Dat moeten ze uitzenden!quote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Heel mooi om "Mooi liedje" te horen en dan een huilende Linda die meezingt
Iddquote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Heel mooi om "Mooi liedje" te horen en dan een huilende Linda die meezingt
Roel? Die heeft nergens last van en ligt lekker te slapenquote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik had het wel geweten, domme domme domme Roel!!!! Een meisje verdrietig maken terwijl je er 2 (de lekkerste) gelukkig kunt maken.
quote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Heel mooi om "Mooi liedje" te horen en dan een huilende dronken Linda die meezingt
Dido kan hij niet krijgen, die wilt niet zoenen en dingen in het huisquote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
ik had het wel geweten, domme domme domme Roel!!!! Een meisje verdrietig maken terwijl je er 2 (de lekkerste) gelukkig kunt maken.
brabbelt onsamenhangendquote:
Idd, zonder haar was Linda nooit in janken uitgebarsten. Volgens mij is het gewoon een combinatie van heimwee en haar scharrel.quote:Op zondag 18 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, maar die Chantal wel WILT zeggen, want dan komt alles lekker los, bij de ander.
Het wordt tijd dat iemand Chantal eens los laat gaan , kijken hoe ze dat dan vindt
Je vergeet de drank.quote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd, zonder haar was Linda nooit in janken uitgebarsten. Volgens mij is het gewoon een combinatie van heimwee en haar scharrel.
Alles van Doe Maar volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef mazaru het volgende:
Om welk nummer gaat het nou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |