NOS zegt dat ook, wat is dan wel een goeie bron?quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
daar heb je dan ook gelijk een slechte bron te pakken
Nee, een oud logo terug willen of meteen (bandwagon)fan worden van een andere club is inderdaad een goede vergelijking.quote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat is clubgevoel dan volgens jou?
Overal blind achteraan lopen (leuke woordspeling in dit geval) of ook eens kritisch kunnen zijn tegenover je club. Er zijn er genoeg die het doorhebben, kijk maar naar de kruistoch van supporters om het oude logo in ere te herstellen. Die zijn het toch ook niet eens met het management, of is het dan opeens weer compleet wat anders volgens jou
Die heeft dit seizoen iig belangrijke goals gescoordquote:Op zondag 18 september 2005 13:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej Babel laat lekker veel zien
ja dat is algemeen bekend, bij jou kennelijk dus nietquote:
neequote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap echt niet dat Ajax zoveel moeite heeft met AZ, we zijn toch veel en veel beter.
Hij hapert wel een beetje, maar het is goed genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen probleem joh. Werkt hij een beetje
de KNVBquote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Rikkert het volgende:
[..]
NOS zegt dat ook, wat is dan wel een goeie bron?
quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Nashje het volgende:
OMG. Ik denk dat ik maar voor AZ word.
Doe normaal, alleen Feyenoorders lopen over.quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Nashje het volgende:
ACH JA EN AL DIE ANDERE SCORENDE SPITSNE OOK HEquote:Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Perez had naar Ajax gemoeten...en Arveladze ook
Oh god de man in het blauw begint nu ook al.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, een oud logo terug willen of meteen (bandwagon)fan worden van een andere club is inderdaad een goede vergelijking.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe normaal, alleen Feyenoorders lopen over.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef Shreyas het volgende:
Wedstrijd gespeeld, Ajax verliest, landstitel lijkt nu al onhaalbaar.![]()
Ik doelde op een zekere erikhquote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou, bij nader inzien, ik vind het bestuur van AZ toch wel zeer goed hun werk doen, mooie jaarcijfers en een prettige werkomgeving. Hup AZ, wat een prachtige club met een geweldige structuur
Alleen jammer van die zielige voorzitter...quote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou, bij nader inzien, ik vind het bestuur van AZ toch wel zeer goed hun werk doen, mooie jaarcijfers en een prettige werkomgeving. Hup AZ, wat een prachtige club met een geweldige structuur
Ik ben benieuwd hoe hard Feyenoord en vooral PSV in Alkmaar op hun bek gaanquote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
Laten wij het unaniem eens zijn: Ajax is een pauperploeg
Idd. Nu lachen ze nog, straks wij.quote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hard Feyenoord en vooral PSV in Alkmaar op hun bek gaan
Hij is blindquote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef Shreyas het volgende:
KutBlind snapt eindelijk dat Rosenberg gewisseld moet worden.
Jaja, dek jezelf maar in.quote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Idd. Nu lachen ze nog, straks wij.
en die erikh dan?quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nu Babel nogquote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef Shreyas het volgende:
Maar hij kan wel uitstekend een bedrijf uitstekend leiden, daar gaat m'n AZ-hart toch wel wat harder van kloppenquote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Alleen jammer van die zielige voorzitter...
Doe nou niet net alsof dat AZ zo onverslaanbaar is.quote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
wij van feyenoord lachen alsnog harder dan jullie van ajaxquote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Idd. Nu lachen ze nog, straks wij.
Dat gebeurt niet, AZ is nog altijd minder dan Ajax, Feyenoord en PSV, daarom snap ik ook niet waarom we 4-2 achter staan. Toch de individuele kwaliteiten van Arveladze en Perez die het verschil maken, denk ik. Net zoals tegen Feyenoord, toen Kuijt en Kalou het verschil maakte.quote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Triest hoor om je club en coach na een paar wedstrijdjes al zo af te vallen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord schrijf je met een hoofdletter.quote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef InfernoNeo het volgende:
[..]
wij van feyenoord lachen alsnog harder dan jullie van ajax![]()
Doe ik niet, maar tegen AZ zie ik Feyenoord en PSV in hun huidige vorm echt niet winnen. Ajax speelde Feyenoord van de mat, ze vergaten alleen te scoren (en Feyenoord stond gewoon goed in de verdediging die dag).quote:
Indd, dat bewijst het verleden welquote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef InfernoNeo het volgende:
[..]
wij van feyenoord lachen alsnog harder dan jullie van ajax![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |