Ik weet ook niksquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb geen antwoord meer
en er is geen vraag
whehe.. past je pr0n er niet op?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:32 schreef Renesite het volgende:
"U heeft te weinig schijfruimte"
Vrdme..
Nee, The silence of the lambs wil niet meer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. past je pr0n er niet op?
ook kut..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, The silence of the lambs wil niet meer.
Gromquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:32 schreef Renesite het volgende:
"U heeft te weinig schijfruimte"
Vrdme..
Eveningquote:
Da's fijn, dan heb je beiden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nu ff mijn pr0n uitgezocht, het past weer.
Goeieavond moppiequote:
Dat krijg je hequote:
Nou dat doe ik nu toch alquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:40 schreef AmyLee het volgende:
[..]
niet agressief worden.
naar bengeltje
Dat doe ik regelmatig en z'n broer van 14 staat permanent op blokquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat krijg je he![]()
Daar kunnen wij ook niks aan doen.
Ik zou zeggen: Blocke die handel
Wat voor fam heb jij in godsnaamquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig en z'n broer van 14 staat permanent op blok(dat krijg je als je je eigen nicht vraagt: mag ik je bh zien die je aanhebt of mag ik een borst zien)
stomme familie
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig en z'n broer van 14 staat permanent op blok(dat krijg je als je je eigen nicht vraagt: mag ik je bh zien die je aanhebt of mag ik een borst zien)
stomme familie
![]()
whehe..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
stomme familie
![]()
Incest neigingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
stomme familie
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat voor fam heb jij in godsnaam
boehahahahahahahahhahahahahahahahquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
een stomme en nu is mn 9jarige neefje op mn weblog geweest en heeft hij een foto van MIJ als MSNafbeelding
![]()
![]()
![]()
Mwoa, goeie anderhalf uurquote:
och jee..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
een stomme en nu is mn 9jarige neefje op mn weblog geweest en heeft hij een foto van MIJ als MSNafbeelding
![]()
![]()
![]()
Je word oud.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, goeie anderhalf uurnormaal is het een half uurtje of zo
Hij wil graag een meisje zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
owh.. da's best aardig toch.. ik ben wat aan het programmeren, dus de tijd gaat wat sneller dan ik dacht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, goeie anderhalf uurnormaal is het een half uurtje of zo
Dat was mn neefe van 14quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach... kinderen van 9 he...
Wat een eikelquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef AmyLee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier is het ég donker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier dat het niet meer lollig isen ik neem even een andijvieschotel tot mij
Andijvie is lekker met dit weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier dat het niet meer lollig isen ik neem even een andijvieschotel tot mij
Waarom met dit weerquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Andijvie is lekker met dit weer.![]()
Ook.. andijvie-stamp doet het ook goed bij mij hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom met dit weer. Ik vind het meer hutspot weer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |