Zijn die twee verkocht ofzo inmiddels? Zoniet, dan zijn ze blijkbaar niet een middenmoter en ben je er wel bang voorquote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord ben ik niet bang, zonder Kuijt en Kalou zijn ze een middenmotor.
AZ en PSV zijn serieus concurrenten voor de landstitel, een van die twee wordt kampioen, als Ajax vandaag verliest.
Geen idee, maar de kans dat hij scoort is groter dan met Rosenberg op het veldquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
Gaat Charisteas nog scoren? Wat een kut spits zeg.
Ah je stuurt jouwe eerst naar mij opquote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Een AZ dekbedovertrek zogauw AZ weer gaat verliezen.
Voor meer informatie gaarna contact opnemen met erikh.
Alleen die blik in zijn ogen alquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
idd babel in de spits graagquote:Op zondag 18 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
Tja. Zullen we Archil Arveladze spelen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee, maar de kans dat hij scoort is groter dan met Rosenberg op het veld.
quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Zwansen het volgende:
Tja, een jaar of 6, 7 geleden streden Emmen en AZ in de laatste weken om promotie... Nu is het een titelkandidaat...
Mag ik dan jouw Ajax-overtrek? heb je toch niet meer nodig.quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef erikh het volgende:
[..]
Ah je stuurt jouwe eerst naar mij op![]()
Met die blik boezen je wel angst in bij de tegenstanderquote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen die blik in zijn ogen al
Ajax heeft echt een goede spits nodig.. Waarom toch laten ze alle goede aankopen door hun vingers glippen of keuren ze ze af, om vervolgens Charisteas en Rosenberg aan te trekken...
Overtrek heb ik niet wel, een vlagquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw Ajax-overtrek? heb je toch niet meer nodig.
Doe dan gelijk Eto'o.,,quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Ajax moet gewoon Kluivert weer terugkopen, dat was pas een spits.
Zit die nog steeds bij Kölnquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. Zullen we Archil Arveladze spelen.
Bestuur: Te oudquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Archil runt een voetbalschool in Georgie.quote:Op zondag 18 september 2005 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit die nog steeds bij Köln?
Wie weet kreeg het net zo'n geldschieter als Scheringa en dan had het mogelijk kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik was erbij toen AZ promoveerde
1-3 op de Meerdijk
maar heb niet de illusie dat Emmen zover had kunnen komen hoor
quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Speelt hij daar tegenover? Hoor niets meer van hem sinds hij bij NAC is vertrokken.quote:Op zondag 18 september 2005 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit die nog steeds bij Köln?
Ik zie ze er best voor aan jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |