Na 3 al niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meestal lacht die niet meer na 3 paracetamollen
Dat is voor mij ook zo, maar soms heb ik geen tijd/geen zin en dan gaat het hier toch hard. De afgelopen weken was het goed voor me, nu heb ik ook weer meer andere dingen die écht gedaan moeten worden onderhand.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef es70 het volgende:
@Indahnesia: Het aantal posts zegt meestal wel of er hier iets te doen was... Kan me van 2 dagen terug niets herinneren, maar gisteren was voor mijn doen erg veel.
Ik ben zelf erg druk met het inhalen en het halen van me diploma, loopt af en toe even de fora's (KLB/DIG/GC) langs, maar je zal me momenteel ook minder zien..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef es70 het volgende:
@Indahnesia: Het aantal posts zegt meestal wel of er hier iets te doen was... Kan me van 2 dagen terug niets herinneren, maar gisteren was voor mijn doen erg veel.
Hand en spandiensten overweeg ik níet he. Dan weet je datquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vast wel meer dan alleen de TT's... maar wat niet is, kan altijd nog komen![]()
Dat is idd een behoorlijke tegenslagquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben zelf erg druk met het inhalen en het halen van me diploma, loopt af en toe even de fora's (KLB/DIG/GC) langs, maar je zal me momenteel ook minder zien..
Vooral omdat ik nog een tegenslag te verwerken kreeg; alle toetsen die ik voor de zomervakantie had gedaan, moet ik opnieuw doen, omdat de groep waarin ik zat verlopen was
Ach, wat je een rel noemt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:34 schreef Tha_T het volgende:
Ja daar was nogal een rel om heb ik begrepen.
't is gelukkig maar 1 vak, maar wel eentje waarmee ik best wel moeite heb. Nouja, ik ga gewoon verder met opgeheven hoofd... 't gaat me wel lukkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is idd een behoorlijke tegenslag. Veel succes met de studie dan maar
.
Ja, ik heb het niet helemaal meegekregen natuurlijk (en ik hoef het ook niet helemaal te horen)maar ik meende zoiets geleze te hebbenquote:
ooh.. daar ben je ook mooi mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
Vooral omdat ik nog een tegenslag te verwerken kreeg; alle toetsen die ik voor de zomervakantie had gedaan, moet ik opnieuw doen, omdat de groep waarin ik zat verlopen was
ooh.. dus als ik de TT weer eens verkracht moet ik toch nog naar buzzer toe..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hand en spandiensten overweeg ik níet he. Dan weet je dat
Nee, ik doelde meer op andere hand en spandienstenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dus als ik de TT weer eens verkracht moet ik toch nog naar buzzer toe..![]()
Dan kan je je dit weekend maar beter niet vergrijpen aan TT'squote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dus als ik de TT weer eens verkracht moet ik toch nog naar buzzer toe..![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:55 schreef dolle_hond het volgende:
neprellen zijn nep
Ooh.. nou die zal ik niet van je vragen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op andere hand en spandiensten
Hoezo dat? issie er niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan kan je je dit weekend maar beter niet vergrijpen aan TT's.
ik beken.quote:
Nope, welverdiend weekendje weg met zijn vrouwquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoezo dat? issie er niet?
aah.. kijk.. da's mooi te horen. Die hebben wel genoeg gehad nu.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, welverdiend weekendje weg met zijn vrouw.
Had ik sinds gisteren om 12 uur al.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je nu ook weekeinde?
Geluksvogel.. mijn bijbaantje begint nu pas..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik sinds gisteren om 12 uur al.
Bijbaantje he.
*zweet van voorhoofd veegtquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh.. nou die zal ik niet van je vragen hoor![]()
Gisteravond bij mij, en vandaag van 12 tot 5 en morgen van 11 tot 14quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geluksvogel.. mijn bijbaantje begint nu pas..
Ik hoef er wel niet de deur voor uit, da's wel fijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteravond bij mij, en vandaag van 12 tot 5 en morgen van 11 tot 14
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
.. maar heb je misschien eventjes tijd voor..
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik hoef er wel niet de deur voor uit, da's wel fijn.
Ssssstquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, dankje voor mijn notes trouwens![]()
Dunno.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef es70 het volgende:
Wat is er toch zo interessant aan notes.
Niks om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef es70 het volgende:
Wat is er toch zo interessant aan notes.
Hey, kun je die dingen ontvangen ja? Dan heb ik ook wel belangstelling. Er zullen er wel een paar in staan van PUB..quote:
Dat maakt het juist zo spannendquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno.
Maar iedereen vraagt daar altijd zo om.
Dus ik ook.
Maar ze mogen nooit gepubliceerd worden![]()
Hoe lang kun je het nog ophouden? Dan spring ik nu even in de autoquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het is erg... belangrijk...
Dat gaat me niet meer lukken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoe lang kun je het nog ophouden? Dan spring ik nu even in de auto
Dan zul je het even alleen moeten doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat gaat me niet meer lukken..
Alsof ik ze ook daadwerkelijk ontvangen hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo spannend![]()
Damn, moet ik weer zelf aan de slagquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan zul je het even alleen moeten doen
hee, mij kun je alles wijsmaken hoor, ik snap toch niets van wat er achter de schermen van Fok! allemaal gebeurd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik ze ook daadwerkelijk ontvangen heb
Pauper he?
Maare, Tha_T.
Love you![]()
![]()
Alsof ik dat nog niet wistquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik ze ook daadwerkelijk ontvangen heb
Pauper he?
Maare, Tha_T.
Love you![]()
![]()
ze moeten nog beginnenquote:
Onderstequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik bedoelde het onderste gedeelte van die post
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik bedoelde het onderste gedeelte van die post
Nederland schopt het gewoon tot de finale's. Dat moet gewoonquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze moeten nog beginnen
en ik zit bij de pers om te kijken of ik Nederland kan volgen
de kans is er...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nederland schopt het gewoon tot de finale's. Dat moet gewoon
Ze zijn dat gewoon verplichtquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nederland schopt het gewoon tot de finale's. Dat moet gewoon
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef dolle_hond het volgende:
voetbal?
ooh.. dat hoop ik ook ja, dan hebben we weer iets waar we in kunnen winnen.. da's altijd wel leuk.., zeker nu dat voetbal al jaren niet meer loopt.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Honkbal
*edit* en een hele goede avond natuurlijk allemaal
quote:
Vooral omdat ze nu al zover zijn gekomen. Dan mogen ze het ook afmakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dat hoop ik ook ja, dan hebben we weer iets waar we in kunnen winnen.. da's altijd wel leuk.., zeker nu dat voetbal al jaren niet meer loopt.
Dat gun ik ze ook inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vooral omdat ze nu al zover zijn gekomen. Dan mogen ze het ook afmaken
ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat gun ik ze ook inderdaad
en dat alleb.. nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
Honkbal.
Leuk om te doen.
Niet om te zien.
Moah.. minder boeiend als wielrennen, maar ik kan er wel naar kijken hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
Honkbal.
Leuk om te doen.
Niet om te zien.
Om te doen is het zeker leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
Honkbal.
Leuk om te doen.
Niet om te zien.
allemaal leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
Honkbal.
Leuk om te doen.
Niet om te zien.
Dat 'doen' lukt me dan weer niet, want ik ben luiequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:15 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Om te doen is het zeker leuken m te zien is het ook best leuk eigenlijk
Nu een koelkast met ingebouwde ijsblokjes machine1quote:
Hahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat 'doen' lukt me dan weer niet, want ik ben luie![]()
Hmmm, ik vind het nogal saai om te zienquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
allemaal leuk
ook om in de dugout te komen tijdens de finale!
en ja, ik kan er komen!
gewoon vaker kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het nogal saai om te zien
jah.. ik ook.. vroeger dus.. mepte ik die bal eens raak, kon die persoon niet vangen en knalt ie in z'n buikquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:19 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hahamet school deden we het vaak heel vaak egenlijk haha
Nee dat is niet schattigquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wat schattig een blozend speedy'tje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. ik ook.. vroeger dus.. mepte ik die bal eens raak, kon die persoon niet vangen en knalt ie in z'n buik![]()
Ik weet ook niksquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb geen antwoord meer
en er is geen vraag
whehe.. past je pr0n er niet op?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:32 schreef Renesite het volgende:
"U heeft te weinig schijfruimte"
Vrdme..
Nee, The silence of the lambs wil niet meer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. past je pr0n er niet op?
ook kut..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, The silence of the lambs wil niet meer.
Gromquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:32 schreef Renesite het volgende:
"U heeft te weinig schijfruimte"
Vrdme..
Eveningquote:
Da's fijn, dan heb je beiden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nu ff mijn pr0n uitgezocht, het past weer.
Goeieavond moppiequote:
Dat krijg je hequote:
Nou dat doe ik nu toch alquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:40 schreef AmyLee het volgende:
[..]
niet agressief worden.
naar bengeltje
Dat doe ik regelmatig en z'n broer van 14 staat permanent op blokquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat krijg je he![]()
Daar kunnen wij ook niks aan doen.
Ik zou zeggen: Blocke die handel
Wat voor fam heb jij in godsnaamquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig en z'n broer van 14 staat permanent op blok(dat krijg je als je je eigen nicht vraagt: mag ik je bh zien die je aanhebt of mag ik een borst zien)
stomme familie
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig en z'n broer van 14 staat permanent op blok(dat krijg je als je je eigen nicht vraagt: mag ik je bh zien die je aanhebt of mag ik een borst zien)
stomme familie
![]()
whehe..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
stomme familie
![]()
Incest neigingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
stomme familie
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat voor fam heb jij in godsnaam
boehahahahahahahahhahahahahahahahquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
een stomme en nu is mn 9jarige neefje op mn weblog geweest en heeft hij een foto van MIJ als MSNafbeelding
![]()
![]()
![]()
Mwoa, goeie anderhalf uurquote:
och jee..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
een stomme en nu is mn 9jarige neefje op mn weblog geweest en heeft hij een foto van MIJ als MSNafbeelding
![]()
![]()
![]()
Je word oud.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, goeie anderhalf uurnormaal is het een half uurtje of zo
Hij wil graag een meisje zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
owh.. da's best aardig toch.. ik ben wat aan het programmeren, dus de tijd gaat wat sneller dan ik dacht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, goeie anderhalf uurnormaal is het een half uurtje of zo
Dat was mn neefe van 14quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach... kinderen van 9 he...
Wat een eikelquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier is het ég donker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier dat het niet meer lollig isen ik neem even een andijvieschotel tot mij
Andijvie is lekker met dit weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier dat het niet meer lollig isen ik neem even een andijvieschotel tot mij
Waarom met dit weerquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Andijvie is lekker met dit weer.![]()
Ook.. andijvie-stamp doet het ook goed bij mij hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom met dit weer. Ik vind het meer hutspot weer
.
Ik heb eigenlijk al weer weken zin in zuurkoolquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ook.. andijvie-stamp doet het ook goed bij mij hoor..
Heb ik pas geleden nog op... zalig gewoonquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al weer weken zin in zuurkool.
Aangezien de herfst nu bijna officieel begonnen is ga ik dat binnenkort ook maar weer eens makenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb ik pas geleden nog op... zalig gewoon![]()
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n liefhebber van de warme maaltijdquote:
WFzquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, het werd wel weer eens tijd dat ik een keer normaal at
Dat kan je zelf doen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck... heb ik mijn login-account van mijn Indonesische bank wéér geblokkeerd... kutsysteem ook..
oow fuk honkbalquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
hoe lang duurt dat honkbal nog?
getverderriequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dinsdag nog zuurkoolschotel gemaakt
jah.. te vaak met een fout wachtwoord inloggenquote:
je bent een vaste kijker hequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
nl3
op nl2 zo meteen tltzeidl
tobbedansen
Hee da's wel vreselijk naar natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. te vaak met een fout wachtwoord inloggenkut-systeem ook.. [s]moet ik weer een procedure beginnen om een nieuwe login te krijgen[/b] moet ik wéér naar indonesië toe zeg
de kinderen vinden t topquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent een vaste kijker he![]()
Nep nederlanderquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarentegen, nep-nederlander
snert vind ik trouwens niet lekker
Na.. niet inloggen is geen drama, dat geld blijft wel staan, ware het niet dat ik gisteren 1000 euro overgemaakt heb van mijn spaarloon. Ik wil wel graag weten of het aankomt.. het blijft toch Indonesië he..quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee da's wel vreselijk naar natuurlijk
gehakt, zuurkool, ananas, aardappelpuree, laagje paneermeel, 5 minuutjes in de oven en smullen maarquote:
o ja, dat was hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de kinderen vinden t top
dus ik tape t
waaah...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gehakt, zuurkool, ananas, aardappelpuree, laagje paneermeel, 5 minuutjes in de oven en smullen maar
* Renesite heeft idd al spaghetti op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is half negen... voor mij niet meer vandaag
ook lekker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hou ik ook niet van
Als mijn vrouw dat eet dan neem ik pizza
Dat had ik gisteren, vandaag was het friet-dag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite heeft idd al spaghetti op.
Lekkerquote:
waarvan krijg je het niet af?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stampot en zo oke, maar snertkrijg ik niet af.
mis je de laatste pagina van t receptquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stampot en zo oke, maar snertkrijg ik niet af.
ork ork orkquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van mijn lepel .
wil die troep niet in mijn mond![]()
Grmblquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
mis je de laatste pagina van t recept
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
mis je de laatste pagina van t recept
klieren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg gaan we klieren dan ga ik weer
dan val ik natuurlijk niet in de redenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei wat, alleen niet tegen jou![]()
d_h is best vaak grappig,quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klieren?
d_h maakte een leuk grapje, dat doet ie niet zo vaak, dus moest ik wel ff reageren
Deed je maar wel eens watquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan val ik natuurlijk niet in de reden
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
d_h is best vaak grappig,![]()
Jullie hebben het alleen niet door.
Dan moet je dus gaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg gaan we klieren dan ga ik weer
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis humor idd
alleen wat vaag
als mist
best vaak?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
d_h is best vaak grappig,![]()
Jullie hebben het alleen niet door.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet je dus gaan.
Ze klieren
Mogelijk, iedereen zijn eigensmaakquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
best vaak?
Ik stel andere eisen aan humor denk ik
het is niet aan iedereen gegeven om mistlampen te hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
moeten ze maar hun mistlampen aanzetten.
per ongeluk betaald?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
shit, bier vergeten mee te nemen..
t balletje kan raar vliegen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
oi 0-6 achter alhoe kan dat nou toch?
mja kennelijk. Nou ja, de wereld vergaat nietquote:
Da's alleen bij Zwerkbal natuurlijk, niet bij dreuzelsquote:
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja kennelijk. Nou ja, de wereld vergaat niet
daar zijn verschillende theorieën overquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, de wereld vergaat niet
Maar dit komt ook omdat de klift onder de bats gespeeld wordt, dat heb je bij dreuzels nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's alleen bij Zwerkbal natuurlijk, niet bij dreuzels.
dat honkbal geen voetbal is is geen mening, da's gewoon een feitquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
tis geen voetbal
dit is niet mijn mening, maar van de gemiddelde nederlander
onder welke steen lig jijquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit komt ook omdat de klift onder de bats gespeeld wordt, dat heb je bij dreuzels niet
waar HEB je het over?![]()
nog niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja kennelijk. Nou ja, de wereld vergaat niet
Zal ik maar ff happen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
onder welke steen lig jij
zelfs ik snap t
terwijl ik er helemaal niks om geef
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
@inda: heb je problemen met klaarkomen?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit komt ook omdat de klift onder de bats gespeeld wordt, dat heb je bij dreuzels niet
waar HEB je het over?![]()
sven is wel een jongemanquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee.. maar die andere gast geloof ik wel
of het moet een vrouw zijn, dat kan ook nog.
ik ook niet en ik ook nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen kinderen dus ik ken harry potter niet
Binnenkort het nieuwe deelquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks van dat alles, de gouden snaai heeft vleugels, ken je klassiekers
.
Harry Potter.
tja.. dan is het toch die hunnebed geweest wellichtquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sven is wel een jongeman
en ik weet niets van zijn sexleven
Ik heb wel kinderen, maar die lezen Harry Potter niet, dat doe ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen kinderen dus ik ken harry potter niet
Eindelijkquote:
sven lag niet onder t hunnebedquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja.. dan is het toch die hunnebed geweest wellicht
nee, we reageerden op Zwansen. Waarom die sven-pipo zich ermee bemoeit is me een compleet raadselquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja.. dan is het toch die hunnebed geweest wellicht
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik ben nu de Engelse aan het lezen (moest gewoon ff aan Pat vragen wat Muggles ook weer in het Nl. zijn
).
o ja, dat was het..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, we reageerden op Zwansen. Waarom die sven-pipo zich ermee bemoeit is me een compleet raadsel
Zijn dat die dreuzels?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef es70 het volgende:
(moest gewoon ff aan Pat vragen wat Muggles ook weer in het Nl. zijn).
Ik heb de eerste vier te leen, best leuk. En ook om weer eens mijn hersens aan het werk te zettenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik heb de Engelse nog niet. maar ja , de jongens lezen liever Nederlands.
Ja dus, en dat zijn dan weer gewone stervelingen. Niet-tovenaars/heksen dusquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog modderbloedjes
Sorryquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zegt nu wel een heel lelijk woord
.
Leuk spel , vliegen op een bezem.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:27 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken lang niet alle jargon
maar zwerkbal is wel de bekendste
modderbloedjes?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog modderbloedjes
Hebben je kinderen de spellen voor de pc ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk spel , vliegen op een bezem.
Halfbloedjes uit een relatie van een heks/tovenaar met een dreuzel. Modderbloedje is een vreselijk scheldwoordquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
modderbloedjes?
@d_h: Ik ken inderdaad alleen zwerkbal van begrip, niet eens de betekenis..
Halfbloedjes,quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
modderbloedjes?
@d_h: Ik ken inderdaad alleen zwerkbal van begrip, niet eens de betekenis..
En voor de xboxquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Hebben je kinderen de spellen voor de pc ook. Pat heeft een poosje Zwerkbal gespeeld en er is een tijd geweest dat ik niet goed werd van het 'flippendo' dat om de haverklap uit de boxen knalde
.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Halfbloedjes,
zwerkbal is meer uhh slagbal in de lucht
oh. op die fiets..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Halfbloedjes uit een relatie van een heks/tovenaar met een dreuzel. Modderbloedje is een vreselijk scheldwoord.
Zoiets en dan behoorlijk gevaarlijk, langdurig en ingewikkeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Halfbloedjes,
zwerkbal is meer uhh slagbal in de lucht
aha. wat wij "users" noemenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja dus, en dat zijn dan weer gewone stervelingen. Niet-tovenaars/heksen dus.
Heeft het iets met sex te maken??quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef es70 het volgende:
behoorlijk gevaarlijk, langdurig en ingewikkeld.
Je mag in iedergeval heeeeeel hard op die bezemquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets en dan behoorlijk gevaarlijk, langdurig en ingewikkeld.
Bijna, alleen dat langdurig klopt dan niet .quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft het iets met sex te maken??
mooi.. ik ben meer van de simpele spelletjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets en dan behoorlijk gevaarlijk, langdurig en ingewikkeld.
openhartigquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna, alleen dat langdurig klopt dan niet .
Het zijn kinderboeken Flesquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna, alleen dat langdurig klopt dan niet .
Zijn die kinderboeken nu nog al niet aangepast aan de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zijn kinderboeken Fles. Voor sex moet je andere boekjes hebben
.
rare associaties heb jij met sexquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nijntje maakt een wipquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zijn die kinderboeken nu nog al niet aangepast aan de jeugd van tegenwoordig![]()
Dat wou ik al zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nijntje maakt een wip
staat hier in de kast
neequote:Op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
psst.. je bent niet blauw meer.
plebsquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neehoe moet ik "users" nu noemen dan?
als ik op nijntje ga googlen vind ik dit:quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nijntje maakt een wip
staat hier in de kast
Ze is ongesteldquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik op nijntje ga googlen vind ik dit:
[afbeelding]
En jij maakt dan gelijk een link naar seksquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nijntje maakt een wip
staat hier in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |