* wordt jaloersquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MM houdt enorm veel bij in zn eigen database (niet in een topic)
Wakker nog niet helemaal, het was vannacht nogal laat, dus laat het maar bij 'uit bed'quote:
Ik ben al weer hard aan het werkquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wakker nog niet helemaal, het was vannacht nogal laat, dus laat het maar bij 'uit bed'.
Ik werk bij planet / HetNet 2e lijn...quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat doe jij dan voor werk appelsientje?
Aflossing meldt zich, welterusten!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:56 schreef popolon het volgende:
't Is wel redelijk bedtijd, beetje uitgelopen dit.
Hehe, daar ben je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aflossing meldt zich, welterusten!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen Bluezz. Die trouwfoto's in je sig, ben jij dat?
Ik heb liever geen fotoboekquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal eers eens even onze nieuwe Hools aan een inspectie onderwerpen trouwens![]()
Goedemorgen moder8or, waarom heb je geen fotoboek en wat zijn je maten?![]()
Golferquote:
Ik heb ze nog even bekeken voor 't slapen gaan.quote:
Nou, ik ben nu 21 jaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Hehe, dankjewel, jammer dat je geen fotoboek en geboortedatum hebt.
We moeten je toch een beetje in kunnen SCHatten
Klein, maar fijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kerel van je, da's echt een kabouter.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef popolon het volgende:
Ik heb ze nog even bekeken voor 't slapen gaan.
Leuk.
Die kerel van je, da's echt een kabouter.
Okquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Nou, ik ben nu 21 jaar.Verder single
Kan je gelijk voor mij ook boodschappen doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok
Ik ben boodschappen doen tot straks
Verder nog wat nodig hools?
Kijk, dank. Dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
En Popolon woont in de States, vandaar dat ie nu eigenlijk plat moet. (achtergrondinfo voor Moder8or)
't Stikt hier van de blauwe, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Popolon, kan jij de download van mij regelen van NFS: Most Wanted. In europa komt hij niet
Hij is in de states te downloaden (legaal) Dus waarom niet? Ik kan hem op mijn ftp knallen voor de andere liefhebbers. Maar als je het niet wilt. Laat je het tochquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:12 schreef popolon het volgende:
Ik ben ik slaap gevallen na het eten, van 7 tot 12, kan echt nog niet slapen.
Dit wordt een rare dag, ontwricht.
[..]
't Stikt hier van de blauwe, wat denk je zelf?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |