halfuurtje ongeveerquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
kijk ! dat is gunstig om te horen...
is het ver reizen van jou huiske naar Winterswijk ??
Ga je straks gezellig mee zuipenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:05 schreef Cart_man het volgende:
Blijft een kutdag...
Kutkrantquote:
typische vrijdag stemmingquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Het is vrijijijijijijijijdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
ooo dat is niksquote:
quote:
idd ook goed te doen, Vacature waar het om ging was op het nieuwe kantoor in Doetinchem, dat is 15 min. voor mijquote:
Je zit in 't stadsie?quote:
KK nerd zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Balkie krijgt een nieuwe auto van 4 ton.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie... dinges!
Tyft op, zoek een keer een leuke plek uit. Ga dan in Utrecht zitten, beetje centraal.quote:
Geheime zender?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:40 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen
vandaag naar de geheimezender
Hilversumquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tyft op, zoek een keer een leuke plek uit. Ga dan in Utrecht zitten, beetje centraal.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:56 schreef Spideyman het volgende:
blank en jones heersebn de huischkamer
auto is niet de kosten alleen het beveiligen van de auto kost handen vol geldquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Balkie krijgt een nieuwe auto van 4 ton.
Ja de Naffel FMquote:
Klopt, maar toch is het bij elkaar veel geld. Kunnen ze hem geen landwind gevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
auto is niet de kosten alleen het beveiligen van de auto kost handen vol geld
Dan hebben we binnenkort weer een nieuwe Premierquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is het bij elkaar veel geld. Kunnen ze hem geen landwind geven.
er staat je wat te wachten sienquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:48 schreef appelsientje het volgende:
Australiër bijna spontaan ontbrand
rare mensen
ja iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er staat je wat te wachten sien
Klopt heb er stage gelopenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, Hilversum is een kutstad. Geen flikker te beleven.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
JustVerkouden
Beterschap
Jij hebt Clau aangestokenof andersom
Ik kan me er wel vermakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk voor je. Huizen is ook een kutdorp...een keer wezen poolen daar met een medestudent.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef just me het volgende:
[..]
het was Clau niet! het was een mens uit de echte buitenwereld
Zoiets had ik verwacht.quote:
dat dacht Pim ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoiets had ik verwacht.
stem maar in op 97.00 Vaduz vanmiddag 4 uur
Dat poolcentrum is ook een baggertentquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk voor je. Huizen is ook een kutdorp...een keer wezen poolen daar met een medestudent.
Ja. Ze gaan me interviewenquote:
in de Regioquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef appelsientje het volgende:
Dos wordt beroemd
dichterbij dan normaal !!quote:
Niet veel zat hadquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
Amersfoort !
hey dan zit je bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dichterbij dan normaal !!
Amersfoort !
Wat heb jij nu weer met Amersfoort man. Dat is al helemaal een klotestad. Al vond ik het vorige week zaterdag wel gezellig.quote:
industrie terrein Calveen heet het hier geloof ik !quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dan zit je bij mij in de buurt
Ik zit op Schothorst (planet internet)
hoi
Whehe. Wat vrienden wonen erquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer met Amersfoort man. Dat is al helemaal een klotestad. Al vond ik het vorige week zaterdag wel gezellig.![]()
Ik zit op die anderequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
industrie terrein Calveen heet het hier geloof ik !
Vanochtend lag bij ons de stroom eraf.. de vriezer.. niks deed het meer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef pascalheister het volgende:
gaat lekker hier thuis, de wasmachine heeft het net ook begeven
heb ik dat liever dan ditquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vanochtend lag bij ons de stroom eraf.. de vriezer.. niks deed het meer...
behalve mijn wekkerradio
Burgermeester vd Vaart en wethouder Hekkink uit Juinen ontmaskerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
JaWi is gewoon burgemeester en doet zich hier voor als student, Bananenman is z'n wethouder.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:03 schreef Bananenman het volgende:
Een goedemiddag.
Nu de hakken smiley weer vinden.
wil ik ookquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:03 schreef Bananenman het volgende:
Een goedemiddag.
Nu de hakken smiley weer vinden.
hier ook een uitsmijter opquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Whehe. Wat vrienden wonen er. En mijn opa en oma
. Voor de rest niet zoveel.
* JaWi uitsmijter bakken gaat
hand om schouderheen legt....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
sorry maar ik moet het ff kwijt!
STERF!! VUILE VUILE HONDEN....STERF ALLEMAAL KUT KUT KUT TERING OPLEIDING DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BRANDBOM
mijn verhaal:
Ik ben afgestudeerd zoals jullie weten.. mooi afgerond.. ik heb al mijn tentamens gehaald.. geeen probleem... dus ik zou binnenkort mijn diploma uitreiking hebben... maar ik heb nog niks gehoord over wanneer ik de uitreiking heb. Dus ik bel school net... ja er staan nog 3 vakken open![]()
die ik dus allemaal gehaald heb.. maar omdat die VUILE ****** EN ******* EN OOK ********* dat niet hebben ingevoerd.. zijn mijn cijfers niet bekend...
zelfs een cijfer van het 2e jaar is niet eens bekend (terwijl ik die leraar al meerdere malen heb gevraagd omdat cijfer in te voeren... maar dat is niet gedaan)
NU MOET IK ACHTER MIJN CIJFERS AAN... lekker op tijd ... heb nog 1 week.... dat slaat toch echt helemaal nergens op!!!
Zo ik ben zooooo onwijs zwaar over de zeik.....
*hijg hijg....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
STERF!! VUILE VUILE HONDEN....STERF ALLEMAAL KUT KUT KUT TERING OPLEIDING DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BRANDBOM
mijn verhaal:
Ik ben afgestudeerd zoals jullie weten.. mooi afgerond.. ik heb al mijn tentamens gehaald.. geeen probleem... dus ik zou binnenkort mijn diploma uitreiking hebben... maar ik heb nog niks gehoord over wanneer ik de uitreiking heb. Dus ik bel school net... ja er staan nog 3 vakken open![]()
die ik dus allemaal gehaald heb.. maar omdat die VUILE ****** EN ******* EN OOK ********* dat niet hebben ingevoerd.. zijn mijn cijfers niet bekend...
zelfs een cijfer van het 2e jaar is niet eens bekend (terwijl ik die leraar al meerdere malen heb gevraagd omdat cijfer in te voeren... maar dat is niet gedaan)
NU MOET IK ACHTER MIJN CIJFERS AAN... lekker op tijd ... heb nog 1 week.... dat slaat toch echt helemaal nergens op!!!
*hijg hijg....
Ja die heb ik ook gekregen en deze ene keer stond dat cijfer er wel en de ander keer niet ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's kut, maar krijgen jullie tussentijds geen cijferlijsten waar alles opstaat, wij wel, kreeg zelfs een cijfer voor een vak wat k niet gedaan had, k was wel blij met die 8
maar lekker, nu kun je dus ipv ontspannen naar OZ gaan toewerken achter die zooi van de leraren aan, suc6
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wordt je alleen maar dik van, wees blij dat je het niet hebt gedaan...
quote:
met koffie word ik nog actiever....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hand om schouderheen legt....
troostende woordjes toespreekt....
KOFFIE??![]()
en nu zonder gein.... DAS MOOI KLOTE!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
mijn verhaal:
*hijg hijg....
bizar, tis weer lekker een zooitje op alle scholenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gekregen en deze ene keer stond dat cijfer er wel en de ander keer niet ...
Ik word echt helemaal gek...
sta hier echt te trillen van woede..
en helpt dat ?????quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Ja die heb ik ook gekregen en deze ene keer stond dat cijfer er wel en de ander keer niet ...
Ik word echt helemaal gek...
sta hier echt te trillen van woede..
heeee sandje !quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
is het hier gezellig?
Dat ben ik ook gedaan .... maar ik schiet gewoon in de stress.. a.s. donderdag is het zover.. ik moet die cijfers hebben.. zometeen zit ik in Australië en dan kan ik helemaal niks..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en helpt dat ?????
krijg je daardoor sneller je cijfers boven water ?????
laat je niet gek maken, man !
Kun je ze niet bellen dat ZIJ die cijfers maar boven water moeten toveren ?
de Hools knokploeg staat achter je, dus alles komt goedquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook gedaan .... maar ik schiet gewoon in de stress.. a.s. donderdag is het zover.. ik moet die cijfers hebben.. zometeen zit ik in Australië en dan kan ik helemaal niks..
*diep adem halen*
LET'S GET READY TO RUMBLE!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Hools knokploeg staat achter je, dus alles komt goed
ja dat lijkt mij ook ... maar tja het gevolg is wel dat ik het ff helemaal gehad heb...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef golfer het volgende:
Zal allemaal vast wel goed komen Sientje.
Hun fout, dus zij moeten het zelf maar oplossen en herstellen.
deinstalleren van Norton..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
Help!
Ik ben bij m'n oom en tante en hun Norton Virusscanner licentie is verlopen. Nu heb ik AVG geïnstalleerd en bij Norton alles uitgeschakeld, maar krijg ik om de 10!!! seconden een waarschuwing dat de de virusbeveiliging van Norton Systemworks in uitgeschakeld. Weet één van jullie hoe ik dit kan voorkomen?![]()
Da's mooi kloten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
mijn verhaal:
*hijg hijg....
open een topic in dig als ze hem sluiten open je hem gewoon weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
Help!
Ik ben bij m'n oom en tante en hun Norton Virusscanner licentie is verlopen. Nu heb ik AVG geïnstalleerd en bij Norton alles uitgeschakeld, maar krijg ik om de 10!!! seconden een waarschuwing dat de de virusbeveiliging van Norton Systemworks in uitgeschakeld. Weet één van jullie hoe ik dit kan voorkomen?![]()
Dat dacht ik ook, maar volgens mij kan ik alleen Systemworks deinstalleren. Dus inclusief al die andere utilities...quote:
Aaah, 't is me al gelukt. Gewoon bij de systemworks uninstall Antivirus wegvinken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar volgens mij kan ik alleen Systemworks deinstalleren. Dus inclusief al die andere utilities...
Norton.
AVG is kut man. Heb ik ook, kan mijn virusdefinities niet meer updaten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
Help!
hier de zonquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef Bjoro het volgende:
dikke vette druppels vallen hier uit de lucht !
Wij gaan gewoon met je mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga maandag naar school.... en ik ga niet eerder weg voordat de cijfers ingevoerd zijn...
Hopelijk dat ik me kan inhouden..
AVG ik okay man. Hoezo kun je gratis virusdefinities niet meer downloaden dan? Ook niet handmatig?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
AVG is kut man. Heb ik ook, kan mijn virusdefinities niet meer updaten.
quote:
Tuuuuurlijk net oranje BH gekochtquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:had je die nog niet gezien?
ga je vanavond in t oranje voor de TV zitten?
dus je gaat in alleen een oranje bh voor de tv zitten?:~quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk net oranje BH gekocht
pics pleasequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk net oranje BH gekocht
Dankjequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon met je mee.
Wat een geen
en
![]()
Aait even over krulletjes
Waar ken je ze handmatig downloaden dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
AVG ik okay man. Hoezo kun je gratis virusdefinities niet meer downloaden dan? Ook niet handmatig?
quote:
Sinds waneer heeft bluezz blond haar ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[afbeelding]BLUEZZ...........HOLLAND
Dat heb ik ook gehad op het HBO. Gevolg was, door 1 zo'n lamlul die te lui was om mijn cijfer in te voeren (en daarbij even mijn stagerapport was "kwijtgeraakt") dat ik dus bij de herkansing mijn diploma op heb kunnen halen. Leuk man, je hele klas zit bij de normale uitreiking, jij lekker bij de her- als enige van je klas.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
mijn verhaal:
*hijg hijg....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waar ken je ze handmatig downloaden dan.
Wanneer ze automatisch geupdate worden dan gebeurd er gewoon niks, alsof er geen verbinding gemaakt kan worden...
speciaal voor methodmich....dit is blond uit een flesje !quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:09 schreef appelsientje het volgende:
Sinds waneer heeft bluezz blond haar ?
dus jouw eigenlijke functie komt vrij ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:18 schreef SCH het volgende:
Mijn nieuwe functie is nu bjina rond maar net als bij appelsientje word ik ook wat moe van al die burocratische rompslomp.
Ik moest toch solliciteren - dat gaat via PZ, maar die reageerden verder niet op mijn brief. Heb inmiddels allang een gesprek gehad en dat zit wel goed. Mailt PZ net: "We hebben uw brief ontvangen en uw leidinggevende neemt binnenkort contact met u op voor een gesprek". Dat heb ik gisteren dus gehad mutSCH
draagster ook een beetje slankquote:
Redacteur Levensbeschouwing, lijkt me echt wat voor jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus jouw eigenlijke functie komt vrij ?
* Bjoro zoekt ook een nieuwe job namelijk
nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
Redacteur Levensbeschouwing, lijkt me echt wat voor jou
Als je levenbeschouwing is dat je geen levensbeschouwing hebt, kom je dan ook in aanmerking?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
Redacteur Levensbeschouwing, lijkt me echt wat voor jou
Iedereen heeft een levensbeschouwingquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je levenbeschouwing is dat je geen levensbeschouwing hebt, kom je dan ook in aanmerking?
Hier komen ze normaal het licht brengen, best wel 's makkelijk als er een lamp kapot is!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, net weer een jehova aan de deur. Bood me wat voer voor de papierbak aan.
dus iedereen komt in aanmerkingquote:
Helpt het als je een mooie donkerbruine radiostem hebt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:09 schreef SCH het volgende:
Niet iedereen heeft er evenveel interesse voor natuurlijk.
Solliciteer maar - gezellig
en die heb ik natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:10 schreef golfer het volgende:
Helpt het als je een mooie donkerbruine radiostem hebt?![]()
plaats?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:06 schreef VoreG het volgende:
Middag
kan iemand mij even helpen
Hoe kom ik morgen om 10.30 of iets later op het sportcomplex van V.S.C.
Volgens mij ligt het aan de mereveldsweg of aan de koningsweg
Welke bussen moet ik dan hebben vanaf de dahliastraat ?.
Nee, dat communiceert alleen maar lastig.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Helpt het als je een mooie donkerbruine radiostem hebt?![]()
en een grote plassertquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat communiceert alleen maar lastig.
ofquote:10:01 dahliastraat
utrecht concordiastraat
utrecht 10:03 lopen 2 min
--------------------------------------------------------------------------------
10:03 concordiastraat
utrecht busstation stadsvervoer
utrecht 10:10 stadsbus 3 gvu
richting burg f andreaelaan via cs
--------------------------------------------------------------------------------
10:20 busstation streek
utrecht koningsweg/a27
utrecht 10:27 bus 41 connexxion
richting wijk bij duurstede
reistijd 26 min
quote:Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
9:51 dahliastraat
utrecht concordiastraat
utrecht 9:53 lopen 2 min
9:53 concordiastraat
utrecht stadionlaan
utrecht 10:17 stadsbus 3
gvu
richting burg f andreaelaan via cs
10:17 stadionlaan
utrecht koningsweg
utrecht 10:34 lopen 17 min
reistijd 43 min
nu al weg gaatquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Nog 30 kleine snelle minuuuuuuuuutjes![]()
Voor de brug die uit Utreg gaatquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
Dank je lionheaad
kan je toevallig ook zien bij welke halte ik eruit moet?
vraag maar aan de chaufquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
Dank je lionheaad
kan je toevallig ook zien bij welke halte ik eruit moet?
Ja dan moet ik nog meer gaan opletten dan ik al deedquote:
Rij je langs het stadion? Dan moet je wachten tot je voorbij kampong bent en sterrenwijk, sterrenwijk ligt rechts van je achter 't stadion, kampong links, dan ga je met de bocht mee naar links en dan moet je vlak na die bocht uitstappen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dan moet ik nog meer gaan opletten dan ik al deed
Volgens mij de 1e halte na Stadion als ik het goed zie op de kaart
Morgen maar even mijn teamgenoten ontmoeten, mag ook wel eens als het seizoen al 2 wedstrijden bezig is, heb nog niet kunnen trainen
Kan iemand trouwens zien hoeveelste Odysseus '91 5 staat?
liefhebbers waarvan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:50 schreef Cart_man het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.djrotterdam.info/videos.htm
Ja alleen maar teams uit Utreg waar ik tegen moet volgens mij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Rij je langs het stadion? Dan moet je wachten tot je voorbij kampong bent en sterrenwijk, sterrenwijk ligt rechts van je achter 't stadion, kampong links, dan ga je met de bocht mee naar links en dan moet je vlak na die bocht uitstappen.
Speelt je team in een knvb competitie?
1 tip: ga naar knvb.nl, doe zoeken op clubs en laat de '91 achterwege...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja alleen maar teams uit Utreg waar ik tegen moet volgens mij.
Vorige week tegen Hercules waar ik dan wel niet bij was, maar ok. Volgende week hopelijk mijn 1e echte wedstrijd
dit internet is niet vooruit te branden dus ik kan niks vinden. Ik ben al blij dat ik 1 emailtje van 5kb binnen 5 minuten binnen hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef Vom het volgende:
[..]
1 tip: ga naar knvb.nl, doe zoeken op clubs en laat de '91 achterwege...
0 gespeeld 0 punten op de 8e plaatsquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
dit internet is niet vooruit te branden dus ik kan niks vinden. Ik ben al blij dat ik 1 emailtje van 5kb binnen 5 minuten binnen heb
Dan zal het wel afgelast zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef Vom het volgende:
[..]
0 gespeeld 0 punten op de 8e plaats
Verhaal gedaan, met 2 mensen van school en baas, hij gaf toe dat hij me meer had moeten steunen en ik zei dat ik me had moeten inhouden. Liep uiteindelijk allemaal weer goed af, telt niet mee voor beoordeling en ik krijg nu zelfs een reisvergoeding. Geen idee op basis waarvan want ik fiets en dat weten ze maar toch.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef appelsientje het volgende:
SH
Ik heb het verhaal ff gemist.. kan het ook niet terug vinden..
vertel ff kort
welke bas?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
I WILL HAVE THAT POWER!!!!!!
BASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:25 schreef rubbereend het volgende:het Editie NL, kijken of we wat coke kunnen kopen, meteen een gast, ja dat kan. kilo? ja is goed, 300? ja kan
..... ff stil. Maar dat kan niet direct zegt die gast. Vraagt die muts hoeveel op één dag. Hij 2 kilo!
Oke wat kost t?
50 a 60
zei: honderd?
hij: lachen.... nee duizend!!!!!briljante reportage weer
weer voor 20.000 mensen neem k aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Thunderdome 2005 [03-12-2005]
Die bass
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
Kwam net een leipe gast tegen in de stad die maar steeds herhaald: "Lionheaad zei dat ik hier uit de bus moest stappen".
Heb hem maar naar het Leger des Heils gebracht
Denk het wel. Misschien 25.000 dat pas met gemak daaroquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer voor 20.000 mensen neem k aan
dus je kan weer vooruit met Qlimax en Thunderdome in t vooruitzichtquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Denk het wel. Misschien 25.000 dat pas met gemak daaro
Jepquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus je kan weer vooruit met Qlimax en Thunderdome in t vooruitzicht
winnen in Europa is maar weinig Nederlandse clubs gegeven, de kwaliteit laat zich weer zienquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Avond.
Matig EC-dagje voor Nederland gisteren.
Rondje op kosten van Patrick Lodewijks.
Waarom in godsnaam een combi?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat even de nieuwe TV / DVD combi aansluiten.
Omdat ie maar 139 euro was in de aanbieding. En ze gaan niet kapot, zwartkijker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een combi?
Als je tv stuk is, heb je geen dvd speler meer. Gaat je dvd-speler kapot, ben je je tv ook kwijt.
mooie redenatie, zo zei een voormalig minister van Verkeer en Waterstaat ooit over het ontbreken van vluchtstroken bij spitsstroken; "Ach de meeste auto's gaan niet stuk"quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ie maar 139 euro was in de aanbieding. En ze gaan niet kapot, zwartkijker.
Voor als je in Papua Nieuw Guinea woont wel ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Niet zo zwartgallig man, hij is van Techwood, fenomenaal merk.
Denk dat je dat te zwart-wit ziet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef rubbereend het volgende:
heb je vandaag het woordenboek bij zwart open liggen MM?
Nee. En Britney heeft een zoon.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef rubbereend het volgende:
heb je vandaag het woordenboek bij zwart open liggen MM?
Dat moet helpen!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef DIGGER het volgende:
Even Glenn z'n FC Den Haag sjaal pakken (met dank aan MM), kan ie zo de 1e helft meekijken met pappa
krijg je met een techwoodquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Denk dat je dat te zwart-wit ziet.
en da's oud nieuwsquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. En Britney heeft een zoon.
Let's hope so, we hebben deze wedstrijd toch zeker een punt nodig om niet te veel onderin te blijven hangen.quote:
En dat zonder haar speeltuintje te restylen.quote:
Veel negers bij ADO in de basis dan maar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Let's hope so, we hebben deze wedstrijd toch zeker een punt nodig om niet te veel onderin te blijven hangen.
[* DIGGER] zet MM een biertje voor. Zwart uiteraard.
Bizar hoe snel je aan coke kunt komen tegenwoordig...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:25 schreef rubbereend het volgende:het Editie NL, kijken of we wat coke kunnen kopen, meteen een gast, ja dat kan. kilo? ja is goed, 300? ja kan
..... ff stil. Maar dat kan niet direct zegt die gast. Vraagt die muts hoeveel op één dag. Hij 2 kilo!
Oke wat kost t?
50 a 60
zei: honderd?
hij: lachen.... nee duizend!!!!!briljante reportage weer
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Sgiggie, welk hotel werk jij ook alweer
HEY!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje!!![]()
Bennie zo druk?
Bluezzie!![]()
MArtin Gaus? da's een topfokkerquote:
Och schat tochquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
HEY!Bloesie krijgt een
en ik moet op een houtje bijten ofzo???
Whehequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MArtin Gaus? da's een topfokker
Hij heeft het al zo zwaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet zo gauw toegeven joh, mannen moeten SCHmachten
Ailantsjie joggie, geweldig eg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef Eilanden het volgende:
Hoe bevalt het leven als getrouwde vrouw Bloesie?
Dank jequote:
Nee, gewoon met kabel (netwerkje)quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah fijn!
Een draadloze internetaansluiting?
Zucht ... dat zal volgend jaar gebeuren ... november gaat niet meer door .... vriendin moet een maagoperatie ondergaan in novemberquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie joggie, geweldig eg.
Je zoutut ook es motte probere
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
Zucht ... dat zal volgend jaar gebeuren ... november gaat niet meer door .... vriendin moet een maagoperatie ondergaan in november
Ie, das kut! Waarom joh?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zucht ... dat zal volgend jaar gebeuren ... november gaat niet meer door .... vriendin moet een maagoperatie ondergaan in november
Alles stond gepland voor nov, maar aangezien we met familie van beide kanten van de wereld zitten is alles complex. Maar ze stond ook op de wachtlijst voor een maagoperatie en zoals het er nu voor staat (wat dus eigenlijk zeker is) wordt ze in november geopereerd en dat zal redelijk ingrijpend zijn. Het heeft dan niet zoveel zin/nut/etc om er vlak voor of na een bruiloft te organiseren. Zeker niet als je het een groot feest wil laten zijn met beide familiesquote:
Zoals ik begrepen heb, is het niet zo risicovol (althans niet volgens de chirurg), maar ze moet wel rekenen op een verblijf van ongeveer 5 dagen in het ziekenhuis en minimaal 5-7 dagen thuis bijkomen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
Het is toch geen risicovolle operatie?
Bluezz heeft dat ook gehad, een maagverkleining, heeft niet geholpen
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zoals ik begrepen heb, is het niet zo risicovol (althans niet volgens de chirurg), maar ze moet wel rekenen op een verblijf van ongeveer 5 dagen in het ziekenhuis en minimaal 5-7 dagen thuis bijkomen.
Is ze Ajacied of zo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Antonius
Ze heeft wel smaak, maar wat wil je met zo'n manquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:53 schreef Eilanden het volgende:
Ze heeft eigenlijk maar een favoriete voetballer.... Dennis Bergkamp
Paar seizoenen geleden een paar keer meegenomen naar de FC, maar heb haar niet kunnen bekeren.... sterker nog.. als ze het over Utreg heeft, dan heeft ze het over 'die losers'....quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft wel smaak, maar wat wil je met zo'n man![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Paar seizoenen geleden een paar keer meegenomen naar de FC, maar heb haar niet kunnen bekeren.... sterker nog.. als ze het over Utreg heeft, dan heeft ze het over 'die losers'....![]()
Met zo'n vrouw moet je niet trouwen. Ik heb mijn man beter afgericht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Paar seizoenen geleden een paar keer meegenomen naar de FC, maar heb haar niet kunnen bekeren.... sterker nog.. als ze het over Utreg heeft, dan heeft ze het over 'die losers'....![]()
Vrouw met verstand dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Stel in het vervolg geen retorische vragen en deel gewoon uitquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sientje watbedoeljemetjemsnnaam?
(had het al eerder gepost)quote:sorry maar ik moet het ff kwijt!
mijn verhaal:
*hijg hijg....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:04 schreef VoreG het volgende:
het wordt steeds gekker, op een forum gaan vragen wat iemand met zijn msnnaam bedoelt
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:05 schreef Eilanden het volgende:
Wel als je de start van SCH en FCG al slecht noemt .....
Voor Utrecht-maatstaven is dat een uitstekende start![]()
Maar ik zie je ook niet onlinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |