Beiden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dát! Krijg je daar voor betaald of ga je zuipen 's avonds? Dan is het te overwegen
Uit het feit dat je vergadering hebt, maak ik op dat je actief lid bent en dan zou je hierover een mailtje gehad moeten hebben. Ik ben niet eens actief lid (had alleen aangegeven dat misschien te willen worden waar ik ook nog niet over uit ben.....) en heb daar een mail over gehad...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probleem 2 is bij mij ook bekend, probleem 1 is voor mij goed op te lossen. Maar ik heb donderdag een vergadering van Postelein, dus waarschijnlijk zal ik er dan ook wel iets van horen.
45 euro is niet heel veel, vooral aangezien je 't ook nog opzuipt... dus moet 't ff in overweging nemen. Anders ga ik namelijk werken of aan m'n studie zitten, en nu doe ik niks
Lieve schat, volgens het mailtje dat ik gekregen heb zijn die vergaderingen komende week pas...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bén ook nog geen actief lid, maar ga 't wel wordenAfgelopen jaar helemaal geen lid geweest, niks georganiseerd, da's geen fuck aan
Dus heb me laatst maar ff opgegeven... donderdag was de eerste 'vergadering', en als je interesse had om actief lid te worden moest je daar naartoe komen. En zo zal het geschieden bij mij
Ik mag dan moeite hebben met contact maken, maar de eerste die ruzie met mij krijgt moet nog in mijn leven komenquote:Overigens zou ik wel iemand zoeken waarmee je graag twee dagen optrekt zonder dat dat fout gaat, aangezien je verder een groep pubers begeleid zul je ook gedeeltes op z'n tweeën aangewezen zijn.
quote:
Mensen die ik na een paar uur helemaal niks meer te vertellen heb zodat we stom voor ons uit kunnen gaan zitten staren, zie ik ook niet echt als vrienden...quote:Maar ik doelde niet op ruzie... ik doelde meer op verveling en dat je na een paar uur elkaar niks meer te vertellen hebt, dat zou matig zijnAls je met mensen na een paar uur al ruzie krijgt, zou ik ze ook niet als vrienden zien
Heel de avond in de ski-hut gestaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Okay... einde slowchat-moment
Nog mensen wezen stappen gisteren?
had je de bus nog gehaald donderdag?quote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik heb college om 15.45 en het is Syntaxis.
Daar kom ik m'n bed niet voor uit hoor
Ook morgen niet; ik ben nog steeds kei lijp..
Woensdag 3 uur slaap, donderdag 1 (in de bus), vrijdag 2 en vannacht wel gewoon geslapen maar wel een kater vandaag...
Neenee !
1e nog maarquote:Op zondag 25 september 2005 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, jij bent een leuk meisje
Coole studie doe je trouwens (zag ik in je FB), hoeveelste jaar zit je nu?
quote:Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En het staat nota bene in de OP
Studeer zelf Pedagogiek, 2e jaar nu.
Jij lekker intro meegedaan? Die studie van jou lijkt me veel leeswerk en geschiedenis hè? Niet helemaal mijn ding dan
Yep !!quote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
had je de bus nog gehaald donderdag?
oja, ik ben nieuw op de RU, dus ik dacht, ik kom even in dit topic kijken
Ik kan de OP niet meer editten....quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
.....
Enne.. T-Rex, ik wil in de starring-lijst hoor
Nederlandse taal en cultuur
Ze heet Eline, ik weet niet of ze het leuk gaat vinden als ik haar achternaam ga neerzetten op een openbaar forum, maar misschien weet je het al met alleen Eline. Ze is daarna biologie gaan doen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh... hoe heet ze? Misschien ken ik 'r wel
Pedagogiek is cool! Maar dat komt vooral door mijn toekomstplannen: ik wil met ontspoorde jongeren gaan werken (als in: criminaliteit, drugsgebruik, etc.). Met dat als doel is 't goed uit te houden tussen 200 vrouwen
quote:
Haha, dat is wel logischquote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eline... it rings a bell... maar niet genoeg. Heb volgens mij wel een Eline gekend daar, maar helemaal zeker weet ik 't niet... ik hou al die namen op een gegeven moment niet meer uit elkaar.
Guus Meeuwis is cool! Afgelopen zondagavond in de Fuik draaide ze zelfs 3x op dezelfde avond 'Brabant'quote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zat ik vorige week al aan te denken
Overigens... kreeg vandaag een flyertje... donderdag de 13e Guus Meeuwis in de Linde (Groesbeek). 7,50 entree (niet heel duur, maar ook zeker niet goedkoop), met gratis busvervoer heen en terug naar 't CS. Op zich lijkt dat me best lachen, da's weer eens wat anders. Dan kan ik zelfs beter op de fiets gaan. Nog mensen die daar misschien naartoe gaan?
Mijn derde jaar alweer.quote:Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
spinor - informatica (welk jaar eigenlijk?)
Dan zou ik je toch moeten kennen (denk ik)quote:
Mooizo. Die hete sex komt nog wel eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... had ik net je bericht niet meer gelezen... en ik daar maar zitten
Heb 't boek nu overigens wel opgehaald... echt raar. Ik zag dat boek liggen, loop naar die portier en zeg van: "Hey! Dat boek dat daar ligt hè, dat wil ik graag hebben". --> Okay! Ik krijg zo het boek mee, zonder dat ie naar mijn naam vraagt, of naar de naam van wie het boek af komt. Toch apart, aangezien er zelfs nog een briefje op zat. Maar ach, ik heb 'm nu
Bedankt in elk geval
Wist niet dat boeken uitlenen altijd gepaart ging met sex.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is goed, ik wacht wel op een uitnodiging
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:29 schreef phvosdotcom het volgende:
[..]
Wist niet dat boeken uitlenen altijd gepaart ging met sex.
Toch maar eens een bieb opzoeken met een leuke biebsecretaresse![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |