Ok laten we wat organiseren! Ik zeg kroeg, tijdstip en dag!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef -moi- het volgende:
anders gaan we nog een keer een RU-bier-meet doen
Roep eens wat!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef lenin het volgende:
[..]
Ok laten we wat organiseren! Ik zeg kroeg, tijdstip en dag!
Zeker weten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:50 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zeg het gangfeest op gang 42 volgende week![]()
Bier genoeg, nietwaar phvosdotcom?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef DonStefano het volgende:
bij dat gangfeest is ondergetekende sowieso vd partij!
En kwam afgelopen Donderdag in de Inferno weer wat Fokkers van "de ouwe garde" tegen in de Infernomaar wil verdomme wel 'n keer Mikkie spotten!
Nooit van gehoord... maar ik ben ook zo'n ingestroomde lul. Het is mijn derde en waarschijnlijk ook laatste jaar, dus ik zit voornamelijk bij 4e- en 5e-jaars mensen tijdens de colleges denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Nee, zegt me nix. Maar je zit in hetzelfde jaar als Ruben, Martin, Frank en Jelle enzo toch?
Ik vind de Matrixx helemaal nix! Komt ook omdat het helemaal niet mijn muziek ik maar ook omdat ik er altijd een beetje aggressief sfeertje vind hangen! of is dat weer typisch mij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:50 schreef phvosdotcom het volgende:
Zo ik ben voor het eerst in mijn leven gisteren naar de matrixx geweest.
Wat een volk loopt daar rond zeg, moest er wel even om lachen.
Gelukkig konden we aan de flesjes spa blauw tellen hoeveel mensen gebruikten.
kwam neer op ongeveer meer dan een kwart, anders hou je zo'n avond hakken natuurlijk ook niet vol.
Was weer een leuke levenservaring, OLDSChOOL HACKENNNNNNNNNNNNNNNNNNN
whahaha
Dankzij jullie beschrijvingen hoef ik er dus bij voorbaat al niet heenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:08 schreef phvosdotcom het volgende:
nee klopt, ik had het gevoel ook als je iemand iets te lang of verkeerd aankeek, gelijk ruzie krijgt.
En een vriend van mij kon niet naar de wc, zij die, want de mannenwc was afgesloten omdat er een knok partij bezig was.
Ach weet nu wat het is en heb me wel vermaakt, maar hoef er nu niet weer heen.
jep idd. Maar de zaterdag in de Matrixx is alleen voor paupersquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef -moi- het volgende:
dan moet je ook niet op zaterdag naar de matrixx gaan
academixx is best leuk, op do avond, en verschillende studieverenigingenfeestjes afgelopen jaar op do waren ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |