Ik heb eigenlijk al weer weken zin in zuurkoolquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ook.. andijvie-stamp doet het ook goed bij mij hoor..
Heb ik pas geleden nog op... zalig gewoonquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al weer weken zin in zuurkool.
Aangezien de herfst nu bijna officieel begonnen is ga ik dat binnenkort ook maar weer eens makenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb ik pas geleden nog op... zalig gewoon![]()
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n liefhebber van de warme maaltijdquote:
WFzquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, het werd wel weer eens tijd dat ik een keer normaal at
Dat kan je zelf doen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck... heb ik mijn login-account van mijn Indonesische bank wéér geblokkeerd... kutsysteem ook..
oow fuk honkbalquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
hoe lang duurt dat honkbal nog?
getverderriequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dinsdag nog zuurkoolschotel gemaakt
jah.. te vaak met een fout wachtwoord inloggenquote:
je bent een vaste kijker hequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
nl3
op nl2 zo meteen tltzeidl
tobbedansen
Hee da's wel vreselijk naar natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. te vaak met een fout wachtwoord inloggenkut-systeem ook.. [s]moet ik weer een procedure beginnen om een nieuwe login te krijgen[/b] moet ik wéér naar indonesië toe zeg
de kinderen vinden t topquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent een vaste kijker he![]()
Nep nederlanderquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarentegen, nep-nederlander
snert vind ik trouwens niet lekker
Na.. niet inloggen is geen drama, dat geld blijft wel staan, ware het niet dat ik gisteren 1000 euro overgemaakt heb van mijn spaarloon. Ik wil wel graag weten of het aankomt.. het blijft toch Indonesië he..quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee da's wel vreselijk naar natuurlijk
gehakt, zuurkool, ananas, aardappelpuree, laagje paneermeel, 5 minuutjes in de oven en smullen maarquote:
o ja, dat was hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de kinderen vinden t top
dus ik tape t
waaah...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gehakt, zuurkool, ananas, aardappelpuree, laagje paneermeel, 5 minuutjes in de oven en smullen maar
* Renesite heeft idd al spaghetti op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is half negen... voor mij niet meer vandaag
ook lekker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hou ik ook niet van
Als mijn vrouw dat eet dan neem ik pizza
Dat had ik gisteren, vandaag was het friet-dag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite heeft idd al spaghetti op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |