Wat bedoel je? Arveladze niet goed genoeg voor Ajaxquote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
2 kansen voor AZ, 2 goals...
Te blessuregevoelig, niet goed genoeg en wat andere redenenquote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef BVO het volgende:
Briljant dit.
Niet goed genoeg, was het toch?![]()
.
Ach flikker op manquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef erikh het volgende:
[..]
En Blind was zo stom om Arveladze te weigeren![]()
Te oud, rendement ... etceteraquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef erikh het volgende:
[..]
En Blind was zo stom om Arveladze te weigeren![]()
Beetje gefrustreerd jongen?quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach flikker op man
's kijken of hij over een paar wedstrijdjes nog zo goed is
Hij heeft er nu al meer doelpunten inliggen dan welke Ajax spits vorig seizoen dan ook.quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach flikker op man
Ik ben geen Rosenbergquote:Op zondag 18 september 2005 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Te oud voor Ajax Shota, wat vind je daarvan?
"Ach, in 2 minuten kan ik al 2 keer scoren, ik heb geen 90 minuten nodig"
WTF man, dat je dat al uit je strot kan krijgen maakt me ziekquote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Te blessuregevoelig, niet goed genoeg en wat andere redenen![]()
En ik ben normaal voor Ajax, maar wat heb ik een hekel aan Blind als coach en vind het spel van AZ heerlijk om te zien.
GO AZ!!
Ah een glory hunter dus!!quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
En ik ben normaal voor Ajax, maar wat heb ik een hekel aan Blind als coach en vind het spel van AZ heerlijk om te zien.
GO AZ!!
Dan is de schade al aangericht.quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach flikker op man
Vind jij Blind een goede coach dan????quote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
WTF man, dat je dat al uit je strot kan krijgen maakt me ziek
Normaal voor Ajax maar nu voor AZ? Wtf?quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
GO AZ!!
Dat noemt zicht een supporter?quote:Op zondag 18 september 2005 13:13 schreef erikh het volgende:
[..]
GO AZ!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |