Hmm,,heb ik nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dat is niet zo?! Als ik een uurtje zit te wrijven over dat ding krijg ik last van mijn arm
Hmmm.. nice... hmmm.. ja...quote:What of Zelda or Mario? No word yet, but imagine swinging your sword in Zelda instead of pressing buttons. Or, in Mario, imagine having to grab blocks and build platforms.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mits goed getypt, inderdaad.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wij houden allen -op wat kleutertjes na- van nintendo
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
I'm so excited and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef __aram het volgende:
[..]
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Revolutie
Als dit geen vernieuwing of radicale verandering is in gamen, weet ik het ook niet meer.
Gamespot is ook positief.quote:Demo 8: Metroid Prime 2: Echoes
Finally, the last demo of the day showed off the analog-stick attachment for the controller--which Nintendo reps likened to a nunchaku--and it was revealed how you could use it in conjunction with the main unit to play a game. In this case, the GameCube's Metroid Prime 2: Echoes was redone to include support for the Revolution controller and the analog attachment. The demo let you play through one of the early areas in the game, which felt considerably different from the original GameCube game. The attachment basically gave the game a much more PC-first-person-shooter feel thanks to the ability to free-look and aim with the main controller by moving it anywhere you wanted. The analog stick controlled your movement. The A button let you jump, while the B button fired your weapon. The shoulder buttons on the analog attachment let you switch visors, scan, and lock on to targets, although the lock-on feature was less necessary thanks to the precision firing available via just looking around with the controller. You could shift to the morph ball by pressing the select button on the main controller's face, which felt surprisingly comfortable to do in the middle of action.
Miyamoto noted that the developers at Retro Studios, who are hard at work on Metroid Prime 3, were intrigued by the new options available to the controller. He even went on to say that shooting in Prime 3 may be a more significant part of the experience due to the options open to Retro with the controller. In fact, if you're wondering what developers think of the unique new controller, Miyamoto also mentioned that Sega's Yuji Naka, head of the Sonic Team, liked the controller quite a bit.
Er zijn anders in Japan en Amerika al genoeg toppertjes uit, en meer in ontwikkelingquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
Kijk hoe goed de mogelijkheden van de DS gebruikt worden met multi-console games.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..
of heb jij verstand van porten?.. als je iets port, kost het sowieso veel geld, vanwege de verschillende processoren etc. Xbox en ps3 hebben ook andere buttonlayout.. Dit kost geen geld qua porten, alleen heb je dan op je xbox niet alle mogelijkheden..
maar hey, wat kan jou het schelen? dat wil je toch niet, je wil lui op de bank fifa 2006 spelen...
Dat kan ik ook aan jullie vragen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef peristilius het volgende:
[..]Waarom moet je toch zo blijven posten
En Gamedemon aan één stuk door de rev laten bashen?quote:je loopt Gamedemon alleen maar te bashen op zijn kritiek. Als je zo tegen bashen bent, houd er dan zelf ook mee op.
ik haat fifa zo shut itquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..
of heb jij verstand van porten?.. als je iets port, kost het sowieso veel geld, vanwege de verschillende processoren etc. Xbox en ps3 hebben ook andere buttonlayout.. Dit kost geen geld qua porten, alleen heb je dan op je xbox niet alle mogelijkheden..
maar hey, wat kan jou het schelen? dat wil je toch niet, je wil lui op de bank fifa 2006 spelen...
Nee, want de EyeToy is niet de standaard controller voor de PS2, of wel soms? Gewoon optioneel. Dat afstandsbediening is wel de standaard controller voor de Revolution, dus de ontwikkelaars weten waar ze voor ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kijk hoe goed de mogelijkheden van de DS gebruikt worden met multi-console games.
Eye toy is niet standaard controller nee, maar de Devs zouden er wel gebruik van kunnen maken, kijk maar naar Eye toy : Antigrav ofzo iets, een heel spel gebouwt op die eye toy cameraquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, want de EyeToy is niet de standaard controller voor de PS2, of wel soms? Gewoon optioneel. Dat afstandsbediening is wel de standaard controller voor de Revolution, dus de ontwikkelaars weten waar ze voor ontwikkelen.
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik haat fifa zo shut it
maar wat denk je nou zelf?
dat je een game waarbij je moet zwaardvechten met die controller vanuit third person ziet?
dat moet allemaal first person gebeuren anders zie je niet waar je mee bezig bent.
en ff een andere button layout progammeren kost haast geen moeite, maar om een heel stuk gameplay toe te voegen of weg te snijden kost meer
jij snapt er niks van he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speeltquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...
het gaat niet om de views, dat was een voorbeeld, net als 'fifa' .. maar als jij vasthoud dat iets lastig is in third,en dat het dan maar in first moet, dan zit je in onmogelijkheden te denken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speelt
Ik vind de eye-toy ook een revolutie in gamen, want het was toch ook iets vernieuwends en niet eerder vertoond. Maar deze revolutie is veel groter, het gaat veel dieper dan de eye-toy.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef peristilius het volgende:
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?
Dit zal de gameplay heus wel veranderen, maar uiteindelijk zal het net als de DS met het touchscreen zijn. Eerst moet het goed toegepast worden, en als het goed toegepast wordt is het een leuke toevoeging van gameplay. Maar geen revolutie.
Ja gratis zelfsquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:33 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik was niet van plan een console te kopen (laatste was een super nintendo jaren geleden). PC staat altijd boven aan mijn lijstje, want ik speel nooit zovaak spellen (behalve Rome: Totalwar en enkele rpg's zoals Star Wars KOTOR of Baldurs Gate).
Maar nu ik dat filmpje heb gezien van die controler. Toch lachen om met een paar vrienden op de bank zo'n zwaardvecht spel (of wat dan ook) te spelen!
Denk niet dat het echt iets word om in mn eentje te gaan spelen, maar dat doe ik wel op mn pc.
Kan je met de Nintendo Revolution ook via internet spelen? Ja, toch?
Jongetje als je nou eens luistert naar kritiek in plaats van dat je roept SUKKEL! XBOT! Laat ons ook gewoon onze mening hebben, het is een discussie dat betekent dat mensen verschillende meningen zullen hebben, erg hequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jullie vragen..
[..]
En Gamedemon aan één stuk door de rev laten bashen?
Wario Ware Revolution zal geniaal zijn!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik wil meer spellen zien die je met z'n vieren kan spelen. Gister avond nog enorm veel lol gehad met wordcup90 voor de NES met 4 controllers. (op de dreamcast
Ik roep niet sukkel of xbot. Ik begrijp best dat jullie een mening hebben en een discussie hoort op fok. Alleen sommige argumenten slaan nergens op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jongetje als je nou eens luistert naar kritiek in plaats van dat je roept SUKKEL! XBOT! Laat ons ook gewoon onze mening hebben, het is een discussie dat betekent dat mensen verschillende meningen zullen hebben, erg he. En ga nou helemaal niet zeggen dat ik Nintendo aan het bashen ben.
![]()
Ach, het zal de uiteindelijk spelervaring niet zo veel veranderen, je beweegt normaal met een pook, nu beweeg je de hele controller. Het is niet dat dit de eerste gyroscopische controller is ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:39 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik vind de eye-toy ook een revolutie in gamen, want het was toch ook iets vernieuwends en niet eerder vertoond. Maar deze revolutie is veel groter, het gaat veel dieper dan de eye-toy.
En het is en blijft een revolutie ook al verkoopt het niet goed of wordt het niet goed toegepast. Het gaat in eerste zin om het idee en dat is de revolutie. Ook al valt het tegen en is het niks, het is en blijft een revolutie in gamen.
Nee okee, maar je snapt best wat ik bedoel. Als jij vindt dat de argumenten nergens op slaan, weerleg ze dan overtuigend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik roep niet sukkel of xbot. Ik begrijp best dat jullie een mening hebben en een discussie hoort op fok. Alleen sommige argumenten slaan nergens op.
Ik snap het niet echt, hoezo zou het de uiteindelijke spel ervaring niet veranderen? Alles wat je doet heeft nu direct invloed op wat er in het scherm gebeurt, dat is totaal anders dan een pookje wat je naar rechts stuurt waardoor iets in het scherm naar rechts gaat. Nu stuur je dat gene wat in het scherm staat gewoon meteen naar rechts.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef peristilius het volgende:
Ach, het zal de uiteindelijk spelervaring niet zo veel veranderen, je beweegt normaal met een pook, nu beweeg je de hele controller. Het is niet dat dit de eerste gyroscopische controller is ofzo.
Nintendo is de eennagrootste publisher ter wereld, en heeft als enige console fabrikant elk kwartaal sinds de introductie dikke winsten gemaakt. Of de nieuwe console aan gaat slaan is de vraag, dat Nintendo genoeg geld verdient niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Was die dikke winst toevallig niet van de GBA?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Nintendo is de eennagrootste publisher ter wereld, en heeft als enige console fabrikant elk kwartaal sinds de introductie dikke winsten gemaakt. Of de nieuwe console aan gaat slaan is de vraag, dat Nintendo genoeg geld verdient niet.
Nah, de winst komt sowieso van de games die ze zelf uitbrengen. De GBA heeft inderdaad een veel groter marktaandeel, maar ik denk niet dat je hoeft te twijfelen dat hun 1st party games als een tiet verkopen op hun eigen console.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef peristilius het volgende:
Was die dikke winst toevallig niet van de GBA?
Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:54 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt, hoezo zou het de uiteindelijke spel ervaring niet veranderen? Alles wat je doet heeft nu direct invloed op wat er in het scherm gebeurt, dat is totaal anders dan een pookje wat je naar rechts stuurt waardoor iets in het scherm naar rechts gaat. Nu stuur je dat gene wat in het scherm staat gewoon meteen naar rechts.
En ik heb geen verstand van de controller geschiedenis, maar eentje waarmee je directe controle hebt bestaat toch echt nog niet. De muis misschien, maar dat is ook niet direct want je beweegt apart van de cursor.
Natuurlijk. Gebeurt nu al met de Gamecube.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.![]()
![]()
Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.
Je moet ff op zoek gaan naar een MS sidewinder controller, best oud.
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.quote:Ik heb de controller gezien, en het klopt dat ie gyroscopische is, maar daar blijft het ook bij. Je leunt met de controller naar voren en iets in het scherm gaat naar voren, enzovoort. Je kunt niet zwaaien met het ding om een zwaard slag te maken, of om je heen kijken.
Ik neem aan dat als ik een zwaai met het ding maakt dat link dan met zijn zwaard slaat, natuurlijk niet in dezelfde beweging als ik doet maar het is nog steeds directer en meeslepender dan op knop A drukken.
En jij weet er verder net zo veel over als ik, dus je kunt niks zeggen over hoe smooth het is en of zwaardvechten in de trailer ook in het echt zo zou gaan. Dus zeggen dat het wel zo is of dat het niet zo is, is totaal zinloos.
quote:
Alright, mijn fout dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het.
Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
ROFL![]()
Verdomme, eikel, zit nu in een collegelokaal met 50 man in mijn eentje keihard te lachen..
ff klikken enzoquote:Witness the unveiling and first demonstration of the unique controller for the Revolution.
Download It
Stream It
Ik vind het heus een leuk ding en ik zeg ook niet dat het niet gaat werken. Het zal de gameplay heus wat leuker maken, maar ik denk niet in die mate dat ik het een revolutie noem. Ik zeg ook dat die trailer gewoon overdreven is. De controls gaan waarschijnlijk heerlijk werken, maar ik denk dat het niet zo uitgebreid wordt als sommige mensen nu denken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef __aram het volgende:
[..]
Alright, mijn fout dan.
Maar dat zeg ik toch ook niet, lees mijn bericht ff, alleen hebben we het nu niet perse over directe controle. Want als je zelda speelt en je zwaait met de controller dan is het nog steeds cool als link vanuit 3rd person ook een hak beweging maakt (dat vind ik iig). Lekker in de wildeweg hakken terwijl je link bestuurt met de analoge stick. Het ziet er niet uit dat dit gaat werken en het is ook een voorbeeld, maar de ervaring is beter dan een knop indrukken.
En directe controle is dat je om je heen kijkt met je de controller in een fps of dat je de troepen selecteert bij een rts.
Er is niks met speculeren, maar wat jij doet is constant zeggen dat iets niet kan, dat iets niet werkt en dat het helemaal niet zo is als het lijkt. Dat kun je nog helemaal niet zeggen, want je hebt nog niks gezien. Wat je wel kan zeggen is dat de ervaring beduind beter word omdat het lijkt alsof je het echt doet wat er in het scherm gebeurt. Of dat het niet beter wordt, maar dat kan ik niet begrijpen.
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.
Geen andere console heeft de techniek gebruikt als een standaard voor spellen op die console/platform.quote:
quote:
En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha ik lach hard op de xbox1.5 en ps3
DIT IS DE SHIT!!!!
niet om te bashen, maar het is uiteraard niet te moeilijk om zoiets te maken. ik heb vroeger wat rpg's en vechtspelletjes gespeeld waarin je een zwaarslag deed met een muisklik, waarbij de zwaardslag naar een punt ging, waar jij muis neerlegde... dat deed ie ongeveer op 8 of 12 verschillende manieren.. vervang nu de muis door dit ding.. en tis klaar.. geloof me dat kan werken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het.
Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
Niet echt veel meer dan het filmpje wat iedereen al 3x heeft gezien in de presentatie van Shigeru Miyamoto, welke ook ergens anders in zijn geheel en in betere kwaliteit te vinden is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.gamespot.com/news/2005/09/15/news_6133389.html
ff klikken enzo
(van de Eurogamer reacties)quote:Anyone want to make a dev team with me?
Project 1: Super Seal Clubbers
Project 2: Super Fisting Simulator
Project 3: Chav Basher
Nintendo fanboy gedrag kwalijk nemen slaat natuurlijk nergens op, dit is een Nintendo topic. In de PS3 en Xbox topic heb je ook genoeg fanboy gedrag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.
Dan moeten ze uit deze topic blijven, als die zuurpruimen de revo niet leuk vinden moeten ze maar lekker in hun eigen topics blijven. Ik vind de xbox360 weinig indrukwekkend, en na dit gezien te hebben is mijn interesse voor die console VOLLEDIG verdwenen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.
Dat kan ook wel, maar dan blijft het gewoon een beetje hakken, het is niet zo dat het personage het zwaard precies zo beweegt als jij wilt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:55 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
niet om te bashen, maar het is uiteraard niet te moeilijk om zoiets te maken. ik heb vroeger wat rpg's en vechtspelletjes gespeeld waarin je een zwaarslag deed met een muisklik, waarbij de zwaardslag naar een punt ging, waar jij muis neerlegde... dat deed ie ongeveer op 8 of 12 verschillende manieren.. vervang nu de muis door dit ding.. en tis klaar.. geloof me dat kan werken..
PS: ik kan me ook nog een rpg herinneren op de PC waarbij het zwaard een beweging maakte, zoals jij je muis bewoog. Dus van links naar recht , van boven naar beneden , en een stuk of wat acties die daartussen vallen.. het enige wat je hoeft te doen is de muis te vervangen door dit ding..
you'd be amazed!.. en dan heb ik het ook nog over vroeger!
Als ze dat niet eens kunnen, dan zie ik uiteraard het nut er niet van nee, maar dat kan echt makkelijk..
Oh, dus in een nintendo topic mag je gewoon volop roepen dat andere consoles kut zijn. Aha, okee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo fanboy gedrag kwalijk nemen slaat natuurlijk nergens op, dit is een Nintendo topic. In de PS3 en Xbox topic heb je ook genoeg fanboy gedrag.
Nou, nee, maar het is niet zo raar als dat wel gebeurt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, dus in een nintendo topic mag je gewoon volop roepen dat andere consoles kut zijn. Aha, okee.
Zal ik jullie Xbox fans eens een lesje leren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:04 schreef Rodie83 het volgende:
Met andere woorden, in plaats van dat je op een pookje drukt, beweeg je nu je arm/pols/hand. Dat is dus niet erg revolutionair. In feite veranderd er niks aan spelprincipes zelf. Je kan anders besturen, thats it. Speltechnisch kan je er niet zoveel mee, en zoals demon al zei, dan wordt die controller inderdaad leuk voor een halfuurtje.
Concluderend: de revolutie komt niet echt to uiting in de controller.
Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zal ik jullie Xbox fans eens een lesje leren?
Whahahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Zal ik jullie Xbox fans eens een lesje leren?
Waarom ben ik nou toch weer een Xbox fanboy.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zal ik jullie Xbox fans eens een lesje leren?
Je hebt gelijk, het is allemaal een iteratie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.
Grappig dat je het zo afdoetquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is allemaal een iteratie.
Commodore controllers voor de shizzle!
HAHAHAquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zal ik jullie Xbox fans eens een lesje leren?
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:15 schreef piet_pelle het volgende:
Die hele controller lijkt me eigenlijk best wel gaaf, ik zie de mogelijkheden er wel van in. Punt blijft voor mij alleen wel dat, als Nintendo spellen gaat maken die het waard zijn om een revolution voor te kopen dat het alsnog een console voor "erbij" zal worden. Deze hele manier van gamen kan wel erg cool worden maar het zal niet de oude manier vervangen. Race, schiet en vechtspellen kun je er namlijk niet mee spelen en die wil ik echt nog wel hoor.
Dus een X360 als core console, en later mits hij het waard wordt een revo'tje erbij voor mij.
Het is makkelijker, makkelijker voor non-gamers, makkelijker en beter in preciezer in first-person games en RTS. Je gaat me toch niet vertellen dat je met een FPS beter een analog stick kan gebruiken? Nee toch.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |