Ahem, de hele dag is in het geheugen gegrift van 5 miljard mensen. Iedereen was zich even heel bewust van wat er allemaal gebeurde op die dag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef wegwerp2004 het volgende:
Er zijn inderdaad erg rare dingen. Een aantal leuke feitjes:
Het paspoort van de hoofdkaper werd bovenop de meters hoge puinglaag gevonden?!
De broer van George Bush regelde de beveiliging van het WTC complex en stopte hiermee op een uiterst merkwaardig dag: 11 september.
Zo zijn er nog tientallen bizarre "toevalligheden"
Ga ik meteen doen, heb je een linkje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef veer0318 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit door de overheid is gestuurd.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat het stelletje achterlijke neo-conservatieven hierop aangestuurd hebben. Voor de geinteresseerden: zoek eens naar de BBC-documentaire "The Power of Nightmares: rise of the politics of fear" (3-delig). Erg interessant.
Niet achterhaald. De Actueel heeft een bestaand verhaal dat recent door twee oud-politici gelanceerd is behoorlijk aangedikt. Zij hebben het over de gemiste kansen om de aanslagen te voorkomen en over hoe ontzettend goed deze "nieuwe Pearl Harbor" Bush e.a. uitkomt.quote:Superachterhaalde complottheorieen, heel oud (heeft Actueel nu pas zijn internet-aansluiting gekregen?) en uiterst doorzichtig, niet onderbouwd en allemaal niets meer dan 'dit-en-dit gebeurde, toevallig he?'
Kill dr. Phil for Arubaquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen, heb je een linkje?
Alhoewel dit verhaal gaat, zou ik eerst bewijs willen zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef The_M het volgende:
[..]
Hier gaan ook bizarre verhalen over. een voorbeeld is dat de hoge heren het vliegtuig op een geheime plaats hebben laten landen en de bemanning heeft gedood.
www.theyrule.net .quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef Yildiz het volgende:
Wat was ook alweer dat ene amerikaanse bedrijf, wat 15 grote bedrijven overkoepelde? O.a. ook Casema? Een heel rijk bedrijf....
weet ik niet, dat vraag ik me dan ook afquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef NightH4wk het volgende:
Zephyrus, waar is dat vliegtuig dan gebleven?
Is Cheney president geweest? Dan heb ik wat gemist.quote:Dick Cheney (vandaag de dag vice-president van de VS) was in zijn presidentstijd de eerste die samen met wat vertrouwelingen op de proppen kwam met PNAC, wat staat voor Project for a New American Century.
Goede, maar die bedoel ik niet, het was een vage naam.quote:
Deze feiten was ik nog vergeten te vermelden jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef Salvad0R het volgende:
ach als je gewoon eens de feiten afgaat:
Bush & Bin Laden familie hebben een jarenlange historie van samenwerkende handel en financieringen in allerlei businesses. Zo heeft de Bin Laden familie miljarden dollars in een oliebedrijf van Bush, Arbusto oid gestoken. (dit bedrijf is overigens failliet gegaan)
Verder heeft de Bin Laden familie interest in Haliburton... dat is een bedrijf dat alle voorzieningen in bijv. het US army regelt.
In de dagen NA september 11th, 2001... Mocht geen ENKEL vliegtuig het luchtruim in, om 100 % veiligheid te kunnen garanderen. Nu zeg ik je, dan is het toch retevreemd dat alle ondernemers van de Bin Laden familie die in de USA zelf waren, jetliners toegewezen kregen (stuk of 2, die familie is echt groot), die de HELE familie terug naar Saoedi Arabie vlogen ?!
Nouja, al met al is het gewoon overduidelijk dat het gemiddelde wereldvolk gewoon een schijnwaarheid opgelegd krijgt, zodat Bush & andere rijke klojos hun machtsspelletjes over onze ruggen kunnen spelen.
Het gaat gewoon om geld.
Gelukkig is Dick nooit president geweest hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef The_M het volgende:
Dick Cheney (vandaag de dag vice-president van de VS) was in zijn presidentstijd ....
Dat zeg ik niet, maar die kunnen natuurlijk een reactie zijn op wat er in Amerika is gebeurd. En dat is dan toch juist wat Amerika wil? Lekker allemaal achter onze grote vriend Amerika staan die de vijand aanvalt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:33 schreef Drugshond het volgende:
De aanslagen van Madrid of Londen waren zeker ook volgens het blauwe boekje.
![]()
Sorry, foutje......in 1992 bedacht Cheney dit, net voordat Clinton aan de macht kwam.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:11 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Is Cheney president geweest? Dan heb ik wat gemist.![]()
![]()
![]()
Dat zou in de enorme vuurzee helemaal vergaan zijn. Alleen vreemd dat andere voorwerpen zoals computers en boeken gewoon heel zijn gebleven op diezelfde plek......quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef NightH4wk het volgende:
Zephyrus, waar is dat vliegtuig dan gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |