quote:
Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef Terreros85 het volgende:Ik zag gisteren op de ''Chinees'' de wedstrijd Cadiz - Villareal. Wat speelt Villareal een anti-voetbal. Geslepen als een mes en met dodelijke uitvalletjes. Cadiz was zo veel beter in de eerste helft.
Kijk! Dat willen we graag horen!
![]()
Normaal gesproken is Cádiz ook wel een counterploeg al spelen ze vaak wel heel aantrekkelijk.. maar tot nu toe halen ze wel punten binnen. Boven Real en gelijk met Barca
Over Real @ Saviola.. ik lees dat je goed geinformeerd bent over het systeem dat Luxe wil spelen en ik begrijp ook wel dat het er tot nu toe helemaal niet goed uitziet. Maar hij heeft in het verleden met heel veel verschillende clubs onwijs mooi voetbal gespeeld in het zelfde systeem, dat is iets waar telkens naar wijst als er kritiek is, ik hou er op zich niet zo van omdat in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garantie zijn voor de toekomst maar het kan dus wel. Ik wil hem dus houden omdat ik in hem een winnaar zie die Real naar prijzen kan leiden met mooi voetbal, het is dus alleen nog ff wachten tot het systeem er in begint te slijpen. Dat dat na enkele weken (omdat het vooral met nieuwe spelers gebeurt) nog niet is gelukt kan ik me wel voorstellen.
Je reactie over het transfer beleid is kut! Carlos en Salgado zijn nog lang niet over hun beste tijd heen. Waarom selecteren ze in de sterkste selectie, die komend jaar weer de WK titel pakt, dan nog steeds Turbo Carlos, terwijl ze in Brazilie echt wel andere backs hebben lopen. Dat ze alleen maar spitsen kopen is gelul. Ze hebben Binho gehaald wat logisch is als je die mogelijkheid krijgt aangezien die over 2 jaar de beste voetballer in de wereld is en het voor een goeie prijs was. Baptista speelde lange tijd middenveld waar die nu ook speelt. Ze hebben Garcia gehaald, Diogo en Ramos en Gravesen onder de periode Sacchi. Hou dan aub op met verhalen dat ze alleen maar aanvallers kopen. Enige structuur zit er echt wel in de aankopen. Als je voordat het seizoen begon een poll zou houden over welke topclub zich het beste versterkt zou hebben zou Real misschien wel gewonnen hebben.
Voor donderdag tegen Athletic is Helguera geblesseerd en Ramos geschorst. Ben benieuwd of Woodgate nu de kans krijgt met Pavon of Pavon met Mejia. Ik geloof nog in de triple.. tis nog vroeg in t seizoen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano