Hmm dat is wel jammer ja..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
De kans is zelf aanwezig dat het bij gisteren blijft, helaas.
Nee, hoor. Misschien dat ik je via MSN heb verteld dat het uitzendbureau me had voorgedragen als kandidaat, maar dat is niks geworden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel jammer ja..
Ik heb het denk ik gemist.. maar je had toch ergens iets gevonden??
Hmm dat is jammer, al was anders op het oog??quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Misschien dat ik je via MSN heb verteld dat het uitzendbureau me had voorgedragen als kandidaat, maar dat is niks geworden.
Ik wacht nog op antwoord van een brief die ik heb gestuurd, voor de rest niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm dat is jammer, al was anders op het oog??
ok, dus je weet nog niet wat je maandag gaat doen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
De kans is zelf aanwezig dat het bij gisteren blijft, helaas.
Thuis zitten. Maandag hebben ze me daar zeker niet nodig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, dus je weet nog niet wat je maandag gaat doen?
Je hebt Fok nogquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thuis zitten. Maandag hebben ze me daar zeker niet nodig.
misschien kun je in oz wel wat vinden, met een leuk vrouwtje erbijquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt Fok nog
Maar wel vervelend dat het zo moeilijk is om werk te vinden ..
Ik zie het niet positief in als ik over 1 jaar moet gaan zoeken..
Maar de combinatie Geldrop en koekproducent maakt veel duidelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon geen behoefte aan omdat in een open kanaal neer te zetten.
Lekker,quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Rondje met vlaai van mij!
Ja, dat was mijn vader!quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker,
Je Pa was toch jarig (of was dat een andere user ) ??
Gefeliciteerd dan
Dat wel, maar ik heb niet gezegd dat ik in Geldrop heb gewerktquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar de combinatie Geldrop en koekproducent maakt veel duidelijk![]()
Uitsloverquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef VoreG het volgende:
gewonnen!!!!
1 doelpunt, 1 assist en 1 vrije trap uitgelokt waar uit gescoord werd
Bier!
goed bezig hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef VoreG het volgende:
gewonnen!!!!
1 doelpunt, 1 assist en 1 vrije trap uitgelokt waar uit gescoord werd
Bier!
aaaaaaaaaaa ({)quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit hier alles bij mekaar te hoesten en kuchelen, volgens mij ben ik ziek geworden
er hingen een paar dreigende donkere wolken boven galgenwaard die onze kant op leken te komen, gelukkig was dat niet het gevalquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goed bezig hoor
En het was nog lekker weer ook
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
er hingen een paar dreigende donkere wolken boven galgenwaard die onze kant op leken te komen, gelukkig was dat niet het geval
veld voetbal is voor mij echt al jaren geleden .....quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
er hingen een paar dreigende donkere wolken boven galgenwaard die onze kant op leken te komen, gelukkig was dat niet het geval
3-0quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Was was eigenlijk de uitslag,
Feli overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |