Eerder Babel niet, wanneer geeft ie nu is een voorzet op Rosenberg, of loopt ie mee. Tijdens Ajax - Bronby ook. Babel loopt zich steeds vast, geen voorzet op Rosenberg maar alleen maar zelf proberen. Dan Rosenberg heeft een keer de bal, maar er staan 4 man voor hem, maar Babel blijft stil staan zodat Rosenberg de bal niet kwijt kan en dus bal verlies lijd.quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef Shreyas het volgende:
Hopelijk wacht Blind niet te lang met Charisteas, Rosenberg is nog niet klaar voor die niveau.
Ja hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Kun je online naar Radio 1 luisteren?
www.radio1.nlquote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Kun je online naar Radio 1 luisteren?
Neej Babel eruit voor Harry.quote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Nu Rosenberg wisselen voor Harry
Preciesquote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nog 1 doelpunt en erikje is weer voor Ajax
Nee, dat mag hier nietquote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Straks naar het Oosterpark Noca? Wat denk je ervan? Of mag dat niet hier?
Na een half uur had Ajax 68% balbezit zag ik, lijkt me stug dat dit 19% is gezakt in een kwartier?quote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef HomerJ het volgende:
Wedstrijd van het jaar
Wat een wedstrijd!!!
AZ heeft meer balbezit maar word niet echt gevaarlijk.
Je bent niet voor een club omdat je het beleid zo goed vindt ofzo. Je bent voor een club OMDAT je voor die club bent. Als jij nu ineens voor AZ ipv Ajax bent. dan ben je gewoon een nepsupporter. Of eigenlijk helemaal geen supporter.quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Precies![]()
Luister nou eens een keer slimmerd.
Ik ben al jaren ajax fan, was het al voordat ze de CL in 95 wonnen, Ajax was een fantastische club maar de laatste jaren wordt er zo'n wanbeleid gevoerd waar ik het al jaren niet mee eens ben. AZ heb ik altijd aan gave club gevonden al vanaf dat ik jong was, ik kan ook genieten van het spel van PSV, met Feyenoord heb ik iets meer moeite maar als ide europa cup spelen tegen een buitenlandse club ben ik ook voor Feyenoord.
Eind dit jaar gaat die van Eijden eruit en dat is de 1e goede stap die Ajax zet, nu nog een echte coach (sorry Blind vind ik echt geen goede coach, als assistent zou die waarschijnlijk heel goed zijn maar als hoofdcoach komt ie naar mijn idee nog tekort).
Dus hoop ik dat een az met louis van Gaal als coach dat ajax verslaat dat ze wakker worden bij Ajax en weer eens verstandige keuzes gaan maken.
Jij was toch voor AZ?quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Babel speelt stukken beter dan Rosenberg.
Volgens de stats had az 46% en ajax 54%quote:Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Na een half uur had Ajax 68% balbezit zag ik, lijkt me stug dat dit 19% is gezakt in een kwartier?
Zal best maar hij doet niet wat ie moet doen en dat is die bal voorgeven ipv zelf gaan, dit zorgt ervoor dat Rosenberg minder of geen ballen krijgt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Babel speelt stukken beter dan Rosenberg.
Ja dat is toch triest als je van club wisselt omdat het bestuur niet geweldig is of als de prestatie's minder zijnquote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Precies![]()
Luister nou eens een keer slimmerd.
Ik ben al jaren ajax fan, was het al voordat ze de CL in 95 wonnen, Ajax was een fantastische club maar de laatste jaren wordt er zo'n wanbeleid gevoerd waar ik het al jaren niet mee eens ben. AZ heb ik altijd aan gave club gevonden al vanaf dat ik jong was, ik kan ook genieten van het spel van PSV, met Feyenoord heb ik iets meer moeite maar als ide europa cup spelen tegen een buitenlandse club ben ik ook voor Feyenoord.
Eind dit jaar gaat die van Eijden eruit en dat is de 1e goede stap die Ajax zet, nu nog een echte coach (sorry Blind vind ik echt geen goede coach, als assistent zou die waarschijnlijk heel goed zijn maar als hoofdcoach komt ie naar mijn idee nog tekort).
Dus hoop ik dat een az met louis van Gaal als coach dat ajax verslaat dat ze wakker worden bij Ajax en weer eens verstandige keuzes gaan maken.
Waarom nietquote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar of je voetbal hoort
Duitste stempunten, peilingen. etc, etc.quote:
Lezen blijft moeilijk hequote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat is toch triest als je van club wisselt omdat het bestuur niet geweldig is of als de prestatie's minder zijn
Mee eensquote:Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent niet voor een club omdat je het beleid zo goed vindt ofzo. Je bent voor een club OMDAT je voor die club bent. Als jij nu ineens voor AZ ipv Ajax bent. dan ben je gewoon een nepsupporter. Of eigenlijk helemaal geen supporter.
Oh, dus met oogkleppen op blčren dat jou club de beste is. Ja, dat klinkt inderdaad als de gemiddelde supporter ja.quote:Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent niet voor een club omdat je het beleid zo goed vindt ofzo. Je bent voor een club OMDAT je voor die club bent. Als jij nu ineens voor AZ ipv Ajax bent. dan ben je gewoon een nepsupporter. Of eigenlijk helemaal geen supporter.
En dan heb je een verslag van (jawel!) 1 minuutquote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dom praat programma
En als er gescoord wordt ofzo schakelen ze naar dat ene stadion
Ik ben wel ajacied maar gewoon objectief, niet zo bekrompen als een hoop mensen die reacties met kanker*&%^^%&*( gevenquote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal best maar hij doet niet wat ie moet doen en dat is die bal voorgeven ipv zelf gaan, dit zorgt ervoor dat Rosenberg minder of geen ballen krijgt.
Maar jij bent geen Ajacied dus jij moet lekker je bek houden
Maar hoe kunnen jullie hier dan die wedstrijd analyseren.quote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dom praat programma
En als er gescoord wordt ofzo schakelen ze naar dat ene stadion
quote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk wel dat Blind spijt ervan heeft dat hij Arveladze niet terug naar Amsterdam heeft laten komen.
Internet streamsquote:Op zondag 18 september 2005 13:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen jullie hier dan die wedstrijd analyseren.? Jullie hebben allemaal Versatel??
Dat vind ik wel meevallen. Het clubgebeuren houd meer in dan alleen prestaties. Als je club alles wint, door tegenstanders hard onderuit te schoppen, intimiderend te zijn tot op de grens van wat kan zonder dat men last krijgt van de FIFA, de aanhangers elke wedstrijd weer voor rellen zorgen en je meerdere malen per jaar niet meer naar het stadion kan omdat men zonder publiek moet spelen, dan kan ik mij voorstellen dat je niet zo'n fan meer bent. Je bent toch vaak fan omdat er een bepaalde sfeer hangt rondom de club. Soms ga je toch ook weg bij je "plezierige" werkgever na een wisseling in het management, ook al hou je hetzelfde loon (prestaties) ?quote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat is toch triest als je van club wisselt omdat het bestuur niet geweldig is of als de prestatie's minder zijn
Je bent Ajacied en je hoopt dat tegenstander wintquote:Op zondag 18 september 2005 13:33 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik ben wel ajacied maar gewoon objectief, niet zo bekrompen als een hoop mensen die reacties met kanker*&%^^%&*( geven
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 18 september 2005 13:33 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik ben wel ajacied maar gewoon objectief, niet zo bekrompen als een hoop mensen die reacties met kanker*&%^^%&*( geven
Waarom is ie ooit bij Ajax weggegaan eigenlijk? Dat snap ik echt nog steeds nietquote:Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
Shota is een echte cultheld aan het worden
je bent gewoon een ordinaire overloperquote:Op zondag 18 september 2005 13:33 schreef erikh het volgende:
[..]
Arie wou niet meer salaris betalen... Ondanks dat Co hem wou behouden...quote:Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef erikh het volgende:
[..]
Waarom is ie ooit bij Ajax weggegaan eigenlijk? Dat snap ik echt nog steeds niet
Niet, echter we weten allemaal hoeveel goals Arveladze maakte toen hij bij Ajax speelde. Hij gaat daar nu dus mee verder bij AZ.quote:Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat is de garantie dat als Arveladze bij Ajax zou spelen dit seizoen, dat hij het net zo goed zou doen als nu bij AZ?
quote:Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al het gekloot in het vorige topic verwijderd, gaat er weer iemand over de schreef dan volgen er bans.
3-5 voordeel van ajaxquote:Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef Norrage het volgende:
Wat zou dit worden?
IK denk een 3-3!
Dat zou cool zijn.
Bij Ajax was het heel anders geweest, ik denk dat ie bij Ajax niet zo goed had gespeeld als bij AZ.quote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Van mij mag het gelijkspel blijven, is het beste voor Feyenoord.
Ik denk wel dat Blind spijt ervan heeft dat hij Arveladze niet terug naar Amsterdam heeft laten komen.
Weer begonnenquote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang nog tot de 2e helft?
Kijk, jij begrijpt hemquote:Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Het clubgebeuren houd meer in dan alleen prestaties. Als je club alles wint, door tegenstanders hard onderuit te schoppen, intimiderend te zijn tot op de grens van wat kan zonder dat men last krijgt van de FIFA, de aanhangers elke wedstrijd weer voor rellen zorgen en je meerdere malen per jaar niet meer naar het stadion kan omdat men zonder publiek moet spelen, dan kan ik mij voorstellen dat je niet zo'n fan meer bent. Je bent toch vaak fan omdat er een bepaalde sfeer hangt rondom de club. Soms ga je toch ook weg bij je "plezierige" werkgever na een wisseling in het management, ook al hou je hetzelfde loon (prestaties) ?
Het vertrouwen in die jongen mag niet ten koste gaan van het teambelangquote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Blind is gek. Dit wordt onze dood
Waarquote:
Was ook maar een grapjequote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het vertrouwen in die jongen mag niet ten koste gaan van het teambelang
Arveladze mag er ook nog wel een paar in schietenquote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooi. Go Ajax. Of uhhh, Sneijder
2-2quote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hoeveel is het nou? Ik kan het hier niet echt volgen ofzo, zie ergens 1-1 staan ?
En jij denk ik niet.quote:
2-2quote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hoeveel is het nou? Ik kan het hier niet echt volgen ofzo, zie ergens 1-1 staan ?
2-2 2x sneijder, 2x arveladzequote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Tja, wel goed voor mijn manager punten, maar als ajax maar wintquote:Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Arveladze mag er ook nog wel een paar in schieten.
Het management? Een bedrijf kan top presteren, en jij kan je daar prima in vinden, maar als het management de boel omgooit, maar je loon blijft hetzelfde, kan het toch zijn dat de nieuwe weg je minder aanspreekt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij denk ik niet.
Volgens mij wordt er bij Ajax niet gewonnen door tegenstander hard onderuit te schoppen, intimiderend te zijn, ze hebben geen last van de FIFA, er zijn niet elke wedstrijd rellen, geen wedstrijden zonder publiek.
Dus wat bepaald jouw keuze?
De beslissingen die daar worden genomen, Spelers komen en gaan maar het management blijft over het algemaan veel langer zitten en zijn verantwoordelijk voor de sfeer bij Ajax en de keuzes die gemaakt worden.quote:Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij denk ik niet.
Volgens mij wordt er bij Ajax niet gewonnen door tegenstander hard onderuit te schoppen, intimiderend te zijn, ze hebben geen last van de FIFA, er zijn niet elke wedstrijd rellen, geen wedstrijden zonder publiek.
Dus wat bepaald jouw keuze?
Hoe kun je nou een bedrijf vergelijken met het clubgevoel wat je hebt (of niet)quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het management? Een bedrijf kan top presteren, en jij kan je daar prima in vinden, maar als het management de boel omgooit, maar je loon blijft hetzelfde, kan het toch zijn dat de nieuwe weg je minder aanspreekt.
Je defensieve houding begint een beetje irri te wordenquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 13:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een bedrijf vergelijken met het clubgevoel wat je hebt (of niet)
Wat een bullshit, lijkt wel Jaakke.
Neej Babel laat lekker veel zienquote:Op zondag 18 september 2005 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je defensieve houding begint een beetje irri te worden.
Spits moet scoren, dat heeft ie nu al 4 wedstrijden niet gedaan.
Ow? VI.nl zegt 2x sneijder, 2x arveladzequote:Op zondag 18 september 2005 13:43 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Correctie, het is 3x Sneijder, en 1x Arveladze
Wel leuk als ie dat redtquote:Op zondag 18 september 2005 13:41 schreef Thetallguy het volgende:
Houdt er al iemand een Coen Dillen-index bij voor Shota?
Coen Dillenquote:Op zondag 18 september 2005 13:41 schreef Thetallguy het volgende:
Houdt er al iemand een Coen Dillen-index bij voor Shota?
Jaquote:Op zondag 18 september 2005 13:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat moet er met de scheidsrechter gebeuren?
"Opkneupen, die man is partijdig"![]()
Volgens Radio1 is bij de eerste goal van AZ, de bal het laatst aangeraakt door Sneijder.quote:Op zondag 18 september 2005 13:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow? VI.nl zegt 2x sneijder, 2x arveladze
Wat is clubgevoel dan volgens jou?quote:Op zondag 18 september 2005 13:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ook een club is een bedrijf met een zekere uitstraling, die mede bepaald wordt door het bestuur/management. Maar goed, we gaan zo nogal off-topic.quote:Op zondag 18 september 2005 13:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, ik heb precies hetzelfde hierquote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja, wel goed voor mijn manager punten, maar als ajax maar wint
We zien het vanavond dan wel tochquote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Volgens Radio1 is bij de eerste goal van AZ, de bal het laatst aangeraakt door Sneijder.
daar heb je dan ook gelijk een slechte bron te pakkenquote:Op zondag 18 september 2005 13:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow? VI.nl zegt 2x sneijder, 2x arveladze
Geen probleem joh. Werkt hij een beetjequote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb precies hetzelfde hier
Oh, en bedankt voor die stream-link
Shota schoot in en tijdens de vlucht van de bal raakte de bal het been van Sneijder waardoor de bal nog wat omhoog ging. Hij is dus gewoon afgeketst op snijders been, lijkt me gewoon een shota goalquote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Volgens Radio1 is bij de eerste goal van AZ, de bal het laatst aangeraakt door Sneijder.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
daar heb je dan ook gelijk een slechte bron te pakken
NOS zegt dat ook, wat is dan wel een goeie bron?quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
daar heb je dan ook gelijk een slechte bron te pakken
Nee, een oud logo terug willen of meteen (bandwagon)fan worden van een andere club is inderdaad een goede vergelijking.quote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat is clubgevoel dan volgens jou?
Overal blind achteraan lopen (leuke woordspeling in dit geval) of ook eens kritisch kunnen zijn tegenover je club. Er zijn er genoeg die het doorhebben, kijk maar naar de kruistoch van supporters om het oude logo in ere te herstellen. Die zijn het toch ook niet eens met het management, of is het dan opeens weer compleet wat anders volgens jou
Die heeft dit seizoen iig belangrijke goals gescoordquote:Op zondag 18 september 2005 13:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej Babel laat lekker veel zien
ja dat is algemeen bekend, bij jou kennelijk dus nietquote:
neequote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap echt niet dat Ajax zoveel moeite heeft met AZ, we zijn toch veel en veel beter.
Hij hapert wel een beetje, maar het is goed genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen probleem joh. Werkt hij een beetje
de KNVBquote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Rikkert het volgende:
[..]
NOS zegt dat ook, wat is dan wel een goeie bron?
quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Nashje het volgende:
OMG. Ik denk dat ik maar voor AZ word.
Doe normaal, alleen Feyenoorders lopen over.quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Nashje het volgende:
ACH JA EN AL DIE ANDERE SCORENDE SPITSNE OOK HEquote:Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Perez had naar Ajax gemoeten...en Arveladze ook
Oh god de man in het blauw begint nu ook al.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, een oud logo terug willen of meteen (bandwagon)fan worden van een andere club is inderdaad een goede vergelijking.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe normaal, alleen Feyenoorders lopen over.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Shreyas het volgende:
Wedstrijd gespeeld, Ajax verliest, landstitel lijkt nu al onhaalbaar.![]()
Ik doelde op een zekere erikhquote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou, bij nader inzien, ik vind het bestuur van AZ toch wel zeer goed hun werk doen, mooie jaarcijfers en een prettige werkomgeving. Hup AZ, wat een prachtige club met een geweldige structuur
Alleen jammer van die zielige voorzitter...quote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou, bij nader inzien, ik vind het bestuur van AZ toch wel zeer goed hun werk doen, mooie jaarcijfers en een prettige werkomgeving. Hup AZ, wat een prachtige club met een geweldige structuur
Ik ben benieuwd hoe hard Feyenoord en vooral PSV in Alkmaar op hun bek gaanquote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
Laten wij het unaniem eens zijn: Ajax is een pauperploeg
Idd. Nu lachen ze nog, straks wij.quote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hard Feyenoord en vooral PSV in Alkmaar op hun bek gaan
Hij is blindquote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef Shreyas het volgende:
KutBlind snapt eindelijk dat Rosenberg gewisseld moet worden.
Jaja, dek jezelf maar in.quote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Idd. Nu lachen ze nog, straks wij.
en die erikh dan?quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nu Babel nogquote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef Shreyas het volgende:
Maar hij kan wel uitstekend een bedrijf uitstekend leiden, daar gaat m'n AZ-hart toch wel wat harder van kloppenquote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Alleen jammer van die zielige voorzitter...
Doe nou niet net alsof dat AZ zo onverslaanbaar is.quote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
wij van feyenoord lachen alsnog harder dan jullie van ajaxquote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Idd. Nu lachen ze nog, straks wij.
Dat gebeurt niet, AZ is nog altijd minder dan Ajax, Feyenoord en PSV, daarom snap ik ook niet waarom we 4-2 achter staan. Toch de individuele kwaliteiten van Arveladze en Perez die het verschil maken, denk ik. Net zoals tegen Feyenoord, toen Kuijt en Kalou het verschil maakte.quote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Triest hoor om je club en coach na een paar wedstrijdjes al zo af te vallen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord schrijf je met een hoofdletter.quote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef InfernoNeo het volgende:
[..]
wij van feyenoord lachen alsnog harder dan jullie van ajax![]()
Doe ik niet, maar tegen AZ zie ik Feyenoord en PSV in hun huidige vorm echt niet winnen. Ajax speelde Feyenoord van de mat, ze vergaten alleen te scoren (en Feyenoord stond gewoon goed in de verdediging die dag).quote:
Indd, dat bewijst het verleden welquote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef InfernoNeo het volgende:
[..]
wij van feyenoord lachen alsnog harder dan jullie van ajax![]()
Volgens mij heeft ie anders een deel van het vorig seizoen plus de hele zomer gehad om zijn ploeg tot een geheel te vormen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Triest hoor om je club en coach na een paar wedstrijdjes al zo af te vallen.
Door ook maar te beginnen over het feit dat Feyenoord en PSVau wellicht niet winnen in Alkmaar, geef je al aan dat je jezelf indekt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar tegen AZ zie ik Feyenoord en PSV in hun huidige vorm echt niet winnen. Ajax speelde Feyenoord van de mat, ze vergaten alleen te scoren (en Feyenoord stond gewoon goed in de verdediging die dag).
Nee. Het zijn nog steeds de grote drie hoorquote:Op zondag 18 september 2005 13:57 schreef HeyFreak het volgende:
Kunnen we nu misschien spreken van 'de grote vier'?
Hoezo topscorer? Sneijder heeft er toch ook al 2?quote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Topscorer van Ajax is binnen de lijnen met 2goals
Klopt, maar voor de wedstrijd had ik het over.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo topscorer? Sneijder heeft er toch ook al 2?
Ook weer zo'n indekkert. Triest hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
Slechte start van seizoen... is niet erg... komt allemaal goed let maar op...
En Feyen**rd zakt zoals gewoonlijk in de 2de helft van het seizoen flink onderuit...
Alleen AZ en PiSVee moeten punten laten vallen... dat word wat moeilijker...
Feyen**rd PiSVeequote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
En Feyen**rd zakt zoals gewoonlijk in de 2de helft van het seizoen flink onderuit...
Feyenoord, PSV, AZquote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Het zijn nog steeds de grote drie hoor
quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
zo te zien is dit geschreven door een pro-ajakkus fan...jammer dat die mensen er nog zijn.Normaal zie je ze 2 dagen niet als ajax verliest want ze kunnen zo slecht tegen hun verlies.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
Voor Feyenoord ben ik niet bang, zonder Kuijt en Kalou zijn ze een middenmotor.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
PSV moet RKC Zijnquote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heejjjj leuk quizzen! Wat klopt hier niet?
Feyenoord. AZ is waarquote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heejjjj leuk quizzen! Wat klopt hier niet?
En zo slecht speelt Ajax ook niet.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef erikh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie anders een deel van het vorig seizoen plus de hele zomer gehad om zijn ploeg tot een geheel te vormen.
Ja, vandaar dat Koeman drie jaar trainer wasquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En zo slecht speelt Ajax ook niet.
Maar goed in amsterdam schijnt de coach 2x per jaar ontslagen te moeten worden dus....
Zullen we es even gaan bekijken hoevaak de rotterdammers de afgelopen jaren landskampioen zijn geweest?quote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef Basschie het volgende:
[..]
zo te zien is dit geschreven door een pro-ajakkus fan...jammer dat die mensen er nog zijn.Normaal zie je ze 2 dagen niet als ajax verliest want ze kunnen zo slecht tegen hun verlies.
Al verliezen van feyenoord en nu van AZ, waar moet dat heen met de Am(*)dammers
Ga naar dat stream topicquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
LA BAMBAAAAAA
Wordt het voetbal nog ergens gratis uigezonden?
ja ander topicquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
LA BAMBAAAAAA
Live-wedstrijden via internet streams #2quote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
LA BAMBAAAAAA
Een AZ dekbedovertrek zogauw AZ weer gaat verliezen.quote:
Thanks, zal volgende keer beter zoekenquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Live-wedstrijden via internet streams #2
Wel kut kwaliteit
Zijn die twee verkocht ofzo inmiddels? Zoniet, dan zijn ze blijkbaar niet een middenmoter en ben je er wel bang voorquote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord ben ik niet bang, zonder Kuijt en Kalou zijn ze een middenmotor.
AZ en PSV zijn serieus concurrenten voor de landstitel, een van die twee wordt kampioen, als Ajax vandaag verliest.
Geen idee, maar de kans dat hij scoort is groter dan met Rosenberg op het veldquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
Gaat Charisteas nog scoren? Wat een kut spits zeg.
Ah je stuurt jouwe eerst naar mij opquote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Een AZ dekbedovertrek zogauw AZ weer gaat verliezen.
Voor meer informatie gaarna contact opnemen met erikh.
Alleen die blik in zijn ogen alquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
idd babel in de spits graagquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
Tja. Zullen we Archil Arveladze spelen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee, maar de kans dat hij scoort is groter dan met Rosenberg op het veld.
quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Zwansen het volgende:
Tja, een jaar of 6, 7 geleden streden Emmen en AZ in de laatste weken om promotie... Nu is het een titelkandidaat...
Mag ik dan jouw Ajax-overtrek? heb je toch niet meer nodig.quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef erikh het volgende:
[..]
Ah je stuurt jouwe eerst naar mij op![]()
Met die blik boezen je wel angst in bij de tegenstanderquote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen die blik in zijn ogen al
Ajax heeft echt een goede spits nodig.. Waarom toch laten ze alle goede aankopen door hun vingers glippen of keuren ze ze af, om vervolgens Charisteas en Rosenberg aan te trekken...
Overtrek heb ik niet wel, een vlagquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw Ajax-overtrek? heb je toch niet meer nodig.
Doe dan gelijk Eto'o.,,quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Ajax moet gewoon Kluivert weer terugkopen, dat was pas een spits.
Zit die nog steeds bij Kölnquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. Zullen we Archil Arveladze spelen.
Bestuur: Te oudquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Archil runt een voetbalschool in Georgie.quote:Op zondag 18 september 2005 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit die nog steeds bij Köln?
Wie weet kreeg het net zo'n geldschieter als Scheringa en dan had het mogelijk kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik was erbij toen AZ promoveerde
1-3 op de Meerdijk
maar heb niet de illusie dat Emmen zover had kunnen komen hoor
quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Speelt hij daar tegenover? Hoor niets meer van hem sinds hij bij NAC is vertrokken.quote:Op zondag 18 september 2005 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit die nog steeds bij Köln?
Ik zie ze er best voor aan jaquote:
Wie heeft wie onderruit gehaald? Oh, motorsportquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef ASroma het volgende:
goh wat een crash bij de 125cc
Zelfs Rossi is onderuit gegaan vandaagquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef ASroma het volgende:
goh wat een crash bij de 125cc
Na NAC ging hij naar 1.FC Köln toe. Maar hij is dus gestopt met voetballen hoor ik netquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Speelt hij daar tegenover? Hoor niets meer van hem sinds hij bij NAC is vertrokken.
Voor de intertoto bedoel je?quote:Op zondag 18 september 2005 14:12 schreef ThomasBerge het volgende:
Gelukkig kunnen we ons nog via de play-offs plaatsen
We waren geloof ik als enige tegen, maar hebben er nu voordeel meequote:Op zondag 18 september 2005 14:12 schreef ThomasBerge het volgende:
Gelukkig kunnen we ons nog via de play-offs plaatsen
quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Ajax haakt vandaag definitief af voor de titel
Het heeft er alle schijn van.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Je trolreactie is weer geslaagd.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Ach, we laten punten liggen tegen clubs als f'noord en AZ.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Er zitten heel veel stappen tussen aanname en doelpuntquote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef erikh het volgende:
Bijna Charisteas
Bullshit, daarvoor is het nog te vroeg.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Passen er niet meer in hequote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een regelrechte topper, en dan zitten er maar 8747 supporters
Dit gaat daar intern pijn doen. Spelers zullen gedemotiveerd raken, er komt gezeik over eventuele contractverlengingen die niet meer door gaan en Ajax beleeft een teleurstellend seizoenquote:
Die si er toch ook uitt nuquote:Op zondag 18 september 2005 14:15 schreef McCarthy het volgende:
die rosenberg kan er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |