Dat maakt het juist zo spannendquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno.
Maar iedereen vraagt daar altijd zo om.
Dus ik ook.
Maar ze mogen nooit gepubliceerd worden![]()
Hoe lang kun je het nog ophouden? Dan spring ik nu even in de autoquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het is erg... belangrijk...
Dat gaat me niet meer lukken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoe lang kun je het nog ophouden? Dan spring ik nu even in de auto
Dan zul je het even alleen moeten doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat gaat me niet meer lukken..
Alsof ik ze ook daadwerkelijk ontvangen hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo spannend![]()
Damn, moet ik weer zelf aan de slagquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan zul je het even alleen moeten doen
hee, mij kun je alles wijsmaken hoor, ik snap toch niets van wat er achter de schermen van Fok! allemaal gebeurd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik ze ook daadwerkelijk ontvangen heb
Pauper he?
Maare, Tha_T.
Love you![]()
![]()
Alsof ik dat nog niet wistquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik ze ook daadwerkelijk ontvangen heb
Pauper he?
Maare, Tha_T.
Love you![]()
![]()
ze moeten nog beginnenquote:
Onderstequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik bedoelde het onderste gedeelte van die post
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik bedoelde het onderste gedeelte van die post
Nederland schopt het gewoon tot de finale's. Dat moet gewoonquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze moeten nog beginnen
en ik zit bij de pers om te kijken of ik Nederland kan volgen
de kans is er...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nederland schopt het gewoon tot de finale's. Dat moet gewoon
Ze zijn dat gewoon verplichtquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nederland schopt het gewoon tot de finale's. Dat moet gewoon
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef dolle_hond het volgende:
voetbal?
ooh.. dat hoop ik ook ja, dan hebben we weer iets waar we in kunnen winnen.. da's altijd wel leuk.., zeker nu dat voetbal al jaren niet meer loopt.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Honkbal
*edit* en een hele goede avond natuurlijk allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |