* wordt jaloersquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MM houdt enorm veel bij in zn eigen database (niet in een topic)
Wakker nog niet helemaal, het was vannacht nogal laat, dus laat het maar bij 'uit bed'quote:
Ik ben al weer hard aan het werkquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wakker nog niet helemaal, het was vannacht nogal laat, dus laat het maar bij 'uit bed'.
Ik werk bij planet / HetNet 2e lijn...quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat doe jij dan voor werk appelsientje?
Aflossing meldt zich, welterusten!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:56 schreef popolon het volgende:
't Is wel redelijk bedtijd, beetje uitgelopen dit.
Hehe, daar ben je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aflossing meldt zich, welterusten!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen Bluezz. Die trouwfoto's in je sig, ben jij dat?
Ik heb liever geen fotoboekquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal eers eens even onze nieuwe Hools aan een inspectie onderwerpen trouwens![]()
Goedemorgen moder8or, waarom heb je geen fotoboek en wat zijn je maten?![]()
Golferquote:
Ik heb ze nog even bekeken voor 't slapen gaan.quote:
Nou, ik ben nu 21 jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Hehe, dankjewel, jammer dat je geen fotoboek en geboortedatum hebt.
We moeten je toch een beetje in kunnen SCHatten
Klein, maar fijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kerel van je, da's echt een kabouter.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef popolon het volgende:
Ik heb ze nog even bekeken voor 't slapen gaan.
Leuk.
Die kerel van je, da's echt een kabouter.
Okquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Nou, ik ben nu 21 jaar.Verder single
Kan je gelijk voor mij ook boodschappen doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok
Ik ben boodschappen doen tot straks
Verder nog wat nodig hools?
Kijk, dank. Dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En Popolon woont in de States, vandaar dat ie nu eigenlijk plat moet. (achtergrondinfo voor Moder8or)
't Stikt hier van de blauwe, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Popolon, kan jij de download van mij regelen van NFS: Most Wanted. In europa komt hij niet
Hij is in de states te downloaden (legaal) Dus waarom niet? Ik kan hem op mijn ftp knallen voor de andere liefhebbers. Maar als je het niet wilt. Laat je het tochquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:12 schreef popolon het volgende:
Ik ben ik slaap gevallen na het eten, van 7 tot 12, kan echt nog niet slapen.
Dit wordt een rare dag, ontwricht.
[..]
't Stikt hier van de blauwe, wat denk je zelf?![]()
Ik mag de PC van een maat gaan redden, schijnt te kutten met internet niet alle pagina's werken MSN doet vaag. Ik vermoed Spyware... Maar kan eigenlijk van alles zijn. Maar het eerste wat erover heen gaat is Hitman Pro. Kut gezeik met die Spyware, maar Firefox willen die eikels niet gebruikenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Vanmiddag een PC redden bij mn zus...een en al spyware..
De demo van het spel Need For Speed: Most Wantedquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:17 schreef popolon het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt.
Hitman Pro is idd heel goed, kan nog wel iets beter maar goed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:22 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Zware strijd Noca. Spyware is erg irritant. Hitman Pro werkt wel prima.
http://frontpage.fok.nl/column/3222 Laat uw licht schijnen over de degradatiestrijd!
Idd, maar zover ik het in heb kunnen schatten is dat zelfs niet genoegquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:22 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Zware strijd Noca. Spyware is erg irritant. Hitman Pro werkt wel prima.
Hoe laat leef jij? Al wijn op?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:26 schreef popolon het volgende:
Kut, SCH en MM zijn wakker, nu moet ik echt weg.
Noca? heb je het verhaal al gelezen?quote:
Waarom geven al die providers van Mxstream altijd KPN de schuld?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
Hmm het zou wel eens rustig kunnen worden met Fokkers die verbonden zijn met ADSL van KPN...
KPN heeft vandaag wat centrales aangepast.. en ja hoor.. dat is fout gegaan
daarom is 't zo druk hier
psssssssssssssssssssst wij zijn kpnquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom geven al die providers van Mxstream altijd KPN de schuld?![]()
das waar ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
psssssssssssssssssssst wij zijn kpn
Het is idd iets met dat search spul...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
En Noca, Spyware is zwaar irritant. Vooral CoolWebSearch.
Nee bij Versatel wil je op dit moment zittenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
das waar ook
Maar goed Versatel, Wannadoo enzv enzv niet
Ja hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef methodmich het volgende:
Morgen Bos, lekker gewerkt gisteren?
Succes.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga richting de voetbal, tot later vandaag!
Welk programmatje is dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
Ik gebruik dat programma van Microsoft.. werkt ook erg goed
Have fun!Ik ga brood halen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga richting de voetbal, tot later vandaag!
Mooi. Niet misselijk geworden van de koeklucht?quote:
Ik ga er vanuit dat het goed gaat komen... ik bel maandag gewoon weer op.. en anders ga ik wel ff langs... tja amateurs zijn het..quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Het is idd iets met dat search spul...
Sientje: had het gelezen en ook al gereageerd...stelletje incompetente kneuzen daar op je opleiding zegKomt alsnog wel goed neem ik aan?
Nee hoor. Daar heb je nauwelijks meer last van, dan wanneer je langs de fabriek rijdt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooi. Niet misselijk geworden van de koeklucht?
Yup, klopt. Anders (als ze er zijn) houdt Mozilla ze tegenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef pascalheister het volgende:
sinds ik Mozilla op m'n pc heb staan heb ik helemaal geen last meer van spyware
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan om er 1 in mijn mond te stoppenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:01 schreef Noca het volgende:
Veel pleSCHier!
Waren de koeken lekker Bos?
Altijd proeven he, je moet toch weten waar je voor werktquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan om er 1 in mijn mond te stoppen
Je zal dan maar een heel raar baantje hebben, putjesschepper ofzo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Altijd proeven he, je moet toch weten waar je voor werkt
Hahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zal dan maar een heel raar baantje hebben, putjesschepper ofzo...
Dat is wel waar, maar ja ik eet al bijna elke dag koek van dat merk, dus dan maakt het eigenlijk ook weer niet uit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Altijd proeven he, je moet toch weten waar je voor werkt
Wel Dampo (Noca vond dat iets minderquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef methodmich het volgende:
Hoe komt dat Clauwheee? Geen Vicks Vaporub op de borst gesmeerd en het dekbed helemaal over je heen getrokken en alles uitgezweten?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:26 schreef popolon het volgende:
Kut, SCH en MM zijn wakker, nu moet ik echt weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |