Ok laten we wat organiseren! Ik zeg kroeg, tijdstip en dag!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef -moi- het volgende:
anders gaan we nog een keer een RU-bier-meet doen
Roep eens wat!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef lenin het volgende:
[..]
Ok laten we wat organiseren! Ik zeg kroeg, tijdstip en dag!
Zeker weten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:50 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zeg het gangfeest op gang 42 volgende week![]()
Bier genoeg, nietwaar phvosdotcom?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef DonStefano het volgende:
bij dat gangfeest is ondergetekende sowieso vd partij!
En kwam afgelopen Donderdag in de Inferno weer wat Fokkers van "de ouwe garde" tegen in de Infernomaar wil verdomme wel 'n keer Mikkie spotten!
Nooit van gehoord... maar ik ben ook zo'n ingestroomde lul. Het is mijn derde en waarschijnlijk ook laatste jaar, dus ik zit voornamelijk bij 4e- en 5e-jaars mensen tijdens de colleges denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Nee, zegt me nix. Maar je zit in hetzelfde jaar als Ruben, Martin, Frank en Jelle enzo toch?
Ik vind de Matrixx helemaal nix! Komt ook omdat het helemaal niet mijn muziek ik maar ook omdat ik er altijd een beetje aggressief sfeertje vind hangen! of is dat weer typisch mij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:50 schreef phvosdotcom het volgende:
Zo ik ben voor het eerst in mijn leven gisteren naar de matrixx geweest.
Wat een volk loopt daar rond zeg, moest er wel even om lachen.
Gelukkig konden we aan de flesjes spa blauw tellen hoeveel mensen gebruikten.
kwam neer op ongeveer meer dan een kwart, anders hou je zo'n avond hakken natuurlijk ook niet vol.
Was weer een leuke levenservaring, OLDSChOOL HACKENNNNNNNNNNNNNNNNNNN
whahaha
Dankzij jullie beschrijvingen hoef ik er dus bij voorbaat al niet heenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:08 schreef phvosdotcom het volgende:
nee klopt, ik had het gevoel ook als je iemand iets te lang of verkeerd aankeek, gelijk ruzie krijgt.
En een vriend van mij kon niet naar de wc, zij die, want de mannenwc was afgesloten omdat er een knok partij bezig was.
Ach weet nu wat het is en heb me wel vermaakt, maar hoef er nu niet weer heen.
jep idd. Maar de zaterdag in de Matrixx is alleen voor paupersquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef -moi- het volgende:
dan moet je ook niet op zaterdag naar de matrixx gaan
academixx is best leuk, op do avond, en verschillende studieverenigingenfeestjes afgelopen jaar op do waren ook leuk.
Ach joh, je hebt nog een hele week om die berg werk weg te werken, dus als je dat goed organiseert kun je makkelijk gaan stappenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We hebben 't er wel ff over gehad, maar weet sowieso niet of ik deze week ga stappen. Heb eigenlijk nog een berg werk liggen, én geen weekend gehad, waardoor ik gisteren ook niks heb kunnen doen...
Exactly !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik ben dan wel net nieuw hier, maar als er bier is, kom ik ook
Planning is sowieso niet het sterkste punt hier in Nijmegen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:08 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Exactly !
.. klote college trouwens zometeen.. wie verzint het nou om het saaiste college als eerste NA het weekend te plannen..
wees blij dat je geen college hebt van 8.45u tot 17.30uquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef Kauki het volgende:
[..]
Planning is sowieso niet het sterkste punt hier in Nijmegen...
Welke drol verzint het om mij op woensdag van 8.45u tot 10.30u en dan pas weer van 15.45u tot 17.30u college te laten volgen?!![]()
![]()
Maar ik leef met je mee![]()
Dat had ik toch liever gehad dan een hoop 'tussenuren' die je vaak toch niet nuttig besteed...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef DonStefano het volgende:
[..]
wees blij dat je geen college hebt van 8.45u tot 17.30u![]()
Welkomquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Liz87 het volgende:
Heyy ik ben nieuw !Mijn 1e post...
![]()
En ja zeker, woensdag MFV feest!!!
Toevallig, ik wilde ook biomedische wetenschappen gaan studeren. Uiteindelijk toch maar gekozen voor Pedagogische wetenschappen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:37 schreef Liz87 het volgende:
Ik studeer biomedische wetenschappen. Tot nu toe nog niet echt leuk, dus laat dat 'leuks' maar achterwege...![]()
Lijkt mij ook vreemd ja, maar ook ontzettend interessant. Maar goed, het lijkt jou waarschijnlijk ook interessant, anders had je geen studie in die richting gekozenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef Liz87 het volgende:
Haha nou ik ben benieuwd... Ik twijfelde tussen bmw en geneeskunde. Toch maar bmw gedaan, maar ach ik merk vanzelf wel of het de juiste keuze wasmorgen gaan we naar de snijzaal voor een practicum. Vandaag hebben ze ons al voorgesteld aan onze 'nieuwe vrienden'. Het zag er echt super vreemd uit, die mensen..
Dat is nogal een verschilquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef Kauki het volgende:
[..]
Toevallig, ik wilde ook biomedische wetenschappen gaan studeren. Uiteindelijk toch maar gekozen voor Pedagogische wetenschappen.
En ach joh, wie weet hoe leuk het nog gaat worden![]()
![]()
Na het 1ste jaar BMW kun je toch gewoon nog overswitchen naar Geneeskunde, als 't je niet bevalt? Ik heb trouwens van BMW altijd een beeld van een grote afvalbak voor uitgelote Geneeskundestudenten.... dus ook wel eens leuk om te zien dat iemand echt bewust voor BMW gekozen heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef Liz87 het volgende:
Haha nou ik ben benieuwd... Ik twijfelde tussen bmw en geneeskunde. Toch maar bmw gedaan, maar ach ik merk vanzelf wel of het de juiste keuze wasmorgen gaan we naar de snijzaal voor een practicum. Vandaag hebben ze ons al voorgesteld aan onze 'nieuwe vrienden'. Het zag er echt super vreemd uit, die mensen..
Liever gehad?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat had ik toch liever gehad dan een hoop 'tussenuren' die je vaak toch niet nuttig besteed...![]()
ik althans niet, en voor zover ik in kan schatten mijn studiegenoten ook niet...
Zo erg vind ik de colleges tot nu toe overigens ook niet. Ik vind de meeste colleges interessant en boeiend, en bovendien hoef ik alles wat ik tijdens een college oppik niet zelf meer uit een boek te halen...
Heej, je avatar is eindelijk gefixtquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:02 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Na het 1ste jaar BMW kun je toch gewoon nog overswitchen naar Geneeskunde, als 't je niet bevalt? Ik heb trouwens van BMW altijd een beeld van een grote afvalbak voor uitgelote Geneeskundestudenten.... dus ook wel eens leuk om te zien dat iemand echt bewust voor BMW gekozen heeft
Omdat je bij biomedische wetenschappen door een microscoop moet kijken en om een of andere vage reden lukt mij dat dus niet. Ik ga zo ontzettend scheel door dat ding kijken dat ik helemaal niets meer zie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschilWaarom toch pedagogiek?
Fout. Ik word pas niet vrolijk als ik opsom wat ikzelf nog moet doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou... dat is een wat voorbarige voorspelling.
Die organisatie-shit is sowieso niet m'n sterkste kant, maar als ik ff opsom wat ik allemaal nog moet doen, dan word je niet vrolijk
*knip*
Hmmm... misschien moet ik morgen maar eens op tijd naar de uni
Nope, moet donderdag weer te vroeg op en als ik kom blijf ik toch weer hangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:02 schreef DonStefano het volgende:
hehe... heeft maar 6 maanden geduurd, best redelijk toch?
Kom je trouwens ook a.s. Woensdag naar de on-ge-lof-lijk leuke FC Kunde-karaokeborrel??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |