Wat bedoel je? Arveladze niet goed genoeg voor Ajaxquote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
2 kansen voor AZ, 2 goals...
Te blessuregevoelig, niet goed genoeg en wat andere redenenquote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef BVO het volgende:
Briljant dit.
Niet goed genoeg, was het toch?![]()
.
Ach flikker op manquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef erikh het volgende:
[..]
En Blind was zo stom om Arveladze te weigeren![]()
Te oud, rendement ... etceteraquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef erikh het volgende:
[..]
En Blind was zo stom om Arveladze te weigeren![]()
Beetje gefrustreerd jongen?quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach flikker op man
's kijken of hij over een paar wedstrijdjes nog zo goed is
Hij heeft er nu al meer doelpunten inliggen dan welke Ajax spits vorig seizoen dan ook.quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach flikker op man
Ik ben geen Rosenbergquote:Op zondag 18 september 2005 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Te oud voor Ajax Shota, wat vind je daarvan?
"Ach, in 2 minuten kan ik al 2 keer scoren, ik heb geen 90 minuten nodig"
WTF man, dat je dat al uit je strot kan krijgen maakt me ziekquote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Te blessuregevoelig, niet goed genoeg en wat andere redenen![]()
En ik ben normaal voor Ajax, maar wat heb ik een hekel aan Blind als coach en vind het spel van AZ heerlijk om te zien.
GO AZ!!
Ah een glory hunter dus!!quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
En ik ben normaal voor Ajax, maar wat heb ik een hekel aan Blind als coach en vind het spel van AZ heerlijk om te zien.
GO AZ!!
Dan is de schade al aangericht.quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach flikker op man
Vind jij Blind een goede coach dan????quote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
WTF man, dat je dat al uit je strot kan krijgen maakt me ziek
Normaal voor Ajax maar nu voor AZ? Wtf?quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
GO AZ!!
Dat noemt zicht een supporter?quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
GO AZ!!
Is dat een reden om van club te switchen?quote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef erikh het volgende:
[..]
Vind jij Blind een goede coach dan????
Al was Gerard Cox trainer van Ajax, dan zou ik nog altijd achter m'n club blijven staan en niet übertriest voor de tegenstander zijnquote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef erikh het volgende:
[..]
Vind jij Blind een goede coach dan????
Ach jochie, het was gewoon een gok die voor hetzelfde geld compleet mis was gegaan. Compleet logisch dat Ajax Shota niet terug nam.quote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef BVO het volgende:
Briljant dit.
Niet goed genoeg, was het toch?![]()
.
HAHA typische ajax successupporterquote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
GO AZ!!
Wat een dooddoenert.quote:Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach jochie, het was gewoon een gok die voor hetzelfde geld compleet mis was gegaan. Compleet logisch dat Ajax Shota niet terug nam.![]()
Nee hoor, gewoon iemand die zich al jaren ergert aan de perikelen bij Ajax met domme aankopen en dergelijke. AZ heb ik altijd al een gave ploeg gevonden. En nu Blind zo stom was om Arveladze te weigeren en hij het bij AZ fantastisch blijkt te doen kan ik het helemaal niet erg vinden als Ajax eens lekker op zijn bek gaat. Zooitje ongeregeld bij Ajax helaas (en dan bedoel ik vooral het management daar, wat een bende man, van Gaal is niet voor niets na 1 jaar al opgestapt daar)quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach jochie, het was gewoon een gok die voor hetzelfde geld compleet mis was gegaan. Compleet logisch dat Ajax Shota niet terug nam.![]()
Och man, het is maar voetbal hoor, doe niet zo triest.quote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
WTF man, dat je dat al uit je strot kan krijgen maakt me ziek
quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
GO AZ!!
Je weet gewoon dat ik gelijk hebquote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gloryhunter. Jij mag van mij per direct kanker krijgen.
Het is al de tweede keer dat je dit woord in de mond neemt. Kleuter, wordt het niet eens tijd om normaal te reageren?quote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gloryhunter. Jij mag van mij per direct kanker krijgen.
Edoch 100% waar. Achteraf lullen is makkelijk, maar er waren maar weinigen die de beslissing van Ajax onlogisch vonden. Ja nu.quote:
Dat hoor ik veel sinds vorig seizoenquote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef erikh het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon iemand die zich al jaren ergert aan de perikelen bij Ajax met domme aankopen en dergelijke. AZ heb ik altijd al een gave ploeg gevonden. En nu Blind zo stom was om Arveladze te weigeren en hij het bij AZ fantastisch blijkt te doen kan ik het helemaal niet erg vinden als Ajax eens lekker op zijn bek gaat. Zooitje ongeregeld bij Ajax helaas (en dan bedoel ik vooral het management daar, wat een bende man, van Gaal is niet voor niets na 1 jaar al opgestapt daar)
Dat Babel op linksbuiten gebeuren vind ik sowieso belachelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 13:18 schreef ThomasBerge het volgende:
In de rust moet er wat veranderen:
Rosenberg eruit, Rosales op rechtsbuiten.
Babel in de spits, en Boukhari voor Pienaar, op linksbuiten.
Leuk dat je nog ff definitie van gloryhunter hebt uitgelegd.quote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef erikh het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon iemand die zich al jaren ergert aan de perikelen bij Ajax met domme aankopen en dergelijke. AZ heb ik altijd al een gave ploeg gevonden. En nu Blind zo stom was om Arveladze te weigeren en hij het bij AZ fantastisch blijkt te doen kan ik het helemaal niet erg vinden als Ajax eens lekker op zijn bek gaat. Zooitje ongeregeld bij Ajax helaas (en dan bedoel ik vooral het management daar, wat een bende man, van Gaal is niet voor niets na 1 jaar al opgestapt daar)
Dat jullie nog steeds daar mee aankomen, o o wat hadden jullie ineens fans na het winnen van de Uefa Cup, o o o wat waren de tribunes leeg vorig jaar in de Kuip, want ze zaten allemaal bij PSV.quote:Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
HAHA typische ajax successupporter
Mijn heldquote:Op zondag 18 september 2005 13:18 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Ik hoop je nooit in mijn vakkie te zien. Kankerhond!!!!
Idd, hij haalt totaal het tempo uit het spel met z'n gepingel op links.quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat Babel op linksbuiten gebeuren vind ik sowieso belachelijk.
Af-en-toe heeft hij de Babel acties, maarja. Er zijn nog 9 mannen in je team.quote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, hij haalt totaal het tempo uit het spel met z'n gepingel op links.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef Norrage het volgende:
AZ - Ajax wordt het nieuwe Feyenoord - Ajax volgens mij qua vijandigheid...Wat een gezeik in dit topic zeg...
Hij moet gewoon een reden hebben om een AZ dekbed te krijgen van mammiequote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Leuk dat je nog ff definitie van gloryhunter hebt uitgelegd.
Ga eens argumenten geven ofzo.quote:
Jij bent zeker voor Ajax?quote:Op zondag 18 september 2005 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
FF DIMMEN mensen, dit over en weer gezeik is te kinderachtig voor woorden.
Ik scheld niet met kanker. Maar je bent supporter van een club omdat die club JOUW club is, niet omdat ze mooi voetbal spelen. Dan was heel Nederland wel voor Barcelona ofzo...quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef erikh het volgende:
[..]
Ga eens argumenten geven ofzo.
Met kanker schelden kan iedereen ik geef tenminste nog aan waarom ik het niet erg vind als Ajax deze verliest, jullie zijn alleen maar aan het schelden en je weet net zo goed als ik dat Ajax gewoon niet hetzelfde ajax is als 10 jaar geleden. Toen was Ajax veel leuker om naar te kijken maar de laatste 5 jaar kan ik er niet echt van genieten
Wel mooie goal van Sneijder trouwens
Zo'n soort wedstrijd is het wel jaquote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef BVO het volgende:
*voelt een Krimla nog wat uitslag aankomen..
Die kanker verwensingen mag je van mij wel weghalenquote:Op zondag 18 september 2005 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
FF DIMMEN mensen, dit over en weer gezeik is te kinderachtig voor woorden.
Straks naar het Oosterpark Noca? Wat denk je ervan? Of mag dat niet hier?quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Noca het volgende:
2-2.
Dit gaat over de wedstrijd AZ - Ajax luitjes, niet over gloryhunters, feyenoord of weet ik wat..
Die stream loopt kut
quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nog 1 doelpunt en erikje is weer voor Ajax
quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nog 1 doelpunt en erikje is weer voor Ajax
Ja inderdaad, kunnen we het niet gewoon over de wedstrijd hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 13:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die kanker verwensingen mag je van mij wel weghalen![]()
Wesley - Shota 3-1quote:Op zondag 18 september 2005 13:25 schreef Norrage het volgende:
''De 1-1 is bepaald als een eigen goal van Sneijder''
Wat een koning die Sneijder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |