Na 3 al niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meestal lacht die niet meer na 3 paracetamollen
Dat is voor mij ook zo, maar soms heb ik geen tijd/geen zin en dan gaat het hier toch hard. De afgelopen weken was het goed voor me, nu heb ik ook weer meer andere dingen die écht gedaan moeten worden onderhand.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef es70 het volgende:
@Indahnesia: Het aantal posts zegt meestal wel of er hier iets te doen was... Kan me van 2 dagen terug niets herinneren, maar gisteren was voor mijn doen erg veel.
Ik ben zelf erg druk met het inhalen en het halen van me diploma, loopt af en toe even de fora's (KLB/DIG/GC) langs, maar je zal me momenteel ook minder zien..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef es70 het volgende:
@Indahnesia: Het aantal posts zegt meestal wel of er hier iets te doen was... Kan me van 2 dagen terug niets herinneren, maar gisteren was voor mijn doen erg veel.
Hand en spandiensten overweeg ik níet he. Dan weet je datquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vast wel meer dan alleen de TT's... maar wat niet is, kan altijd nog komen![]()
Dat is idd een behoorlijke tegenslagquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben zelf erg druk met het inhalen en het halen van me diploma, loopt af en toe even de fora's (KLB/DIG/GC) langs, maar je zal me momenteel ook minder zien..
Vooral omdat ik nog een tegenslag te verwerken kreeg; alle toetsen die ik voor de zomervakantie had gedaan, moet ik opnieuw doen, omdat de groep waarin ik zat verlopen was
Ach, wat je een rel noemt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:34 schreef Tha_T het volgende:
Ja daar was nogal een rel om heb ik begrepen.
't is gelukkig maar 1 vak, maar wel eentje waarmee ik best wel moeite heb. Nouja, ik ga gewoon verder met opgeheven hoofd... 't gaat me wel lukkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is idd een behoorlijke tegenslag. Veel succes met de studie dan maar
.
Ja, ik heb het niet helemaal meegekregen natuurlijk (en ik hoef het ook niet helemaal te horen)maar ik meende zoiets geleze te hebbenquote:
ooh.. daar ben je ook mooi mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
Vooral omdat ik nog een tegenslag te verwerken kreeg; alle toetsen die ik voor de zomervakantie had gedaan, moet ik opnieuw doen, omdat de groep waarin ik zat verlopen was
ooh.. dus als ik de TT weer eens verkracht moet ik toch nog naar buzzer toe..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hand en spandiensten overweeg ik níet he. Dan weet je dat
Nee, ik doelde meer op andere hand en spandienstenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dus als ik de TT weer eens verkracht moet ik toch nog naar buzzer toe..![]()
Dan kan je je dit weekend maar beter niet vergrijpen aan TT'squote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dus als ik de TT weer eens verkracht moet ik toch nog naar buzzer toe..![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:55 schreef dolle_hond het volgende:
neprellen zijn nep
Ooh.. nou die zal ik niet van je vragen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op andere hand en spandiensten
Hoezo dat? issie er niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan kan je je dit weekend maar beter niet vergrijpen aan TT's.
ik beken.quote:
Nope, welverdiend weekendje weg met zijn vrouwquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoezo dat? issie er niet?
aah.. kijk.. da's mooi te horen. Die hebben wel genoeg gehad nu.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, welverdiend weekendje weg met zijn vrouw.
Had ik sinds gisteren om 12 uur al.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je nu ook weekeinde?
Geluksvogel.. mijn bijbaantje begint nu pas..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik sinds gisteren om 12 uur al.
Bijbaantje he.
*zweet van voorhoofd veegtquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh.. nou die zal ik niet van je vragen hoor![]()
Gisteravond bij mij, en vandaag van 12 tot 5 en morgen van 11 tot 14quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geluksvogel.. mijn bijbaantje begint nu pas..
Ik hoef er wel niet de deur voor uit, da's wel fijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteravond bij mij, en vandaag van 12 tot 5 en morgen van 11 tot 14
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
.. maar heb je misschien eventjes tijd voor..
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik hoef er wel niet de deur voor uit, da's wel fijn.
Ssssstquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, dankje voor mijn notes trouwens![]()
Dunno.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef es70 het volgende:
Wat is er toch zo interessant aan notes.
Niks om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef es70 het volgende:
Wat is er toch zo interessant aan notes.
Hey, kun je die dingen ontvangen ja? Dan heb ik ook wel belangstelling. Er zullen er wel een paar in staan van PUB..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |