Idd, hij haalt totaal het tempo uit het spel met z'n gepingel op links.quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat Babel op linksbuiten gebeuren vind ik sowieso belachelijk.

Af-en-toe heeft hij de Babel acties, maarja. Er zijn nog 9 mannen in je team.quote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, hij haalt totaal het tempo uit het spel met z'n gepingel op links.

quote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef Norrage het volgende:
AZ - Ajax wordt het nieuwe Feyenoord - Ajax volgens mij qua vijandigheid...Wat een gezeik in dit topic zeg...

Hij moet gewoon een reden hebben om een AZ dekbed te krijgen van mammiequote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Leuk dat je nog ff definitie van gloryhunter hebt uitgelegd.

Ga eens argumenten geven ofzo.quote:

Jij bent zeker voor Ajax?quote:Op zondag 18 september 2005 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
FF DIMMEN mensen, dit over en weer gezeik is te kinderachtig voor woorden.

Ik scheld niet met kanker. Maar je bent supporter van een club omdat die club JOUW club is, niet omdat ze mooi voetbal spelen. Dan was heel Nederland wel voor Barcelona ofzo...quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef erikh het volgende:
[..]
Ga eens argumenten geven ofzo.
Met kanker schelden kan iedereen ik geef tenminste nog aan waarom ik het niet erg vind als Ajax deze verliest, jullie zijn alleen maar aan het schelden en je weet net zo goed als ik dat Ajax gewoon niet hetzelfde ajax is als 10 jaar geleden. Toen was Ajax veel leuker om naar te kijken maar de laatste 5 jaar kan ik er niet echt van genieten
Wel mooie goal van Sneijder trouwens

Zo'n soort wedstrijd is het wel jaquote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef BVO het volgende:
*voelt een Krimla nog wat uitslag aankomen..

Die kanker verwensingen mag je van mij wel weghalenquote:Op zondag 18 september 2005 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
FF DIMMEN mensen, dit over en weer gezeik is te kinderachtig voor woorden.

Straks naar het Oosterpark Noca? Wat denk je ervan? Of mag dat niet hier?quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Noca het volgende:
2-2.
Dit gaat over de wedstrijd AZ - Ajax luitjes, niet over gloryhunters, feyenoord of weet ik wat..
Die stream loopt kut

quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nog 1 doelpunt en erikje is weer voor Ajax

quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nog 1 doelpunt en erikje is weer voor Ajax

Ja inderdaad, kunnen we het niet gewoon over de wedstrijd hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die kanker verwensingen mag je van mij wel weghalen![]()

Wesley - Shota 3-1quote:Op zondag 18 september 2005 13:25 schreef Norrage het volgende:
''De 1-1 is bepaald als een eigen goal van Sneijder''
Wat een koning die Sneijder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |