Ik had graag bij FC Kunde gegaan maar ik voetbal zelf al 4x in de week ..quote:Op zondag 18 september 2005 08:46 schreef WooZ het volgende:
Zijn er toevallig mensen die meedoen met de interne competitie Futsal?
morgen eerste wedstrijd
Dat heb ik nu dus ookquote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik had graag bij FC Kunde gegaan maar ik voetbal zelf al 4x in de week ..![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 10:49 schreef Fliepke het volgende:
Hoi. Nieuw topic, nieuwe spotkansen
Donequote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zet mij ook maar op die spotlijst
quote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zet mij ook maar op die spotlijst
Ik zou ook graag willen, maar heb het druk genoeg met squash spelen.quote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
haha, ja Maarten ken ik wel... maar die is nou niet echt representatief voor de rest vd club...quote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan ooit wel eens tegen je gevoetbald
Hoe heet die ene kerel ook alweer... Maarten ofzo? Die zat toen ook bij jullie geloof ik. Ken da?
Jaja, had ik niet eens gezienquote:Op zondag 18 september 2005 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, ik had de vorige keer alles netjes op alfabetische volgorde gezet, als jij dat nou ook eens volhoudt
Dat is het understatement van het jaarquote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef DonStefano het volgende:
[..]
haha, ja Maarten ken ik wel... maar die is nou niet echt representatief voor de rest vd club...![]()
Maarten is onze superspits van het (ondertussen) 3e elftalquote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vertel
Wat is er niet mis met Maarten?
Komt er een meeting dan ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 18:40 schreef Gutnre het volgende:
TVP
ben trouwens een fotoboek aan het maken
fotos ervoor tenminste
Ik doe mee, wij spelen donderdag voor het eerst geloof ik..quote:Op zondag 18 september 2005 08:46 schreef WooZ het volgende:
morgen eerste wedstrijd
Ik doe zelf niet mee, maar we hebben vanuit onze studievereniging wel een team metquote:Op zondag 18 september 2005 08:46 schreef WooZ het volgende:
morgen eerste wedstrijd
weet ik, dat doe ik ook de hele tijd maar hij wil niet luisterenquote:Op maandag 19 september 2005 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar je hebt je fotoboek toch gewijzigd? Daar waar je die foto's hebt toegevoegd... daar in de buurt moet je ook de rest in kunnen vullen
quote:Op maandag 19 september 2005 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die morgen naar het Synergyfeest gaan? Volgens mij is 't in Van Buren, denk dat ik wel ff ga kijken
en anders maak ik er wel tijd voor...quote:Op maandag 19 september 2005 12:16 schreef Mikkie het volgende:
Jij gaat ook naar elke feestje waar je maar tijd voor hebt hè?
neuj, ik ben ijverig colleges aant volgen.. kei moe.. jij ging wel toch?quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Mikkie het volgende:
Ga jij vanavond nog naar 't feest van je eigen studievereniging?
Heel slecht, dat je nog nooit in het doolhof van het Spinoza was geweest, vooral als informatica student moet je toch weten dat er nu een DE-koffie café zit!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in het Spinoza gebouw geweest
Studeer hier pas voor het 4e jaar
Heeej, daar ben ik vorig jaar geweest!! Ik wist niet dat je bij Viona op de gang woondequote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef phvosdotcom het volgende:
Ik weet het, het duurt nog een paar weken, maar donderdag 6 oktober geeft mijn gang weer een groot gangfeest. Het thema is Western en het wordt waarschijnlijk weer super gezellig net al vorig jaar het Babi Pan Gang feest was met een kleine 200 mensen.
Kijk voor meer info op http://www.phvos.com
Ik drink geen koffiequote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef phvosdotcom het volgende:
[..]
Heel slecht, dat je nog nooit in het doolhof van het Spinoza was geweest, vooral als informatica student moet je toch weten dat er nu een DE-koffie café zit!
welke gang?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef phvosdotcom het volgende:
Ik weet het, het duurt nog een paar weken, maar donderdag 6 oktober geeft mijn gang weer een groot gangfeest. Het thema is Western en het wordt waarschijnlijk weer super gezellig net al vorig jaar het Babi Pan Gang feest was met een kleine 200 mensen.
en bedankt voor voor het erop wijzen dat ik er met mn zotte kop ook ergens terloops opsta!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow fuck, dat ik op dat gangfeest geweest ben heb ik niet gezegd
Ik zie nu pas dat er foto's van online staan
2e jaarsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Nog meer mensen van gang 42
Welk jaar geneeskunde?
Bij de Beta is dat de normaalste zaak van de wereld om met de professoren te pratenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:26 schreef Gutnre het volgende:
Pff... wij hadden er veel meer
Misschien dat ik dan mn verjaardag vier, anders kom ik wel
Laten we er meteen maar ff een pittige foto ingooien danquote:Op woensdag 21 september 2005 19:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Geloof dat dat het enige jaar is waar ik nog niemand kende zit Viona niet ook in het 2e jaar?
Sta je ergens op jullie gangfoto's? dan herken ik je ook als ik je toevallig in de lift tegenkom
Klopt das de vriend van Vionaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef -moi- het volgende:
die erna doet ook bedrijfswetenschappen
Volgens mij duurt dat nog een eeuwigheid. Ze hebben het juridisch nog niet rond, zie www.de-mark.com . Das wel jammer hoor, mis de maandagavondjes welquote:Op woensdag 21 september 2005 17:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
welke gang?
En als we t toch over Hoogeveldt hebben; wanneer gaat DeMark in godsnaam weer open?!
Genoeg meisjes van pedogiek hier op de gang lopen dan, in ierdergeval 3 zoviezoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmm... bi valt bij de meeste mannen beter in de smaak
Maar ik ga eens kijken of ik mensen kan porren voor zo'n feest... ik heb een beetje saaie studiegenoten dus ik moet toch eens op zoek naar een beetje pit in die lui, óf andere vrienden
Klopt, ons lieve Yvonnetjequote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Gutnre het volgende:
Die voorste doet pedagogiek, zit in mijn jaar.
Verdomme hee, weet Wim wel dat er dan ook iets van een medewerkersactiviteit is van de studievereniging, geloof ik? Ik kom als dat zo is daarna nog wel ff langs denk ik, als ik vrijdags tenminste niet hoef te werken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Klopt, ons lieve Yvonnetje
Maaruh, wij hebben pit hoor, hoef je geen mensen voor te zoeken, komt helemaal goed als je er bent![]()
![]()
Ja dat wil ik ook wel es weten!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:59 schreef DonStefano het volgende:
En als we t toch over Hoogeveldt hebben; wanneer gaat DeMark in godsnaam weer open?!
Wim heeft zelfs de dag erop tentamen waar 15 studiepunten voor staan..quote:Op donderdag 22 september 2005 00:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Verdomme hee, weet Wim wel dat er dan ook iets van een medewerkersactiviteit is van de studievereniging, geloof ik? Ik kom als dat zo is daarna nog wel ff langs denk ik, als ik vrijdags tenminste niet hoef te werken.
Hey peter, coppermine kan je foto's ook voor je draaien, zodat ze wel recht staanquote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef phvosdotcom het volgende:
Ja kan wel maar ik ben wel altijd te laat dus hou er rekening meequote:Op donderdag 22 september 2005 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben je niet weer ziek dan?
Maar zou het eventueel rond kwart voor twee kunnen dan? Ik ben namelijk rond die tijd wel op de uni... maar tegen half vier moet ik alweer thuis zijn, moet thuis rond vier uur alweer weg namelijk... En als dat niet schikt, dan komt 't volgende week wel
Waar Fok! al niet goed voor is...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is goed... ik hang rond kwart voor twee wel bij die pc's... ik ga wel ff fokken ofzo
Weet ik, werkt eerst niet maar nu wel, alleen nog geen tijd voor gehad, door mijn te drukke studiequote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Hey peter, coppermine kan je foto's ook voor je draaien, zodat ze wel recht staan
Jullie kunnen er best een realitysoap van maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Anyway, maandag een nieuwe poging?
maandag ben ik er niet (heb ik namelijk vrij, maar moet vandaag welquote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, kut
Ik stond er vanaf 13.40 ofzo. Kwam daarna nog wel iemand tegen waarmee ik ff stond te babbelen, maar ben rond blijven kijken. Matig. Anyway, maandag een nieuwe poging?
Ik heb dinsdag de hele dag college dus iets eerder is ook goed voor mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb maandag gewoon drie colleges, het is niet eerlijk verdeeldMaar goed, ik ben vandaag dan weer vrij (overigens wel op de uni om achterstallig werk in te halen)...
Dinsdag moet wel lukken. Dan ben ik wel wat te laat voor m'n college neuropsychologie in N2, maar ach, je kunt niet alles hebben hè
Doe de groeten aan Truus!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag de hele dag college dus iets eerder is ook goed voor mij.
Ik ga denk ik toch eten in de rechtenkantine, dusseh... half 2?
Of misschein ga ik wel eten in de refter.
Zullen we dan afspreken om half vier, iets na half vier? Bij de computers?
Die Tweedaagse dat van die mensen uit klas 6 twee dagen komen proeven aan de verschillende studies. Voor Pedagogiek is dat dinsdag en woensdag in de herfstvakantie...quote:
Beiden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dát! Krijg je daar voor betaald of ga je zuipen 's avonds? Dan is het te overwegen
Uit het feit dat je vergadering hebt, maak ik op dat je actief lid bent en dan zou je hierover een mailtje gehad moeten hebben. Ik ben niet eens actief lid (had alleen aangegeven dat misschien te willen worden waar ik ook nog niet over uit ben.....) en heb daar een mail over gehad...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probleem 2 is bij mij ook bekend, probleem 1 is voor mij goed op te lossen. Maar ik heb donderdag een vergadering van Postelein, dus waarschijnlijk zal ik er dan ook wel iets van horen.
45 euro is niet heel veel, vooral aangezien je 't ook nog opzuipt... dus moet 't ff in overweging nemen. Anders ga ik namelijk werken of aan m'n studie zitten, en nu doe ik niks
Lieve schat, volgens het mailtje dat ik gekregen heb zijn die vergaderingen komende week pas...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bén ook nog geen actief lid, maar ga 't wel wordenAfgelopen jaar helemaal geen lid geweest, niks georganiseerd, da's geen fuck aan
Dus heb me laatst maar ff opgegeven... donderdag was de eerste 'vergadering', en als je interesse had om actief lid te worden moest je daar naartoe komen. En zo zal het geschieden bij mij
Ik mag dan moeite hebben met contact maken, maar de eerste die ruzie met mij krijgt moet nog in mijn leven komenquote:Overigens zou ik wel iemand zoeken waarmee je graag twee dagen optrekt zonder dat dat fout gaat, aangezien je verder een groep pubers begeleid zul je ook gedeeltes op z'n tweeën aangewezen zijn.
quote:
Mensen die ik na een paar uur helemaal niks meer te vertellen heb zodat we stom voor ons uit kunnen gaan zitten staren, zie ik ook niet echt als vrienden...quote:Maar ik doelde niet op ruzie... ik doelde meer op verveling en dat je na een paar uur elkaar niks meer te vertellen hebt, dat zou matig zijnAls je met mensen na een paar uur al ruzie krijgt, zou ik ze ook niet als vrienden zien
Heel de avond in de ski-hut gestaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Okay... einde slowchat-moment
Nog mensen wezen stappen gisteren?
had je de bus nog gehaald donderdag?quote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik heb college om 15.45 en het is Syntaxis.
Daar kom ik m'n bed niet voor uit hoor
Ook morgen niet; ik ben nog steeds kei lijp..
Woensdag 3 uur slaap, donderdag 1 (in de bus), vrijdag 2 en vannacht wel gewoon geslapen maar wel een kater vandaag...
Neenee !
1e nog maarquote:Op zondag 25 september 2005 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, jij bent een leuk meisje
Coole studie doe je trouwens (zag ik in je FB), hoeveelste jaar zit je nu?
quote:Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En het staat nota bene in de OP
Studeer zelf Pedagogiek, 2e jaar nu.
Jij lekker intro meegedaan? Die studie van jou lijkt me veel leeswerk en geschiedenis hè? Niet helemaal mijn ding dan
Yep !!quote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
had je de bus nog gehaald donderdag?
oja, ik ben nieuw op de RU, dus ik dacht, ik kom even in dit topic kijken
Ik kan de OP niet meer editten....quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
.....
Enne.. T-Rex, ik wil in de starring-lijst hoor
Nederlandse taal en cultuur
Ze heet Eline, ik weet niet of ze het leuk gaat vinden als ik haar achternaam ga neerzetten op een openbaar forum, maar misschien weet je het al met alleen Eline. Ze is daarna biologie gaan doen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh... hoe heet ze? Misschien ken ik 'r wel
Pedagogiek is cool! Maar dat komt vooral door mijn toekomstplannen: ik wil met ontspoorde jongeren gaan werken (als in: criminaliteit, drugsgebruik, etc.). Met dat als doel is 't goed uit te houden tussen 200 vrouwen
quote:
Haha, dat is wel logischquote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eline... it rings a bell... maar niet genoeg. Heb volgens mij wel een Eline gekend daar, maar helemaal zeker weet ik 't niet... ik hou al die namen op een gegeven moment niet meer uit elkaar.
Guus Meeuwis is cool! Afgelopen zondagavond in de Fuik draaide ze zelfs 3x op dezelfde avond 'Brabant'quote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zat ik vorige week al aan te denken
Overigens... kreeg vandaag een flyertje... donderdag de 13e Guus Meeuwis in de Linde (Groesbeek). 7,50 entree (niet heel duur, maar ook zeker niet goedkoop), met gratis busvervoer heen en terug naar 't CS. Op zich lijkt dat me best lachen, da's weer eens wat anders. Dan kan ik zelfs beter op de fiets gaan. Nog mensen die daar misschien naartoe gaan?
Mijn derde jaar alweer.quote:Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
spinor - informatica (welk jaar eigenlijk?)
Dan zou ik je toch moeten kennen (denk ik)quote:
Mooizo. Die hete sex komt nog wel eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... had ik net je bericht niet meer gelezen... en ik daar maar zitten
Heb 't boek nu overigens wel opgehaald... echt raar. Ik zag dat boek liggen, loop naar die portier en zeg van: "Hey! Dat boek dat daar ligt hè, dat wil ik graag hebben". --> Okay! Ik krijg zo het boek mee, zonder dat ie naar mijn naam vraagt, of naar de naam van wie het boek af komt. Toch apart, aangezien er zelfs nog een briefje op zat. Maar ach, ik heb 'm nu
Bedankt in elk geval
Wist niet dat boeken uitlenen altijd gepaart ging met sex.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is goed, ik wacht wel op een uitnodiging
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:29 schreef phvosdotcom het volgende:
[..]
Wist niet dat boeken uitlenen altijd gepaart ging met sex.
Toch maar eens een bieb opzoeken met een leuke biebsecretaresse![]()
![]()
Haha, ik vergeet soms dat er niet bij elke studie maar 12 eerstejaars zijnquote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooooowh die!
D'r zitten zoveel blonde vrouwen in die collegezaal... ik zie het echt niet meer
Uiteraard...quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Weer een fan erbij, Floortje...
Dennis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dan zou ik je toch moeten kennen (denk ik)
echte naam?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook alleen bij Pedagogiek. Heel veel vrouwen die vechten om een paar mannen
Uhm, neequote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef Sab-ine het volgende:
Hey Hoogeveldtfokkers, heb ik 1 van jullie nog onbewust gespot toen we persoonlijk flyers voor ons gangfeest hebben afgegeven?
een onbekende had nog nooit college van hem gehad. Maar had gehoord dat die wel aardig was.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Welke docent was dat?
Heel goed heel goedquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Bij mij aan de deur kwam Peter met een ganggenote van je. Heb maar meteen "tot donderdag" geroepen
Wie? Wie? je maakt ons nieuwsgierigquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef lenin het volgende:
Wordt er ook nog ergens een lijst bijgehouden van de spotters? Anders wil ik er ook op want ik heb iemand al meerdere malen gespot (sterker nog we kennen elkaar inmiddels goed) !
Joepie, voor de eerste keer voldaan aan de topictitelquote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Wie? Wie? je maakt ons nieuwsgierigHeb net Sab-ine gespot (en zij mij )
Is ook niet heel vreemd als je zo dicht bij elkaar woont![]()
ik zag een tipje geven hij studeert Economie.....quote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Wie? Wie? je maakt ons nieuwsgierigHeb net Sab-ine gespot (en zij mij )
Is ook niet heel vreemd als je zo dicht bij elkaar woont![]()
En jij geen Nederlandse taal & cultuur..quote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef lenin het volgende:
[..]
ik zag een tipje geven hij studeerd Economie.....![]()
Das dan Yozd of Dorset?? Heb ff gespiektquote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef lenin het volgende:
[..]
ik zag een tipje geven hij studeerd Economie.....![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
En jij geen Nederlandse taal & cultuur..![]()
![]()
je zit in de buurtquote:Op donderdag 29 september 2005 17:27 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Das dan Yozd of Dorset?? Heb ff gespiekt![]()
Ennuh, verander dat studeerd ff in studeert wil je![]()
Oke danquote:Op donderdag 29 september 2005 18:53 schreef lenin het volgende:
[..]
je zit in de buurten ik heb het veranderd foutje moet kunnen. Wel naar het OMF gaan vanavond he!
succes met je tentamen!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:01 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Oke danNee, voor mij geen feestje vanavond, zie boven
![]()
Inderdaad was wel geinig, meer ook niet. Er was trouwens ook een leuk techno feestje in de billabong. Daar ben ik het begin van de nacht geweest. Best leuk, maar helaas zijn we daar weg gegaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 05:15 schreef yozd het volgende:
zozo OMF was wel geinig... beetje ouwehoeren met voormalige Dio-uitsmijters... altijd leuk.
Het verhaal is opzich niet zo heel leuk, maar het woord pardoes daarentegenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Hehe, eerste Nijmeegse kotservaring gehad vannacht
Niet ikke, maar studiegenootje...
Echt dik humor, hij kotste pardoes tegen de muur van de Free Record Shop aan
Dat ze jou er nog niet uitschoptenquote:Op vrijdag 30 september 2005 05:15 schreef yozd het volgende:
zozo OMF was wel geinig... beetje ouwehoeren met voormalige Dio-uitsmijters... altijd leuk.
Daar ben ik veel te aardig voor...quote:
Dat soort acties bewaar ik voor de constitutieborrels van Synergy (vooral Synergy!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef lenin het volgende:
Kon je het Gastenboek niet mee jatten?![]()
Hier zijn de kroegen niet eens tot half vier open door de week...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... 't was geen superavond gisteren. De meeste lui met wie ik was gingen vroeg naar huis, moesten allemaal vroeg op enzo. Ben ik ff vrienden gaan zoeken in de drie, daar nog ff met wat mensen zitten ouwehoeren... en rond half vier toch maar eens afgetaaid... 't was mooi geweest
ismus is met kleine letters kijk uit he! je moet wel een puntje op de i hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef yozd het volgende:
[..]
Dat soort acties bewaar ik voor de constitutieborrels van Synergy (vooral Synergy!), BOW en Mundus...
en misschien ISMUS uiteraard
Niets tegen Oosterhout hoor!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, kom op, jij komt ook uit Oosterhout.
1. Ik heb niet veel contact met studiegenotes en ik geloof (lees: weet vrij zeker) dat ik daar niet erg veel aan misquote:Maar waarom ga je dan niet een keer met wat studiegenotes de stad verkennen? Als 't nog een keer mooi weer wordt een terrasje pakken, en anders een keer 's avonds de kroeg in ofzo... slechter zul je er niet van worden
zoek een kamer?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:40 schreef Kauki het volgende:
[..]
Niets tegen Oosterhout hoor!![]()
[..]
1. Ik heb niet veel contact met studiegenotes en ik geloof (lees: weet vrij zeker) dat ik daar niet erg veel aan mis
2. Dat wordt dan 's avonds de kroeg in (ik geloof niet dat het nog terrasjesweer wordt dit jaar) en ben ik al verplicht om of bij iemand te overnachten of de trein om 23.00u terug naar huis te nemen. Ofwel: ik ben hoe dan ook afhankelijk en das nou ook niet echt je-van-het...
daar wordt heel hard aan gewerktquote:
Denk het niet, ik ga sowieso niet vaak stappen. Alleen als er iets rond carnaval te doen is, omdat ik dan gratis bier krijgquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook een goede reden... maar misschien als je minder afhankelijk bent dat dat stappen vanzelf komt.
True. Als je je studiegenoten mag wel jaquote:Ik zal niemand iets opdringen ofzo, maar mijn opvatting is wel dat leuke contacten met studiegenoten je studententijd flink leuker kunnen makenMaar hey, da's mijn opvatting, d'r zijn genoeg mensen die er anders over denken
Je zei bier? Ok, dan doe ik meequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef -moi- het volgende:
anders gaan we nog een keer een RU-bier-meet doen
Ok laten we wat organiseren! Ik zeg kroeg, tijdstip en dag!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef -moi- het volgende:
anders gaan we nog een keer een RU-bier-meet doen
Roep eens wat!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef lenin het volgende:
[..]
Ok laten we wat organiseren! Ik zeg kroeg, tijdstip en dag!
Zeker weten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:50 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zeg het gangfeest op gang 42 volgende week![]()
Bier genoeg, nietwaar phvosdotcom?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef DonStefano het volgende:
bij dat gangfeest is ondergetekende sowieso vd partij!
En kwam afgelopen Donderdag in de Inferno weer wat Fokkers van "de ouwe garde" tegen in de Infernomaar wil verdomme wel 'n keer Mikkie spotten!
Nooit van gehoord... maar ik ben ook zo'n ingestroomde lul. Het is mijn derde en waarschijnlijk ook laatste jaar, dus ik zit voornamelijk bij 4e- en 5e-jaars mensen tijdens de colleges denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Nee, zegt me nix. Maar je zit in hetzelfde jaar als Ruben, Martin, Frank en Jelle enzo toch?
Ik vind de Matrixx helemaal nix! Komt ook omdat het helemaal niet mijn muziek ik maar ook omdat ik er altijd een beetje aggressief sfeertje vind hangen! of is dat weer typisch mij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:50 schreef phvosdotcom het volgende:
Zo ik ben voor het eerst in mijn leven gisteren naar de matrixx geweest.
Wat een volk loopt daar rond zeg, moest er wel even om lachen.
Gelukkig konden we aan de flesjes spa blauw tellen hoeveel mensen gebruikten.
kwam neer op ongeveer meer dan een kwart, anders hou je zo'n avond hakken natuurlijk ook niet vol.
Was weer een leuke levenservaring, OLDSChOOL HACKENNNNNNNNNNNNNNNNNNN
whahaha
Dankzij jullie beschrijvingen hoef ik er dus bij voorbaat al niet heenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:08 schreef phvosdotcom het volgende:
nee klopt, ik had het gevoel ook als je iemand iets te lang of verkeerd aankeek, gelijk ruzie krijgt.
En een vriend van mij kon niet naar de wc, zij die, want de mannenwc was afgesloten omdat er een knok partij bezig was.
Ach weet nu wat het is en heb me wel vermaakt, maar hoef er nu niet weer heen.
jep idd. Maar de zaterdag in de Matrixx is alleen voor paupersquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef -moi- het volgende:
dan moet je ook niet op zaterdag naar de matrixx gaan
academixx is best leuk, op do avond, en verschillende studieverenigingenfeestjes afgelopen jaar op do waren ook leuk.
Ach joh, je hebt nog een hele week om die berg werk weg te werken, dus als je dat goed organiseert kun je makkelijk gaan stappenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We hebben 't er wel ff over gehad, maar weet sowieso niet of ik deze week ga stappen. Heb eigenlijk nog een berg werk liggen, én geen weekend gehad, waardoor ik gisteren ook niks heb kunnen doen...
Exactly !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik ben dan wel net nieuw hier, maar als er bier is, kom ik ook
Planning is sowieso niet het sterkste punt hier in Nijmegen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:08 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Exactly !
.. klote college trouwens zometeen.. wie verzint het nou om het saaiste college als eerste NA het weekend te plannen..
wees blij dat je geen college hebt van 8.45u tot 17.30uquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef Kauki het volgende:
[..]
Planning is sowieso niet het sterkste punt hier in Nijmegen...
Welke drol verzint het om mij op woensdag van 8.45u tot 10.30u en dan pas weer van 15.45u tot 17.30u college te laten volgen?!![]()
![]()
Maar ik leef met je mee![]()
Dat had ik toch liever gehad dan een hoop 'tussenuren' die je vaak toch niet nuttig besteed...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef DonStefano het volgende:
[..]
wees blij dat je geen college hebt van 8.45u tot 17.30u![]()
Welkomquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Liz87 het volgende:
Heyy ik ben nieuw !Mijn 1e post...
![]()
En ja zeker, woensdag MFV feest!!!
Toevallig, ik wilde ook biomedische wetenschappen gaan studeren. Uiteindelijk toch maar gekozen voor Pedagogische wetenschappen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:37 schreef Liz87 het volgende:
Ik studeer biomedische wetenschappen. Tot nu toe nog niet echt leuk, dus laat dat 'leuks' maar achterwege...![]()
Lijkt mij ook vreemd ja, maar ook ontzettend interessant. Maar goed, het lijkt jou waarschijnlijk ook interessant, anders had je geen studie in die richting gekozenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef Liz87 het volgende:
Haha nou ik ben benieuwd... Ik twijfelde tussen bmw en geneeskunde. Toch maar bmw gedaan, maar ach ik merk vanzelf wel of het de juiste keuze wasmorgen gaan we naar de snijzaal voor een practicum. Vandaag hebben ze ons al voorgesteld aan onze 'nieuwe vrienden'. Het zag er echt super vreemd uit, die mensen..
Dat is nogal een verschilquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef Kauki het volgende:
[..]
Toevallig, ik wilde ook biomedische wetenschappen gaan studeren. Uiteindelijk toch maar gekozen voor Pedagogische wetenschappen.
En ach joh, wie weet hoe leuk het nog gaat worden![]()
![]()
Na het 1ste jaar BMW kun je toch gewoon nog overswitchen naar Geneeskunde, als 't je niet bevalt? Ik heb trouwens van BMW altijd een beeld van een grote afvalbak voor uitgelote Geneeskundestudenten.... dus ook wel eens leuk om te zien dat iemand echt bewust voor BMW gekozen heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef Liz87 het volgende:
Haha nou ik ben benieuwd... Ik twijfelde tussen bmw en geneeskunde. Toch maar bmw gedaan, maar ach ik merk vanzelf wel of het de juiste keuze wasmorgen gaan we naar de snijzaal voor een practicum. Vandaag hebben ze ons al voorgesteld aan onze 'nieuwe vrienden'. Het zag er echt super vreemd uit, die mensen..
Liever gehad?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat had ik toch liever gehad dan een hoop 'tussenuren' die je vaak toch niet nuttig besteed...![]()
ik althans niet, en voor zover ik in kan schatten mijn studiegenoten ook niet...
Zo erg vind ik de colleges tot nu toe overigens ook niet. Ik vind de meeste colleges interessant en boeiend, en bovendien hoef ik alles wat ik tijdens een college oppik niet zelf meer uit een boek te halen...
Heej, je avatar is eindelijk gefixtquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:02 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Na het 1ste jaar BMW kun je toch gewoon nog overswitchen naar Geneeskunde, als 't je niet bevalt? Ik heb trouwens van BMW altijd een beeld van een grote afvalbak voor uitgelote Geneeskundestudenten.... dus ook wel eens leuk om te zien dat iemand echt bewust voor BMW gekozen heeft
Omdat je bij biomedische wetenschappen door een microscoop moet kijken en om een of andere vage reden lukt mij dat dus niet. Ik ga zo ontzettend scheel door dat ding kijken dat ik helemaal niets meer zie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschilWaarom toch pedagogiek?
Fout. Ik word pas niet vrolijk als ik opsom wat ikzelf nog moet doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou... dat is een wat voorbarige voorspelling.
Die organisatie-shit is sowieso niet m'n sterkste kant, maar als ik ff opsom wat ik allemaal nog moet doen, dan word je niet vrolijk
*knip*
Hmmm... misschien moet ik morgen maar eens op tijd naar de uni
Nope, moet donderdag weer te vroeg op en als ik kom blijf ik toch weer hangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:02 schreef DonStefano het volgende:
hehe... heeft maar 6 maanden geduurd, best redelijk toch?
Kom je trouwens ook a.s. Woensdag naar de on-ge-lof-lijk leuke FC Kunde-karaokeborrel??![]()
Ik heb het allemaal gezien ja en heb stiekem zitten lachen. Vooral toen hij in eerste instantie achter je langs wilde toen je eenmaal opstond (wat dus duidelijk niet ging lukken aangezien jij praktisch tegen je stoel stond) had ik moeite om het beschaafd bij glimlachen-met-pretlichtjes-in-mijn-ogen te houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik ging daar zitten, zegt ie echt vet chagrijnig: Hey, ik moet er zo nog uit hoor. "Prima, dan sta ik zo wel even op
". Je had die kop moeten zien
En dat praten was ook onzin... we hebben echt allebei maar twee of drie zinnen gezegd ofzo, maar hij mocht me gewoon niet omdat meteen duidelijk was dat ik veel te bijdehand was voor hem
Succes!quote:Maar ik ga nu maar eens m'n zelfstudieopdracht van statistiek proberen af te krijgen, ik heb nog twee uur en ik wel het eigenlijk wel af hebben dan... anders moet ik na m'n college weer verder.
Ja Mikkie, hoewel ik eigenlijk toch liever communiceer via briefjes in flessen, zou ik het wel makkelijk vinden om je mailadres te hebben.......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef Fliepke het volgende:
Tof he!
msn, mail, post, telefoon, sms, postduif, rooksignalen
Als het goed is heb je mail, dus als je wil mag je je post edittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Try [iets]...
D'r is trouwens donderdag de 13e ook Rivafeest in de Matrixx! De Loco Loco Discoshow komt geloof, en nog wat dingen. Maar ik denk dat ik toch naar Guusga...
tof! misschien ga ik wel naar rivafeest de 13equote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r is trouwens donderdag de 13e ook Rivafeest in de Matrixx! De Loco Loco Discoshow komt geloof, en nog wat dingen. Maar ik denk dat ik toch naar Guusga...
het is dat ik deze maand al Editorsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooh ga je naar de Editors... tis uitverkocht hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef DonStefano het volgende:
[..]
het is dat ik deze maand al Editorsen Mando Diao
op 't programma heb staan, anders was ik zeker wel naar Guus gegaan...
Brabant
![]()
Haha, en daar ben ik dan weer wel geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef DonStefano het volgende:
Jep, heb de kaarten al paar weken geleden besteldsnap niet wat zo'n relatief grote band in een bouwval als Roosje komt doen, maargoed... en zou maar opschieten met Mando Diao dan, denk dat die ook wel vrij snel uitverkocht raken
En over geen kaarten meer kunnen krijgen, dat probleem had ik 2 weken terug toen ik voor Eels kaarten wou
mja stom, had op m'n klompen kunnen aanvoelen dat t zo uitverkocht zou zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Haha, en daar ben ik dan weer wel geweestHadden de kaartjes een paar maanden geleden ook al, geloof ik
We hadden gesprekjes met mensen die lid wilden worden van de olc.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
's Nachts moet je zoveel mogelijk uittrekken
Btw: nog lekker vergaderd vandaag, met Patty, Jos en nog iemand?
Tering, wat doen jullie daar lang over zeg.
Serieus? Ik vond het echt 1 van de gaafste concerten die ik gezien heb... ik vond het echt heel bijzonderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:29 schreef DonStefano het volgende:
[..]
mja stom, had op m'n klompen kunnen aanvoelen dat t zo uitverkocht zou zijnmaar begreep van m'n broertje -die is gisteravond in Tilburg geweest- dat ik niet bijzonder veel gemist heb, hij was daar alleen maar dikke sigaren aan 't roken en depressief aan 't lullen op 't podium....
![]()
gefeliciteerd wie wat waar en hoe? want ja een kamer in Dukenburg kun je natuurlijk geen kamer noemenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het echt 1 van de gaafste concerten die ik gezien heb... ik vond het echt heel bijzonder
En even in het algemeen: ik heb sinds vandaag een kamer
Ja jammer (quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets van Jos ja, maar hij was over allemaal niet zo enthousiast geloof ik
Als ik dat eerder had geweten had ik mezelf misschien nog wel gevolunteerd, aangezien ik dit jaar nog 5 eerstejaars vakken moet volgen. Maar goed, da's nu dus te laat
Jacob Canisstraatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:12 schreef lenin het volgende:
[..]
gefeliciteerd wie wat waar en hoe? want ja een kamer in Dukenburg kun je natuurlijk geen kamer noemen
was ik jou nou tegengekomen in de drie (woensdagavond) ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:19 schreef DonStefano het volgende:
Moet trouwens nog maar ff kijken of ik vanavond naar gangfeest ga, 't is gisteravond ook allemaal weer veel te laat geworden...
leuke foto's!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:23 schreef Sab-ine het volgende:
Foto's staan erop! www.phvos.com. En kijk ook ff bij het commentaar, leukleuk! Oh, Mr._T-Rex, valt mee hoor de foto's, don't be scared![]()
Ik denk het!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:53 schreef DonStefano het volgende:
En Yozd, was afgelopen Woensdag bij hoge uitzondering niet op een MFV-feest... misschien heb je m'n dubbelganger gespot?![]()
dat ligt aan jou want ik kom er wel gewoon in. Heb je vaker last van he dat je dingen niet kan openen, zo moet ik je ook appart weer Word documenten sturen omdat JIJ als enige er weer niet inkomtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:42 schreef yozd het volgende:
Ik kan op mijn kamer wel gewoon mijn uni mail checken (@student.ru.nl), maar bij m'n
ouders niet... weet iemand waar dat aan kan liggen?
http://webmail.ru.nl werkt gewoon, maar op het moment dat ik op 'inloggen' klik, geeft die
een 404..![]()
die word documenten.. dat ligt aan gmail, want de bestanden die jij stuurde waren daar maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef lenin het volgende:
dat ligt aan jou want ik kom er wel gewoon in. Heb je vaker last van he dat je dingen niet kan openen, zo moet ik je ook appart weer Word documenten sturen omdat JIJ als enige er weer niet inkomtmisschien moet je een computercursus doen?!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:19 schreef yozd het volgende:
[..]
die word documenten.. dat ligt aan gmail, want de bestanden die jij stuurde waren daar maar
1K groot, dat kan nooit.. dus volgens mij flipt Gmail soms ofzo..
Enne.. geen praatjes jij heh.. anders trek ik internet er uit in het verenigingengebouw wat bij
ONS binnenkomt...![]()
quote:
Dacht ik ook ff in jullie aftergangfeesttopic te kunnen reageren, maar das vast alleen voor bewoners en gangmeubilairquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:34 schreef Sab-ine het volgende:
oh uhm, ff checke...gewoon ff registreren dan maar he!
Hehe, watch mequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:31 schreef Sab-ine het volgende:
Uhhm kan vast wel, ff aanmelden denk ik. Ja kan wel hoor, alleen durft nooit iemand dat buiten onze gang
Pff, de docent kansrekening heeft net in 3 woorden mijn herstvakantie gecancelled: gesloten boek tentamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |