Echt jammer dat Barcelona juist thuis deze 2 dure punten verspeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja alhoewel ik denk dat het er niet zo veel zullen zijn als vorig seizoen.![]()
En 2-2 geworden, 2 punten verspeeld.

Alleen wonnen ze niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:02 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben zo wel tevreden!Wel jammer dat Barca wint doordat de scheids verkeerde beslissingen neemt.

Ja, sorryquote:

Ach ja. Een overwinning voor Zaragoza was ook niet verdiend geweest imo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ja, sorry
Het voelt alleen aan alsof Barca onterecht een punt heeft gewonnen.![]()

Die 2de goal van Zaragoza mag ook nooit vallen, die kwam er enkel door geklungel van de Barça-defensie. En dat die goals van Barça door hulp kwamen, tja. Ze hadden verschillende open kansen waar ze al hadden kunnen scoren, Eto'o op de paal enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
Ze scoren gewoon 2 keer waar Barca hulp krijgt om gelijk te scoren. Dan vind ik een overwinning van Zaragoza verdiender dan het gelijke spel nu. Ook al speelt Barca beter.. als je niet op een normale manier kan scoren verdien je niks.

Ja, maar dat is voetbal. Soms krijg je te veel, soms te weinig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ja, sorry
Het voelt alleen aan alsof Barca onterecht een punt heeft gewonnen.![]()

Maar dat is dus precies wat ik niet bedoel. Ik weet dat je soms meer krijgt en soms minder. Dat een team veel pech kent en de kansen niet kan afmaken is prima.. dan speel je gelijk omdat het zo zou moeten zijn. Maar dat je punten verliest of verdient omdat de scheidsrechter fouten maakt vind ik gewoon kut. En ik weet ook wel dat het bij het voetbal hoort maar het is niet zo dat ik normaal vind.quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voetbal. Soms krijg je te veel, soms te weinig.
In de eerste wedstrijd van Barcelona, dit seizoen, hebben ze duidelijk 2 punten verloren. Barcelona kende veel pech, ze hadden veel kansen, maar de bal wilde er toen gewoon niet in.

Die wedstrijden heeft Barça gelukkig al achter de rugquote:Op zondag 2 oktober 2005 05:12 schreef jojomen4 het volgende:
Atletico uit, Valencia thuis, Betis uit, Zaragoza thuis

Je bedoelt waarschijnlijk Levante en Valencia..quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:08 schreef RayMania het volgende:
Getafe en Valencia komen toch uit dezelfde stad?

Ohjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Levante en Valencia..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |