Al gevonden, maar de dollar staat niet zo gunstig als de vorige keerquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef Molluck het volgende:
Yes, I'm in!
Nog even een vraagje, welke kostenformule gebruik jij? Dan weet ik wat ik kwijt ben als ik wat bestel
Er komt toch iets van 33% bij?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef Molluck het volgende:
Yes, I'm in!
Nog even een vraagje, welke kostenformule gebruik jij? Dan weet ik wat ik kwijt ben als ik wat bestel
ik heb die in het XL en hij zit goed bij mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb nog niet gemaild omdat ik twijfel over de maat, mijn muscle fit polos zitten vrij strak rond de borst, maar dit vest is wel classic fit, dus misschien neem ik wel gewoon een L
[afbeelding]
verder ff niets denk ik, die polo's en overhemden die ik echt mooi vond zijn al lange tijd uitverkocht
Heb jij die al?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb die in het XL en hij zit goed bij mij.
Je moet er alleen geen dikke kleding onder hebben want het is vrij strak.
En ik ben gewend dat alles lekker lang bij mij is. Maar nu is dit vrij kort naar mijn idee. Dat heb ik ook met andere vesten overgens.
Oh, wat een beer ben jij danquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
nee ik heb XL polo's
wat een onwijs lelijk vest..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ook in het XL
Ja he, vind ik nou nietquote:
ook_gek, hoe lang ben jij en wat voor bouw heb je? L (muscle fit) was mij de vorige keer wat te klein, maar XL lijkt weer zo groot, tenminste, zeker bij truien en vesten enzo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
ik heb die in het XL en hij zit goed bij mij.
Je moet er alleen geen dikke kleding onder hebben want het is vrij strak.
En ik ben gewend dat alles lekker lang bij mij is. Maar nu is dit vrij kort naar mijn idee. Dat heb ik ook met andere vesten overgens.
Je moet gewoon letten op het materiaal. Alles waar polyester in zit valt een stuk kleiner uitquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef Molluck het volgende:
Heb jij die al?![]()
Maar iig bedankt voor de tip, dan neem ik de XL, jij hebt ook L polo's?
Erg cool vest. Hoeveel zoudat gaan kosten totaal plaatje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb nog niet gemaild omdat ik twijfel over de maat, mijn muscle fit polos zitten vrij strak rond de borst, maar dit vest is wel classic fit, dus misschien neem ik wel gewoon een L
[afbeelding]
verder ff niets denk ik, die polo's en overhemden die ik echt mooi vond zijn al lange tijd uitverkocht
Ik kwam uit tussen de 110 en 120 euroquote:Op zondag 18 september 2005 20:30 schreef kokos het volgende:
[..]
Erg cool vest. Hoeveel zoudat gaan kosten totaal plaatje?
quote:Op zondag 18 september 2005 21:43 schreef CrookedEye het volgende:
- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor de dames.
ik snap niks van het opmeet systeem als ik een polo wil bestellen kan ik wel uit xl en l kiezen maar niet uit maten bijv 42 of 44 kan iemand mij hier mee helpen
ik ben mager en 1 meter 85 of zo? Ik heb nou niet echt het lichaam voor strakke kleding dus dat schiet niet op. En ik hou van ruime kleding. En die XL polos zitten nog net niet strak bij mij dus ik vind dat echt perfect zittenquote:Op zondag 18 september 2005 12:33 schreef var.fok het volgende:
[..]
ook_gek, hoe lang ben jij en wat voor bouw heb je? L (muscle fit) was mij de vorige keer wat te klein, maar XL lijkt weer zo groot, tenminste, zeker bij truien en vesten enzo...
Zou een regular fit L wel passen als een muscle fit L net niet past?
Ik doe trouwens ook weer mee! Zal 's even gaan kijken op de site wat er voor leuks is...
Die winkel is wel heel vet he, een vriend van mij was daar deze vakantie en heeft een hoop foto's gemaakt, echt een hele mooie winkelquote:Op maandag 19 september 2005 10:46 schreef BrauN het volgende:
Ha! Prutsers! Ik kom net terug uit de VS en puur om jullie te kwellen heb ik niets van A&F gekocht, terwijl ik wel in die grote A&F store in Manhattan ben geweest.
Raak mij *hier* aan.
Dan komt het waarschijnlijk later en moet je dus 2x verzendkosten betalenquote:Op maandag 19 september 2005 14:52 schreef Proper_fucked het volgende:
als een artikel op 'backordered' staat, is het dan nog wel leverbaar?
Niet weer hequote:Op maandag 19 september 2005 14:58 schreef Proper_fucked het volgende:
kut, dat vest dat ik wil staat nu op backordered
![]()
ik had dit shirt en vest besteld:quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet weer he![]()
Dat is dezelfde die ik wilde, het wordt echt tijd dat ze die dingen eens in Nederland gaan verkopen
edit: had jij nog andere bestellingen?
Jij moet m in L hebben? die is idd backorderd..quote:Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef Molluck het volgende:
Ja dat onderste vest wilde ik dus ook hebben
Ja klopt. Daar kom ik ook op uit.quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik kwam uit tussen de 110 en 120 euro
Ik heb geen idee. Maar ik vermoed dat je het wel kan bestellen maar dat ze het naleveren, hoe dat dan zit met de verzendkosten zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Als dingen op backordered staat betekent dat dat ik ze niet meer kan bestellen?
Hmnn das wel vervelend, ik pink namelijk weer een traantje weg bij het zien van dat grijze vestquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik vermoed dat je het wel kan bestellen maar dat ze het naleveren, hoe dat dan zit met de verzendkosten zou ik niet weten.
het gaat idd hard opeens..quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef mark_dabomb het volgende:
Bijna alles is backordered, of hebben jullie daar geen last an?
Tussen het bestellen en bij iedereen in huis zit een dag of 5. Maar wat betreft de spullen die 'backordered' zijn, is het misschien wel gunstig om het bestellen nog even uit te stellen. Backorder betekent namelijk dat ze met een lege voorraad zitten maar dat de spullen nog wel binnen komen. Maar hoe het precies zit weet ik niet, ik heb er niks op de site over gevonden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja en wanneer kunnen we het ongeveer bij ons thuis verwachten
In mijn maat (M) is het meeste er nog.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef mark_dabomb het volgende:
Bijna alles is backordered, of hebben jullie daar geen last an?
In de XL dus? Ik heb besloten dat ik toch de L wil, maar er is dus echt niets meer in die maatquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, aangezien dat vest dat ik bij jou heb besteld op backordered staat moet ik wat anders daarop verzinnen. Heb nu geen tijd meer om daar naar te kijken, dus doe dat vanavond/morgenochtend. Morgenmiddag heb je mail van me..
Molluck, denk dat ik voor dat grijze vest ga![]()
Je geld was op he?quote:Op maandag 19 september 2005 10:46 schreef BrauN het volgende:
Ha! Prutsers! Ik kom net terug uit de VS en puur om jullie te kwellen heb ik niets van A&F gekocht, terwijl ik wel in die grote A&F store in Manhattan ben geweest.
Raak mij *hier* aan.
In XL ja... hij staat nu trouwens ook weer beschikbaar als L!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
In de XL dus? Ik heb besloten dat ik toch de L wil, maar er is dus echt niets meer in die maat
Yes, ik zie het! Dan ga ik denk ik toch nog maar ff mailen vanavondquote:Op woensdag 21 september 2005 11:18 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
In XL ja... hij staat nu trouwens ook weer beschikbaar als L!!
Er zijn trouwens wat tees in de aanbieding(19 dollar)
als het goed is krijg je het vandaag nog binnen, althans dat zij de vrouw bij de bank.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:24 schreef Steijn het volgende:
Alle deelnemers hebben als het goed is de factuur in de mailbox.Des te eerder iedereen betaalt des te eerder ik kan gaan bestellen (ik heb al eens problemen gehad met oplichting dus vandaar
). Als je denkt dat het geld niet een paar dagen binnen kan zijn op mijn rekening, bijvoorbeeld omdat je nog niet met electronisch bankieren werkt, neem dan even contact op.
En doe dat natuurlijk ook als er een fout op de factuur staat.
![]()
De deelnemers zijn:
- ook_gek
- Proper_Fucked
- OnTopic
- Rad3on
- innov
- Longer
- CrookedEye
- rodebiet
- var.fok
En nu naar bed.![]()
ik ga he vanavond overmaken en nee niet via internet dus zoals altijd kunnen er een paar dagen tussen zitten. MAar van mij weet je ondertussen wel dat het binnen komtquote:Op donderdag 22 september 2005 02:24 schreef Steijn het volgende:
Alle deelnemers hebben als het goed is de factuur in de mailbox.Des te eerder iedereen betaalt des te eerder ik kan gaan bestellen (ik heb al eens problemen gehad met oplichting dus vandaar
). Als je denkt dat het geld niet een paar dagen binnen kan zijn op mijn rekening, bijvoorbeeld omdat je nog niet met electronisch bankieren werkt, neem dan even contact op.
En doe dat natuurlijk ook als er een fout op de factuur staat.
![]()
De deelnemers zijn:
- ook_gek
- Proper_Fucked
- OnTopic
- Rad3on
- innov
- Longer
- CrookedEye
- rodebiet
- var.fok
En nu naar bed.![]()
Ja klopt. Dat zal ik ook doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga he vanavond overmaken en nee niet via internet dus zoals altijd kunnen er een paar dagen tussen zitten. MAar van mij weet je ondertussen wel dat het binnen komt![]()
Nog niet gezien in Rotterdam. Alhoewel bij de Frontrunner in Amsterdam ze ook best veel A&F hadden, maar dat vond ik extreem lelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:22 schreef mic_forever het volgende:
ey in rotterdam op de lijnbaan is nou ook een FrontRunner met veel a&f
ook broeken
maar niej echt mooie vind ik..
Maandag bestellen, ik denk dat je het aanstaande vrijdag in huis hebt. Ik heb je betaling trouwens ontvangen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef CrookedEye het volgende:
Steijn kun je ongeveer schatten waneer het aankomt dan ?
ik hoop dat mijn geld maandag op je rekening staat ik ben bang van niet. Kut bank is traag en ik moest het doen met een overschrijvingskaart ( ouwe manier ja ) Kut internet bankieren werkt al een aardig tijdje niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maandag bestellen, ik denk dat je het aanstaande vrijdag in huis hebt. Ik heb je betaling trouwens ontvangen.
netjes kan haast niet wachten op volgende weekquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maandag bestellen, ik denk dat je het aanstaande vrijdag in huis hebt. Ik heb je betaling trouwens ontvangen.
Je hebt de bevestiging in je mailbox.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn je hebt mijn mailtje ontvangen?![]()
ey, niej echt mooie joh? Da's lastig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:22 schreef mic_forever het volgende:
ey in rotterdam op de lijnbaan is nou ook een FrontRunner met veel a&f
ook broeken
maar niej echt mooie vind ik..
Nee, nog niet binnen, maar dat zal nog wel komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:33 schreef Longer het volgende:
mijn betaling ook al ontvangen steijn?
is donderdagmiddag de deur uit gegaan!
ik ga even kijken of ik nog iets mooi ziequote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef Steijn het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die mee willen doen, maar niks van zich laten hebben horen omdat de inschrijving al gesloten was, voor jullie heb ik goed nieuws. Door een aantal afvallersheb ik weer ruimte gekregen om nieuwe deelnemers toe te laten.
Dus stuur maar een mail als je nog mee wilt doen.
![]()
![]()
Voor de mensen die geen creditcard hebben, kunnen zo ook nog meebestellen. En inderdaad je deelt de verzendkosten.quote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef joris007 het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is precies het voordeel van deze inkoopactie? Alleen de gedeelde verzendkosten???
nou wat ik ga zeggen is wss niet bepaald een voordeel, maar om nu allemaal apart een bestelling te doen...is voor mij een hele omweg om aan het product te komen. Nu gaat (ALLES) direct naar Steijn en daarna naar ons. Daarbij komt ook nog dat wij niet al dat doane gebeuren etc moeten regelen, dat zie ik echt als een voordeel:)quote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef joris007 het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is precies het voordeel van deze inkoopactie? Alleen de gedeelde verzendkosten???
Mijn nieuwe woordvoerder.quote:Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef Avani het volgende:
Voor de mensen die geen creditcard hebben, kunnen zo ook nog meebestellen. En inderdaad je deelt de verzendkosten.![]()
a.k.a. etalagepopjequote:
Steijn besteld pas wanneer al het geld binnen isquote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef CrookedEye het volgende:
Mijn tweede betaling van mijn tweede bestelling is trouwens onderweg, moet vandaag nog aankomen volgens de bank mensen. heb jij het eigenlijk al bested Steijn?
verstandige man inieder geval. wat heb jij eigenlijk allemaal besteld dan ik heb 4 polo'squote:Op maandag 26 september 2005 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Steijn besteld pas wanneer al het geld binnen is![]()
doe jij alwéér mee? patserquote:Op maandag 26 september 2005 18:03 schreef ook_gek het volgende:
Steijn besteld pas wanneer al het geld binnen is![]()
Zeg A&F inkoop actie en ook_gek doet meequote:
Ja ja onze steijn is niet gekquote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
verstandige man inieder geval. wat heb jij eigenlijk allemaal besteld dan ik heb 4 polo's
ja ik heb ook wat van rl maar ik zag net het topic van American Eagle en heb ik ook even op de site gekeken en dat zag er ook heel interesant uit.quote:Op maandag 26 september 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:
ik heb al iets van 3 of 4 polo's alleen al van A&F en nog een zooi van boss en nog wat anderen. Dus ik heb polo's genoeg
das waar volgende keer dan ook wat lange mouwen halen, Steijn heb je me geld trouwens al ontvangen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
ag ja te veel van iets vind ik dan ook weer niet leuk![]()
ik zal zo ook even kijken, Steijn heb je het trouwens al besteld?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef Adelante het volgende:
ik heb beide size charts al naast elkaar gelegd en helaas is er sprake van afwijkende maten
ik heb normaal XL, een enkel keertje L, is de XL van A&F te wagen dan? XXL klinkt me wel erg groot...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Molluck het volgende:
Aan de prijzen op de kids site te zien zit daar aanzienlijk minder stof in en aangezien A&F toch al zo klein uitvalt lijkt me dat niets voor ons lange Europeanen
het is zo dat deze spullen in de US besteld worden. Door middel van een inkoop actie kan je de verzendkosten drukken omdat deze worden gedeeld door de aantal mensen die mee doen. Dit zelfde geld voor de invoerkosten en verzendkosten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:28 schreef djaydoubleyou het volgende:
Jongens, ik ben een noop op gebied van inkoopacties, dus hoop dat ik niet te dom overkom. Maar (heb hele topic doorgelezen) wat is nu precies het voordeel van de inkoop, korting? Zo ja hoeveel scheelt het?
De invoerkosten worden toch niet gedeeld? Ik neem aan dat iedereen alleen voor de door hem bestelde kleding invoerrechten + btw moet betalen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is zo dat deze spullen in de US besteld worden. Door middel van een inkoop actie kan je de verzendkosten drukken omdat deze worden gedeeld door de aantal mensen die mee doen. Dit zelfde geld voor de invoerkosten en verzendkosten.
Daar bij komt dat niet iedereen beschikt over een credit card.
Dit zijn even de grote pluspunten op een rijtje.
ja, dat betaal je zelf dus veel goedkoper wordt het niet.... Groot voordeel is ook(eerder genoemd) dat Steijn ALLES voor je regeld....quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:40 schreef Coconut het volgende:
[..]
De invoerkosten worden toch niet gedeeld? Ik neem aan dat iedereen alleen voor de door hem bestelde kleding invoerrechten + btw moet betalen?
dus volgende week woensdag komen de spullen bij ons aan??quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Steijn het volgende:
Ik heb besteld![]()
1 item van OnTopic was niet meer beschikbaar dus ik stort je geld weer terug.
is ook wel zo, maar is ook wel leuk om te weten wanneer je het spul nou krijgt. wat heb jij allemaal besteld dan.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:36 schreef Longer het volgende:
mooi zo, verheug me op mn truitje ,
ik zie het wel verschijnen, geduld is een schone zaak (CrookedEye)
Haha, inderdaad, anders ik wel...quote:Op woensdag 28 september 2005 05:08 schreef jayson het volgende:
shit ben net te laat met het ontdekken van deze topic...
Ik hoop dat het zaterdag bij mij in huis is (lijkt snel maar FedEx is gewoon super snel) dan kan het maandag al bij iedereen thuis zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef CrookedEye het volgende:
dus volgende week woensdag komen de spullen bij ons aan??
Wil je er even rekening mee houden dat op woensdag niemand op het adres is wat ik opgegeven heb. Dan heb ik liever dat je het op woensdag zelf verstuurd zo dat ik het donderdag heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zaterdag bij mij in huis is (lijkt snel maar FedEx is gewoon super snel) dan kan het maandag al bij iedereen thuis zijn.Maar ik verwacht dat ik het maandag krijg en dan is het woensdag bij iedereen thuis.
netjes bedankt voor de info.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zaterdag bij mij in huis is (lijkt snel maar FedEx is gewoon super snel) dan kan het maandag al bij iedereen thuis zijn.Maar ik verwacht dat ik het maandag krijg en dan is het woensdag bij iedereen thuis.
Nu al in Parijs.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef Steijn het volgende:
Het totaalpakket is afgeleverd bij Fedex en de geschatte afleverdatum is: Oct 3, 2005 12:00 PM
Track & Trace totaalpakket
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:03 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, anders ik wel...
quote:Probleem met verzending
AMERSFOORT NL
Vertraging bij inklaring door regelgevende instantie
Omg, wat ben jij een ongeduldig typje zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef CrookedEye het volgende:
steijn wanneer denk je dat je het krijgt dan ?
doe je niks aan hequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Omg, wat ben jij een ongeduldig typje zeg.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Coconut het volgende:
Oh, maar als ik de kleding zie die je aan hebt op je fotoboek foto, kan ik me voorstellen dat je om je A&F spullen zit te springen.
'wijf'?quote:
vrouw ook goed, wie weet wat er mis is gegaan. misschien gewoon een verkeerde stempel of zo,quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef Coconut het volgende:
[..]
'wijf'?
Wat stom trouwens dat FedEx niet even de geschatte afleverdatum kan aanpassen. Misschien is het wel zo'n complex probleem dat de aflevering nog wel een week op zich laat wachten.
WIJFquote:
zie post hier voor, hij heeft ons geld gewoon gebruikt om het hele drugs transport te financierenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WIJFdat zeg je toch niet
Het is vrouw of jonge vrouw en anders Dame maar dat laatste zal ze niet leuk vinden![]()
En ik heb nog zo tegen steijn gezegt van. Luister knul ZAKEN en PRIVE houd je gescheiden. Dus die drugs transport doe je maar appart en dat laat je dus niet met onze kleding versturen
dat en een advocaat als de KLPD het pakketje heeft doorzochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef Steijn het volgende:
Ik heb denk ik drastisch een PR manager nodig.![]()
*Roarrr*quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Omg, wat ben jij een ongeduldig typje zeg.
Oh, maar als ik de kleding zie die je aan hebt op je fotoboek foto, kan ik me voorstellen dat je om je A&F spullen zit te springen.
"Best wel leuk"? Het is godverdomme een prachtig blousje. Wel de bovenste knoopjes goed open laten hangen, hè.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Dit is best een leuk herfst blousje.![]()
Ze zijn toch nooit bijster snel met het inklaren van die dingen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:11 schreef Coconut het volgende:
Oei, nog steeds problemen met de verzending. En er staat nu zelfs helemaal geen geschatte afleverdatum meer bij.
Bij vorige keren ging het altijd in een paar uur. Dus ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien is A&F vergeten de waarde op te geven en gaat de douane dat nu zelf bepalen, minder want dat betekent meestal dat het nog duurder wordt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:14 schreef amokjeeh het volgende:
Ze zijn toch nooit bijster snel met het inklaren van die dingen?
je kunt ook even bellen wat er aan de hand is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef Steijn het volgende:
Hmmmbagger.
[..]
Bij vorige keren ging het altijd in een paar uur. Dus ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien is A&F vergeten de waarde op te geven en gaat de douane dat nu zelf bepalen, minder want dat betekent meestal dat het nog duurder wordt.
Of ze hebben het opgengemaakt en vinden de kwaliteit zo hoog dat het nooit kan kloppen met het bedrag op de factuurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef Steijn het volgende:
Hmmmbagger.
[..]
Bij vorige keren ging het altijd in een paar uur. Dus ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien is A&F vergeten de waarde op te geven en gaat de douane dat nu zelf bepalen, minder want dat betekent meestal dat het nog duurder wordt.
[Centraal] Abercrombie & Fitch #2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Ik ga eind oktober naar Den Haag. Heb ik kans om deze tegen te komen, en zo ja. In welke winkel en waar is die? Deze jas is zoooo mooi!!
Tenzij Den Haag ook in de states ligt geef ik je weinig kansquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Ik ga eind oktober naar Den Haag. Heb ik kans om deze tegen te komen, en zo ja. In welke winkel en waar is die? Deze jas is zoooo mooi!!
Wat is dat nou weer voor vaag antwoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:41 schreef Steijn het volgende:
Oke, ik heb gebeld met FedEx en het probleem is dat de douane niet weet om wat voor kleding (de factuur zit er wel bij) het gaat, kennelijk doet de combinatie factuur en inhoud van het pakket bij de douane niet een kwartje vallen. Men onderzoekt de zaak nu dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ambtelijke molens.![]()
Op de vraag hoe lang het ging duren, "Geen idee, meneer"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef Avani het volgende:
Wat is dat nou weer voor vaag antwoord.Maar toch wel lullig.
Is FedEx niet de partij waar toe ik mij moet richten? De verzending en inklaring is aan hun uitbesteed dus zij zullen met een oplossing moeten komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef joris007 het volgende:
maar veel plezier met de douane iig, die zijn altijd gek op formuliertjes enzo![]()
das waar idd, en ik heb niet zo veel ervaring met het importeren van kleding met FedEx, maar wel andere spullen, en dat wilde nog wel eens fout gaan, waarna je zelf met de douane kon gaan lopen bellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Is FedEx niet de partij waar toe ik mij moet richten? De verzending en inklaring is aan hun uitbesteed dus zij zullen met een oplossing moeten komen.
Zal ik morgen middag anders even gaan bellen voor die zending met de vraag wat het probleem nu precies is en wanneer ze verwachten de zending te kunnen afleveren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Is FedEx niet de partij waar toe ik mij moet richten? De verzending en inklaring is aan hun uitbesteed dus zij zullen met een oplossing moeten komen.
En ja ik heb er een heel klein beetje bij gelogenquote:Geachte heer/mevrouw,
Ik heb even een vraag tot betrekking van een zending die van uit Amerika is verzonden naar Nederland. Tracking nummer is 700874640551 en referentie is 001-2945440-01. Als ik via uw site informatie opvraag met betrekking tot deze zending krijg ik te zien dat er wat problemen zijn met de zending. De melding probleem met verzending en daar achter de volgende uitleg. Vertraging bij inklaring door regelgevende instantie. Deze melding staat op zo wel 3 als 4 okt.
Ik ben zeer benieuwd waarom deze zending al 2 dagen stil staat. Kunt u mij vertellen wat het probleem is en wat te doen om het probleem op te lossen.
Ik vraag dit overigens uit naam van een collega. Daar hij zelf geen tijd had om contact met u op te nemen.
Helaas kan ik geen Email adres vinden die betrekking heeft tot zendingen met een probleem.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Wel nee man maak je niet druk. Ik heb ervaring met dit soort shitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:32 schreef Ontopic het volgende:
Dat van die collega was misschien niet zo verstandig.
Nu denken ze misschien dat het voor 'n soort bedrijf is o.i.d..
Verder nette brief.
Zoals ik al eerder gezegt heb. Soms een extra zetje in de rug geven helpt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef Longer het volgende:
klinkt goed 'ook_gek' maar kga er vanuit dat t allemaal op zn pootjes terecht komt
dit is dus het probleem. Wie kan er snel even een mailtje in het engels maken die ik naar A&F kan mailen met de vraag om de juiste gegevens. Op die manier kunnen we er voor zorgen dat onze zending eerder ingeklaard kan worden. Ik heb hier pas vanavond laat tijd voor.quote:Geachte heer Pronk,
Dank u voor uw internetbericht.
Ik heb het voor u nagekeken en uw zending staat bij onze Afdeling Import in
Amersfoort. Op dit moment hebben zij een betere omschrijving nodig van wat
voor kleren (per item) er precies in het pakket zitten.
Deze informatie wordt nu opgevraagd bij de verzender. Indien deze informatie
niet gegeven kan worden, hebben wij een Certificate of Origin nodig van de
goederen.
Indien u meer informatie heeft, kunt u contact opnemen met onze Afdeling
Import op 020 5005 500.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Kan je niet gewoon vragen of ze het pakket open willen maken? Dan kunnen ze zo zien wat erin zit. Hebben ze bij mijn A&F pakket laatst ook gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gezegt heb. Soms een extra zetje in de rug geven helpt.
[..]
dit is dus het probleem. Wie kan er snel even een mailtje in het engels maken die ik naar A&F kan mailen met de vraag om de juiste gegevens. Op die manier kunnen we er voor zorgen dat onze zending eerder ingeklaard kan worden. Ik heb hier pas vanavond laat tijd voor.
Dus iemand zijn/haar hulp is van harte welkom
Ik neem aan dat ze daar weinig aan hebben. Anders hadden ze dat al lang gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vragen of ze het pakket open willen maken? Dan kunnen ze zo zien wat erin zit. Hebben ze bij mijn A&F pakket laatst ook gedaan.
TERING gek dat word dan dus gewoon luchtpost van uit de US naar de douanequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:40 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net de douane afdeling van FedEx aan de lijn gehad en het pakket kan niet worden ingeklaard omdat het Certificate of Origin ontbreekt. Deze kan alleen door de officiele verzender (Abercrombie & Fitch dus) worden afgegeven en het moet een autenthiek document zijn, een kopie voldoet dus niet. De bal ligt dus volledig bij A&F en wij moeten verder maar afwachten.Geduld dus.
Stijn, aangezien je niet op mijn mail reageert: hoe werkt het bestellen van producten van A&F? je voert je creditcard nummer enzo in, en dan? Wanneer moet je ergens voor tekenen? Als de postbode aan je deur komt, of helemaal niet? Komen dit soort vertragingen (zoals je die net beschreef) vaak voor?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:40 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net de douane afdeling van FedEx aan de lijn gehad
Ik ben Steijn dan wel niet, maar:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:03 schreef Billy_Mack het volgende:
Stijn, aangezien je niet op mijn mail reageert: hoe werkt het bestellen van producten van A&F? je voert je creditcard nummer enzo in, en dan? Wanneer moet je ergens voor tekenen? Als de postbode aan je deur komt, of helemaal niet? Komen dit soort vertragingen (zoals je die net beschreef) vaak voor?
Heb je de mail ontvangen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb steijn even gesproken en we gaan er beiden als een debiele mogol achter die zending aan. Ik ga elke dag status opvragen bij de douane en ook vragen wat ze al gedaan hebben om de juiste informatie te pakken te krijgen. Elke dag bellen, bellen, bellen. Net zo lang tot dat zo ZO gek van me worden dat ze wat harder gaan werken!
Ook zal ik contact opnmenem met A&F eerst per mail en als dat niet wil lukken ga ik gewoon bellen. En als het echt moet ga ik Fed-ex in de US bellen. Ga ik gewoon vragen naar de account manager van A&F want die hebben ze daar zeker weten. En dan ga ik gewoon zorgen dat hij contact opneemt met A&F en Fed-ex nederland. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Daar hebben ze namelijk EMAIL voor uit gevonden
Als ik meer info heb laat ik het jullie wel weten![]()
Sssst, niks vertellen over die ramkraak vannacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:53 schreef ook_gek het volgende:
Nou mensen wat denken jullie. Hoe snel zal de zending bij steijn zijn?
Ik gok max 1.5 weer![]()
track en trace pakket werkt niet meer je krijgt deze mededeling op de sitequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef Steijn het volgende:
Het totaalpakket is afgeleverd bij Fedex en de geschatte afleverdatum is: Oct 3, 2005 12:00 PM
Track & Trace totaalpakket
ja ik keek even voor de nieuwschierigheidquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:49 schreef ook_gek het volgende:
CrookedEye je weet dat hij vast ligt en dus de komende dagen even niks speciaals te zien krijgt bij track & trace?
Je bedoelt dat hij in Parijs gecontroleerd had moeten worden ipv Amersfoort? Dat is vreemd inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef CrookedEye het volgende:
Trouwens wat ik ook niet snap ik dacht dat spullen die het eu gebied ingingen bij de grens van het land waar ze aankwamen werden gecontroleerd? en niet bij het land van bestelling werden gecontroleerd?
ik heb fed-ex net gesproken en even goed door gevraagt en we hebben een serieus probleem!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef CrookedEye het volgende:
Trouwens wat ik ook niet snap ik dacht dat spullen die het eu gebied ingingen bij de grens van het land waar ze aankwamen werden gecontroleerd? en niet bij het land van bestelling werden gecontroleerd?
Hoezo dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef Billy_Mack het volgende:
jezusik wilde nog mee gaan doen aan de volgende inkoopactie, maar laat nu maar zitten
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet
Dat lijkt mij eerlijk gezegd vrij logisch, A&F maakt een fout en daar zouden jullie nou het 'slachtoffer' van worden..quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoestenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
Ja het is al betaald.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, heb je wel al betaald dan?
Hmm.. dat is idd lastig met die verzendkosten dan, ze kunnen het toch zeker niet maken om jullie dat nog een keer te laten betalen?quote:
Dat moet je in geen geval accepteren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoesten
Laat ook even weten of er iemand gaat bellenquote:Dear Mr/Mrs,
Our shipment with tracking nr 70087146405531 REF 001-2945440-01 with order nr 4710517 is hold bij customs. It’s hold there because the don’t have a certificate of origin. Can you please call fed-ex to make sure they have it before tomorrow because they need it before 00.00. If Fex-ex the Netherlands don’t have the papers the shipment will return to the sender.
Contact me if you need more info about this shipment. Phone ************
Kind regards,
Bedankt voor de tips.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:16 schreef Speth het volgende:
verhaal
No offense, maar hier gaan ze niet veel van begrijpen, hergeformuleerd:quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
PS dit mailtje heb ik snel in elkaar geknalt en verzonden naar A&F
[...]
Laat ook even weten of er iemand gaat bellen![]()
In case je het nog niet verzonden hebt.quote:Dear sir/madam,
I'm sending you this email regarding shipment number 4710517 to the Netherlands. It seems it wasn't accompanied by the proper certificate of origin, which means FedEx will return the shipment to you in 24 hours. Since this would cause unnesessary inconvenience to both your company, myself, and the people for whom I've placed this order, I urge you to send to proper certificate of origin to FedEx Europe (of waar het nu ook vastgehouden wordt), so I can reassure them to hold the shipment for a while longer.
I hope I can count on your cooperation to save all parties involved a lot of inconvenience. If you would like to contact me by phone, my number is <blabla>.
Regards,
<naam>
Top dank je welquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef Speth het volgende:
[..]
No offense, maar hier gaan ze niet veel van begrijpen, hergeformuleerd:
[..]
In case je het nog niet verzonden hebt.
Ik heb er zojuist nog een n00b fout uit ge-edit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top dank je wel![]()
Had hem al wel verzonden maar ik knal dit er gewoon even achteraan![]()
Ik vond hem wel redelijk begrijpelijk in elkaar gezet in 2 min![]()
zeg ik dan dat het aan Steijn ligt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo dan?
1 het ligt niet aan steijn maar aan A&F wegensh et niet mee sturen van het document
2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet
3 dit is de eerste keer dat dit gebeurd. De vorige 4 zendingen zijn zonder problmen verkomen. Dit is wat ze noemen OVERMACHT
Maar goed je moet het zelf weten.
nee voel je niet aangevallen. Dat stukje was gewoon voor iedereen in het algemeenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:31 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
zeg ik dan dat het aan Steijn ligt?
Zo dat hebben ze snel gedaan ik hem de douane om 16:11 voor het laatst gesproken.quote:4:21 PM
Vrijgave internationale zending
Zo dan ik wist niet eens dat hij 2X is vastgehoudenquote:Vastgehouden, ingeklaard bij douanepersoneel nadat vliegtuig was vertrokken
Ze was 21quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef Molluck het volgende:
Lekker wijf
Mijn moeder wordt ook altijd aan de telefoon uitgevraagd, wie weet is jouw A&F chickie ook wel een vrouw van 45(wel stijlvoller gekleed dan mijn moeder iig)
kwam zo ter sprakenquote:
zeker goed werk van julliequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:30 schreef Longer het volgende:
mooi gedaan dudes!
Wat zijn wij een goed team hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:17 schreef Steijn het volgende:![]()
Heel goed nieuws. Ik zorg dat er morgen iemand thuis is.
Vrijdag in ieder geval, maar ik zal proberen of het donderdag nog kan, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe laat ik morgen thuis ben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
Wat zijn wij een goed team he![]()
Wanneer denk je dat ik de kleding in huis heb![]()
de prijzen zijn sowieso best omhoog gegaan.. je kunt beter voor american eagle gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:05 schreef Molluck het volgende:
Goed werk jongens, ik zou zeggen, Op naar de volgende, helaas staat er vrij weinig op de site op dit moment. Het wordt tijd voor de wintercollectie
Die standaard polo's zijn trouwens even duur geworden als de andere (nu ook 49,95 ipv 39,95)
er is NU een nieuwe inkoopactie aan de gang voor AE. wil je meedoen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:39 schreef Aenas het volgende:
[..]
de prijzen zijn sowieso best omhoog gegaan.. je kunt beter voor american eagle gaan
doe al mee, vorigequote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef jayson het volgende:
[..]
er is NU een nieuwe inkoopactie aan de gang voor AE. wil je meedoen?
ga dan naar: American Eagle
He dat vind ik nou een top ideequote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:56 schreef Steijn het volgende:
ik zal vanavond wel even wat foto's maken.
hoe bedoel je nu ik nog?quote:
mazzlelaar ik heb nog niet ontvangenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:20 schreef var.fok het volgende:
't mannetje van TPG heeft de boel net langsgebracht! 'k ben blij met m'n sweater en T; 't past allemaal prima!
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:37 schreef CrookedEye het volgende:
volgens mij ben ik de enige die nog niks heeft.
Laat nou eens zien hoe ze staanquote:
ze staan goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Laat nou eens zien hoe ze staan
Maar ze zijn wel mooi ja, vooral dat overhemd![]()
A&F mouwen vallen echt heeeel lang uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:37 schreef var.fok het volgende:
Ik kan even mijn ervaring over deze trui vertellen.
[afbeelding]
Ik ben zo'n 1.95 m, normale bouw maar redelijk lange armen. De trui, de bruine versie, in XL, past perfect! Wat mij vooral opviel zijn de erg lange mouwen, dat ben ik nog niet veel tegengekomen bij andere merken...
Da's duidelijk!quote:A&F mouwen vallen echt heeeel lang uit
Let op he met een niet A&F trui er over heenquote:
Hehe, subtiel gepaint.. Maar kleding ziet er netjes uit ja..quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Let op he met een niet A&F trui er over heen![]()
[afbeelding]
Zo ziet dat er dus uit.
sloddervosquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Let op he met een niet A&F trui er over heen![]()
[afbeelding]
Zo ziet dat er dus uit.
Hoezoquote:
overhemd hoort in de broek en trui daar een beetje netjes overheenquote:
Zo staat het toch wat losjes. Net even wat losser dan wanneer het er in zit?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
overhemd hoort in de broek en trui daar een beetje netjes overheen
check trouwens: Schouderklopjes meldtopic deel 1
Oke oke oke overhemd gaat er inquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:44 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
- je overhemd hoort in je broek
- dit ziet er niet 'speels' meer uit
- je trui is te groot
Ik heb je adres nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
lul maar tegen me op msn. Dan stuur ik hem wel![]()
Gezien het model denk ik toch dat je een maatje kleiner had mogen nemen (trui). De naden van de mouwen en de lengte van de mouwen geven aan dat het een erg kort model trui is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke oke oke overhemd gaat er in
Trui is niet te groot man. Komt net iets onder de rand van mijn broekls hij korter is komt hij boven mijn broek uit
bovendien hangt de schouderlijn op de bovenarmquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:39 schreef willemspruijt84 het volgende:
[..]
Gezien het model denk ik toch dat je een maatje kleiner had mogen nemen (trui). De naden van de mouwen en de lengte van de mouwen geven aan dat het een erg kort model trui is.
whehe dat heeft een reden. We nemen wat kleine kinderen. Die gaan aan je mouwen trekken en als gevolg is je trui mega uit model en komt dat niet meer goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:09 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
bovendien hangt de schouderlijn op de bovenarm
Ouwe collectiequote:Op maandag 17 oktober 2005 16:36 schreef kultivate het volgende:
Waarom bestellen jullie het nog online?? De Frontrunner heeft tegenwoordig ook een behoorlijk aanbod A&F kleding.
Wat zegt track en trace dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:29 schreef CrookedEye het volgende:
en ik heb mijn pakket nog steeds niet binnen![]()
heb hem net een mailjte gestuurd maar dat niet gevraagd, vrijdag had die het ook al verkeerd gestuurd. En moest die het zaterdag op nieuw struren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zegt track en trace dan?
Effe aan steijn het nummertje vragen![]()
Maar dan nog hebben ze er wel geinige tshirtjes liggen. Maar ja als je online bestellen goedkoop kan maken door met veel te bestellen maakt het niet uit natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:10 schreef ook_gek het volgende:
Ouwe collectie
en dat doen we dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef kultivate het volgende:
Maar ja als je online bestellen goedkoop kan maken door met veel te bestellen maakt het niet uit natuurlijk
Waar ergens in Roosendaal zit die winkel? [of komt die winkel]quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:58 schreef yok het volgende:
Is geen echte winkel, maar een winkel die dit merk samen met america today gaat verkopen.
Ja dat wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:26 schreef Version1 het volgende:
[..]
Waar ergens in Roosendaal zit die winkel? [of komt die winkel]
woeiquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:10 schreef Adelante het volgende:
check trouwens: Schouderklopjes meldtopic deel 1
America Today is een huismerk van America Tody, ik zou het wat raar vinden als ze dat gaan franchisen. AH Huismerk ligt toch ook niet bij de Super de Boer. Is het niet een gewone America Today die restpartijen van A&F gaat verkopen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:58 schreef yok het volgende:
Dat zou ik nog niet weten, het is meer een (redelijk bevestigt) gerucht dat iemand een kledingwinkel wil gaan openen in Roosendaal met deze twee merken. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |