Haha, ik vergeet soms dat er niet bij elke studie maar 12 eerstejaars zijnquote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oooooowh die!
D'r zitten zoveel blonde vrouwen in die collegezaal... ik zie het echt niet meer
Uiteraard...quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Weer een fan erbij, Floortje...
Dennis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dan zou ik je toch moeten kennen (denk ik)
echte naam?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook alleen bij Pedagogiek. Heel veel vrouwen die vechten om een paar mannen
Uhm, neequote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef Sab-ine het volgende:
Hey Hoogeveldtfokkers, heb ik 1 van jullie nog onbewust gespot toen we persoonlijk flyers voor ons gangfeest hebben afgegeven?
een onbekende had nog nooit college van hem gehad. Maar had gehoord dat die wel aardig was.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Welke docent was dat?
Heel goed heel goedquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Bij mij aan de deur kwam Peter met een ganggenote van je. Heb maar meteen "tot donderdag" geroepen
Wie? Wie? je maakt ons nieuwsgierigquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef lenin het volgende:
Wordt er ook nog ergens een lijst bijgehouden van de spotters? Anders wil ik er ook op want ik heb iemand al meerdere malen gespot (sterker nog we kennen elkaar inmiddels goed) !
Joepie, voor de eerste keer voldaan aan de topictitelquote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Wie? Wie? je maakt ons nieuwsgierigHeb net Sab-ine gespot (en zij mij )
Is ook niet heel vreemd als je zo dicht bij elkaar woont![]()
ik zag een tipje geven hij studeert Economie.....quote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Wie? Wie? je maakt ons nieuwsgierigHeb net Sab-ine gespot (en zij mij )
Is ook niet heel vreemd als je zo dicht bij elkaar woont![]()
En jij geen Nederlandse taal & cultuur..quote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef lenin het volgende:
[..]
ik zag een tipje geven hij studeerd Economie.....![]()
Das dan Yozd of Dorset?? Heb ff gespiektquote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef lenin het volgende:
[..]
ik zag een tipje geven hij studeerd Economie.....![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
En jij geen Nederlandse taal & cultuur..![]()
![]()
je zit in de buurtquote:Op donderdag 29 september 2005 17:27 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Das dan Yozd of Dorset?? Heb ff gespiekt![]()
Ennuh, verander dat studeerd ff in studeert wil je![]()
Oke danquote:Op donderdag 29 september 2005 18:53 schreef lenin het volgende:
[..]
je zit in de buurten ik heb het veranderd foutje moet kunnen. Wel naar het OMF gaan vanavond he!
succes met je tentamen!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:01 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Oke danNee, voor mij geen feestje vanavond, zie boven
![]()
Inderdaad was wel geinig, meer ook niet. Er was trouwens ook een leuk techno feestje in de billabong. Daar ben ik het begin van de nacht geweest. Best leuk, maar helaas zijn we daar weg gegaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 05:15 schreef yozd het volgende:
zozo OMF was wel geinig... beetje ouwehoeren met voormalige Dio-uitsmijters... altijd leuk.
Het verhaal is opzich niet zo heel leuk, maar het woord pardoes daarentegenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Hehe, eerste Nijmeegse kotservaring gehad vannacht
Niet ikke, maar studiegenootje...
Echt dik humor, hij kotste pardoes tegen de muur van de Free Record Shop aan
Dat ze jou er nog niet uitschoptenquote:Op vrijdag 30 september 2005 05:15 schreef yozd het volgende:
zozo OMF was wel geinig... beetje ouwehoeren met voormalige Dio-uitsmijters... altijd leuk.
Daar ben ik veel te aardig voor...quote:
Dat soort acties bewaar ik voor de constitutieborrels van Synergy (vooral Synergy!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef lenin het volgende:
Kon je het Gastenboek niet mee jatten?![]()
Hier zijn de kroegen niet eens tot half vier open door de week...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... 't was geen superavond gisteren. De meeste lui met wie ik was gingen vroeg naar huis, moesten allemaal vroeg op enzo. Ben ik ff vrienden gaan zoeken in de drie, daar nog ff met wat mensen zitten ouwehoeren... en rond half vier toch maar eens afgetaaid... 't was mooi geweest
ismus is met kleine letters kijk uit he! je moet wel een puntje op de i hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef yozd het volgende:
[..]
Dat soort acties bewaar ik voor de constitutieborrels van Synergy (vooral Synergy!), BOW en Mundus...
en misschien ISMUS uiteraard
Niets tegen Oosterhout hoor!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, kom op, jij komt ook uit Oosterhout.
1. Ik heb niet veel contact met studiegenotes en ik geloof (lees: weet vrij zeker) dat ik daar niet erg veel aan misquote:Maar waarom ga je dan niet een keer met wat studiegenotes de stad verkennen? Als 't nog een keer mooi weer wordt een terrasje pakken, en anders een keer 's avonds de kroeg in ofzo... slechter zul je er niet van worden
zoek een kamer?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:40 schreef Kauki het volgende:
[..]
Niets tegen Oosterhout hoor!![]()
[..]
1. Ik heb niet veel contact met studiegenotes en ik geloof (lees: weet vrij zeker) dat ik daar niet erg veel aan mis
2. Dat wordt dan 's avonds de kroeg in (ik geloof niet dat het nog terrasjesweer wordt dit jaar) en ben ik al verplicht om of bij iemand te overnachten of de trein om 23.00u terug naar huis te nemen. Ofwel: ik ben hoe dan ook afhankelijk en das nou ook niet echt je-van-het...
daar wordt heel hard aan gewerktquote:
Denk het niet, ik ga sowieso niet vaak stappen. Alleen als er iets rond carnaval te doen is, omdat ik dan gratis bier krijgquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook een goede reden... maar misschien als je minder afhankelijk bent dat dat stappen vanzelf komt.
True. Als je je studiegenoten mag wel jaquote:Ik zal niemand iets opdringen ofzo, maar mijn opvatting is wel dat leuke contacten met studiegenoten je studententijd flink leuker kunnen makenMaar hey, da's mijn opvatting, d'r zijn genoeg mensen die er anders over denken
Je zei bier? Ok, dan doe ik meequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef -moi- het volgende:
anders gaan we nog een keer een RU-bier-meet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |