Hoeveel kandidaten zijn er eigenlijk?quote:Abdul Hadi is de zevende kandidaat die is gedood in de aanloop naar de stembusgang. Dat hebben autoriteiten van de zuidelijke provincie Helmand meegedeeld.
voor het parlement bijna 2.800, en nog wat namen van mensen die niet meer verkozen kunnen worden wegens een ambt bij de overheid of een crimineel oorlogsverledenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoeveel kandidaten zijn er eigenlijk?
Nog zat over dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
voor het parlement bijna 2.800, en nog wat namen van mensen die niet meer verkozen kunnen worden wegens een ambt bij de overheid of een crimineel oorlogsverleden
Zoiets had ik ook ja.quote:
ja, voor 249 zetels, veel uitvallers dus, en een grote uitzoekerij voor de kiezer, als ze niet eens (kunnen) weten waar de kandidaten voor staan, misschien zijn er ook veel stamhoofden kandidaat of of familie ervan, zodat de keus wat makkelijker is voor de kiezerquote:
Dat zet je gewoon niet op je CVquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook ja.
En vakkenvuller?
je CV naar het engels vertalen valt niet mee![]()
Dan denken ze dat 'ie z'n hele jeugd op z'n ouders heeft zitten teren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zet je gewoon niet op je CV.
Rijke ouders, niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan denken ze dat 'ie z'n hele jeugd op z'n ouders heeft zitten teren.
Minder werkervaring.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Rijke ouders, niets om je voor te schamen..
Het juiste milieu enzo.
Pffffffffffquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook ja.
En vakkenvuller?
je CV naar het engels vertalen valt niet mee![]()
Wel als ik het zes jaar heb gedaan. En tegelijkertijd een andere baan had.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zet je gewoon niet op je CV.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef kLowJow het volgende:
Als je het toch wil doen denk ik dat de meer algemene omschrijving "grocery store worker" voldoet.
quote:
quote:Period: October 1994 – March 2000
Organisation: Albert Heijn BV
Position: Shelf stacker in a supermarket, part-time
Responsibilities: Keeping the shelves filled
Babelfisch:quote:lustrum
quote:Desired rum
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Lustrum is toch gewoon latijn voor "5 jarig"? Vertaling is dan overbodig.
quote:Enorme wapenvondst in huis in Rotterdam
De politie in Rotterdam heeft een sporttas in beslaggenomen waarin 65 handgranaten, vier blokken springstof, een ontstekingmechanisme met tijdschakelaar, twee slagpijpjes en vijf patronen zaten.
Drie mannen en een vrouw zijn opgepakt
Het wapentuig komt uit het voormalige JoegoslaviëDe sporttas lag in de garagebox van een huis in Rotterdam. Justitie heeft drie mannen en een vrouw opgepakt in verband met de vondst. Een van de mannen heeft geen vaste woon- of verblijfplaats, de andere drie zijn Rotterdammers.
Wapenhandel
De Nationale Recherche is in augustus een onderzoek begonnen naar wapenhandel. Vorige maand werd in Kroatië al een transport onderschept van acht pistolen, een pistoolmitrailleur, geluiddempers en een grote hoeveelheid munitie.
De lading wapens was volgens het Landelijk Parket op weg naar Nederland. Woensdag greep de politie ook al in toen smokkelaars twee vuurwapens Nederland wilden invoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |