abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:04:33 #151
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31152067
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef Steijn het volgende:
Ik heb denk ik drastisch een PR manager nodig.
dat en een advocaat als de KLPD het pakketje heeft doorzocht
"Veni, vidi, vici."
pi_31153121
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Coconut het volgende:

[..]

Omg, wat ben jij een ongeduldig typje zeg .

Oh, maar als ik de kleding zie die je aan hebt op je fotoboek foto, kan ik me voorstellen dat je om je A&F spullen zit te springen .
*Roarrr*
pi_31153411

Dit is best een leuk herfst blousje.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:02:47 #154
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31153946
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]

Dit is best een leuk herfst blousje.
"Best wel leuk"? Het is godverdomme een prachtig blousje. Wel de bovenste knoopjes goed open laten hangen, hè.
pi_31157582
Mijn overhemd

Ik hoop dat Steijn alles morgen (dinsdag) binnen heeft!
College student in Pasadena, CA!
pi_31166109
Oei, nog steeds problemen met de verzending. En er staat nu zelfs helemaal geen geschatte afleverdatum meer bij .
amokaapjeeh O+
pi_31166143
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:11 schreef Coconut het volgende:
Oei, nog steeds problemen met de verzending. En er staat nu zelfs helemaal geen geschatte afleverdatum meer bij .
Ze zijn toch nooit bijster snel met het inklaren van die dingen?
pi_31166566
Hmmm bagger.
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:14 schreef amokjeeh het volgende:
Ze zijn toch nooit bijster snel met het inklaren van die dingen?
Bij vorige keren ging het altijd in een paar uur. Dus ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien is A&F vergeten de waarde op te geven en gaat de douane dat nu zelf bepalen, minder want dat betekent meestal dat het nog duurder wordt.
pi_31166838
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef Steijn het volgende:
Hmmm bagger.
[..]

Bij vorige keren ging het altijd in een paar uur. Dus ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien is A&F vergeten de waarde op te geven en gaat de douane dat nu zelf bepalen, minder want dat betekent meestal dat het nog duurder wordt.
je kunt ook even bellen wat er aan de hand is...
als ze dan inderdaad de waarde vergeten zijn aan te geven kan je altijd nog de factuur doormailen of even faxen.
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_31167260
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef Steijn het volgende:
Hmmm bagger.
[..]

Of ze hebben het opgengemaakt en vinden de kwaliteit zo hoog dat het nooit kan kloppen met het bedrag op de factuur
pi_31168380
Oke, ik heb gebeld met FedEx en het probleem is dat de douane niet weet om wat voor kleding (de factuur zit er wel bij) het gaat, kennelijk doet de combinatie factuur en inhoud van het pakket bij de douane niet een kwartje vallen. Men onderzoekt de zaak nu dus.

Ambtelijke molens.
pi_31168420

Ik ga eind oktober naar Den Haag. Heb ik kans om deze tegen te komen, en zo ja. In welke winkel en waar is die? Deze jas is zoooo mooi !!
Fingerspitzgefühl
pi_31168452
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]

Ik ga eind oktober naar Den Haag. Heb ik kans om deze tegen te komen, en zo ja. In welke winkel en waar is die? Deze jas is zoooo mooi !!
[Centraal] Abercrombie & Fitch #2
pi_31168553
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]

Tenzij Den Haag ook in de states ligt geef ik je weinig kans
pi_31168931
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:41 schreef Steijn het volgende:
Oke, ik heb gebeld met FedEx en het probleem is dat de douane niet weet om wat voor kleding (de factuur zit er wel bij) het gaat, kennelijk doet de combinatie factuur en inhoud van het pakket bij de douane niet een kwartje vallen. Men onderzoekt de zaak nu dus.

Ambtelijke molens.
Wat is dat nou weer voor vaag antwoord. Maar toch wel lullig.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_31169143
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef Avani het volgende:
Wat is dat nou weer voor vaag antwoord. Maar toch wel lullig.
Op de vraag hoe lang het ging duren, "Geen idee, meneer"
pi_31169404
beetje stom, als het nou uit hongkong zou komen, ok, maar er staat waarschijnlijk met koeieletters A&F op de doos en de factuur, dus wat het probleem dan is

maar veel plezier met de douane iig, die zijn altijd gek op formuliertjes enzo
pi_31169659
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef joris007 het volgende:
maar veel plezier met de douane iig, die zijn altijd gek op formuliertjes enzo
Is FedEx niet de partij waar toe ik mij moet richten? De verzending en inklaring is aan hun uitbesteed dus zij zullen met een oplossing moeten komen.
pi_31170248
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Steijn het volgende:

[..]

Is FedEx niet de partij waar toe ik mij moet richten? De verzending en inklaring is aan hun uitbesteed dus zij zullen met een oplossing moeten komen.
das waar idd, en ik heb niet zo veel ervaring met het importeren van kleding met FedEx, maar wel andere spullen, en dat wilde nog wel eens fout gaan, waarna je zelf met de douane kon gaan lopen bellen

maar ik zal je niet bang maken, het zal wel gewoon ingeklaard worden en naar je toe komen. controleer als je alles hebt ontvangen nog wel een keer de berekening van de douanerechten en de BTW, ze willen nog wel eens verkeerde bedragen pakken...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:41:37 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31181731
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Steijn het volgende:

[..]

Zal ik morgen middag anders even gaan bellen voor die zending met de vraag wat het probleem nu precies is en wanneer ze verwachten de zending te kunnen afleveren?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:25:44 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31188623
Ik ben even zo brutaal geweest om zelf maar een mailtje te sturen naar de vervoerder
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb even een vraag tot betrekking van een zending die van uit Amerika is verzonden naar Nederland. Tracking nummer is 700874640551 en referentie is 001-2945440-01. Als ik via uw site informatie opvraag met betrekking tot deze zending krijg ik te zien dat er wat problemen zijn met de zending. De melding probleem met verzending en daar achter de volgende uitleg. Vertraging bij inklaring door regelgevende instantie. Deze melding staat op zo wel 3 als 4 okt.

Ik ben zeer benieuwd waarom deze zending al 2 dagen stil staat. Kunt u mij vertellen wat het probleem is en wat te doen om het probleem op te lossen.

Ik vraag dit overigens uit naam van een collega. Daar hij zelf geen tijd had om contact met u op te nemen.

Helaas kan ik geen Email adres vinden die betrekking heeft tot zendingen met een probleem.

Mocht u nog vragen hebben hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,
En ja ik heb er een heel klein beetje bij gelogen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:32:32 #172
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_31188841
Dat van die collega was misschien niet zo verstandig.
Nu denken ze misschien dat het voor 'n soort bedrijf is o.i.d..
Verder nette brief.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:44:04 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31189225
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:32 schreef Ontopic het volgende:
Dat van die collega was misschien niet zo verstandig.
Nu denken ze misschien dat het voor 'n soort bedrijf is o.i.d..
Verder nette brief.
Wel nee man maak je niet druk. Ik heb ervaring met dit soort shit
Heb vroeger inkoop gedaan en ik heb een aantal keren aan de telefoon gehangen om het voor elkaar te krijgen om een zee container vol met 17" TFT schermen snel in Nederland te krijgen. Zelfde verhaal voor een paar honderd Iriver mp3 spelers

Vaak zijn papieren niet geheel compleet of mist bv het VAT nummer. Nu weet ik niet of ze dat in de US ook doen. Zo lang er geen VAT nummer is (BTW Nummer ) Kunnen ze het verhaal in inklaren. ( vrij geven bij de duane )

Vaak is een belletje naar het bedrijf dat het verzonden heeft genoeg Ook is het zo dat de vervoerder dit voor zijn/haar rekening neemt. Echter kan een beetje hulp extra de wachttijd wel verkorten

Vandaar ook de reden waarom de zending al 2 dagen stil staat bij de Duane. Als je de reden weet kan je snel de oplossing aandragen aan hun als het gaat om gegevens.

Als Steijn dat doet vind kan ik morgen wel de vervoerder even bellen
Maar dan moet hij wel REAGEREN op MSN
pi_31190158
klinkt goed 'ook_gek' maar kga er vanuit dat t allemaal op zn pootjes terecht komt
Lang haar to get eunt!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:36:05 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31191093
Oh ik ook
Maar een setje extra in de rug kan geen kwaat toch
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:03:03 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31203636
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef Longer het volgende:
klinkt goed 'ook_gek' maar kga er vanuit dat t allemaal op zn pootjes terecht komt
Zoals ik al eerder gezegt heb. Soms een extra zetje in de rug geven helpt.
quote:
Geachte heer Pronk,

Dank u voor uw internetbericht.

Ik heb het voor u nagekeken en uw zending staat bij onze Afdeling Import in
Amersfoort. Op dit moment hebben zij een betere omschrijving nodig van wat
voor kleren (per item) er precies in het pakket zitten.

Deze informatie wordt nu opgevraagd bij de verzender. Indien deze informatie
niet gegeven kan worden, hebben wij een Certificate of Origin nodig van de
goederen.

Indien u meer informatie heeft, kunt u contact opnemen met onze Afdeling
Import op 020 5005 500.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
dit is dus het probleem. Wie kan er snel even een mailtje in het engels maken die ik naar A&F kan mailen met de vraag om de juiste gegevens. Op die manier kunnen we er voor zorgen dat onze zending eerder ingeklaard kan worden. Ik heb hier pas vanavond laat tijd voor.

Dus iemand zijn/haar hulp is van harte welkom
pi_31204300
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder gezegt heb. Soms een extra zetje in de rug geven helpt.
[..]

dit is dus het probleem. Wie kan er snel even een mailtje in het engels maken die ik naar A&F kan mailen met de vraag om de juiste gegevens. Op die manier kunnen we er voor zorgen dat onze zending eerder ingeklaard kan worden. Ik heb hier pas vanavond laat tijd voor.

Dus iemand zijn/haar hulp is van harte welkom
Kan je niet gewoon vragen of ze het pakket open willen maken? Dan kunnen ze zo zien wat erin zit. Hebben ze bij mijn A&F pakket laatst ook gedaan .
amokaapjeeh O+
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:47:32 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31206491
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef Coconut het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon vragen of ze het pakket open willen maken? Dan kunnen ze zo zien wat erin zit. Hebben ze bij mijn A&F pakket laatst ook gedaan .
Ik neem aan dat ze daar weinig aan hebben. Anders hadden ze dat al lang gedaan.
De papieren die bij de zending zitten kloppen niet en die hebben zij nodig. A&F moet gewoon even wat info door faxen.

Anders mail ik vanavond wel wat naar A&F en bel ik morgen de vervoerder wel even. Anders bel ik morgen wel even naar A&F
pi_31208047
Ik heb wel de factuur van A&F al, dus misschien dat ze daar mee geholpen zijn. Ik zal hem even naar je sturen op MSN vanavond. En ik zal er ook even bij zetten wat voor soort kleding het betreft (polo, broek, vest etc etc).
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:26:56 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31209204
Steijn is nu aan het bellen

Als het niet lukt dan bel ik morgen wel zelf even met die gasten en anders indien nodig met A&F
Maar 1 ding is zeker mensen. HET GAAT GOED KOMEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')