Volgens mij heeft ie anders een deel van het vorig seizoen plus de hele zomer gehad om zijn ploeg tot een geheel te vormen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Triest hoor om je club en coach na een paar wedstrijdjes al zo af te vallen.
Door ook maar te beginnen over het feit dat Feyenoord en PSVau wellicht niet winnen in Alkmaar, geef je al aan dat je jezelf indekt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar tegen AZ zie ik Feyenoord en PSV in hun huidige vorm echt niet winnen. Ajax speelde Feyenoord van de mat, ze vergaten alleen te scoren (en Feyenoord stond gewoon goed in de verdediging die dag).
Nee. Het zijn nog steeds de grote drie hoorquote:Op zondag 18 september 2005 13:57 schreef HeyFreak het volgende:
Kunnen we nu misschien spreken van 'de grote vier'?
Hoezo topscorer? Sneijder heeft er toch ook al 2?quote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Topscorer van Ajax is binnen de lijnen met 2goals
Klopt, maar voor de wedstrijd had ik het over.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo topscorer? Sneijder heeft er toch ook al 2?
Ook weer zo'n indekkert. Triest hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
Slechte start van seizoen... is niet erg... komt allemaal goed let maar op...
En Feyen**rd zakt zoals gewoonlijk in de 2de helft van het seizoen flink onderuit...
Alleen AZ en PiSVee moeten punten laten vallen... dat word wat moeilijker...
Feyen**rd PiSVeequote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
En Feyen**rd zakt zoals gewoonlijk in de 2de helft van het seizoen flink onderuit...
Feyenoord, PSV, AZquote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Het zijn nog steeds de grote drie hoor
quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
zo te zien is dit geschreven door een pro-ajakkus fan...jammer dat die mensen er nog zijn.Normaal zie je ze 2 dagen niet als ajax verliest want ze kunnen zo slecht tegen hun verlies.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
Voor Feyenoord ben ik niet bang, zonder Kuijt en Kalou zijn ze een middenmotor.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Scarafax het volgende:
PSV moet RKC Zijnquote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heejjjj leuk quizzen! Wat klopt hier niet?
Feyenoord. AZ is waarquote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heejjjj leuk quizzen! Wat klopt hier niet?
En zo slecht speelt Ajax ook niet.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef erikh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie anders een deel van het vorig seizoen plus de hele zomer gehad om zijn ploeg tot een geheel te vormen.
Ja, vandaar dat Koeman drie jaar trainer wasquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En zo slecht speelt Ajax ook niet.
Maar goed in amsterdam schijnt de coach 2x per jaar ontslagen te moeten worden dus....
Zullen we es even gaan bekijken hoevaak de rotterdammers de afgelopen jaren landskampioen zijn geweest?quote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef Basschie het volgende:
[..]
zo te zien is dit geschreven door een pro-ajakkus fan...jammer dat die mensen er nog zijn.Normaal zie je ze 2 dagen niet als ajax verliest want ze kunnen zo slecht tegen hun verlies.
Al verliezen van feyenoord en nu van AZ, waar moet dat heen met de Am(*)dammers
Ga naar dat stream topicquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
LA BAMBAAAAAA
Wordt het voetbal nog ergens gratis uigezonden?
ja ander topicquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
LA BAMBAAAAAA
Live-wedstrijden via internet streams #2quote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
LA BAMBAAAAAA
Een AZ dekbedovertrek zogauw AZ weer gaat verliezen.quote:
Thanks, zal volgende keer beter zoekenquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Live-wedstrijden via internet streams #2
Wel kut kwaliteit
Zijn die twee verkocht ofzo inmiddels? Zoniet, dan zijn ze blijkbaar niet een middenmoter en ben je er wel bang voorquote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord ben ik niet bang, zonder Kuijt en Kalou zijn ze een middenmotor.
AZ en PSV zijn serieus concurrenten voor de landstitel, een van die twee wordt kampioen, als Ajax vandaag verliest.
Geen idee, maar de kans dat hij scoort is groter dan met Rosenberg op het veldquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
Gaat Charisteas nog scoren? Wat een kut spits zeg.
Ah je stuurt jouwe eerst naar mij opquote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Een AZ dekbedovertrek zogauw AZ weer gaat verliezen.
Voor meer informatie gaarna contact opnemen met erikh.
Alleen die blik in zijn ogen alquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
idd babel in de spits graagquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
Tja. Zullen we Archil Arveladze spelen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee, maar de kans dat hij scoort is groter dan met Rosenberg op het veld.
quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Zwansen het volgende:
Tja, een jaar of 6, 7 geleden streden Emmen en AZ in de laatste weken om promotie... Nu is het een titelkandidaat...
Mag ik dan jouw Ajax-overtrek? heb je toch niet meer nodig.quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef erikh het volgende:
[..]
Ah je stuurt jouwe eerst naar mij op![]()
Met die blik boezen je wel angst in bij de tegenstanderquote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen die blik in zijn ogen al
Ajax heeft echt een goede spits nodig.. Waarom toch laten ze alle goede aankopen door hun vingers glippen of keuren ze ze af, om vervolgens Charisteas en Rosenberg aan te trekken...
Overtrek heb ik niet wel, een vlagquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw Ajax-overtrek? heb je toch niet meer nodig.
Doe dan gelijk Eto'o.,,quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Ajax moet gewoon Kluivert weer terugkopen, dat was pas een spits.
Zit die nog steeds bij Kölnquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. Zullen we Archil Arveladze spelen.
Bestuur: Te oudquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Archil runt een voetbalschool in Georgie.quote:Op zondag 18 september 2005 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit die nog steeds bij Köln?
Wie weet kreeg het net zo'n geldschieter als Scheringa en dan had het mogelijk kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik was erbij toen AZ promoveerde
1-3 op de Meerdijk
maar heb niet de illusie dat Emmen zover had kunnen komen hoor
quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Speelt hij daar tegenover? Hoor niets meer van hem sinds hij bij NAC is vertrokken.quote:Op zondag 18 september 2005 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit die nog steeds bij Köln?
Ik zie ze er best voor aan jaquote:
Wie heeft wie onderruit gehaald? Oh, motorsportquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef ASroma het volgende:
goh wat een crash bij de 125cc
Zelfs Rossi is onderuit gegaan vandaagquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef ASroma het volgende:
goh wat een crash bij de 125cc
Na NAC ging hij naar 1.FC Köln toe. Maar hij is dus gestopt met voetballen hoor ik netquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Speelt hij daar tegenover? Hoor niets meer van hem sinds hij bij NAC is vertrokken.
Voor de intertoto bedoel je?quote:Op zondag 18 september 2005 14:12 schreef ThomasBerge het volgende:
Gelukkig kunnen we ons nog via de play-offs plaatsen
We waren geloof ik als enige tegen, maar hebben er nu voordeel meequote:Op zondag 18 september 2005 14:12 schreef ThomasBerge het volgende:
Gelukkig kunnen we ons nog via de play-offs plaatsen
quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Ajax haakt vandaag definitief af voor de titel
Het heeft er alle schijn van.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Je trolreactie is weer geslaagd.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Ach, we laten punten liggen tegen clubs als f'noord en AZ.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Er zitten heel veel stappen tussen aanname en doelpuntquote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef erikh het volgende:
Bijna Charisteas
Bullshit, daarvoor is het nog te vroeg.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
Passen er niet meer in hequote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een regelrechte topper, en dan zitten er maar 8747 supporters
Dit gaat daar intern pijn doen. Spelers zullen gedemotiveerd raken, er komt gezeik over eventuele contractverlengingen die niet meer door gaan en Ajax beleeft een teleurstellend seizoenquote:
Die si er toch ook uitt nuquote:Op zondag 18 september 2005 14:15 schreef McCarthy het volgende:
die rosenberg kan er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |