Wat een debiel joh. Denkt-ie dat het publiek de scheids bekogelt omdat-ie te vroeg voor de rust zou hebben gefloten. Vuilnisman, mag deze zak mee?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Butra het volgende:
[..]
Geweldig commentaar ook op C+. Zelfs mn buurjongetje van 3 heeft meer emotie in zn stem.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:40 schreef methodmich het volgende:
Wie is er allemaal voor Getafe eigenlijk?
Precies. En laat nu net duidelijk zijn dat de inzet vandaag geweldig was.. Ik ben benieuwd wat Frenk nu doetquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef jojomen4 het volgende:
Sparen...Hijs niet tevreden over hun inzet afgelopen wedstrijden.
Kerel ze speelde bijna de hele wedstrijd tegen 10 man. Laten we een andere wedstrijd als maatstaf nemen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef Saviola het volgende:
Betis - Barcelona 1-4
Zonder Ronaldinho en Deco, in hun plaats speelden Van Bommel en Larsson. Maar zo hé, wat een schitterende wedstrijd van Barça.. hun beste in tijden gok ik.. pressingvoetbal, Betis tot op hun eigen helft opjagen en zelf de bal rondtikken en (véél) kansen creeëren. Van Bommel speelde ijzersterk, scoorde een heerlijke goal.. Ook Ezquerro viel nog in, die liet ook enkele prachtige dingen zien en scoorde ook nog een mooie goal op het eind.. Als Barça zo speelt zijn er maar weinig die hen kunnen afstoppen denk ik..
[..]
Precies. En laat nu net duidelijk zijn dat de inzet vandaag geweldig was.. Ik ben benieuwd wat Frenk nu doet
De kans dat Barca zo zal blijven spelen (mede mogelijk gemaakt doordat het er maar 10 waren) is heel klein, dus de kans dat er weinig teams zijn die die Barca niet kunnen afstoppen wordt ook al een heel stuk kleiner. Het nabije verleden heeft laten zien dat Barca ook aan het worstelen is.quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef Saviola het volgende:
Betis - Barcelona 1-4
Als Barça zo speelt zijn er maar weinig die hen kunnen afstoppen denk ik..
[..]
De eerste 20 minuten, toen Betis nog met 11 speelde, werden ze ook al weggetikt en konden al 0-2 of 0-3 achterstaan (Eto'o miste nog een strafschop). Betis speelde dan wel verder met 10 man, het is ook geen amateurploeg hé. Het feit dat ze in de 2de geen enkele(!) uitgespeelde kans meer kregen vind ik toch wel een goed teken. En wat ik bedoel is; als Barça dezelfde inzet, pressing, één-tijds-voetbal en technisch vernuft als gisteren aan de dag legt denk ik niet dat er een team beter is in Spanje. Maarja uiteraard zullen er teams zijn die van Barça winnen, dat weet ik ook wel hoor..quote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef jojomen4 het volgende:
De kans dat Barca zo zal blijven spelen (mede mogelijk gemaakt doordat het er maar 10 waren) is heel klein, dus de kans dat er weinig teams zijn die die Barca niet kunnen afstoppen wordt ook al een heel stuk kleiner. Het nabije verleden heeft laten zien dat Barca ook aan het worstelen is.
Getafe is niet gepromoveerd.quote:Op zondag 25 september 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En Getafe wint weer, klasse hoor. Pernia schoot een vrije trap erin voor de promovendus.
Op z'n Rooneys.quote:Op zondag 25 september 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Rood voor Ricardo Oliveira, verrassend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |