halfuurtje ongeveerquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
kijk ! dat is gunstig om te horen...
is het ver reizen van jou huiske naar Winterswijk ??
Ga je straks gezellig mee zuipenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:05 schreef Cart_man het volgende:
Blijft een kutdag...
Kutkrantquote:
typische vrijdag stemmingquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Het is vrijijijijijijijijdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
ooo dat is niksquote:
quote:
idd ook goed te doen, Vacature waar het om ging was op het nieuwe kantoor in Doetinchem, dat is 15 min. voor mijquote:
Je zit in 't stadsie?quote:
KK nerd zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Balkie krijgt een nieuwe auto van 4 ton.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie... dinges!
Tyft op, zoek een keer een leuke plek uit. Ga dan in Utrecht zitten, beetje centraal.quote:
Geheime zender?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:40 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen
vandaag naar de geheimezender
Hilversumquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tyft op, zoek een keer een leuke plek uit. Ga dan in Utrecht zitten, beetje centraal.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:56 schreef Spideyman het volgende:
blank en jones heersebn de huischkamer
auto is niet de kosten alleen het beveiligen van de auto kost handen vol geldquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:36 schreef JaWi het volgende:
Balkie krijgt een nieuwe auto van 4 ton.
Ja de Naffel FMquote:
Klopt, maar toch is het bij elkaar veel geld. Kunnen ze hem geen landwind gevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
auto is niet de kosten alleen het beveiligen van de auto kost handen vol geld
Dan hebben we binnenkort weer een nieuwe Premierquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is het bij elkaar veel geld. Kunnen ze hem geen landwind geven.
er staat je wat te wachten sienquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:48 schreef appelsientje het volgende:
Australiër bijna spontaan ontbrand
rare mensen
ja iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er staat je wat te wachten sien
Klopt heb er stage gelopenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, Hilversum is een kutstad. Geen flikker te beleven.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
JustVerkouden
Beterschap
Jij hebt Clau aangestokenof andersom
Ik kan me er wel vermakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk voor je. Huizen is ook een kutdorp...een keer wezen poolen daar met een medestudent.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef just me het volgende:
[..]
het was Clau niet! het was een mens uit de echte buitenwereld
Zoiets had ik verwacht.quote:
dat dacht Pim ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoiets had ik verwacht.
stem maar in op 97.00 Vaduz vanmiddag 4 uur
Dat poolcentrum is ook een baggertentquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk voor je. Huizen is ook een kutdorp...een keer wezen poolen daar met een medestudent.
Ja. Ze gaan me interviewenquote:
in de Regioquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef appelsientje het volgende:
Dos wordt beroemd
dichterbij dan normaal !!quote:
Niet veel zat hadquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
Amersfoort !
hey dan zit je bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dichterbij dan normaal !!
Amersfoort !
Wat heb jij nu weer met Amersfoort man. Dat is al helemaal een klotestad. Al vond ik het vorige week zaterdag wel gezellig.quote:
industrie terrein Calveen heet het hier geloof ik !quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dan zit je bij mij in de buurt
Ik zit op Schothorst (planet internet)
hoi
Whehe. Wat vrienden wonen erquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer met Amersfoort man. Dat is al helemaal een klotestad. Al vond ik het vorige week zaterdag wel gezellig.![]()
Ik zit op die anderequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
industrie terrein Calveen heet het hier geloof ik !
Vanochtend lag bij ons de stroom eraf.. de vriezer.. niks deed het meer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef pascalheister het volgende:
gaat lekker hier thuis, de wasmachine heeft het net ook begeven
heb ik dat liever dan ditquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vanochtend lag bij ons de stroom eraf.. de vriezer.. niks deed het meer...
behalve mijn wekkerradio
Burgermeester vd Vaart en wethouder Hekkink uit Juinen ontmaskerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
JaWi is gewoon burgemeester en doet zich hier voor als student, Bananenman is z'n wethouder.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:03 schreef Bananenman het volgende:
Een goedemiddag.
Nu de hakken smiley weer vinden.
wil ik ookquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:03 schreef Bananenman het volgende:
Een goedemiddag.
Nu de hakken smiley weer vinden.
hier ook een uitsmijter opquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Whehe. Wat vrienden wonen er. En mijn opa en oma
. Voor de rest niet zoveel.
* JaWi uitsmijter bakken gaat
hand om schouderheen legt....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
sorry maar ik moet het ff kwijt!
STERF!! VUILE VUILE HONDEN....STERF ALLEMAAL KUT KUT KUT TERING OPLEIDING DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BRANDBOM
mijn verhaal:
Ik ben afgestudeerd zoals jullie weten.. mooi afgerond.. ik heb al mijn tentamens gehaald.. geeen probleem... dus ik zou binnenkort mijn diploma uitreiking hebben... maar ik heb nog niks gehoord over wanneer ik de uitreiking heb. Dus ik bel school net... ja er staan nog 3 vakken open![]()
die ik dus allemaal gehaald heb.. maar omdat die VUILE ****** EN ******* EN OOK ********* dat niet hebben ingevoerd.. zijn mijn cijfers niet bekend...
zelfs een cijfer van het 2e jaar is niet eens bekend (terwijl ik die leraar al meerdere malen heb gevraagd omdat cijfer in te voeren... maar dat is niet gedaan)
NU MOET IK ACHTER MIJN CIJFERS AAN... lekker op tijd ... heb nog 1 week.... dat slaat toch echt helemaal nergens op!!!
Zo ik ben zooooo onwijs zwaar over de zeik.....
*hijg hijg....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
STERF!! VUILE VUILE HONDEN....STERF ALLEMAAL KUT KUT KUT TERING OPLEIDING DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD BRANDBOM
mijn verhaal:
Ik ben afgestudeerd zoals jullie weten.. mooi afgerond.. ik heb al mijn tentamens gehaald.. geeen probleem... dus ik zou binnenkort mijn diploma uitreiking hebben... maar ik heb nog niks gehoord over wanneer ik de uitreiking heb. Dus ik bel school net... ja er staan nog 3 vakken open![]()
die ik dus allemaal gehaald heb.. maar omdat die VUILE ****** EN ******* EN OOK ********* dat niet hebben ingevoerd.. zijn mijn cijfers niet bekend...
zelfs een cijfer van het 2e jaar is niet eens bekend (terwijl ik die leraar al meerdere malen heb gevraagd omdat cijfer in te voeren... maar dat is niet gedaan)
NU MOET IK ACHTER MIJN CIJFERS AAN... lekker op tijd ... heb nog 1 week.... dat slaat toch echt helemaal nergens op!!!
*hijg hijg....
Ja die heb ik ook gekregen en deze ene keer stond dat cijfer er wel en de ander keer niet ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's kut, maar krijgen jullie tussentijds geen cijferlijsten waar alles opstaat, wij wel, kreeg zelfs een cijfer voor een vak wat k niet gedaan had, k was wel blij met die 8
maar lekker, nu kun je dus ipv ontspannen naar OZ gaan toewerken achter die zooi van de leraren aan, suc6
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wordt je alleen maar dik van, wees blij dat je het niet hebt gedaan...
quote:
met koffie word ik nog actiever....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
hand om schouderheen legt....
troostende woordjes toespreekt....
KOFFIE??![]()
en nu zonder gein.... DAS MOOI KLOTE!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
mijn verhaal:
*hijg hijg....
bizar, tis weer lekker een zooitje op alle scholenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gekregen en deze ene keer stond dat cijfer er wel en de ander keer niet ...
Ik word echt helemaal gek...
sta hier echt te trillen van woede..
en helpt dat ?????quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
Ja die heb ik ook gekregen en deze ene keer stond dat cijfer er wel en de ander keer niet ...
Ik word echt helemaal gek...
sta hier echt te trillen van woede..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |