Vooral thuisquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat Barca er niet overheen ging, maar goed met een 2-2 is er ook nog niks loos. Ze moeten echter wel weer eens gaan winnen.
Volgens mij niet. Geen minuutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Bommel nog gespeeld?
Ja zeker dat Barca sterker is dan de andere clubs (al is het bijna gelijk met Real voor mij) maar je mag van die andere clubs, die zich ook zeer goed hebben versterkt wel verwachten dat ze de kleintjes oprollen. Español verliest vandaag 1-0 van Racing.. die zijn echt zo bagger hey..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Barcelona toch een stuk sterker was dan de clubs die jij verder opnoemt, althans dat waren ze vorig jaar.
Daarom is hun matig seizoensbegin extra zuur (voor mij dan).
Die laatste is echt gewoon drama. Ik ben helemaal geen van Bommel fan. Maar hij is iig wel beter als Marquezquote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef Terreros85 het volgende:
nee, Van Bommel heeft niet gespeeld. Zal het nog zwaar krijgen dit seizoen...met Xavi en Marquez voor hem
Het is gewoon een complotquote:Op donderdag 22 september 2005 20:05 schreef Ricky_ het volgende:
Op deze manier zal Van Bommel natuurlijk niet meer in Oranje komen.
En zn 2e gele.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Woodgate krijgt ook nog eens geel. Wat een drama-debuut.
Dat is inderdaad erg mooi.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:28 schreef jojomen4 het volgende:
Wel geweldig dat Woodgate met een staande ovatie van het veld ging!
Alle Spaanse media melden het. Oorlog in Camp Nou.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:32 schreef JeroenV het volgende:
Ronaldinho uit de selectie zetten om tactische redenen? My ass..
Staat trouwens niks over op elke site die ik bezoek. Bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |