quote:
Vooral omdat ze nu al zover zijn gekomen. Dan mogen ze het ook afmakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dat hoop ik ook ja, dan hebben we weer iets waar we in kunnen winnen.. da's altijd wel leuk.., zeker nu dat voetbal al jaren niet meer loopt.
Dat gun ik ze ook inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vooral omdat ze nu al zover zijn gekomen. Dan mogen ze het ook afmaken
ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat gun ik ze ook inderdaad
en dat alleb.. nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
Honkbal.
Leuk om te doen.
Niet om te zien.
Moah.. minder boeiend als wielrennen, maar ik kan er wel naar kijken hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
Honkbal.
Leuk om te doen.
Niet om te zien.
Om te doen is het zeker leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
Honkbal.
Leuk om te doen.
Niet om te zien.
allemaal leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
Honkbal.
Leuk om te doen.
Niet om te zien.
Dat 'doen' lukt me dan weer niet, want ik ben luiequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:15 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Om te doen is het zeker leuken m te zien is het ook best leuk eigenlijk
Nu een koelkast met ingebouwde ijsblokjes machine1quote:
Hahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat 'doen' lukt me dan weer niet, want ik ben luie![]()
Hmmm, ik vind het nogal saai om te zienquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
allemaal leuk
ook om in de dugout te komen tijdens de finale!
en ja, ik kan er komen!
gewoon vaker kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het nogal saai om te zien
jah.. ik ook.. vroeger dus.. mepte ik die bal eens raak, kon die persoon niet vangen en knalt ie in z'n buikquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:19 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hahamet school deden we het vaak heel vaak egenlijk haha
Nee dat is niet schattigquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wat schattig een blozend speedy'tje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. ik ook.. vroeger dus.. mepte ik die bal eens raak, kon die persoon niet vangen en knalt ie in z'n buik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |