*in de prijzenkast kijkt*quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef ASroma het volgende:
ach real zuigt en dat weet jij ook, barca presteert as usual in het begin van het seizoen slecht. komt wel goed, bij real niet![]()

Vind jij de Spaanse competitie sterker dan de Serie A? Aantrekkelijker zeker, dat wel.quote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Verrassende uitslagen gisteren, maar typerend voor de sterkste competitie ter wereld. Je moet altijd 100 % zijn.

Over het geheel genomen denk ik dat het gemiddelde niveau van de 20 clubs uit de PD sterker is dan dat van de 20 teams uit de Serie A en de PL ja.quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vind jij de Spaanse competitie sterker dan de Serie A? Aantrekkelijker zeker, dat wel.

Oké.quote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Over het geheel genomen denk ik dat het gemiddelde niveau van de 20 clubs uit de PD sterker is dan dat van de 20 teams uit de Serie A en de PL ja.

Ohja tuurlijk, in de breedte zijn ze 1 van de sterkste landen. Maar de meest aansprekende clubs (voor ons) presteren toch niet naar hun kunnen de laatste jaren in Europa.quote:Op maandag 19 september 2005 20:42 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben misschien niet helemaal objectief.. maar pak de Europese Coefficient er maar bij. Die opmerking van Zwansen over het presteren in Europa.. whahahahah. Misschien is het de laatste 2/3 jaar wat minder goed maar die jaren daarvoor heersten we in de CL. Depor, Valencia en Real speelden bijna jaarlijks de kwarfinale waarbij er vaak zelfs 2 in de halve finale zaten. Wat een grap zeg die opmerking.![]()

Dan heb je het zeker over de laatste jaren die jou goed uitkomen..? De laatste 3 ofzo.. of zullen we de laatste 10 nemen?quote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk, in de breedte zijn ze 1 van de sterkste landen. Maar de meest aansprekende clubs (voor ons) presteren toch niet naar hun kunnen de laatste jaren in Europa.

Wat mij goed uitkomt? Zeur niet zo, helemaal niet. Ik heb juist heel veel sympathie voor beide clubs. Maar idd de laatste 3 jaren is het minder. Real met op papier het beste elftal ter wereld... Dan is het toch tegenvallend dat ze niet ver komen? En Barca is net zoals Arsenal. Grote naam maar in Europa komt er maar niet van...quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dan heb je het zeker over de laatste jaren die jou goed uitkomen..? De laatste 3 ofzo.. of zullen we de laatste 10 nemen?![]()

Zeur niet zo? Real heeft de laatste paar jaar nog 3x CL gewonnen, welke andere club kan dat zeggen? Barca heeft misschien weinig gepresteerd maar we hadden het over Spanje, als je dan naar Depor en Valencia kijkt moeten "we" als liefhebbers van het Spaanse voetbal gewoon niet zeiken.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat mij goed uitkomt? Zeur niet zo, helemaal niet. Ik heb juist heel veel sympathie voor beide clubs. Maar idd de laatste 3 jaren is het minder. Real met op papier het beste elftal ter wereld... Dan is het toch tegenvallend dat ze niet ver komen? En Barca is net zoals Arsenal. Grote naam maar in Europa komt er maar niet van...![]()

quote:Scheids Espanyol-Real: 'Ik floot helemaal niet'
Het verhaal van de scheidsrechter die affloot maar het doelpunt dat direct daarop volgde goedkeurde, heeft er een nieuwe wending bij. Scheidsrechter Julián Rodríguez Santiago beweert namelijk dat hij nooit heeft gefloten bij de goal die Espanyol uiteindelijk langs Real Madrid leidde.
'Hij heeft ons verschillende keren aangegeven dat hij op dat moment zijn fluit niet aanraakte', legde José Angel Jiménez Muñoz de Morales, woordvoerder van de scheidsrechtersbond, uit aan MARCA.
De verklaring dat hij zijn fluitje ongemoeid liet, klopt in ieder geval niet. Op de stilgezette videobeelden van het incident is duidelijk te zien dat Rodríguez Santiago de fluit in zijn mond heeft.
Jiménez Muñoz de Morales suggereert dat het fluitsignaal uit het publiek afkomstig was. 'Dat een fan zijn club wil bevoordelen door zoiets te doen, is wel eens eerder gebeurd.' Die mogelijkheid bestaat, al gaf de lichaamshouding van de arbiter weg dat hij op het punt stond om naar de penaltystip te wijzen.
Rodríguez Santiago 'veroorzaakte' alle commotie door een doelpunt toe te kennen na een vrije trap van Ivan De La Peña, die een fractie van een seconde nadat er gefloten werd door Daniel Jarque werd ingekopt.
De verdedigers van Real werden er niet door beïnvloed. Daarvoor zat er veel te weinig tijd tussen kopbal en fluitsignaal. De Madrilenen hadden wel een kans gehad een tegentreffer te voorkomen als Iker Casillas de strafschop die er niet kwam had gestopt.
Real Madrid is druk bezig de nederlaag aan te vechten. 'De club veronderstelt dat er een verkeerde interpretatie van het reglement was, want als de scheidsrechter blaast op zijn fluit, zijn de acties die daarop volgen onmiddellijk zonder waarde voor het spel', aldus Real op de eigen website.![]()

Yezzzzzzzz en die schijnt te bezichtigen te zijn op de CCTV5 streamquote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef jojomen4 het volgende:
Vanavond het krakertje Barca - Valencia (Barca zonder Messi).
Puntverlies van Barca zou wel mooi zijn.. kunnen we er morgen overheen!![]()

Knieblessure.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef Zwansen het volgende:
Hoe is het met Kluivert daar? Invaller?

Is de wedstrijd dan al afgelopen?quote:

Nope,quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is de wedstrijd dan al afgelopen?

Jammer dat de verdediging er niks van bakt, 3-2 nu.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef dndiek het volgende:
Kezman en Torres vormen een koningskoppel, ze hebben beide 1x gescoord (0-2 bij Sociedad)

Ah ok, stond ook al op Marca, die ik toch al hoger inschat dan NOSquote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef jojomen4 het volgende:
Depor zeggen ze hier 1-1

Ik had verwacht dat Barcelona toch een stuk sterker was dan de clubs die jij verder opnoemt, althans dat waren ze vorig jaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef jojomen4 het volgende:
ZIjn wel een hoop van de "sterkere clubs" die een moeizaam begin hebben zeg.. Barca, Real, Atletico, Sevilla, Betis, Depor, Español, Villarreal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |