ja ik heb ook wat van rl maar ik zag net het topic van American Eagle en heb ik ook even op de site gekeken en dat zag er ook heel interesant uit.quote:Op maandag 26 september 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:
ik heb al iets van 3 of 4 polo's alleen al van A&F en nog een zooi van boss en nog wat anderen. Dus ik heb polo's genoeg
das waar volgende keer dan ook wat lange mouwen halen, Steijn heb je me geld trouwens al ontvangen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
ag ja te veel van iets vind ik dan ook weer niet leuk![]()
ik zal zo ook even kijken, Steijn heb je het trouwens al besteld?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef Adelante het volgende:
ik heb beide size charts al naast elkaar gelegd en helaas is er sprake van afwijkende maten
ik heb normaal XL, een enkel keertje L, is de XL van A&F te wagen dan? XXL klinkt me wel erg groot...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Molluck het volgende:
Aan de prijzen op de kids site te zien zit daar aanzienlijk minder stof in en aangezien A&F toch al zo klein uitvalt lijkt me dat niets voor ons lange Europeanen
het is zo dat deze spullen in de US besteld worden. Door middel van een inkoop actie kan je de verzendkosten drukken omdat deze worden gedeeld door de aantal mensen die mee doen. Dit zelfde geld voor de invoerkosten en verzendkosten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:28 schreef djaydoubleyou het volgende:
Jongens, ik ben een noop op gebied van inkoopacties, dus hoop dat ik niet te dom overkom. Maar (heb hele topic doorgelezen) wat is nu precies het voordeel van de inkoop, korting? Zo ja hoeveel scheelt het?
De invoerkosten worden toch niet gedeeld? Ik neem aan dat iedereen alleen voor de door hem bestelde kleding invoerrechten + btw moet betalen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is zo dat deze spullen in de US besteld worden. Door middel van een inkoop actie kan je de verzendkosten drukken omdat deze worden gedeeld door de aantal mensen die mee doen. Dit zelfde geld voor de invoerkosten en verzendkosten.
Daar bij komt dat niet iedereen beschikt over een credit card.
Dit zijn even de grote pluspunten op een rijtje.
ja, dat betaal je zelf dus veel goedkoper wordt het niet.... Groot voordeel is ook(eerder genoemd) dat Steijn ALLES voor je regeld....quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:40 schreef Coconut het volgende:
[..]
De invoerkosten worden toch niet gedeeld? Ik neem aan dat iedereen alleen voor de door hem bestelde kleding invoerrechten + btw moet betalen?
dus volgende week woensdag komen de spullen bij ons aan??quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Steijn het volgende:
Ik heb besteld![]()
1 item van OnTopic was niet meer beschikbaar dus ik stort je geld weer terug.
is ook wel zo, maar is ook wel leuk om te weten wanneer je het spul nou krijgt. wat heb jij allemaal besteld dan.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:36 schreef Longer het volgende:
mooi zo, verheug me op mn truitje ,
ik zie het wel verschijnen, geduld is een schone zaak (CrookedEye)
Haha, inderdaad, anders ik wel...quote:Op woensdag 28 september 2005 05:08 schreef jayson het volgende:
shit ben net te laat met het ontdekken van deze topic...
Ik hoop dat het zaterdag bij mij in huis is (lijkt snel maar FedEx is gewoon super snel) dan kan het maandag al bij iedereen thuis zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef CrookedEye het volgende:
dus volgende week woensdag komen de spullen bij ons aan??
Wil je er even rekening mee houden dat op woensdag niemand op het adres is wat ik opgegeven heb. Dan heb ik liever dat je het op woensdag zelf verstuurd zo dat ik het donderdag heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zaterdag bij mij in huis is (lijkt snel maar FedEx is gewoon super snel) dan kan het maandag al bij iedereen thuis zijn.Maar ik verwacht dat ik het maandag krijg en dan is het woensdag bij iedereen thuis.
netjes bedankt voor de info.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zaterdag bij mij in huis is (lijkt snel maar FedEx is gewoon super snel) dan kan het maandag al bij iedereen thuis zijn.Maar ik verwacht dat ik het maandag krijg en dan is het woensdag bij iedereen thuis.
Nu al in Parijs.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef Steijn het volgende:
Het totaalpakket is afgeleverd bij Fedex en de geschatte afleverdatum is: Oct 3, 2005 12:00 PM
Track & Trace totaalpakket
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:03 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, anders ik wel...
quote:Probleem met verzending
AMERSFOORT NL
Vertraging bij inklaring door regelgevende instantie
Omg, wat ben jij een ongeduldig typje zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef CrookedEye het volgende:
steijn wanneer denk je dat je het krijgt dan ?
doe je niks aan hequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Omg, wat ben jij een ongeduldig typje zeg.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Coconut het volgende:
Oh, maar als ik de kleding zie die je aan hebt op je fotoboek foto, kan ik me voorstellen dat je om je A&F spullen zit te springen.
'wijf'?quote:
vrouw ook goed, wie weet wat er mis is gegaan. misschien gewoon een verkeerde stempel of zo,quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef Coconut het volgende:
[..]
'wijf'?
Wat stom trouwens dat FedEx niet even de geschatte afleverdatum kan aanpassen. Misschien is het wel zo'n complex probleem dat de aflevering nog wel een week op zich laat wachten.
WIJFquote:
zie post hier voor, hij heeft ons geld gewoon gebruikt om het hele drugs transport te financierenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
WIJFdat zeg je toch niet
Het is vrouw of jonge vrouw en anders Dame maar dat laatste zal ze niet leuk vinden![]()
En ik heb nog zo tegen steijn gezegt van. Luister knul ZAKEN en PRIVE houd je gescheiden. Dus die drugs transport doe je maar appart en dat laat je dus niet met onze kleding versturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |