De twin towers zijn ontworpen om een boeing 707 impact te overleven als deze bijvoorbeeld in dichte mist rondjes vliegt boven de stad en de landingsbaan mist. Hij vliegt dan op lage snelheidquote:Gaan we weer verder. De Twin Towers hadden volgens deskundigen sterk genoeg moeten zijn om de vliegtuiginslagen te doorstaan
welke vliegtuig ? was er nog 1 dan ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Underdoggy het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met het vliegtuig dat niet in het pentagon is gevlogen?
Hier gaan ook bizarre verhalen over. een voorbeeld is dat de hoge heren het vliegtuig op een geheime plaats hebben laten landen en de bemanning heeft gedood.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Underdoggy het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met het vliegtuig dat niet in het pentagon is gevlogen?
En ervaren piloten zeggen weer dat het vrijwel onmogelijk is voor onervaren piloten om op zo'n precieze manier een gebouw binnen te vliegen. Hoe kunnen die terroristen met zo'n vliegcursus dat dan wel voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef Underdoggy het volgende:
Dit is bull shit. Ik begin niet eens met alles te weerleggen maar deze is wel heel makkelijk:
[..]
De twin towers zijn ontworpen om een boeing 707 impact te overleven als deze bijvoorbeeld in dichte mist rondjes vliegt boven de stad en de landingsbaan mist. Hij vliegt dan op lage snelheid
In deze situatie vlogen 737's (toch?) op maximale snelheid op de meest vernietigende manier in op de torens (schuin). Daarnaast is uit onderzoek gebleken dat de vuurbescherming op de dwarsbalken vaak niet goed is aangebracht.
Ik ken veel piloten, die vinden er helemaal niks vreemd aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:22 schreef The_M het volgende:
[..]
En ervaren piloten zeggen weer dat het vrijwel onmogelijk is voor onervaren piloten om op zo'n precieze manier een gebouw binnen te vliegen. Hoe kunnen die terroristen met zo'n vliegcursus dat dan wel voor elkaar krijgen?
wie zijn die "ervaren piloten" dan? heb je een bron?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:22 schreef The_M het volgende:
[..]
En ervaren piloten zeggen weer dat het vrijwel onmogelijk is voor onervaren piloten om op zo'n precieze manier een gebouw binnen te vliegen. Hoe kunnen die terroristen met zo'n vliegcursus dat dan wel voor elkaar krijgen?
het is allemaal weg erg vaag vind je niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:22 schreef The_M het volgende:
[..]
bron?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef Underdoggy het volgende:
er zouden ook honderden mensen van de voren op de hoogte van gesteld. Het zou veel eerder zijn uitgelekt MET duidelijke bewijzen hiervoor.
Idd, maar mensen willen graag geloven in 'spannende theorieen'.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef Underdoggy het volgende:
er zouden ook honderden mensen van de voren op de hoogte van gesteld. Het zou veel eerder zijn uitgelekt MET duidelijke bewijzen hiervoor.
Ahem, de hele dag is in het geheugen gegrift van 5 miljard mensen. Iedereen was zich even heel bewust van wat er allemaal gebeurde op die dag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef wegwerp2004 het volgende:
Er zijn inderdaad erg rare dingen. Een aantal leuke feitjes:
Het paspoort van de hoofdkaper werd bovenop de meters hoge puinglaag gevonden?!
De broer van George Bush regelde de beveiliging van het WTC complex en stopte hiermee op een uiterst merkwaardig dag: 11 september.
Zo zijn er nog tientallen bizarre "toevalligheden"
Ga ik meteen doen, heb je een linkje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef veer0318 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit door de overheid is gestuurd.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat het stelletje achterlijke neo-conservatieven hierop aangestuurd hebben. Voor de geinteresseerden: zoek eens naar de BBC-documentaire "The Power of Nightmares: rise of the politics of fear" (3-delig). Erg interessant.
Niet achterhaald. De Actueel heeft een bestaand verhaal dat recent door twee oud-politici gelanceerd is behoorlijk aangedikt. Zij hebben het over de gemiste kansen om de aanslagen te voorkomen en over hoe ontzettend goed deze "nieuwe Pearl Harbor" Bush e.a. uitkomt.quote:Superachterhaalde complottheorieen, heel oud (heeft Actueel nu pas zijn internet-aansluiting gekregen?) en uiterst doorzichtig, niet onderbouwd en allemaal niets meer dan 'dit-en-dit gebeurde, toevallig he?'
Kill dr. Phil for Arubaquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen, heb je een linkje?
Alhoewel dit verhaal gaat, zou ik eerst bewijs willen zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef The_M het volgende:
[..]
Hier gaan ook bizarre verhalen over. een voorbeeld is dat de hoge heren het vliegtuig op een geheime plaats hebben laten landen en de bemanning heeft gedood.
www.theyrule.net .quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef Yildiz het volgende:
Wat was ook alweer dat ene amerikaanse bedrijf, wat 15 grote bedrijven overkoepelde? O.a. ook Casema? Een heel rijk bedrijf....
weet ik niet, dat vraag ik me dan ook afquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef NightH4wk het volgende:
Zephyrus, waar is dat vliegtuig dan gebleven?
Is Cheney president geweest? Dan heb ik wat gemist.quote:Dick Cheney (vandaag de dag vice-president van de VS) was in zijn presidentstijd de eerste die samen met wat vertrouwelingen op de proppen kwam met PNAC, wat staat voor Project for a New American Century.
Goede, maar die bedoel ik niet, het was een vage naam.quote:
Deze feiten was ik nog vergeten te vermelden jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef Salvad0R het volgende:
ach als je gewoon eens de feiten afgaat:
Bush & Bin Laden familie hebben een jarenlange historie van samenwerkende handel en financieringen in allerlei businesses. Zo heeft de Bin Laden familie miljarden dollars in een oliebedrijf van Bush, Arbusto oid gestoken. (dit bedrijf is overigens failliet gegaan)
Verder heeft de Bin Laden familie interest in Haliburton... dat is een bedrijf dat alle voorzieningen in bijv. het US army regelt.
In de dagen NA september 11th, 2001... Mocht geen ENKEL vliegtuig het luchtruim in, om 100 % veiligheid te kunnen garanderen. Nu zeg ik je, dan is het toch retevreemd dat alle ondernemers van de Bin Laden familie die in de USA zelf waren, jetliners toegewezen kregen (stuk of 2, die familie is echt groot), die de HELE familie terug naar Saoedi Arabie vlogen ?!
Nouja, al met al is het gewoon overduidelijk dat het gemiddelde wereldvolk gewoon een schijnwaarheid opgelegd krijgt, zodat Bush & andere rijke klojos hun machtsspelletjes over onze ruggen kunnen spelen.
Het gaat gewoon om geld.
Gelukkig is Dick nooit president geweest hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef The_M het volgende:
Dick Cheney (vandaag de dag vice-president van de VS) was in zijn presidentstijd ....
Dat zeg ik niet, maar die kunnen natuurlijk een reactie zijn op wat er in Amerika is gebeurd. En dat is dan toch juist wat Amerika wil? Lekker allemaal achter onze grote vriend Amerika staan die de vijand aanvalt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:33 schreef Drugshond het volgende:
De aanslagen van Madrid of Londen waren zeker ook volgens het blauwe boekje.
![]()
Sorry, foutje......in 1992 bedacht Cheney dit, net voordat Clinton aan de macht kwam.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:11 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Is Cheney president geweest? Dan heb ik wat gemist.![]()
![]()
![]()
Dat zou in de enorme vuurzee helemaal vergaan zijn. Alleen vreemd dat andere voorwerpen zoals computers en boeken gewoon heel zijn gebleven op diezelfde plek......quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef NightH4wk het volgende:
Zephyrus, waar is dat vliegtuig dan gebleven?
Precies, het sterktste argument tegen dit soort onzin-conspiracy-verhalen. Het kleinste schandaal lekt uiteindelijk altijd uit, laat staan dit soort 'samenzweringen'.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef Underdoggy het volgende:
Hier staan een boel video's met "feiten" :quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef JohnDDD het volgende:
geef eens een foto dan van die explosie vóórdat het vliegtuig erin vliegt
... en dit is de site met al die theoriën: http://www.911.brad.com/quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:29 schreef The_M het volgende:
[..]
Hier staan een boel video's met "feiten" :
http://www.planet.nl/plan(...)tid=506440/sc=a503e6
Ssssttt, sommige mensen willen graag ergens in geloven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Leuk verhaal van Actueel, maar dan rijzen er bij mij wel gelijk een paar vragen op:Waarom eisen Osama Bin Laden en AlQaida de aanslagen dan per videobeelden op? Waarom gaan er zoveel moslims dansend van vreugde na de aanslagen de straat op? Waarom zouden Arabieren/ moslims meewerken en de vliegtuigen kapen en richting het wtc op sturen? Waarom het wtc, het finaniciële district van New York en op zichzelf in het Pentagon? In dat geval hadden ze beter Los Angeles kunnen kiezen, zelfde effect, maar minder schadelijk voor Amerikaanse economie. Waarom zo'n operatie in eigen land uitvoeren, waar tevéél risico's aan vast zitten? Hebben de Amerikanen ook de aanslagen uitgevoerd in London, Madrid, Bali, Istanbul? Hebben zij ook soms Theo van Gogh vermoord? Dus er bestaan helemaal geen moslim terroristische groepen? AlQaida is verzonnen? Osama Bin Laden is een verzinsel?
Zo kan ik nog wel even doorgaan.Iemand die uitsluitsel kan geven
Pfff...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef Salvad0R het volgende:
In de dagen NA september 11th, 2001... Mocht geen ENKEL vliegtuig het luchtruim in, om 100 % veiligheid te kunnen garanderen. Nu zeg ik je, dan is het toch retevreemd dat alle ondernemers van de Bin Laden familie die in de USA zelf waren, jetliners toegewezen kregen (stuk of 2, die familie is echt groot), die de HELE familie terug naar Saoedi Arabie vlogen ?!
Precies, ik hoop niet dat we op die Arabische landen gaan lijken waar alles wordt afgeschoven op zionistische complotten of wereldoverheersings plannen van de Grote Satan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mensen die denken dat dat de Verenigde Staten zelf achter de aanslagen zitten, WILLEN dat gewoon geloven. Diep van binnen of als ze gaan nadenken als normaal weldenkende mensen weten ze wel beter. Neem gewoon de waarheid en stop ermee om schurken als Osama Bin Laden en Alqaida als 'slachttoffer' te bestempelen.
Theoriën verzinnen kan mijn neefje van 6 ook nog wel![]()
Ik had dezelfde vragen, vooral over die van het Pentagon. De foto's laten inderdaad weinig van een vliegtuig zien, zoals we bijvoorbeeld kennen van de Bijlmerramp.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:29 schreef SeLang het volgende:
Ik geloof nooit zo in die conspiracy theorieen, maar er zijn toch een paar dingen waar ik nog nooit een plausibele verklaring voor heb gehoord:
1. Waarom is er bij het Pentagon geen enkel stukje vliegtuigwrak te zien en is er in de eerste instantie slechts een relatief klein gaatje in de muur (voordat hij instort) en geen aanwijzingen van grote hitte (er zijn plastic computer monitoren te zien en zelfs papier dat nieteens verschroeid is) ?
2. Er wordt geclaimd dat de WTC torens zijn ingestort door de grote hitte die de staalconstructie verzwakte. Daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Echter, op diverse foto's zijn levende mensen te zien die na de inslag door het inslag gat naar buiten kijken. Dat is niet consistent met het verhaal van enorme hitte die werd eroorzaakt door de brandende kerosine. En als het met die hitte wel meeviel, waarom stortte die toren dan in?
3. Hoe kon ooit grote schade ontstaan aan dat derde WTC gebouw dat ver van de twin towers afstond? Die schade was zo groot dat het gebouw instortte. Ik heb geen idee hoe dat mogelijk is. Nogmaals, zo'n gebouw stort niet zomaar in, daar is heel wat voor nodig.
Dit zijn bekende feiten die iedereen zelf op foto's en film kan checken.
Sommige mensen in dit topic schrijven dat alle conspiracy theorieen al onderuit zijn gehaald, dus ik hoop dat iemand deze drie vragen even kan beantwoorden.
Wat betreft dat laatste: ik vraag me af of er eigenlijk mensen zijn teruggevonden die op de passagierslijst stonden van het pentagon toestel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had dezelfde vragen, vooral over die van het Pentagon. De foto's laten inderdaad weinig van een vliegtuig zien, zoals we bijvoorbeeld kennen van de Bijlmerramp.
Wat ik mij dan wel weer afvraag.... Ze zeggen dat er een vliegtuig omgwisseld is. Het 2e vliegtuig zou niet het vliegtuig zijn wat die ochtend opsteeg uit Boston (of Boston Airport). Zijn die namen op de passagierslijsten dan verzonnen en is het vliegtuig simpelweg ergens anders neergezet? (ik las op een site wel dat men de radargegevens toevallig niet meer kan vinden, dus is er niet meer terug te vinden waar dat vliegtuig dan WEL heen is gevlogen. Als er wel echt passagiers aan boord waren...waar zijn die nu dan? Als die nog leven kunnen die namelijk zeggen dat zij ergens anders heen zijn gevlogen. Of zijn die soms van kant gemaakt? (ik denk zelf dan nog eerder dat die lijsten verzonnen zijn).
Omdat de aanslagen ook daadwerkelijk zijn gepleegd door hen. De aanslagen hadden voorkomen kunnen worden. Het verdachte is dus dat daarvoor zoveel mogelijkheden zijn geweest dat het vreemd is dat ze toch geslaagd zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Leuk verhaal van Actueel, maar dan rijzen er bij mij wel gelijk een paar vragen op:Waarom eisen Osama Bin Laden en AlQaida de aanslagen dan per videobeelden op?
Zucht, voor de zoveelste keer: Ede heeft zich nooit voorgedaan. Was volstrekt verkeerde berichtgeving. En de beelden van dansende Palestijnen waren door de CNN in scene gezet.quote:Waarom gaan er zoveel moslims dansend van vreugde na de aanslagen de straat op?
Zie mijn eerste punt. Maar ter aanvulling daarvan: de FBI wist dat er Arabieren vlieglessen namen en ook dat dit als verdacht werd gezien maar dit is om onduidelijke redenen niet verder uitgezocht.quote:Waarom zouden Arabieren/ moslims meewerken en de vliegtuigen kapen en richting het wtc op sturen?
Zou ik niet zo weten. Wellicht omdat het meer impact heeft?quote:Waarom het wtc, het finaniciële district van New York en op zichzelf in het Pentagon? In dat geval hadden ze beter Los Angeles kunnen kiezen, zelfde effect, maar minder schadelijk voor Amerikaanse economie.
Zie werderom punt 1. De USA had een nieuw Pearl Harbor nodigquote:Waarom zo'n operatie in eigen land uitvoeren, waar tevéél risico's aan vast zitten?
Nee, die hebben er niets mee te maken.quote:Hebben de Amerikanen ook de aanslagen uitgevoerd in London, Madrid, Bali, Istanbul?
Bestaan allemaal, zie punt 1.quote:Dus er bestaan helemaal geen moslim terroristische groepen? AlQaida is verzonnen? Osama Bin Laden is een verzinsel?
En ze hebben lekker lopen roven een reporter heeft het zich uitermate makkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:13 schreef popolon het volgende:
De Actueel is er vlot bij, dit verhaal gaat al sinds eind 2001, zie de diverse TRU topics hierover.
Bij elk punt ben je aan het sugureren/ gissen/ verzinnen en je durft ook nog CNN zonder bewijzen te beschuldigen van het brengen van vals nieuws. Het gros van de beelden, van feestvierende moslims na de aanslagen kwamen van Arabische zenders. CNN nam deze beelden wellicht wel als eerste 'westerse' zender over.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Omdat de aanslagen ook daadwerkelijk zijn gepleegd door hen. De aanslagen hadden voorkomen kunnen worden. Het verdachte is dus dat daarvoor zoveel mogelijkheden zijn geweest dat het vreemd is dat ze toch geslaagd zijn.
[..]
Zucht, voor de zoveelste keer: Ede heeft zich nooit voorgedaan. Was volstrekt verkeerde berichtgeving. En de beelden van dansende Palestijnen waren door de CNN in scene gezet.
[..]
Zie mijn eerste punt. Maar ter aanvulling daarvan: de FBI wist dat er Arabieren vlieglessen namen en ook dat dit als verdacht werd gezien maar dit is om onduidelijke redenen niet verder uitgezocht.
[..]
Zou ik niet zo weten. Wellicht omdat het meer impact heeft?
[..]
Zie werderom punt 1. De USA had een nieuw Pearl Harbor nodig
[..]
Nee, die hebben er niets mee te maken.
[..]
Bestaan allemaal, zie punt 1.
PS: kijk eens naar de gelinkte uitzending van Netwerk.
Wat willen die filmpjes zeggen? Het vliegtuig was allang voor die tijd naar binnen gevlogen.. Daarnaast twijfel ik aan de betrouwbaarheid er van.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef DionysuZ het volgende:
[afbeelding]
linkje naar paar filmpjes:http://www.tvbn.org/StopTerrorism/WTCUFOa.mpg http://www.tvbn.org/StopTerrorism/WTCUFOb.mpg http://www.tvbn.org/StopTerrorism/WTCUFOc.mpg
ik weet nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat willen die filmpjes zeggen? Het vliegtuig was allang voor die tijd naar binnen gevlogen.. Daarnaast twijfel ik aan de betrouwbaarheid er van.
ufosquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef DionysuZ het volgende:
[afbeelding]
linkje naar paar filmpjes:http://www.tvbn.org/StopTerrorism/WTCUFOa.mpg http://www.tvbn.org/StopTerrorism/WTCUFOb.mpg http://www.tvbn.org/StopTerrorism/WTCUFOc.mpg
Deze feiten komen inderdaad steeds naar voren, en ik heb nog nooit iemand gehoord die hier een verklaring voor kan geven. Vooral dat verhaal van het Pentagon is zeer vreemd....quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:29 schreef SeLang het volgende:
Ik geloof nooit zo in die conspiracy theorieen, maar er zijn toch een paar dingen waar ik nog nooit een plausibele verklaring voor heb gehoord:
1. Waarom is er bij het Pentagon geen enkel stukje vliegtuigwrak te zien en is er in de eerste instantie slechts een relatief klein gaatje in de muur (voordat hij instort) en geen aanwijzingen van grote hitte (er zijn plastic computer monitoren te zien en zelfs papier dat nieteens verschroeid is) ?
2. Er wordt geclaimd dat de WTC torens zijn ingestort door de grote hitte die de staalconstructie verzwakte. Daar kan ik me best iets bij voorstellen.
Echter, op diverse foto's zijn levende mensen te zien die na de inslag door het inslag gat naar buiten kijken. Dat is niet consistent met het verhaal van enorme hitte die werd eroorzaakt door de brandende kerosine. En als het met die hitte wel meeviel, waarom stortte die toren dan in?
3. Hoe kon ooit grote schade ontstaan aan dat derde WTC gebouw dat ver van de twin towers afstond? Die schade was zo groot dat het gebouw instortte. Ik heb geen idee hoe dat mogelijk is. Nogmaals, zo'n gebouw stort niet zomaar in, daar is heel wat voor nodig.
Sommige mensen in dit topic schrijven dat alle conspiracy theorieen al onderuit zijn gehaald, dus ik hoop dat iemand deze drie vragen even kan beantwoorden.
Heeft er nog iemand een antwoord op mijn bovenstaande vragen ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:29 schreef SeLang het volgende:
De CNN heeft het gewoon toegegeven. En ik refereer aan specifieke beelden. Veel andere beelden zijn er niet geweest.quote:Bij elk punt ben je aan het sugureren/ gissen/ verzinnen en je durft ook nog CNN zonder bewijzen te beschuldigen van het brengen van vals nieuws. Het gros van de beelden, van feestvierende moslims na de aanslagen kwamen van Arabische zenders. CNN nam deze beelden wellicht wel als eerste 'westerse' zender over.
Dit staat genoemd in PNAC. Als in: het zou goed uitkomen.quote:Waarom heeft Amerika een nieuw Pearl Harbor nodig?
Als genoemd in PNAC wil de USA zijn positie versterken in het MIdden-Oosten. In dat kader zou volgens de PNAC een nieuwe Pearl Harbor goed uitkomen.quote:Relateer je bovenstaande punt aan de oorlog in Irak? en Afghanistan?
Nee, maar zoals gezegd wel om hun positie in het Midden-Oosten te versterken.quote:Hebben de Amerikanen barbaarse plannen om de wereld over te nemen?
Nouja, kijk eens waar nu, met toestemming van de VN, allemaal USA soldaten rondhuppelen.quote:Hebben ze nu werkelijk geprofiteerd van deze oorlog tegen terreur?
Niet direct maar hun machtspositie is wel verplaatst naar dichtbij de oliebronnen. In Irak zit nogal wat. Wel direct zijn erg veel herstelwerkzaamheden in Irak, als gevolg van de oorlog, uitbesteed aan Amerikaanse bedrijven.quote:Heeft het hen nu werkelijk zoveel Olie/ geld opgeleverd, dat het die argumenten zijn om een oorlog te beginnen?
Dat was meer de waan van de dag. De kwestie Ede wil ik desgewenst wel uit de doeken doen, je valt erdoor steil van je stoel.quote:Waarom zou CNN en andere wereldwijde media meewerken aan de zogenaamde 'propaganda' van Amerika?
Tuurlijk niet. Maar als de betreffende personen binding hebben met Al Quada dan moet er wel een lichtje gaan branden. En dat was bij een aantal ervan het geval. Als zoiets dan van FBI-top wege in een bureaula wordt gestopt dan is dat toch vreemd.quote:Mogen Arabieren geen vlieglessen nemen? Zijn Arabieren die vlieglessen nemen meteen een tereurverdachte?
Wat denk je zelf?quote:Waarom zou New York meer inpact hebben als, La of zelfs een New Orleans?
Omdat de FBI en CIA door 11 verschillende geheime diensten uit 11 verschillende landen expliciet is gewaarschuwd voor een aanslag tot vlak voor de dag zelf. Hierbij zijn namen en manieren genoemd. Me dunkt dat deze organisaties iets wisten.quote:Waarom kan het niet zo zijn, dat de CIA en FBI daadwerkelijk verrast waren door deze aanslagen?
Oké, als jij graag in de conspiracy wil geloven moet je dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef Tigertje het volgende:
Ik zal toch even je vragen beantwoorden:
-knip-
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Centuryquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oké, als jij graag in de conspiracy wil geloven moet je dat gewoon doen.![]()
Btw.. voor mij is dat PNAC verhaal nieuw. Heb je een link met meer informatie/ bewijzen omtrent het bestaan van dit plan? (Je eerder genoemde netwerk-link ontbreekt voor zover ik kan zien in dit topic.)
Dankje, hier is de link trouwens. Klik op het plaatje met de Twin Tower en vliegtuig. In het forum vind je ook veel medestanders van je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oké, als jij graag in de conspiracy wil geloven moet je dat gewoon doen.![]()
Btw.. voor mij is dat PNAC verhaal nieuw. Heb je een link met meer informatie/ bewijzen omtrent het bestaan van dit plan? (Je eerder genoemde netwerk-link ontbreekt voor zover ik kan zien in dit topic.)
1, er zijn verschillende beelden van osama , de beelden waarop die het toegeeft zijn door hemzelf ontkent als van hemzelf.. plus dat de persoon op dat filmpje niet lijkt op de osama die het later ontkentquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Leuk verhaal van Actueel, maar dan rijzen er bij mij wel gelijk een paar vragen op:1Waarom eisen Osama Bin Laden en AlQaida de aanslagen dan per videobeelden op? 2Waarom gaan er zoveel moslims dansend van vreugde na de aanslagen de straat op? 3Waarom zouden Arabieren/ moslims meewerken en de vliegtuigen kapen en richting het wtc op sturen? 4Waarom het wtc, het finaniciële district van New York en op zichzelf in het Pentagon? In dat geval hadden ze beter Los Angeles kunnen kiezen, zelfde effect, maar minder schadelijk voor Amerikaanse economie. 5Waarom zo'n operatie in eigen land uitvoeren, waar tevéél risico's aan vast zitten? 6Hebben de Amerikanen ook de aanslagen uitgevoerd in London, Madrid, Bali, Istanbul? 7Hebben zij ook soms Theo van Gogh vermoord? 8Dus er bestaan helemaal geen moslim terroristische groepen? 9AlQaida is verzonnen? 10Osama Bin Laden is een verzinsel?
Zo kan ik nog wel even doorgaan.Iemand die uitsluitsel kan geven
Truth is geen vergaarbak van alles wat men niet wil gelovenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:48 schreef George_Bush het volgende:
Ja dat is een goeie bron.Een schopje naar The Truth is in Here...
![]()
dat kan nietquote:QUESTION: One thing, Mr. President, is that you have no idea how much you've done for this country, and another thing is that how did you feel when you heard about the terrorist attack?
BUSH: Well... (APPLAUSE)
Thank you, Jordan (ph).
Well, Jordan (ph), you're not going to believe what state I was in when I heard about the terrorist attack. I was in Florida. And my chief of staff, Andy Card -- actually I was in a classroom talking about a reading program that works. And I was sitting outside the classroom waiting to go in, and I saw an airplane hit the tower -- the TV was obviously on, and I use to fly myself, and I said, "There's one terrible pilot." And I said, "It must have been a horrible accident."
But I was whisked off there -- I didn't have much time to think about it, and I was sitting in the classroom, and Andy Card, my chief who was sitting over here walked in and said, "A second plane has hit the tower. America's under attack."
maargoed dat zegt nog geen reet , blijft een leuke , maar zegt niets .. hij maakt ongeveer 3 blunders per dagquote:
11 minuten langquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef R_ON het volgende:
Op het moment dat die torens aan het instorten zijn blijft Bush gewoon lekker voorlezen voor de kinderen;
als dat het enige bezwaar is tegen dat de vs er zelf achter zit zijn we veel te snel klaar .. kom mensenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef R_ON het volgende:
Ik geloof dus eerlijk gezegd niet zomaar 1,2,3 dat Bush ervan op de hoogte was dat die aanslagen gepleegd zouden worden.
te oppervlakking , en vooral dat gejank van mams aan het eind is ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:07 schreef Bayswater het volgende:
Lees of kijk Michael Moore eens zou ik zeggen.
quote:Money, Banking and the Federal Reserve
Thomas Jefferson and Andrew Jackson understood "The Monster". But to most Americans today, Federal Reserve is just a name on the dollar bill. They have no idea of what the central bank does to the economy, or to their own economic lives; of how and why it was founded and operates; or of the sound money and banking that could end the statism, inflation, and business cycles that the Fed generates.
Website: http://www.mises.org/
Video Link: Money, Banking and the Federal Reserve.wmv
Duration: 0 hours 29 minutes
File size: 80 MB
als je wat meer geschreeuw aan kan horenquote:The Money Masters
The Money Masters is a 3 1/2 hour non-fiction, historical documentary that traces the origins of the political power structure that rules our nation and the world today. The modern political power structure has its roots in the hidden manipulation and accumulation of gold and other forms of money. The development of fractional reserve banking practices in the 17th century brought to a cunning sophistication the secret techniques initially used by goldsmiths fraudulently to accumulate wealth. With the formation of the privately-owned Bank of England in 1694, the yoke of economic slavery to a privately-owned "central" bank was first forced upon the backs of an entire nation, not removed but only made heavier with the passing of the three centuries to our day. Nation after nation, including America, has fallen prey to this cabal of international central bankers.
Website: http://www.themoneymasters.com .
Dat de VS er niet zelf achter zitten zou ik niet met stelligheid durven te beweren, maar of Bush op de hoogte was is maar zeer de vraag om bovengenoemde reden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:30 schreef coz het volgende:
[..]
als dat het enige bezwaar is tegen dat de vs er zelf achter zit zijn we veel te snel klaar .. kom mensen![]()
eerste de beste artikelquote:
Revealing 9-11 Stock Trades Could Expose The Terrorist Masterminds
A transparent and thorough investigation of suspicious trades before Sept. 11 could expose the masterminds behind the attacks by revealing who knew and profited from advance knowledge—if only the government wanted to.
Exclusive to American Free Press
By Christopher Bollyn
Manipulators with inside information made huge profits on sophisticated trades as the stocks of the airline and insurance companies plummeted in the aftermath of the Sept. 11 disaster. The inside information was so precise that experts have concluded that it could have only come from those who masterminded the terror attacks.
This money trail is the closest investigators have come to “a smoking gun” and could lead directly to those who planned the attacks. But with the notable exception of Rep. Cynthia McKinney (D.-Ga.), Congress has yet to demand a thorough and open investigation.
[snip]
helemaal aan het eind daarvanquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef coz het volgende:
er zijn miljoenen verdiend .......
[..]
eerste de beste artikel
http://www.americanfreepr(...)stock_trades_co.html
ze praten eerder over minstens 10 keer zo veel handel dan op elk willekeurig ander moment dus ik neem aan dat deze quote vrij voorzichtig isquote:One data recovery expert, Richard Wagner, has estimated that more than $100 million in illegal transactions appeared to have rushed through the WTC computers before and during the disaster
ff snel...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand een antwoord op mijn bovenstaande vragen ?
Ik ben serieus benieuwd naar verklaringen hiervoor.
bush hoort van het 1ste vliegtuig voor dat hij het klaslokaal ingaat, er zijn fotos en een filmpje van bushje terwijl hij cnn aan het kijken is, ze dachten eerst dus dat het gewoon een ongeluk was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef R_ON het volgende:
Op het moment dat die vliegtuigen de torens doorboren blijft Bush gewoon stoicijns voorlezen aan de kinderen; hij is op werkbezoek in een kleuterklas (remember).
Eerst bekennen en de held uithangen, later als een laffaard in zijn Afghaanse grotten proberen de publieke opinie proberen te bespelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:58 schreef coz het volgende:
[..]
1, er zijn verschillende beelden van osama , de beelden waarop die het toegeeft zijn door hemzelf ontkent als van hemzelf.. plus dat de persoon op dat filmpje niet lijkt op de osama die het later ontkent
Alleen al hier in Utrecht, waren er meer als 10 Marokanen blij met het nieuws van de aanslagen.quote:2 dat waren er 10 ofzo en is vreselijk opgblazen in het nieuws
Wat zegt dat over de Arabieren in het toestel? Deze waren al eerder opgenomen op video, toen ze waren ingecheckd op het vliegveld.quote:3 er is een passport gevonden of een paar... het schijnt dat een paar van die mensen nog vrolijk leeft
Nogmaals, de terroristen hebben het doel uitgezocht, niet de Amerikanen. Dat jij de terroristen vrij pleit is een trieste gedachte. Of ze hebben ze gezellig samen met een kop koffie en een gevulde koek het 'target' uitgezocht?quote:4
- documenten die paar rechtzaken zouden beklinken in wtc7
- goud onder wtc1 , waar er steeds minder van nodig is volgens de overheid om het geld te financieren ... ( dat gaat iets zoals het oude turks geld opleveren ) .. toevallig een groot deel van 'gestolen' op 9/11 ... onder beveiliging van de fbi ............
- beursgegevens van de spontane beursspeculaties waar per ongeluk door 9/11 miljoenen mee gewonnen is
- symbool , voor de oorlog pretext - pnac
Pearl Harbor is 60 jaar geleden. Had Dick Cheney toen al die PNAC-plannen in samenwerking met de Jappanners ontwikkeld? Of wil je zeggen dat de Amerikanen toen ook zichzelf hebben gebombadeerd met honderden Japanse gevechtsvliegtuigen?quote:5
zie pnac ,, waarom een pearl harbor .. maak mensen bang en ze slikken alles . bijvoorbeeld dat er 10 keer zo veel geld nodig is voor het leger (waar gaat het ook alweer heen , daar hebben we haliburton weer) , paar wetten erbij (patriot act anyone ?)
Speculeren, zonder bewijs en op basis van verzinsels is vrij triest.quote:6
wel de eerdere bomaanslag op het wtc, madrid en london is voorlopig speculatie , niet onmogelijk
(goh de cia heeft ook al die taliban lui voorzien van geld , kennis en wapens dus .. indirect sws )
Nee dat wou terrorist Mohammed B.quote:7
wat jij wilt
De CIA trainde inderdaad op zeer kleine schaal diverse Arabische rebellen voor lokale strijdjes tegen dictators in hun land, niet voor terroristische doeleinden.quote:8
dat zij getraind zijn door cia is geen geheim ... dus zullen ze ook wel bestaan
Een pot nat.quote:9
op het internet ook bekend als al-ciada![]()
Geloof jij wat je wil geloven. Vind je erg als de meeste weldenkende mensen niet een barbaarse schurk geloven?quote:10
nee , maar ik vertrouw zijn quote dat ie niets met 9/11 te maken heeft meer dan zijn quote dat ie er wel wat mee te maken heeft![]()
met twee verschillende gezichten ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Eerst bekennen en de held uithangen, later als een laffaard in zijn Afghaanse grotten proberen de publieke opinie proberen te bespelen.
inchecken - aan boord gaan , zelfmoordmissie , en vrolijk leven .. nee heeft niets met elkaar te makenquote:Alleen al hier in Utrecht, waren er meer als 10 Marokanen blij met het nieuws van de aanslagen.
[..]
Wat zegt dat over de Arabieren in het toestel? Deze waren al eerder opgenomen op video, toen ze waren ingecheckd op het vliegveld.
ik pleit niemand vrij , ben geen rechter , er wordt gevraagd om mogelijke motieven die amerika zou hebben .. dat zijn er een paarquote:Nogmaals, de terroristen hebben het doel uitgezocht, niet de Amerikanen. Dat jij de terroristen vrij pleit is een trieste gedachte. Of ze hebben ze gezellig samen met een kop koffie en een gevulde koek het 'target' uitgezocht?![]()
zal eens zoekenquote:Pearl Harbor is 60 jaar geleden. Had Dick Cheney toen al die PNAC-plannen in samenwerking met de Jappanners ontwikkeld? Of wil je zeggen dat de Amerikanen toen ook zichzelf hebben gebombadeerd met honderden Japanse gevechtsvliegtuigen?![]()
quote:[..]
Speculeren, zonder bewijs en op basis van verzinsels is vrij triest.
[..]
[quote] op de man spelen ook [quote]
Nee dat wou terrorist Mohammed B.![]()
[..]
De CIA trainde inderdaad op zeer kleine schaal diverse Arabische rebellen voor lokale strijdjes tegen dictators in hun land, niet voor terroristische doeleinden.
[..]
Een pot nat.
[..]
Geloof jij wat je wil geloven. Vind je erg als de meeste weldenkende mensen niet een barbaarse schurk geloven?
Ik begrijp echt niet hoe die fabeltjes in de wereld komen. Hier een verslag van de vluchten van die dag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:14 schreef Wank3r het volgende:
Inderdaad wel raar van die f-16's hoor, in de maanden vooraf 9/11 zijn er 67 incidenten geweest met opstijgen van f-16's ivm de afwijking van de koers van een vliegtuig, en net op 9/11 gebeurde er niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |