ik hoop dat mijn geld maandag op je rekening staat ik ben bang van niet. Kut bank is traag en ik moest het doen met een overschrijvingskaart ( ouwe manier ja ) Kut internet bankieren werkt al een aardig tijdje niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maandag bestellen, ik denk dat je het aanstaande vrijdag in huis hebt. Ik heb je betaling trouwens ontvangen.
netjes kan haast niet wachten op volgende weekquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maandag bestellen, ik denk dat je het aanstaande vrijdag in huis hebt. Ik heb je betaling trouwens ontvangen.
Je hebt de bevestiging in je mailbox.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn je hebt mijn mailtje ontvangen?![]()
ey, niej echt mooie joh? Da's lastig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:22 schreef mic_forever het volgende:
ey in rotterdam op de lijnbaan is nou ook een FrontRunner met veel a&f
ook broeken
maar niej echt mooie vind ik..
Nee, nog niet binnen, maar dat zal nog wel komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:33 schreef Longer het volgende:
mijn betaling ook al ontvangen steijn?
is donderdagmiddag de deur uit gegaan!
ik ga even kijken of ik nog iets mooi ziequote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef Steijn het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die mee willen doen, maar niks van zich laten hebben horen omdat de inschrijving al gesloten was, voor jullie heb ik goed nieuws. Door een aantal afvallersheb ik weer ruimte gekregen om nieuwe deelnemers toe te laten.
Dus stuur maar een mail als je nog mee wilt doen.
![]()
![]()
Voor de mensen die geen creditcard hebben, kunnen zo ook nog meebestellen. En inderdaad je deelt de verzendkosten.quote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef joris007 het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is precies het voordeel van deze inkoopactie? Alleen de gedeelde verzendkosten???
nou wat ik ga zeggen is wss niet bepaald een voordeel, maar om nu allemaal apart een bestelling te doen...is voor mij een hele omweg om aan het product te komen. Nu gaat (ALLES) direct naar Steijn en daarna naar ons. Daarbij komt ook nog dat wij niet al dat doane gebeuren etc moeten regelen, dat zie ik echt als een voordeel:)quote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef joris007 het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is precies het voordeel van deze inkoopactie? Alleen de gedeelde verzendkosten???
Mijn nieuwe woordvoerder.quote:Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef Avani het volgende:
Voor de mensen die geen creditcard hebben, kunnen zo ook nog meebestellen. En inderdaad je deelt de verzendkosten.![]()
a.k.a. etalagepopjequote:
Steijn besteld pas wanneer al het geld binnen isquote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef CrookedEye het volgende:
Mijn tweede betaling van mijn tweede bestelling is trouwens onderweg, moet vandaag nog aankomen volgens de bank mensen. heb jij het eigenlijk al bested Steijn?
verstandige man inieder geval. wat heb jij eigenlijk allemaal besteld dan ik heb 4 polo'squote:Op maandag 26 september 2005 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Steijn besteld pas wanneer al het geld binnen is![]()
doe jij alwéér mee? patserquote:Op maandag 26 september 2005 18:03 schreef ook_gek het volgende:
Steijn besteld pas wanneer al het geld binnen is![]()
Zeg A&F inkoop actie en ook_gek doet meequote:
Ja ja onze steijn is niet gekquote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
verstandige man inieder geval. wat heb jij eigenlijk allemaal besteld dan ik heb 4 polo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |