quote:Ik heb al je platen
en ik kom naar je kijken
Oh Kylie, ik wandel
En ik neem mijn pyama mee
Ik kom bij je slapen
Oh Kylie, ik wandel en ik droom
En ik zal je leren zingen
En niet zo dom te hijgen
Oh Kylie, ik wandel
En mag ik een beetje leven
voor ik even doodga
Oh Kylie, ik wandel en ik droom
Oh, lieverdje, ik vind je toch zo'n lekker diertje
En ik kom bij jou
Ik kom bij jou
Ik kom bij jou
En ik zal je leren zingen
En niet zo dom te hijgen
Oh Kylie, ik wandel
En mag ik een beetje leven
voor ik even doodga
Oh Kylie, ik wandel
Ik wandel
kun je nog wat korting ritselen ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar heb je nauwelijks meer last van, dan wanneer je langs de fabriek rijdt.
Voor degene die het dus niet weten (ik heb het ook niet hier gezegd): Ik heb gisteren even een dagje kunnen werken bij een groot landelijke koekproducent (naam noem ik niet).
Zo ver ik weet niet. De kans is ook aanwezig dat dit eenmalig was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kun je nog wat korting ritselen ?
Telegquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef SCH het volgende:
Mijn lief staat in de Telegraaf(reiskrant gedeelte - met foto)
Why not ??quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar heb je nauwelijks meer last van, dan wanneer je langs de fabriek rijdt.
Voor degene die het dus niet weten (ik heb het ook niet hier gezegd): Ik heb gisteren even een dagje kunnen werken bij een groot landelijke koekproducent (naam noem ik niet).
wij hebben de Telegraaf ookquote:
Hee SCH, kom je vanavond ook naar het PAN feest?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef SCH het volgende:
Ik zal vanavond ff kijken als ik thuis ben ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef SCH het volgende:
Gewoon geen behoefte aan omdat in een open kanaal neer te zetten.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon geen behoefte aan omdat in een open kanaal neer te zetten.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]![]()
We zijn een kliek hoor, geen open kanaal
Dat je ff niet in de war bent!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ErikFucking hell! Leef jij ook nog?
Dat kanquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:31 schreef pascalheister het volgende:
Maar is het voor tijdelijk werk Bos?
Hmm dat is wel jammer ja..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
De kans is zelf aanwezig dat het bij gisteren blijft, helaas.
Nee, hoor. Misschien dat ik je via MSN heb verteld dat het uitzendbureau me had voorgedragen als kandidaat, maar dat is niks geworden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel jammer ja..
Ik heb het denk ik gemist.. maar je had toch ergens iets gevonden??
Hmm dat is jammer, al was anders op het oog??quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Misschien dat ik je via MSN heb verteld dat het uitzendbureau me had voorgedragen als kandidaat, maar dat is niks geworden.
Ik wacht nog op antwoord van een brief die ik heb gestuurd, voor de rest niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat is jammer, al was anders op het oog??
ok, dus je weet nog niet wat je maandag gaat doen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
De kans is zelf aanwezig dat het bij gisteren blijft, helaas.
Thuis zitten. Maandag hebben ze me daar zeker niet nodig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, dus je weet nog niet wat je maandag gaat doen?
Je hebt Fok nogquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thuis zitten. Maandag hebben ze me daar zeker niet nodig.
misschien kun je in oz wel wat vinden, met een leuk vrouwtje erbijquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt Fok nog
Maar wel vervelend dat het zo moeilijk is om werk te vinden ..
Ik zie het niet positief in als ik over 1 jaar moet gaan zoeken..
Maar de combinatie Geldrop en koekproducent maakt veel duidelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker,quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Rondje met vlaai van mij!
Ja, dat was mijn vader!quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker,
Je Pa was toch jarig (of was dat een andere user ) ??
Gefeliciteerd dan
Dat wel, maar ik heb niet gezegd dat ik in Geldrop heb gewerktquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar de combinatie Geldrop en koekproducent maakt veel duidelijk![]()
Uitsloverquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef VoreG het volgende:
gewonnen!!!!
1 doelpunt, 1 assist en 1 vrije trap uitgelokt waar uit gescoord werd
Bier!
goed bezig hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef VoreG het volgende:
gewonnen!!!!
1 doelpunt, 1 assist en 1 vrije trap uitgelokt waar uit gescoord werd
Bier!
aaaaaaaaaaa ({)quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit hier alles bij mekaar te hoesten en kuchelen, volgens mij ben ik ziek geworden
er hingen een paar dreigende donkere wolken boven galgenwaard die onze kant op leken te komen, gelukkig was dat niet het gevalquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goed bezig hoor
En het was nog lekker weer ook
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
er hingen een paar dreigende donkere wolken boven galgenwaard die onze kant op leken te komen, gelukkig was dat niet het geval
veld voetbal is voor mij echt al jaren geleden .....quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
er hingen een paar dreigende donkere wolken boven galgenwaard die onze kant op leken te komen, gelukkig was dat niet het geval
3-0quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Was was eigenlijk de uitslag,
Feli overigens
en daar komt in het groot 0-2 op te staan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben ik weer
Heb zojuist doek gehaald (12 meter bij 1.50meter) en 2 spuitbussenVoor de wedstrijd Ajax - FC Thun op 18 oktober
Neeeeeeequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en daar komt in het groot 0-2 op te staan?
Haha. Maar leuk is hij welquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:21 schreef appelsientje het volgende:
-edit laat maar
deze zocht ik dus..
[Paint] Adolf Wie???
hij's erg flauw
Geweldigquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neeeeeee
[afbeelding]
Dit wordt hemdit is dan gefotosoept
Ja is goed. Wij zitten zelf in Vak 406quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geweldigik zal ff opletten of ik heb zie
alweer kermis bij julliequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:45 schreef pascalheister het volgende:
vanavond even wat biertjes drinken op de kermis hier
Ik hoop dat hij van de ballustrade gerukt wordt, dat soort trieste reclamedoekjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neeeeeee
[afbeelding]
dat wil je serieus gaan ophangen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neeeeeee
[afbeelding]
Oh niet Noord 2 dus. Mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja is goed. Wij zitten zelf in Vak 406(lange zijde (2e ring/lange zijde) en denk dat je hem kan zien!
Ach. We hebben wel een betere plekquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij van de ballustrade gerukt wordt, dat soort trieste reclamedoekjes![]()
Probeer niet op Noord 2 op te hangen want dat kan je sowieso vergeten
Als het zo is dan is het eerder 0-10. Aangezien Ajax uit speeldquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Morgen:
AFC AJAX - AZ 10-0
Rosenberg x 10
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Morgen:
AFC AJAX - AZ 10-0
Rosenberg x 10
nee joh z'n vizier staat nog niet op scherpquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Morgen:
AFC AJAX - AZ 10-0
Rosenberg x 10
Hij heeft daarvoor ook nog 1000 (open) kansen gemist :quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee joh z'n vizier staat nog niet op scherp![]()
Geen idee. Dat zie ik pas als ik mijn kaarten hebquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Bananenman en _moder8or_ waar in t stadion zitten jullie (alleen een vaknummer heb k nix aan hè)
Om dat dat k*t spel soms gewoon niet uit komt, dan liggen alle kaarten die je nodig hebt onderin de stapelsquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:41 schreef VoreG het volgende:
waarom los ik nu patience wel in 1x op en deed ik daar eerst anderhalf uur over
dat wilde ik horenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om dat dat k*t spel soms gewoon niet uit komt, dan liggen alle kaarten die je nodig hebt onderin de stapels![]()
Omg dan stond het dus fout op teletekst, ik wou van de week de toto voor mijn website goed zetten en toek keek ik al vreemd dat er Ajax - AZ stond. Ik dacht ook dat het uit was namelijl ::@quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach. We hebben wel een betere plek
[..]
Als het zo is dan is het eerder 0-10. Aangezien Ajax uit speeld
Die vlag wordt ijn no-time door Ajax weggehaald. Spandoeken met reclame (URL's) zijn namelijk verbodenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neeeeeee
[afbeelding]
Ik ging om 05.30 naar bed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe laat leef jij? Al wijn op?
En Noca, Spyware is zwaar irritant. Vooral CoolWebSearch.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om dat dat k*t spel soms gewoon niet uit komt, dan liggen alle kaarten die je nodig hebt onderin de stapels![]()
Hee daar is Pop weer! Spannende PL?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ging om 05.30 naar bed.
Zo, even lekker PL kijken.![]()
Hou je die rommel even lekker bij je vriend?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neeeeeee
[afbeelding]
ik wou er net een topic over openenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Hallo.
Was er even niet. Jullie hebben me niet eens gemist
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Hallo.
Was er even niet. Jullie hebben me niet eens gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |