quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef Darklight het volgende:
hoe proppen ze dit allemaal in 1 uitzending
Niks, ze is gewoon zwaar bezopen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Wat heeft Chantal gezegd, wat Linda zo erg vond?
Chantal zei tegen Linda dat ze moest zoenen met Roel.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
EXTRA UITZENDINGquote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef Darklight het volgende:
hoe proppen ze dit allemaal in 1 uitzending
*meehelptquote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand Chantal eens door het doucheputje proppen?
Tis alleen niet zo serieus met hem hoor: 2 weekjes maarquote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef TRiXeS het volgende:
Linda heeft een vriend... dus tja, kan het begrijpen.![]()
Toen linda met roel zat te zoenen zij ze dat linda een vriend heeft.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Oh ja ze kan er natuurlijk niks aan doen, de drank, de muziek.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef TRiXeS het volgende:
Ze was um alleen ff vergeten daarstraks...quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef TRiXeS het volgende:
Niets. Chantal troost.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Dat ben je echt zooooooo'n loesah, hè, als een vent dat doet, een vrouw troosten zodat je maar kan bekkenquote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef KonnieKipke het volgende:
En menno wil zn tongetje nogsteeds bij Linda naar binnen wurmen.
Yep, Chantal zat haar echt op te jutten vóor de eerste zoenpartij.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
Welja
Waarom bood Chantal nu haar excuses aan?
Heeft ze Linda op zitten jutten of zo dan
Dronkevrouws tranen![]()
Ik ook, logisch dat je je dan even door Roel op de bek laat pakken.quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef TRiXeS het volgende:
Geen volle meer denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef MissX het volgende:
hoeveel flessen drank zouden er nog over zijn
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, Chantal zat haar echt op te jutten vóor de eerste zoenpartij.
Rasecht kutwijf.
jajaja!! Liep de boel flink op te naaie!quote:Op zondag 18 september 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
Welja
Waarom bood Chantal nu haar excuses aan?
Heeft ze Linda op zitten jutten of zo dan
Dronkevrouws tranen![]()
dat mens moet nu over de schutting worden gegooid.quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toen linda met roel zat te zoenen zij ze dat linda een vriend heeft.
quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel gewéldig.... Wat een beelden.... En Lieske die er vrolijk omheen danst
[afbeelding]
Chantal moet gewoon OPZOUTEN!quote:Op zondag 18 september 2005 00:06 schreef Michel86 het volgende:
chantal zegt echt precies de dingen die je nou net niet moet zeggen
hahah mooie zet van Hummie om juist nu Linda's nummer te spelen hahahaquote:Op zondag 18 september 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist
Linda zegt "ze draaien echt nooit mijn nummer"Aaaaaaaaaaaah gossie toch
En voor ons leken?quote:Op zondag 18 september 2005 00:06 schreef FlowKey het volgende:
Linda is wat ze in de psychatrie noemen "incoherent"
wel aso dat ie 't niet aan Linda vroeg hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 00:06 schreef jv52 het volgende:
ralf is echt cool,; gewoon door gaan en vraagt aan Joost; Biertjuh ?? en zo hoort het, gewoon doorgaan
Echt?quote:Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
Yep, Chantal zat haar echt op te jutten vóor de eerste zoenpartij.
Rasecht kutwijf.
quote:Op zondag 18 september 2005 00:06 schreef jv52 het volgende:
ralf is echt cool,; gewoon door gaan en vraagt aan Joost; Biertjuh ?? en zo hoort het, gewoon doorgaan
En wat we hier gewoon "stronglazerus" noemen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:06 schreef FlowKey het volgende:
Linda is wat ze in de psychatrie noemen "incoherent"
idd, maar die Chantal wel WILT zeggen, want dan komt alles lekker los, bij de ander.quote:Op zondag 18 september 2005 00:06 schreef Michel86 het volgende:
chantal zegt echt precies de dingen die je nou net niet moet zeggen
Dat moeten ze uitzenden!quote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Heel mooi om "Mooi liedje" te horen en dan een huilende Linda die meezingt
Iddquote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Heel mooi om "Mooi liedje" te horen en dan een huilende Linda die meezingt
Roel? Die heeft nergens last van en ligt lekker te slapenquote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik had het wel geweten, domme domme domme Roel!!!! Een meisje verdrietig maken terwijl je er 2 (de lekkerste) gelukkig kunt maken.
quote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Heel mooi om "Mooi liedje" te horen en dan een huilende dronken Linda die meezingt
Dido kan hij niet krijgen, die wilt niet zoenen en dingen in het huisquote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik had het wel geweten, domme domme domme Roel!!!! Een meisje verdrietig maken terwijl je er 2 (de lekkerste) gelukkig kunt maken.
brabbelt onsamenhangendquote:
Idd, zonder haar was Linda nooit in janken uitgebarsten. Volgens mij is het gewoon een combinatie van heimwee en haar scharrel.quote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, maar die Chantal wel WILT zeggen, want dan komt alles lekker los, bij de ander.
Het wordt tijd dat iemand Chantal eens los laat gaan , kijken hoe ze dat dan vindt
Je vergeet de drank.quote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd, zonder haar was Linda nooit in janken uitgebarsten. Volgens mij is het gewoon een combinatie van heimwee en haar scharrel.
Alles van Doe Maar volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef mazaru het volgende:
Om welk nummer gaat het nou??
"Mooi Liedje"quote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef mazaru het volgende:
Om welk nummer gaat het nou??
quote:
Goeie Chantal!quote:
Ik vond Lieske's gejank nog meer terrecht, dan dit hysterische toneelstukje.quote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn nu is het lieske niet, maar nu is het linda
Ze is gewoon helemaal over der toeren heen...quote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef Rica het volgende:
Linad houdt ook gewoon niet op. Ze jankt gewoon door.
Bij wijze van was datquote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zei Rob nou of ze naar huis wilde ?
wbvahahah die smileys ook erbij hequote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rob
Wil jij een beetje water van Rob
Ja Falco ze is liefquote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef Falco het volgende:
Aaah wat lief eigenlijk dat ze van een liedje in janken uitbarst!
Jaaa meer leedquote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Kom op Hummie, zet dat liedje nog een keer op.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef brummie34 het volgende:
erug een bouwvakker te horen huilen
Welles. Helemaal in het beginquote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: als je met Ingrid wil zoenen moet je dat doen, hou ik je niet in tegen hoor.
Maar Menno is de hele avond nog niet bij Ingrid gaan kijken
Goede vraag!quote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef E.T. het volgende:
Nog dommer: waarom had ik geen streams aanstaan vandaag??![]()
Ja, zitten ze tijdens Lieske's huilbui te zeuren dat het te lang duurt, nu zit Linda toch al zo'n zeven minuten te huilen, en krijg je dat ze lief is.quote:
Stof genoeg voor je.quote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef doordevil het volgende:
Let op, Rob gaat het glaasje water uithangen.
kom op, zeg, ze heeft onwijs veel gezopen, Roel pakt haar op de bek,z e is gewoon in de warquote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond Lieske's gejank nog meer terrecht, dan dit hysterische toneelstukje.
Wie had dat ooit gedacht.![]()
Dido en Linda waren haar belachelijk aan het maken waar ze bij stond.quote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik gemist..... wat is er dan??
Helaas, ik vind het een drankorgel en een sloerie.quote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
kom op, zeg, ze heeft onwijs veel gezopen, Roel pakt haar op de bek,z e is gewoon in de war
dronkemans tranen en opgekropte ellende in een keer eruit
welnee man... geef die meid een glaasje wijnquote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef Inca het volgende:
trap die linda der nest in aansteller
Jacuzie, alchohol en BB is altijd goede combi geweest. Kelly, Dianequote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef Ireth het volgende:
bikini aan? jakoezie in? Die verzuipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |