Om dat dat k*t spel soms gewoon niet uit komt, dan liggen alle kaarten die je nodig hebt onderin de stapelsquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:41 schreef VoreG het volgende:
waarom los ik nu patience wel in 1x op en deed ik daar eerst anderhalf uur over
dat wilde ik horenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om dat dat k*t spel soms gewoon niet uit komt, dan liggen alle kaarten die je nodig hebt onderin de stapels![]()
Omg dan stond het dus fout op teletekst, ik wou van de week de toto voor mijn website goed zetten en toek keek ik al vreemd dat er Ajax - AZ stond. Ik dacht ook dat het uit was namelijl ::@quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach. We hebben wel een betere plek
[..]
Als het zo is dan is het eerder 0-10. Aangezien Ajax uit speeld
Die vlag wordt ijn no-time door Ajax weggehaald. Spandoeken met reclame (URL's) zijn namelijk verbodenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neeeeeee
[afbeelding]
Dit wordt hemdit is dan gefotosoept
Ik ging om 05.30 naar bed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe laat leef jij? Al wijn op?
En Noca, Spyware is zwaar irritant. Vooral CoolWebSearch.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om dat dat k*t spel soms gewoon niet uit komt, dan liggen alle kaarten die je nodig hebt onderin de stapels![]()
Hee daar is Pop weer! Spannende PL?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ging om 05.30 naar bed.
Zo, even lekker PL kijken.![]()
Hou je die rommel even lekker bij je vriend?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neeeeeee
[afbeelding]
Dit wordt hemdit is dan gefotosoept
ik wou er net een topic over openenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Hallo.
Was er even niet. Jullie hebben me niet eens gemist
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Hallo.
Was er even niet. Jullie hebben me niet eens gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |