dat en een advocaat als de KLPD het pakketje heeft doorzochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef Steijn het volgende:
Ik heb denk ik drastisch een PR manager nodig.![]()
*Roarrr*quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Omg, wat ben jij een ongeduldig typje zeg.
Oh, maar als ik de kleding zie die je aan hebt op je fotoboek foto, kan ik me voorstellen dat je om je A&F spullen zit te springen.
"Best wel leuk"? Het is godverdomme een prachtig blousje. Wel de bovenste knoopjes goed open laten hangen, hè.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Dit is best een leuk herfst blousje.![]()
Ze zijn toch nooit bijster snel met het inklaren van die dingen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:11 schreef Coconut het volgende:
Oei, nog steeds problemen met de verzending. En er staat nu zelfs helemaal geen geschatte afleverdatum meer bij.
Bij vorige keren ging het altijd in een paar uur. Dus ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien is A&F vergeten de waarde op te geven en gaat de douane dat nu zelf bepalen, minder want dat betekent meestal dat het nog duurder wordt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:14 schreef amokjeeh het volgende:
Ze zijn toch nooit bijster snel met het inklaren van die dingen?
je kunt ook even bellen wat er aan de hand is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef Steijn het volgende:
Hmmmbagger.
[..]
Bij vorige keren ging het altijd in een paar uur. Dus ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien is A&F vergeten de waarde op te geven en gaat de douane dat nu zelf bepalen, minder want dat betekent meestal dat het nog duurder wordt.
Of ze hebben het opgengemaakt en vinden de kwaliteit zo hoog dat het nooit kan kloppen met het bedrag op de factuurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef Steijn het volgende:
Hmmmbagger.
[..]
Bij vorige keren ging het altijd in een paar uur. Dus ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien is A&F vergeten de waarde op te geven en gaat de douane dat nu zelf bepalen, minder want dat betekent meestal dat het nog duurder wordt.
[Centraal] Abercrombie & Fitch #2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Ik ga eind oktober naar Den Haag. Heb ik kans om deze tegen te komen, en zo ja. In welke winkel en waar is die? Deze jas is zoooo mooi!!
Tenzij Den Haag ook in de states ligt geef ik je weinig kansquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Ik ga eind oktober naar Den Haag. Heb ik kans om deze tegen te komen, en zo ja. In welke winkel en waar is die? Deze jas is zoooo mooi!!
Wat is dat nou weer voor vaag antwoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:41 schreef Steijn het volgende:
Oke, ik heb gebeld met FedEx en het probleem is dat de douane niet weet om wat voor kleding (de factuur zit er wel bij) het gaat, kennelijk doet de combinatie factuur en inhoud van het pakket bij de douane niet een kwartje vallen. Men onderzoekt de zaak nu dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ambtelijke molens.![]()
Op de vraag hoe lang het ging duren, "Geen idee, meneer"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef Avani het volgende:
Wat is dat nou weer voor vaag antwoord.Maar toch wel lullig.
Is FedEx niet de partij waar toe ik mij moet richten? De verzending en inklaring is aan hun uitbesteed dus zij zullen met een oplossing moeten komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef joris007 het volgende:
maar veel plezier met de douane iig, die zijn altijd gek op formuliertjes enzo![]()
das waar idd, en ik heb niet zo veel ervaring met het importeren van kleding met FedEx, maar wel andere spullen, en dat wilde nog wel eens fout gaan, waarna je zelf met de douane kon gaan lopen bellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Is FedEx niet de partij waar toe ik mij moet richten? De verzending en inklaring is aan hun uitbesteed dus zij zullen met een oplossing moeten komen.
Zal ik morgen middag anders even gaan bellen voor die zending met de vraag wat het probleem nu precies is en wanneer ze verwachten de zending te kunnen afleveren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Is FedEx niet de partij waar toe ik mij moet richten? De verzending en inklaring is aan hun uitbesteed dus zij zullen met een oplossing moeten komen.
En ja ik heb er een heel klein beetje bij gelogenquote:Geachte heer/mevrouw,
Ik heb even een vraag tot betrekking van een zending die van uit Amerika is verzonden naar Nederland. Tracking nummer is 700874640551 en referentie is 001-2945440-01. Als ik via uw site informatie opvraag met betrekking tot deze zending krijg ik te zien dat er wat problemen zijn met de zending. De melding probleem met verzending en daar achter de volgende uitleg. Vertraging bij inklaring door regelgevende instantie. Deze melding staat op zo wel 3 als 4 okt.
Ik ben zeer benieuwd waarom deze zending al 2 dagen stil staat. Kunt u mij vertellen wat het probleem is en wat te doen om het probleem op te lossen.
Ik vraag dit overigens uit naam van een collega. Daar hij zelf geen tijd had om contact met u op te nemen.
Helaas kan ik geen Email adres vinden die betrekking heeft tot zendingen met een probleem.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Wel nee man maak je niet druk. Ik heb ervaring met dit soort shitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:32 schreef Ontopic het volgende:
Dat van die collega was misschien niet zo verstandig.
Nu denken ze misschien dat het voor 'n soort bedrijf is o.i.d..
Verder nette brief.
Zoals ik al eerder gezegt heb. Soms een extra zetje in de rug geven helpt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef Longer het volgende:
klinkt goed 'ook_gek' maar kga er vanuit dat t allemaal op zn pootjes terecht komt
dit is dus het probleem. Wie kan er snel even een mailtje in het engels maken die ik naar A&F kan mailen met de vraag om de juiste gegevens. Op die manier kunnen we er voor zorgen dat onze zending eerder ingeklaard kan worden. Ik heb hier pas vanavond laat tijd voor.quote:Geachte heer Pronk,
Dank u voor uw internetbericht.
Ik heb het voor u nagekeken en uw zending staat bij onze Afdeling Import in
Amersfoort. Op dit moment hebben zij een betere omschrijving nodig van wat
voor kleren (per item) er precies in het pakket zitten.
Deze informatie wordt nu opgevraagd bij de verzender. Indien deze informatie
niet gegeven kan worden, hebben wij een Certificate of Origin nodig van de
goederen.
Indien u meer informatie heeft, kunt u contact opnemen met onze Afdeling
Import op 020 5005 500.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Kan je niet gewoon vragen of ze het pakket open willen maken? Dan kunnen ze zo zien wat erin zit. Hebben ze bij mijn A&F pakket laatst ook gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gezegt heb. Soms een extra zetje in de rug geven helpt.
[..]
dit is dus het probleem. Wie kan er snel even een mailtje in het engels maken die ik naar A&F kan mailen met de vraag om de juiste gegevens. Op die manier kunnen we er voor zorgen dat onze zending eerder ingeklaard kan worden. Ik heb hier pas vanavond laat tijd voor.
Dus iemand zijn/haar hulp is van harte welkom
Ik neem aan dat ze daar weinig aan hebben. Anders hadden ze dat al lang gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vragen of ze het pakket open willen maken? Dan kunnen ze zo zien wat erin zit. Hebben ze bij mijn A&F pakket laatst ook gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |