalletjes. Cadiz was zo veel beter in de eerste helft.
Ja, waarom ze nog steeds Roberto Carlos selecteren weet ik ook niet hoor..quote:Op maandag 19 september 2005 17:31 schreef jojomen4 het volgende:
Je reactie over het transfer beleid is kut! Carlos en Salgado zijn nog lang niet over hun beste tijd heen. Waarom selecteren ze in de sterkste selectie, die komend jaar weer de WK titel pakt, dan nog steeds Turbo Carlos, terwijl ze in Brazilie echt wel andere backs hebben lopen. Dat ze alleen maar spitsen kopen is gelul. Ze hebben Binho gehaald wat logisch is als je die mogelijkheid krijgt aangezien die over 2 jaar de beste voetballer in de wereld is en het voor een goeie prijs was. Baptista speelde lange tijd middenveld waar die nu ook speelt. Ze hebben Garcia gehaald, Diogo en Ramos en Gravesen onder de periode Sacchi. Hou dan aub op met verhalen dat ze alleen maar aanvallers kopen. Enige structuur zit er echt wel in de aankopen. Als je voordat het seizoen begon een poll zou houden over welke topclub zich het beste versterkt zou hebben zou Real misschien wel gewonnen hebben.![]()
Over die paspoorten kun je in het vorige topic vinden. Daar staat wie wel en geen Spaans paspoort hebben en het is iig in orde bij Real.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja, waarom ze nog steeds Roberto Carlos selecteren weet ik ook niet hoor..Zo goed vind ik 'm helemaal niet (meer). Zelfde met Salgado eigenlijk, maar van hem ben ik nog nooit onder de indruk geweest.
Dat ze alleen maar aanvallers kopen, bedoelde ik niet. Maar het is toch gewoon zo dat de afgelopen jaren veel aanvallend ingestelde spelers kopen terwijl ze elk jaar opnieuw defensieve problemen hadden. Maar ok, dit jaar werden (eindelijk) eens verdedigende spelers aangekocht. Over die Uruguayen weet ik de precieze details niet.. Ohja, nog iets. Hebben die gasten allemaal ook een Spaans paspoort ? Want je mag in Spanje toch maar met 3 buitenlanders spelen? Nu heb je daar Robinho, Ronaldo, Baptista, die Uruguayanen,...
*in de prijzenkast kijkt*quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef ASroma het volgende:
ach real zuigt en dat weet jij ook, barca presteert as usual in het begin van het seizoen slecht. komt wel goed, bij real niet![]()
Vind jij de Spaanse competitie sterker dan de Serie A? Aantrekkelijker zeker, dat wel.quote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Verrassende uitslagen gisteren, maar typerend voor de sterkste competitie ter wereld. Je moet altijd 100 % zijn.
Over het geheel genomen denk ik dat het gemiddelde niveau van de 20 clubs uit de PD sterker is dan dat van de 20 teams uit de Serie A en de PL ja.quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vind jij de Spaanse competitie sterker dan de Serie A? Aantrekkelijker zeker, dat wel.
Oké.quote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Over het geheel genomen denk ik dat het gemiddelde niveau van de 20 clubs uit de PD sterker is dan dat van de 20 teams uit de Serie A en de PL ja.
Ohja tuurlijk, in de breedte zijn ze 1 van de sterkste landen. Maar de meest aansprekende clubs (voor ons) presteren toch niet naar hun kunnen de laatste jaren in Europa.quote:Op maandag 19 september 2005 20:42 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben misschien niet helemaal objectief.. maar pak de Europese Coefficient er maar bij. Die opmerking van Zwansen over het presteren in Europa.. whahahahah. Misschien is het de laatste 2/3 jaar wat minder goed maar die jaren daarvoor heersten we in de CL. Depor, Valencia en Real speelden bijna jaarlijks de kwarfinale waarbij er vaak zelfs 2 in de halve finale zaten. Wat een grap zeg die opmerking.![]()
Dan heb je het zeker over de laatste jaren die jou goed uitkomen..? De laatste 3 ofzo.. of zullen we de laatste 10 nemen?quote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk, in de breedte zijn ze 1 van de sterkste landen. Maar de meest aansprekende clubs (voor ons) presteren toch niet naar hun kunnen de laatste jaren in Europa.
Wat mij goed uitkomt? Zeur niet zo, helemaal niet. Ik heb juist heel veel sympathie voor beide clubs. Maar idd de laatste 3 jaren is het minder. Real met op papier het beste elftal ter wereld... Dan is het toch tegenvallend dat ze niet ver komen? En Barca is net zoals Arsenal. Grote naam maar in Europa komt er maar niet van...quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dan heb je het zeker over de laatste jaren die jou goed uitkomen..? De laatste 3 ofzo.. of zullen we de laatste 10 nemen?![]()
Zeur niet zo? Real heeft de laatste paar jaar nog 3x CL gewonnen, welke andere club kan dat zeggen? Barca heeft misschien weinig gepresteerd maar we hadden het over Spanje, als je dan naar Depor en Valencia kijkt moeten "we" als liefhebbers van het Spaanse voetbal gewoon niet zeiken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat mij goed uitkomt? Zeur niet zo, helemaal niet. Ik heb juist heel veel sympathie voor beide clubs. Maar idd de laatste 3 jaren is het minder. Real met op papier het beste elftal ter wereld... Dan is het toch tegenvallend dat ze niet ver komen? En Barca is net zoals Arsenal. Grote naam maar in Europa komt er maar niet van...![]()
quote:Scheids Espanyol-Real: 'Ik floot helemaal niet'
Het verhaal van de scheidsrechter die affloot maar het doelpunt dat direct daarop volgde goedkeurde, heeft er een nieuwe wending bij. Scheidsrechter Julián Rodríguez Santiago beweert namelijk dat hij nooit heeft gefloten bij de goal die Espanyol uiteindelijk langs Real Madrid leidde.
'Hij heeft ons verschillende keren aangegeven dat hij op dat moment zijn fluit niet aanraakte', legde José Angel Jiménez Muńoz de Morales, woordvoerder van de scheidsrechtersbond, uit aan MARCA.
De verklaring dat hij zijn fluitje ongemoeid liet, klopt in ieder geval niet. Op de stilgezette videobeelden van het incident is duidelijk te zien dat Rodríguez Santiago de fluit in zijn mond heeft.
Jiménez Muńoz de Morales suggereert dat het fluitsignaal uit het publiek afkomstig was. 'Dat een fan zijn club wil bevoordelen door zoiets te doen, is wel eens eerder gebeurd.' Die mogelijkheid bestaat, al gaf de lichaamshouding van de arbiter weg dat hij op het punt stond om naar de penaltystip te wijzen.
Rodríguez Santiago 'veroorzaakte' alle commotie door een doelpunt toe te kennen na een vrije trap van Ivan De La Peńa, die een fractie van een seconde nadat er gefloten werd door Daniel Jarque werd ingekopt.
De verdedigers van Real werden er niet door beďnvloed. Daarvoor zat er veel te weinig tijd tussen kopbal en fluitsignaal. De Madrilenen hadden wel een kans gehad een tegentreffer te voorkomen als Iker Casillas de strafschop die er niet kwam had gestopt.
Real Madrid is druk bezig de nederlaag aan te vechten. 'De club veronderstelt dat er een verkeerde interpretatie van het reglement was, want als de scheidsrechter blaast op zijn fluit, zijn de acties die daarop volgen onmiddellijk zonder waarde voor het spel', aldus Real op de eigen website.![]()
Yezzzzzzzz en die schijnt te bezichtigen te zijn op de CCTV5 streamquote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef jojomen4 het volgende:
Vanavond het krakertje Barca - Valencia (Barca zonder Messi).
Puntverlies van Barca zou wel mooi zijn.. kunnen we er morgen overheen!![]()
Knieblessure.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef Zwansen het volgende:
Hoe is het met Kluivert daar? Invaller?
Is de wedstrijd dan al afgelopen?quote:
Nope,quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is de wedstrijd dan al afgelopen?
Jammer dat de verdediging er niks van bakt, 3-2 nu.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef dndiek het volgende:
Kezman en Torres vormen een koningskoppel, ze hebben beide 1x gescoord (0-2 bij Sociedad)
Ah ok, stond ook al op Marca, die ik toch al hoger inschat dan NOSquote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef jojomen4 het volgende:
Depor zeggen ze hier 1-1
Ik had verwacht dat Barcelona toch een stuk sterker was dan de clubs die jij verder opnoemt, althans dat waren ze vorig jaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef jojomen4 het volgende:
ZIjn wel een hoop van de "sterkere clubs" die een moeizaam begin hebben zeg.. Barca, Real, Atletico, Sevilla, Betis, Depor, Espańol, Villarreal.
Vooral thuisquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat Barca er niet overheen ging, maar goed met een 2-2 is er ook nog niks loos. Ze moeten echter wel weer eens gaan winnen.
Volgens mij niet. Geen minuutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Bommel nog gespeeld?
Ja zeker dat Barca sterker is dan de andere clubs (al is het bijna gelijk met Real voor mij) maar je mag van die andere clubs, die zich ook zeer goed hebben versterkt wel verwachten dat ze de kleintjes oprollen. Espańol verliest vandaag 1-0 van Racing.. die zijn echt zo bagger hey..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Barcelona toch een stuk sterker was dan de clubs die jij verder opnoemt, althans dat waren ze vorig jaar.
Daarom is hun matig seizoensbegin extra zuur (voor mij dan).
Die laatste is echt gewoon drama. Ik ben helemaal geen van Bommel fan. Maar hij is iig wel beter als Marquezquote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef Terreros85 het volgende:
nee, Van Bommel heeft niet gespeeld. Zal het nog zwaar krijgen dit seizoen...met Xavi en Marquez voor hem
Het is gewoon een complotquote:Op donderdag 22 september 2005 20:05 schreef Ricky_ het volgende:
Op deze manier zal Van Bommel natuurlijk niet meer in Oranje komen.
En zn 2e gele.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Woodgate krijgt ook nog eens geel. Wat een drama-debuut.
Dat is inderdaad erg mooi.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:28 schreef jojomen4 het volgende:
Wel geweldig dat Woodgate met een staande ovatie van het veld ging!
Alle Spaanse media melden het. Oorlog in Camp Nou.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:32 schreef JeroenV het volgende:
Ronaldinho uit de selectie zetten om tactische redenen? My ass..
Staat trouwens niks over op elke site die ik bezoek. Bron?
Wees even reeel zeg. Ze staan flink wat punten achter in de competitie en spelen tegen een sterk team. Ze zijn net 5 wedstrijden bezig.. nu al mensen sparen? En ze spelen in de CL, waar ze al 3 punten hebben gehaald, tegen een mindere club.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag geen onzin/ geruchtenberichten hier, de twee spelers worden waarschijnlijk gespaard voor de Championsleague.
Ja, hoor. Jij weet het allemaal beter? De Spaanse media zullen het allemaal wel verkeerd zien? Zoals jojomen4 terecht opmerkt, zal Frank Rijkaard in dit stadium nog geen belangrijke spelers sparen voor de Champions League. Zeker niet als de tegenstander in de Primera Division het altijd lastige Betis is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag geen onzin/ geruchtenberichten hier, de twee spelers worden waarschijnlijk gespaard voor de Championsleague.
Oftewel: geen straf, maar rust.quote:Deco e Ronaldinho năo săo Ťcastigadosť por Rijkaard
Frank Rijkaard garantiu esta tarde que a năo convocaçăo de Deco e Ronaldinho para o jogo de sábado contra o Bétis Ťdeve-se unicamente ŕ necessária rotaçăo da equipa face ao sobrecarregado calendário năo devendo a ausęncia destes jogadores ser encarada como um castigoť.
AP
Seja como for, a verdade é que ambos os jogadores atravessam um mau momento de forma o que terá Ťajudadoť o holandęs a deixar Deco e Ronaldinho de fora dando-lhes Ťdescansoť.
ŤJogámos quatro encontros em dez dias, além disso Deco e Ronaldinho também tęm jogado pelas selecçőes dos seus países. Pensei em dar-lhes descanso tal comuniquei pessoalmente aos jogadores. Năo podemos esquecer que na próxima terça-feira temos um jogo com a Udinese e é certo que eles irăo jogarť, assinalou o treinador do ŤBarçať.
Jij bent ook voor Real hoor ik!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef ErikT het volgende:
Dit wordt een hele mooie competitie dit jaar
Nee hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij bent ook voor Real hoor ik!![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:40 schreef methodmich het volgende:
Wie is er allemaal voor Getafe eigenlijk?
Hoe debiel kan je zijn. Na 20 minuten al helemaal los gaan tegen de scheids.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:21 schreef Skwish het volgende:
En rood voor een speler van Betis
Oh, is hij weer bezig. Waar is zijn scherpte gebleven?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Skwish het volgende:
Eto'o wil voor eigen succes en mist
Wat een debiel joh. Denkt-ie dat het publiek de scheids bekogelt omdat-ie te vroeg voor de rust zou hebben gefloten. Vuilnisman, mag deze zak mee?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Butra het volgende:
[..]
Geweldig commentaar ook op C+. Zelfs mn buurjongetje van 3 heeft meer emotie in zn stem.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:40 schreef methodmich het volgende:
Wie is er allemaal voor Getafe eigenlijk?
Precies. En laat nu net duidelijk zijn dat de inzet vandaag geweldig was.. Ik ben benieuwd wat Frenk nu doetquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef jojomen4 het volgende:
Sparen...Hijs niet tevreden over hun inzet afgelopen wedstrijden.
Kerel ze speelde bijna de hele wedstrijd tegen 10 man. Laten we een andere wedstrijd als maatstaf nemen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef Saviola het volgende:
Betis - Barcelona 1-4
Zonder Ronaldinho en Deco, in hun plaats speelden Van Bommel en Larsson. Maar zo hé, wat een schitterende wedstrijd van Barça.. hun beste in tijden gok ik.. pressingvoetbal, Betis tot op hun eigen helft opjagen en zelf de bal rondtikken en (véél) kansen creeëren. Van Bommel speelde ijzersterk, scoorde een heerlijke goal.. Ook Ezquerro viel nog in, die liet ook enkele prachtige dingen zien en scoorde ook nog een mooie goal op het eind.. Als Barça zo speelt zijn er maar weinig die hen kunnen afstoppen denk ik..
[..]
Precies. En laat nu net duidelijk zijn dat de inzet vandaag geweldig was.. Ik ben benieuwd wat Frenk nu doet
De kans dat Barca zo zal blijven spelen (mede mogelijk gemaakt doordat het er maar 10 waren) is heel klein, dus de kans dat er weinig teams zijn die die Barca niet kunnen afstoppen wordt ook al een heel stuk kleiner. Het nabije verleden heeft laten zien dat Barca ook aan het worstelen is.quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef Saviola het volgende:
Betis - Barcelona 1-4
Als Barça zo speelt zijn er maar weinig die hen kunnen afstoppen denk ik..
[..]
De eerste 20 minuten, toen Betis nog met 11 speelde, werden ze ook al weggetikt en konden al 0-2 of 0-3 achterstaan (Eto'o miste nog een strafschop). Betis speelde dan wel verder met 10 man, het is ook geen amateurploeg hé. Het feit dat ze in de 2de geen enkele(!) uitgespeelde kans meer kregen vind ik toch wel een goed teken. En wat ik bedoel is; als Barça dezelfde inzet, pressing, één-tijds-voetbal en technisch vernuft als gisteren aan de dag legt denk ik niet dat er een team beter is in Spanje. Maarja uiteraard zullen er teams zijn die van Barça winnen, dat weet ik ook wel hoor..quote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef jojomen4 het volgende:
De kans dat Barca zo zal blijven spelen (mede mogelijk gemaakt doordat het er maar 10 waren) is heel klein, dus de kans dat er weinig teams zijn die die Barca niet kunnen afstoppen wordt ook al een heel stuk kleiner. Het nabije verleden heeft laten zien dat Barca ook aan het worstelen is.
Getafe is niet gepromoveerd.quote:Op zondag 25 september 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En Getafe wint weer, klasse hoor. Pernia schoot een vrije trap erin voor de promovendus.
Op z'n Rooneys.quote:Op zondag 25 september 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Rood voor Ricardo Oliveira, verrassend.
Getafe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Barça en Real Madrid kennen een teleurstellende start, maar wie zijn de outsiders voor de landstitel? Celta de Vigo? Deportivo la Coruńa? Valencia? Real Zaragoza? Atlético Madrid?
Het zit ploegen die echt willen voetballen nooit mee. Misschien omdat ze het vaak te mooi willen doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu Eto'O op de paal, het zit niet mee.
En het is z'n eerste dit seizoen ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ronaldinho's eerste goal pas deze competitie?.
Real laat ook nog wel een zooi punten liggen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef Skwish het volgende:
thuis 2-2 (en met 2-0 achter staan) tegen een ploeg als Zaragoza. Real wordt het zo wel heel gemakkelijk gemaakt.![]()
Gelukkig wel ja alhoewel ik denk dat het er niet zo veel zullen zijn als vorig seizoen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Real laat ook nog wel een zooi punten liggen hoor.
Echt jammer dat Barcelona juist thuis deze 2 dure punten verspeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja alhoewel ik denk dat het er niet zo veel zullen zijn als vorig seizoen.![]()
En 2-2 geworden, 2 punten verspeeld.
Alleen wonnen ze niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:02 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben zo wel tevreden!Wel jammer dat Barca wint doordat de scheids verkeerde beslissingen neemt.
Ja, sorryquote:
Ach ja. Een overwinning voor Zaragoza was ook niet verdiend geweest imo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ja, sorry
Het voelt alleen aan alsof Barca onterecht een punt heeft gewonnen.![]()
Die 2de goal van Zaragoza mag ook nooit vallen, die kwam er enkel door geklungel van de Barça-defensie. En dat die goals van Barça door hulp kwamen, tja. Ze hadden verschillende open kansen waar ze al hadden kunnen scoren, Eto'o op de paal enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
Ze scoren gewoon 2 keer waar Barca hulp krijgt om gelijk te scoren. Dan vind ik een overwinning van Zaragoza verdiender dan het gelijke spel nu. Ook al speelt Barca beter.. als je niet op een normale manier kan scoren verdien je niks.
Ja, maar dat is voetbal. Soms krijg je te veel, soms te weinig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ja, sorry
Het voelt alleen aan alsof Barca onterecht een punt heeft gewonnen.![]()
Maar dat is dus precies wat ik niet bedoel. Ik weet dat je soms meer krijgt en soms minder. Dat een team veel pech kent en de kansen niet kan afmaken is prima.. dan speel je gelijk omdat het zo zou moeten zijn. Maar dat je punten verliest of verdient omdat de scheidsrechter fouten maakt vind ik gewoon kut. En ik weet ook wel dat het bij het voetbal hoort maar het is niet zo dat ik normaal vind.quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voetbal. Soms krijg je te veel, soms te weinig.
In de eerste wedstrijd van Barcelona, dit seizoen, hebben ze duidelijk 2 punten verloren. Barcelona kende veel pech, ze hadden veel kansen, maar de bal wilde er toen gewoon niet in.
Die wedstrijden heeft Barça gelukkig al achter de rugquote:Op zondag 2 oktober 2005 05:12 schreef jojomen4 het volgende:
Atletico uit, Valencia thuis, Betis uit, Zaragoza thuis
Je bedoelt waarschijnlijk Levante en Valencia..quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:08 schreef RayMania het volgende:
Getafe en Valencia komen toch uit dezelfde stad?
Ohjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Levante en Valencia..
?quote:
Niet als ze in 1 wedstijd 26 goals maken en de 25 wedstrijden daarna steeds met 1-0 verliezenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
Zolang Real Madrid meer blijft scoren dan dat zij tegen krijgen, worden ze kampioen!
quote:
aargh lolquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet als ze in 1 wedstijd 26 goals maken en de 25 wedstrijden daarna steeds met 1-0 verliezen![]()
Vorige week zei je nog dat ze niks zouden winnen zoals ze toen speelden. 1/2 wedstrijden verandert je hele kijk op de zaken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
aargh lol
Real Madrid pakt gewoon die triple dit jaar
Ik heb toch het vermoeden dat Luxe het gaat flikken jojoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vorige week zei je nog dat ze niks zouden winnen zoals ze toen speelden. 1/2 wedstrijden verandert je hele kijk op de zaken?
![]()
Zondag 16 oktober 2005 staat Deportivo La Coruńa - Barcelona, ben benieuwd of Messi zal spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef jojomen4 het volgende:
Depor heeft een verzoek ingedient bij de LFP en de Spaanse voetbalbond om de naturalisatie van Lionel Messi. Over 10 dagen komt de zaak voor waarin Barcelona uit mag leggen hoe ze aan die papieren komen.
ik hoop dat ie het verschil maakt in het voordeel van Barcelonaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zondag 16 oktober 2005 staat Deportivo La Coruńa - Barcelona, ben benieuwd of Messi zal spelen.
quote:'Stoitchkov kwelt Real in derby met Atlético'
Hristo Stoitchkov blijft ieder kansje benutten om Real Madrid een loer te draaien of in ieder geval op de kast te jagen. De voormalige Bulgaarse vedette van Barcelona is momenteel bondscoach van Bulgarije en zorgde met zijn uitspraken voor irritatie bij Real, dat zaterdag uit tegen Atlético Madrid speelt.
'Ik denk eraan om Martin Petrov rust te geven in het laatste WK-kwalificatieduel met Malta', liet Stoitchkov weten. 'Dan is hij lekker fris voor de derby met Real Madrid.' Petrov stapte afgelopen zomer over van VfL Wolfsburg naar de rojiblancos en geldt als een snelle en gevaarlijke vleugelspits.
Bij de Koninklijke ergert verdediger Ivan Helguera zich aan het opruiende gedrag van Stoitchkov. 'Hij zou wat meer op de hand van Real moeten zijn want in Barcelona zien ze hem niet staan. Door onrust te zaaien praat men in Spanje weer eens over hem maar de mensen zijn hem zo goed als vergeten.'
Ach, een beetje stoken is niks nieuws in de voetbalwereldquote:
Imageshack plaatjes hotlinken werkt niet Smeichquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:21 schreef Smeich het volgende:
Stoichkov, mijn held
Aupa Atléti!
[afbeelding]
Leuke uitspraak van Hristo.quote:
www.wikipedia.comquote:The Basqueness of players has been interpreted differently from time to time. Miguel Jones, a black player born in Equatorial Guinea but raised at the Bilbao cantera, couldn't play for Athletic in the 1950s, while other players born abroad with Basque ancestors have in some cases been admitted. This contrasts with the practice of Athletic's Basque rival Real Sociedad, which once had a similar Basque-only policy but abandoned it in 1989.
quote:Zaterdag:
Deportivo Alavés - Villarreal
Deportivo Coruńa - FC Barcelona
Atlético Madrid - Real Madrid
Zondag:
Real Mallorca - Racing Santander
Osasuna - Celta de Vigo
Real Betis - Getafe
Real Zaragoza - Real Sociedad
Espanyol - Cádiz
Valencia - Málaga
Athletic Bilbao - Sevilla
Het wordt meteen 3-3. Marco had gelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef Skwish het volgende:
van bommel gaat erin komen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het wordt meteen 3-3. Marco had heeft gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |